's avonds 2 onesies besteld en de volgende dag in huis. Vlugger dan vlug want ik bestelde op zondag. Bijzonder tevreden. Ik heb al eerder besteld en ook dat was naar volle tevredenheid, de kwaliteit is prima, netjes verpakt, snelle levering, TOP!!!

En top om te horen Irma, dankjewel! ๐Ÿ˜„

Snelle levering, mooi produkt

De onesie voldeed volledig aan onze verwachtingen, mooi materiaal en zat perfect.

Beter dan perfect word het niet voor ons. Heel erg bedankt Dirk! ๐Ÿ‘Š๐Ÿผ

Goede aankoop.

n.v.t.

๐Ÿ™๐Ÿผ

Vrijdagavond besteld, zaterdag in huis. Top ding!

Erg blij met de sofa killer, een musthave voor de winter. De bank heeft nog nooit zo goed gevoeld

Ahh ja die vinden wij ook hรฉรฉl comfyโ€ฆgeniet van het bankhangen! ๐Ÿ˜

Snelle levering en mooie producten

Ik had de onesies vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag binnen. Dat had ik niet verwacht. De maten klopten ook en the kwaliteit van de onesies zijn goed.

Fijn om voor een blije verrassing te hebben kunnen gezorgd. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ˜ƒ

Heel tevreden

Ik had het geluk een laatste maat met korting te treffen. Omschrijving was duidelijk door lengtematen te noemen en pasvorm. Materiaal voelt heerlijk aan en is mooi afgewerkt. Bestellen ging makkelijk op een laptop, op mโ€™n telefoon kon ik niet alles aanklikken.

Ik gaf onesies cadeau aan mijn 2 zonen.

Ze zijn super zacht, degelijke rits! Ze vallen wel groter uit dan gedacht. Maar top qua afwerking en service!

Snel en goed!

Mooie onesie, snelle levering!

Snelle levering, heerlijke en mooie onesie. Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, heerlijke en mooie onesie. Voor herhaling vatbaar

Uiteindelijk een prima ervaring

Ik had hier eerder al twee onesies gekocht (verkeerde maten, maattabel is niet helemaal gelijk aan 'echte' maten). Nadat ik er een mailtje achteraan had gestuurd, kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Toch weer een nieuwe onesie besteld, in de juiste maat. En deze was ontzettend snel binnen (na 1 dag al) en het resultaat is helemaal goed! Dus mijn tip is: koop iets groter in, dan zit je goed. Mijn dochter is 11 (en niet heel groot voor haar leeftijd: 148 cm) en heeft maat XS van de damesmaat besteld. Deze zit goed.

Prima.

Het was goed geregeld en de andere dag ontvangen.

Een aanrader om hier online te kopen.

Mooie kwaliteit snelle service. Zonder problemen een onesie retour moeten sturen ivm te grote maat. Nieuwe besteld met 2 dagen weer in huis. Geld van mijn retour zending stond snel op mijn rekening.

Super snelle service

Het pak was er snel en hij is kei mooi. Nu maar hopen dat mijn schoondochter het past. Maar dat is pas over even met sinterklaas. Mocht hij niet passen hoop ik dat ze een passende oplossing hebben

Voor onze kleindochter haar kerstgeschenk heb ik een mooie onesie besteld en daar zal ze blij om zijn. Heel mooie kwaliteit en perfecte afhandeling van de bestelling. Ik blijf bij jullie bestellen!

Het was de eerste keer dat ik bij jullie iets heb gekocht maar ik ben zeer tevreden het was tiptop in orde

Uitstekende producten en levertijd, fijn bedrijf

Matching onesies voor de hele familie is echt enorm goed bevallen! Het werd de volgende dag al bezorgd en de kwaliteit van de SofaKiller is erg goed. Lekker warm en zacht. Ik ben een tevreden klant.

Onesie unicorn besteld voor ons dochter ziet er prima uit, op tijd geleverd en goeie prijs kwaliteit dus zeer tevreden de

Heldere informatie en goede producten

Blij met de goede informatie rond maatvoering. Dat is bij veel online bestellingen nogal een lastig punt.

Snelle levering, en heerlijk product.

Ik was opzoek naar een goede kwaliteit onesie deze heb ik hier gevonden.

Leuk kado

Besteld en de volgende dag in huis. Zeer geslaagd kado voor een 10-jarige!

Heel snel en heel plezierig. Aanrader!

Aanrader!

Mooie panda onesie

Voor onze dochter een panda onesie gekocht. Bleek iets kleiner uit te vallen en moest dus terug. Een grotere maat besteld en nadat die ontvangen was de verkeerde maat terug gestuurd. Netjes geld terug ontvangen. Onesies werden snel geleverd! Heel fijn! En dochter heel blij met de onesie.

Ben heel tevreden, uitstekende service. Mijn kleindochter is er super blij mee.

