De jarig was helemaal bij net ze pakkie

Snel geleverd prima pak

Duidelijke communicatie tussen het bestellen en ontvangen

Snelle levering en een mooie kwaliteit van de stof!

Positieve ervaring!

Super goed

Veel keuzes uit leuke artikelen. Onze dochter is heel erg blij met haar regenboog unicorn onesie! Er zit een duidelijke maattabel bij die ook kloppend is. Wij hebben voor een maat groter gekozen zodat ze er wat langer mee kan doen, deze zit ook goed!

Goede klantenservice

Leuk voor de kids ! En best nog goede kwaliteit.

Eindelijk een fijne onesie gevonden!

Fijne stof, maat perfect!

Mooie onesie en snelle levering

Mijn zoontje is blij. Zit heerlijk en een goede kwaliteit. Levering was lekker snel.

Goed product, snel geleverd

Mooie onesies, goede lengte

Zon van 14 loopt het allerliefste in onesies. We hebben er nu 7, voor iedere dag een schone ;). Hij is intussen ver boven de 1,80 en ze passen prima, er is zelfs nog wat ruimte om te groeien. Denk dat ze pas rond de 1,90 kort zat worden.

Super snelle reactie op vragen!.

Door de snelle reactie en zeer snelle verzending, voel ik mij als klant koning…en dat op Koningsdag….

Snelle service en hele goede prijs-kwaliteit

Heel uitgebreid assortiment, hele duidelijke maatvoering en de zakken en ‘toiletrits’ maken het pak supercomfortabel. Verder snelle levering en hele scherpe prijzen. Zeker een aanrader!

Zacht fluffy katten pak

Mooi zacht fluffy katten pak voor mijn dochter van tien! Erg blij met snelle en nette levering!

Mega klantvriendelijk

Er was een lichte beschadiging bij mijn onesie, maar er werd goed meegedacht vanuit het bedrijf en we zijn samen tot een oplossing gekomen! Ik voelde me geholpen met goede service.

Super snel een heerlijke onesie!

Zo snel dat ik hem nog helemaal niet verwacht had en die doe ik nooit meer uit! (op af en toe wassen na dan...)

Goede service en super zachte en mooie onesie

Leuke onesie en nette levering

Snelle en nette levering. Netjes dat je achteraf nog een e-mail krijgt of het artikel bevalt. Onze dochter is er heel erg blij mee.

Leuke onesies. Snel geleverd

Goed. Snel geleverd, goede producten en duidelijke communicatie

Heel tevreden.

Ik ben heel tevreden met de bestelling, de levertijd was ook zoals aangegeven.

zit lekker, past goed, 100 tevreden.

Heb de Camo Legerprint Onesie besteld. Deze heb ik in maat XXL gekocht. Ben zelf 189 90 kg normaal postuur. Deze past prima. Heerlijk vanuit het douchen, afdrogen en in de onesie.

Prachtige kwaliteit en snelle levering!

Fijne en duidelijke communicatie! De onesie is van een mooie kwaliteit. Echt een aanrader!

Helemaal blij mee

Mijn boys zijn heel blij met hun nieuwe Onesis pakjes met een vliegtuig motief)). De snelle levering en een klantgerichte service van het bedrijf nodigen uit om daar weer te gaan bestellen)).

geweldig

snelle levering onesie ziet er mooi uit. Lekker zacht en warm. maat past goed

Hele vlotte bezorging

De bezorging was sneller dan verwacht. Top dat ze aangeven wanneer je benen groter zijn dan gemiddeld dat ze je dan een ander model aanraden.

Onesie Feest

Mijn kids zijn dolblij met hun eigen dieren onesie. Er wordt in gespeeld en geslapen. Blijft goed in de wasmachine en ik droog 'em op een rekje. Blijft lekker zacht!

Snelle levering en vriendelijk contact

De levering van de onesies ging supersnel en er was volop keuze. Ook het contact was vriendelijk. Het enige verbeterpuntje wat ik heb is dat ze er misschien bij kunnen vermelden dat de lengtes van de onesies rekening houden met slanke kinderen. Mijn jongste is haar kleutervet nog niet helemaal kwijt en bij haar ging de onesie trekken bij haar billen. Dit had ik niet verwacht bij een onesie. Maar de grotere maat was wederom supersnel geleverd. Volgend jaar bestellen wij ze weer bij onesieskopen.nl!

