Erg mooie kwaliteit, super snelle levering. Ik weet al waar we de volgende Onesies gaan bestellen. Voor nu hebben papa en zoonlief een matchende onesie…laat de winter maar intreden! Bedankt onesieskopen.nl!

Eenvoudig en snel

Mijn kinderen hebben zelf een onesie uitgezocht via de site. Alle bestelstappen doorlopen en besteld. Erg snelle levering, goede service en heel tevreden kinderen met hun nieuwe, lekker warme onesie. Heel tevreden!

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit. Dochter is blij met lamasuit

Goede begeleiding met mijn bestelling.

Ik vind de onesies erg mooi van kwaliteit. En erg vriendelijke personen naar de klant. Ik heb er die besteld. Bedankt top team.

Mooie onesie voor een leuke prijs

Netjes afgehandeld

Pas als een product niet helemaal naar je zin is, kom je erachter of een bedrijf service-gericht is. De retourzending van de onesie is erg netjes afgehandeld.

Goede kwaliteit en snelle service

We hebben een snelle levering gehad van een goede kwaliteit onesie! We bestellen zeker weer!

THE place to be voor een onesie!

Fantastisch vriendelijke mensen, geweldige service, razendsnelle levering en super mooie zachte onesies van topkwaliteit!

Geweldig snelle bezorging

Keurig verpakt de volgende dag al in huis het is een Sint kado dus mijn kleinzoon heeft het nog niet gezien maar ik weet zeker dat hij er erg blij mee is

Super mooie onesie, op tijd geleverd

De bestelde onesie werd snel geleverd en voldoet helemaal aan de kwaliteitsverwachting. En de persoonlijke touch in het bestel- en bezorgproces voelt prettig aan. Een goede keuze geweest!

Leuke onesies, snelle levertijd

De kinderen zijn blij met hun nieuwe onesies. Ze zijn mooi en zacht. Ze werden ook snel geleverd. Minpuntje vind ik dat bij retour een formulier geprint moet worden (wij hebben geen printer op t moment) en dat De bezorgkosten voor jezelf zijn, al begrijp ik dat wel en staat het duidelijk aangegeven ☺️.

Erg snel geleverd en van goede kwaliteit!

Super snel en goede kwaliteit!

Vlotte levering en super product

Website is helder, het bestellen en afrekenen verliep soepel en de aflevering was prima in orde.

Op tijd geleverd goed verpakt.

Ben tevreden

Nu nog hopen dat de kleindochter tevreden is over mijn keuze en dat de onesie past.

Snel & comfy

Snelle levering, goede maat, hele comfortabele en warme onesie

Snelle levering, goede communicatie.

Ik heb de onesie nog niet geprobeerd want hij is nog ingepakt voor mijn zoon zijn verjaardag. Erg tevreden over kwaliteit van materiaal en levertijd.

Bestelling ging gemakkelijk en snelle levering

Levertijd is goed product netjes verpakt en ziet er goed uit ben benieuwd hoe mijn kleinzoon deze zal vinden

Goede winkel

+Prijs/kwaliteit +Verpakking +Verzending Mvg LvG

supersnelle levering en een heel mooie onesie!

zie boven

Binnen no time in huis. Zooooo snel geleverd. En dit is een echte warme onesie. Niet van dat velours wat je overal ziet, maar echt heel lekker warm. Ik heb er 2. Vorig jaar was er alleen nog 1 rosé, nu heb ik een grijze erbij. Heel blij mee.

Vlotte afhandeling,en gauw bij je thuis bezorgd

Krijgt gelijk antwoord,en gauw bij je thuis bezorgd

Gewoonweg fantastisch!

Twee keer een bestelling gedaan, beide bestellingen werden netjes verpakt 1 werkdag via PostNL bezorgd. De onesies zijn naast dat ze echt leuk zijn, netjes, goede kwaliteit en de pasvorm uitstekend! Zeker aan te bevelen!!

Mooi, snel en correct

Onlangs heb ik een donkerblauwe fluwelen onesie besteld bij onesies kopen.nl. Op enkele dagen had ik 'm in huis. De maat is eigenlijk perfect en de kwaliteit is zeer goed. Hij voelt zo zacht aan. Het materiaal (zachte fluweel) is niet te dik en ook niet te dun waardoor ik er een lange tijd van het jaar kan van genieten. (80% katoen)

Snelle levering. Duidelijk

Blij kind

Snelle service, goede kwaliteit en mijn zoontje van 5 is heel blij met zijn panda pak. Rits aan de achterkant is ook heel handig.

