Er was iets misgegaan met de levering door de pakketdienst. Dit heeft OnesiesKopen.nl netjes opgelost! Top service dus!

Helaas had ik een te kleine maat uitgekozen , zelf een grotere besteld en de kleine terug gestuurd . Kostte wel verzendkosten maar zonder dat ik erom vroeg kreeg ik ook deze extra kosten terug gestort, toppie

Dochter heel tevreden

Was er vlug, zit goed !

Zeer leuke onesie . Onze zoon is heel blij met zijn draak/dino !

Super tevreden !

De pakken van de ringstaartmaki en de rode panda waren een schot in de roos ! De maten klopten, de kwaliteit was zoals verwacht, de look viel opperbest mee. Het is grote fun voor kleinkinderen, die met de dierenpakken over hun ski kledij, ervoor zorgen dat ook de dieren de skipistes kunnen nemen ! Grote fun !

Snelle levering en mooie Onesie

Leuke onesie zoals op de foto’s. Dochtertje is er heel blij mee.

Snelle vriendelijke service

Nog echt persoonlijk contact bij een webshop, leuk! Kwaliteit van de onesies is goed en vallen qua maat zoals beschreven. Alleen de tiener 13/14 vond ik klein vallen.

Goed huispak

Fijne onesie en het omruilen voor de juiste maat ging vlot en soepel.

Bestelling goed en op tijd bezorgd. Zag er allemaal goed uit.

Snelle levering mooi product

De Onesie werd de volgende dag al geleverd. Hij is lekker zacht. Helaas waren enkele knoopsgaten wat te groot waardoor deze steeds open gingen. Deze wat kleiner weten te maken.

Goede website De stof van de onesie is van goede kwaliteit. goede service Heel prettig gesprek met Joost van de firma gehad. ik zou er zeker weer bestellen.

top kwaliteit en snel geleverd

2 x dalmatiër gekocht. alle 2 top!

Alles vlot verlopen van bestelling tot levering

Snelle levering en prima onesie

Snelle levering en prima onesie

Perfect en snel bezorgd

Snelle levering savonds besteld en de volgende dag al bezorgd. Heerlijk om op de bank aan te hebben en lijkt me ook wel wat maar dan een andere kleur en geen oortjes of zo om in de rolstoel aan te hebben. Geen koude rug nu ook niet meer op de bank. Zeker een aanrader

de nazorg was fantastisch!

door problemen waar de leverancier weinig aan kon doen(pakjesdienst die niet naar behoren werkte), duurde het langer dan voorzien eer wij ons artikel hadden maar door de uitstekende opvolging van het bedrijf kwam alles in orde.

zeer tevreden, lekker warm en zacht

navy blue is toch wel erg donker, bijna zwart te noemen.

Blije kleindochter

Veel keuze, betaalbaar en snel geleverd. Miijn kleindochter helemaal blij.

Ik had 2 onesies besteld. De koala en de panda. Ze zitten superlekker en zijn erg mooi. Bij de koala was de stiknaad los bij de buik. Email contact gehad en een foto gestuurd. Jeroen heeft een passende oplossing gevonden en was binnen een paar dagen geregeld. Heel blij met deze goede service en me mooie zachte onsies

Mijn aankoop is in zeer goede orde verlopen.

Prima!!

De Onesie werd een dag na bestelling al geleverd. Ik had een link naar jullie site gekregen van onze dochter., het is een kadootje voor onze kleindochter. Dat werkte allemaal prima. Nu maar hopen dat ze er blij mee is want volgende week is ze jarig en dan kan ik hem geven.

Zeer nette service, fijn bedrijf!

Netjes contact gehad, alles goed geregeld en een fijn product!

Echter de service van DHL laat wat te wensen over. DHL stuurt bericht dat zij om 21.21 uur mijn zending aan mijn deur hebben afgeleverd. Ik heb toen niets gezien, nog nagevraagd bij de buren, en heb meteen DHL ge-alermeerd. Veel later om 21.52 werd mijn pakket pas afgeleverd.

top product

Heel blij mee mooi pakken en zitten heeelijk mijn zoon is er erg blij mee !!!

vlotte bestelling via de webshop en even vlotte levering voor een knalprijs.

vlotte bestelling via de webshop en even vlotte levering voor een knalprijs.

Zeer positief

Een rendier onesie voor n jarige kleinzoon, lekker zacht en warm en erg leuk om te zien!

Super service!

