Vlotte levering en super product

Website is helder, het bestellen en afrekenen verliep soepel en de aflevering was prima in orde.

Op tijd geleverd goed verpakt.

Ben tevreden

Nu nog hopen dat de kleindochter tevreden is over mijn keuze en dat de onesie past.

Snel & comfy

Snelle levering, goede maat, hele comfortabele en warme onesie

Snelle levering, goede communicatie.

Ik heb de onesie nog niet geprobeerd want hij is nog ingepakt voor mijn zoon zijn verjaardag. Erg tevreden over kwaliteit van materiaal en levertijd.

Bestelling ging gemakkelijk en snelle levering

Levertijd is goed product netjes verpakt en ziet er goed uit ben benieuwd hoe mijn kleinzoon deze zal vinden

Goede winkel

+Prijs/kwaliteit +Verpakking +Verzending Mvg LvG

supersnelle levering en een heel mooie onesie!

zie boven

Binnen no time in huis. Zooooo snel geleverd. En dit is een echte warme onesie. Niet van dat velours wat je overal ziet, maar echt heel lekker warm. Ik heb er 2. Vorig jaar was er alleen nog 1 rosé, nu heb ik een grijze erbij. Heel blij mee.

Vlotte afhandeling,en gauw bij je thuis bezorgd

Krijgt gelijk antwoord,en gauw bij je thuis bezorgd

Gewoonweg fantastisch!

Twee keer een bestelling gedaan, beide bestellingen werden netjes verpakt 1 werkdag via PostNL bezorgd. De onesies zijn naast dat ze echt leuk zijn, netjes, goede kwaliteit en de pasvorm uitstekend! Zeker aan te bevelen!!

Mooi, snel en correct

Onlangs heb ik een donkerblauwe fluwelen onesie besteld bij onesies kopen.nl. Op enkele dagen had ik 'm in huis. De maat is eigenlijk perfect en de kwaliteit is zeer goed. Hij voelt zo zacht aan. Het materiaal (zachte fluweel) is niet te dik en ook niet te dun waardoor ik er een lange tijd van het jaar kan van genieten. (80% katoen)

Snelle levering. Duidelijk

Blij kind

Snelle service, goede kwaliteit en mijn zoontje van 5 is heel blij met zijn panda pak. Rits aan de achterkant is ook heel handig.

Snelle verzending leuke degelijke onsies. top service!! super vriendelijk.

Wat een geweldig bedrijf!

Ik bestelde 2 onesies en bijpassende sloffen waarvan helaas 1 in de verkeerde maat. De artikelen werden super vlot geleverd. Na zowel schriftelijk als telefonisch contact, wat ik als zeer prettig heb ervaren, werd er naar een passende oplossing gezocht waarbij dit bedrijf echt een stapje extra zette. Het voelde heel warm. Ik ben heel goed geholpen en heb 2 geweldige outfits voor op de bank. Bedankt voor de goede zorgen.

Lekker snel

Prima! S’avonds besteld en de volgende dag al in huis en netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling :-)

goeie onesie

deze onesie is heel fijn past heel goed en is lekker lang en warm

Top service!!

Onesiekopen.nl is een top bedrijf! snelle bezorging,super service en vriendelijke medewerkers!blij met de camo onesie

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Een echt familiebedrijf !

Niets gezelliger dan je quarantaine uitzitten in een gezellige onesie. Zeer snelle levering met een persoonlijk berichtje erbij. Tof service! 2 heel gelukkige kinderen !

Mooie kwaliteit onesie en snel geleverd

Veel uitzoek op de website, mooie kwaliteit onesie en snel geleverd.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Ivm misschien de drukte. Vroeg besteld. Binnen 24 levering. Chapeau!!!

Snelle service, jammer van de bezorg kosten

Hele snelle service, baal wel als ik iets terug moet sturen. Weer iets uitprinten. Retour kosten betalen en weer nieuwe bezorgkosten voor de andere maat. Ik had daar eerst naar moeten kijken. Misschien mijn eigen fout.

Leuke producten, snelle en goede service

Onesie gekocht, snel geleverd, vragen hierover snel, vriendelijk en adequaat opgelost.

Zaterdag 23u30 bestelt, de maandagnamiddag al geleverd! Kleur precies zoals op foto en goede kwaliteit!

Snelle service en hele goede kwaliteit

Allemaal blije gezichten bij het uitpakken. Vooral heel leuk dat er setjes te maken zijn voor jong en oud (een baby-hertje en een ouder hertje)

Goed product en snel geleverd!