Snelle verzending leuke degelijke onsies. top service!! super vriendelijk.

Wat een geweldig bedrijf!

Ik bestelde 2 onesies en bijpassende sloffen waarvan helaas 1 in de verkeerde maat. De artikelen werden super vlot geleverd. Na zowel schriftelijk als telefonisch contact, wat ik als zeer prettig heb ervaren, werd er naar een passende oplossing gezocht waarbij dit bedrijf echt een stapje extra zette. Het voelde heel warm. Ik ben heel goed geholpen en heb 2 geweldige outfits voor op de bank. Bedankt voor de goede zorgen.

Lekker snel

Prima! S’avonds besteld en de volgende dag al in huis en netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling :-)

goeie onesie

deze onesie is heel fijn past heel goed en is lekker lang en warm

Top service!!

Onesiekopen.nl is een top bedrijf! snelle bezorging,super service en vriendelijke medewerkers!blij met de camo onesie

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Een echt familiebedrijf !

Niets gezelliger dan je quarantaine uitzitten in een gezellige onesie. Zeer snelle levering met een persoonlijk berichtje erbij. Tof service! 2 heel gelukkige kinderen !

Mooie kwaliteit onesie en snel geleverd

Veel uitzoek op de website, mooie kwaliteit onesie en snel geleverd.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Ivm misschien de drukte. Vroeg besteld. Binnen 24 levering. Chapeau!!!

Snelle service, jammer van de bezorg kosten

Hele snelle service, baal wel als ik iets terug moet sturen. Weer iets uitprinten. Retour kosten betalen en weer nieuwe bezorgkosten voor de andere maat. Ik had daar eerst naar moeten kijken. Misschien mijn eigen fout.

Leuke producten, snelle en goede service

Onesie gekocht, snel geleverd, vragen hierover snel, vriendelijk en adequaat opgelost.

Zaterdag 23u30 bestelt, de maandagnamiddag al geleverd! Kleur precies zoals op foto en goede kwaliteit!

Snelle service en hele goede kwaliteit

Allemaal blije gezichten bij het uitpakken. Vooral heel leuk dat er setjes te maken zijn voor jong en oud (een baby-hertje en een ouder hertje)

Goed product en snel geleverd!

Helemaal blij mee

Zit heerlijk

De onesie zit heerlijk

Eenvoudig besteld, best snel geleverd, zeer goede kwaliteit!

Zeker voor herhaling vatbaar

Onesie veel te klein

Mijn dochter is 9,5 we hebben een onesie besteld voor 9 - 10 jaar en haar ook opgemeten. De onesie was veel te klein. Kost ons dus en onnodig verzending en retourkosten. Zonde!

Hi Farah, Vervelend om te lezen dat de maat niet naar wens is. We zien dat je hier ook contact over opgenomen hebt met onze klantenservice. We nemen contact met je op via die weg. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

De onsie is precies zo als op de foto, super zacht ook! Mijn dochter is er helemaal blij mee! De levering was ook echt onwijs snel!

Prachtige onesies in hele zachte en mooie kwaliteit! Ik had er 2 besteld voor mijn kleinkinderen en ze kwamen de volgende ochtend al binnen. Helaas waren ze allebei groter dan ik dacht ( te groot besteld) maar na contact met Jeroen van Onesiekopen kreeg ik de dag erna meteen beide onesies een maat kleiner. Echt geweldige en snelle service, dat maak je niet vaak meer mee. Beslist een aanrader!

Erg goed

De levering Retourneren terugbetaling ed waren allemaal super snel geregeld . Alleen vallen de maten wel erg ruim.

Goede kwaliteit, snel en service

Erg blij met de OneSie's die we besteld hebben. Een Eenhoorn en Tijger en ze zijn van echt goede kwaliteit. Zowel te openen met rits als knopen. Bestelling en levering ging vlot en ze waren ook snel afgeleverd. Klein foutje met de bestelling, maar ook dat was weer binnen enkele dagen opgelost.

Goede ervaring, snelle levering

Leuke onesie gevonden, snel geleverd, mooi materiaal en mooie kleuren.

Mijn pakketje was zoek geraakt, er zat een onesie in voor mijn kleindochter die bijna jarig was, omdat ze dit zo sneu vonden werd er snel een nieuwe op gestuurd, dikke 10 voor dit bedrijf !!!!