Veel keuze en super snelle levering

Voor je tienerzoon opzoek gaan naar een onesie… Challenge accepted. Enorm veel keuze in kleuren en maten en ontzettend snel geleverd. Bij ontvangst, onesies ontvangen van super kwaliteit!

Mooie kwalitatief goede onesie

Onesie is mooi en van goede kwaliteit. Snelle levering.

Goed eerlijk product en bedrijf.

Heb nu meermaals iets besteld. Product omschrijving zijn eerlijk. Maten kloppen. Snelheid bezorging maken ze waar. Producten zijn van goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Aanrader dus

Top onesie precies zoals de foto

Heerlijke zachte stof en mooie kwaliteit. Aanrader

Heel fijne stof. Snel geleverd en goede prijs.

Nergens kon ik onesie voor zoon 16 kopen. Deze is stoer, zit heerlijk en niet duur.

Super onesie in super tijd geleverd

Zaterdagavond besteld,maandag al geleverd,de one is zijn geld waard.padt precies volgens tabel,stevig en zacht matriaal

The place to be voor onesies

We hadden bij het bestellen niet meteen een bevestiging ontvangen per mail en we hadden daardoor contact opgenomen met de klantendienst. We hadden de onesie snel nodig voor een activiteit oo de school van de zoon. Daarna zeer goed en snel verdergeholpen. En de bestelling is zeer goed opgevolgd. En deze was tijdig geleverd. Daarom met veel plezier deze positieve feedback. Grts

Onesie, communicatie en levering allemaal in orde

Precies de onesie die we in gedachten hadden

Snelle levering van precies de onesie die we voor ogen hadden. Mijn zoon heeft de onesie direct aangetrokken en is erg tevreden.

Mooie kwaliteit

Snelle levering. Mooie kwaliteit onesie. Maat past perfect!

Onesie voor mijn dochter besteld. Snel geleverd. Goede kwaliteit en past perfect.

De perfecte outfit voor de koudere dagen

Heerlijke onesies voor thuis. Zit perfect. Het bovenstuk zit goed om het bovenlijf terwijl de “broek” heerlijk losjes zit.

Heerlijke onesie en snelle levering

Heerlijke zachte panda onesie en snelle levering!

Mooi product en goede service

Het bestellen ging makkelijk en de bezorging liep volgens plan. Prachtig product en de communicatie is erg klantvriendelijk en service gericht

Super leuke en mooie koala onesie

Voor mijn dochter van 11, lengte 161cm. Een koala onesie gekocht in maat M. Hij ziet er niet alleen super mooi uit, hij is ook nog eens heerlijk zacht! Ik vond de maat kiezen lastig, ze valt er net een beetje tussenin, dus daarom voor de grotere gekozen, kan ze er langer mee doen. Jammer dat de sloffen er niet meer zijn! Die had zo ook heel graag gewild, hihihi.

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Leuke onesie, prima levertijd. Goed cadeau!

Goeie onesies, snelle levering, goeie prijs!

Al veel heerlijke chillavonden met mijn kids gehad in deze onesies.

Super kwaliteit en vriendelijke klantenservice

Super kwaliteit en vriendelijke klantenservice

Prima en zeer snel geleverd

Goede kwaliteit en super snelle levering! Ook de maar is prima

Goede kwaliteit

Het is een onesie van goede kwaliteit en de levering was erg snel.

Top onesies

Ik heb er inmiddels 5 besteld. Voor mijn man en zoon ook. Die zijn er super blij mee ! Met de laatste ging er iets mis met verzenden maar ze hebben dat keurig opgelost en opnieuw verstuurd. Ik loop er zelfs mee op straat en koud . No way

Snelle levering.

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Mooi

Mooie onesie, goede kwaliteit en supersnel geleverd. Ik heb met mijn 1.72 maar L besteld, met muts op past hij nèt, trekt dan een klein beetje, dus als je tussen 2 maten twijfelt, zeker voor de grootste maat gaan.

Mooie onesie, goede prijs en snelle levering.

Mooie onesie, goede prijs en snelle levering.