Helemaal blij mee

Zit heerlijk

De onesie zit heerlijk

Eenvoudig besteld, best snel geleverd, zeer goede kwaliteit!

Zeker voor herhaling vatbaar

Onesie veel te klein

Mijn dochter is 9,5 we hebben een onesie besteld voor 9 - 10 jaar en haar ook opgemeten. De onesie was veel te klein. Kost ons dus en onnodig verzending en retourkosten. Zonde!

Hi Farah, Vervelend om te lezen dat de maat niet naar wens is. We zien dat je hier ook contact over opgenomen hebt met onze klantenservice. We nemen contact met je op via die weg. Met warme groet, Jeroen van OnesiesKopen.nl

De onsie is precies zo als op de foto, super zacht ook! Mijn dochter is er helemaal blij mee! De levering was ook echt onwijs snel!

Prachtige onesies in hele zachte en mooie kwaliteit! Ik had er 2 besteld voor mijn kleinkinderen en ze kwamen de volgende ochtend al binnen. Helaas waren ze allebei groter dan ik dacht ( te groot besteld) maar na contact met Jeroen van Onesiekopen kreeg ik de dag erna meteen beide onesies een maat kleiner. Echt geweldige en snelle service, dat maak je niet vaak meer mee. Beslist een aanrader!

Erg goed

De levering Retourneren terugbetaling ed waren allemaal super snel geregeld . Alleen vallen de maten wel erg ruim.

Goede kwaliteit, snel en service

Erg blij met de OneSie's die we besteld hebben. Een Eenhoorn en Tijger en ze zijn van echt goede kwaliteit. Zowel te openen met rits als knopen. Bestelling en levering ging vlot en ze waren ook snel afgeleverd. Klein foutje met de bestelling, maar ook dat was weer binnen enkele dagen opgelost.

Goede ervaring, snelle levering

Leuke onesie gevonden, snel geleverd, mooi materiaal en mooie kleuren.

Mijn pakketje was zoek geraakt, er zat een onesie in voor mijn kleindochter die bijna jarig was, omdat ze dit zo sneu vonden werd er snel een nieuwe op gestuurd, dikke 10 voor dit bedrijf !!!!

geweldig

Het artikel is zeer snel geleverd en is prachtig.

Zeer snel geleverd en ziet er heel goed uit.

Op de namiddag besteld en de volgende dag geleverd. Ziet er keurig uit. Mooie stoffen. In totaal 6 besteld en allen even leuk.

Snelle verzending, onesie zag er heel mooi uit, maat klopte en niet te breed, in één woord , super...

Super leuke en zachte onesies

Leuke onesies zijn heel zacht. Zien eruit zoals op de site, snelle levering.

Foute levering correct en snel rechtgezet

Buiten het feit dat mijn oorspronkelijke levering in minder dan 24u al geleverd werd, is een foutje in de levering heel erg snel recht gezet geweest, alsook erg vlotte reacties op mijn mails. Toppie!

Ontving de bestelling op de afgesproken levertijd. In de verpakking lijkt de kwaliteit goed, maatvoering weet ik nog niet. Is nl. Sinterklaascadeau voor ons kleinkind. Dus over kwaliteit en hoe deze zich houdt in de was kan ik (nog) geen beoordeling over geven.

Veel keuze en snel geleverd

Warme onesie, de communicatie en levertijd top. Maat klopt ook. Kleur kwam niet helemaal overeen met de afbeelding. Was meer roze-paars dan wijnrood. Was jammer, maar toch gehouden.

Zeer vlot en nette levering

Wat we bestelde netjes en correct , mooie kwaliteit geleverd

Fijn dat er informatie over de maten beschikbaar was, de maat die ik heb besteld past perfect. Ook snelle levering!

Snel geleverd & mooie kwaliteit

Eenvoudig te bestellen, maatvoering komt heel goed overeen. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Originele onesie’s ook, mijn dochter is er helemaal happy mee en zou em zelfs graag naar school aan willen houden! Zeer tevreden dus.

Ik zag de naam via googel onesies zoeken. Verrassend hoeveel mooie pakken. Maten goed omschreven. Super snel geleverd. Met een glimlach uit gepakt. Na 5 december hoop ik hele blije kleinkinderen te zien

Vriendelijk

Ik ben heel vriendelijk geholpen. Toen bleek dat er 1 onesie toch niet voorradig was, werd ik gelijk gebeld. Ze hebben dit heel goed opgelost.