Fijn materiaal

Mijn dochter is heel blij met haar nieuwe onesie. Zit lekker en is heel zacht en goede kwaliteit. Mijn pakket was ook heel snel in huis.

Goede aankoop

Wel erg jammer dat de aangekochte Snuggle Fleece Onesie geen zijpockets heeft voor mijn Smart Phone.

Super snelle levering! Ik had om 19;57 besteld en zelfs toen kwam de onesie de volgende dag nog binnen! De medewerkers hadden mijn bestelling nog opgepakt ondanks de rot tijd waar in ik bestelde (mijn excuus hier voor!) De onesie heb ik gekocht in maat L (ik ben 1.71cm) en hij zit prima alleen met zitten trekt hij een beetje strak bij je billen/rug. Verder is de onesie lekker comfy en zacht! Alleen had ik hem wel iets warmer verwacht..in het patroon wat ik heb lijken er stukjes stof te missen om het patroon beter te laten zien en ik denk dat hij daardoor iets kouder is omdat het stof niet volledig gesloten is. Ik moet hierdoor een tshirt onder de onesie aan om het warmer te hebben.

3 Onesies

Drie dezelfde navy blauwe onesies gekocht voor man/mezelf/dochter. Levering snel, onesies superfijn en ook allemaal juiste maat, lekker ruim. We zitten nu 's-avonds als 3 blije kabouters op de bank ;). Ook ideaal om mee te nemen in de caravan.

Zeer snelle levering top service en fantastische producten zeker een aanrader

Goede kwaliteit Onesies, uitstekende service

Voor mijn kinderen met sensorische overgevoeligheid is comfortabele kleding enorm belangrijk. Sinds een paar jaar koop ik de " gewone" onesies voor als ze thuis zijn bij deze website, en gelukkig blijven die onesies in het assortiment. Altijd dezelfde goede kwaliteit, en uitstekende service bij het leveren. Er wordt contact opgenomen als er iets met de levering aan de hand is, zodat je goed op de hoogte blijft.

Gewekdig

Super kwaliteit en goed

De jarige job was dolenthousiast, lekker zacht !

Makkelijk bestellen met duidelijke maatvoering. Snelle levering en goed product.

Goede service en communicatie.

Vlotte afhandeling, ook nadat de verkeerde maat was gelabeld. Hier kon de verkoper niets aan doen, maar de xxl zit lekker ruim (had een xl besteld), dus zeer tevreden.

Aangenaam verrast door kwaliteit en service

De mooie onesies die perfect pasten voor ons beiden met daarboven ook de zeer aangename service en korte opvolging tot de ontvangst. Top.

Super snel

Supersnelle levering!

Top! Wij zijn nu klant ....

Onze bestelling werd zeer snel geleverd. De onesie die wij bestelde is voor onze kleinzoon zijn verjaardag. We hadden via de site veel keuze, we hopen dat ons kleinkind er blij mee al zijn. Wat betreft de maat en de kwaliteit moeten we dus nog wat afwachten....

Fantastisch fijn klein bedrijf

Wat een mooie kwaliteit, snelle service en prima retour beleid. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en de onesies zijn echt heel netjes!

Prachtige onesie, goed aangegeven op de site. Zou mooi small zijn en dit is hij ook! Heel snel geleverd en mooie kwaliteit. Super blij mee

Ruime keus snel geleverd

Ruime keus snel geleverd

2e keer besteld

Mijn zoon heeft zโ€™n onesie gedragen tot de gaten er in kwamen na 3 jaar.. nu 2 nieuwe besteld ook voor mijn dochter en ze zijn er heel blij mee! Goede kwaliteit en snelle levering

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Hier kun je blij van worden. Makkelijke website en snelle zending. Niets op aan te merken. Ga zo door!!

Zeer goede kwaliteit, origineel ontwerp.

Snelle levering. Maten zijn echt wel klein, fijn dat er een maattabel bijstaat online.

Mooie onesies, snelle levering!

Duidelijke omschrijving vd maten, mooie kwaliteit en leuke prints. Snelle verzending!

Aangename verrassing.

Duidelijke webshop. Veel keuze. Prijs versus kwaliteit is ok.

Heel tevreden

Alles was keurig en vlot geregeld. We zijn dik tevreden.

Onesie zit goed

Pakket optijd ontvangen

Snelle levering en fijne kwaliteit

De titel zegt het al, enige punt is dat de maataanduiding niet helemaal klopt. Onze zoon is 12 jaar maat 158 de maat 13-14 jaar heb ik besteld opdat hij dan iets groter zou zijn, maar past eigenlijk precies.

Fijn terugkoppeling, op tijd geleverd.

Zal hier zeker opnieuw bestellen en aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Mooie kwaliteit en snelle levering.

goed!

snelle levering, leuk product!