De onesie die we hadden besteld was te groot.De oplossing verliep heel prettig. Floortje en Jeroen hebben op een prettige manier meegedacht en we hadden de nieuwe onesie heel snel in huis. Volgende keer bestel ik zeker weer opnieuw bij Onesiekopen.nl.

Goeie kwaliteit

Snelle levering en de kwaliteit is goed lekker warm zijn ze.

Een hele ruime keuze en goede kwaliteit. Ik ben super tevreden en warm ! Het totale plaatje is gewoon echt goed. Bestellen, levering etc. Top !

Super service!

Ik had een onesie met een fabricagefout, kan gebeuren! Ik ben vervolgens SUPER goed geholpen en het is tip top opgelost. Dikke prima!

Het artikel is zoals afbeelding Snelle levering.

Mooie onesie ook in grotere maten voor grotere ‘kinderen’ ;)

Zit heerlijk, lekker zacht en snel geleverd

Besteld, betaald, ontvangen. allemaal zoals beloofd. Een gelukkig kind.

Snelle levering & mooie onesie

Mooie unicorn onesie voor mijn nichtje van twaalf besteld. Ze is er enorm blij mee! Zacht materiaal, mooie kleuren, de maat S past perfect!

Snelle verzending en goede kwaliteit

Leuke onesie voor mijn zoontje van 4 jaar!

Levering was een paar dagen langer maar maakte niet uit, fijne onesie voor mijn zoontje. Viel wat groot uit maar zo zit hij lekker comfy en kan hij er langer van genieten.

Netjes opgelost

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Na ontvangst bleken er een paar details niet netjes op de onesie gepositioneerd te zijn. Even contact opgenomen en de klacht werd direct opgepakt en opgelost. Prima service en vriendelijk geholpen.

Snelle en supervriendelijke afhandeling

De wijze waarop er met de klant gecommuniceerd wordt maakt me blij. Een snelle reactie en gaat er iets mis in de bestelling dan wordt dit heel goed opgelost. Onesie nodig? Ik kan deze we winkel van harte aanbevelen. Bedankt Jeroen en Floortje!

Zaaaaalig,

Onesie voldoen volledig aan de voorwaarden die omschreven worden. Wat je ziet, is wat u krijgt !!!!

Snelle levering en heel fijn product

Mooie stof, echt kwaliteit, voelt totaal anders dan de goedkopere polyester varianten.

Aantrekkelijk is het brede assortiment

Breeds assortiment en duidelijke, onderbouwde maataanduiding. Met alleen de scores S,M,L,XL kun je tegenwoordig niet veel meer.

Fijne mensen!

De onesie is van heel mooie kwaliteit! Floortje en Jeroen hebben mij goed geholpen toen ik wat vragen had.

Nadat ik voor de 2de keer in zeer korte tijd wat had besteld ging er iets mis maar gemaild met de klantenservice en die hebben er alles aan gedaan om mijn pakket toch nog binnen 1 week te versturen i.p.v. binnen 24 uur.en hebben toen uit coulange de verzendkosten terug betaald. En ze hielden mij goed op de hoogte van verzending

Ik kocht een 'comfy' onesie en nam een maat groter daar mijn vriend lange benen heeft, en andere onesies in zijn oorspronkelijke maat steeds net van pas zijn. De rits is niet voelbaar vanbinnen op de huid, wat een must was. Zit ook zeer comfortabel. Hij is tevreden!

Professionele opvolging

Mijn pakje geraakte maar niet geleverd door problemen met de Belgische postdiensten maar door de opvolging van het team van ‘Onesies kopen’ werd mijn pakje dan toch perfect geleverd. Heel tevreden ook van de gekochte artikelen. Voldoen 100% aan onze verwachtingen.

Erg leuke en fijne onesie.

Lekker in mijn onesie voor de tv. Deze tijd van het jaar is het extra fijn omdat hij lekker warm is.

Goede seevice, prima oplossingen nadat iets kapot was. Volgende x zou hier ik zoweer bestellen. Top bedrijf

Top kwaliteit. Goede service.

Goede kwaliteit. Past perfect.

Geweldige onesie

De giraffe onesie is geweldig. Goede kwaliteit, heel knuffelbaar. Maat XL past goed voor lengte 176/maat 42. Supersnelle service: Besteld op kerstavond en op 3e kerstdag al bezorgd.

Snel en naar tevredenheid afgehandeld

Ik heb na een paar maanden contact gezocht over een defect aan de onesie, binnen dezelfde dag (erg snel) is dit naar tevredenheid opgelost. Dank je voor de snelle reactie.