Ik heb een hondenjas besteld, die wij al eerder hadden maar kapot was gegaan. Geweldige jasjes zijn het. We wonen in frankrijk maar het pakketje is snel en in goede staat afgeleverd. Geweldig

Er word niets geleverd

Geen contact mee te krijgen. Je word gewoon opgelicht

Alles gaat precies volgens verwachting

Mooie site. Het bestelde paarse, met parels en strass ketting voor de hond is precies zoals verwacht. Goed op de hoogte gehouden via mail en snelle levering. Ook keurig verpakt. Alles dus TOP geregeld. Heel blij mee.

Ik wacht al bijna een week op mijn bestelling!

Dagelijks wordt de bezorging door Post NL uitgesteld om dat beweren niets ontvangen te hebben. Mijn vraag hierover is door Exclusive Dag Fashion helaas nog niet beantwoord!

gekozen goederen niet voorradig

spijtig om toch wat anders te moeten kiezen terwijl voorradig op de sitye

slecht

een dekjasje voor teckel. Bestel een XL want dat zou moeten passen. Ik krijg een piep klein jasje toegestuurd. Kan niet waar zijn dat dit een XL is. En dan begint. Ik heb het order nummer niet meer om het terug te sturen. Vraag per email maar wordt geblokkeerd. Dan maar per telefoon, Wordt telkens niet opgenomen, alleen een vreemde voice mail. Ik ga het toch terugsturen met een brief erbij. Wordt daarop niet juist gereageerd ga ik een klacht bij een instantie indienen

Zeer slecht

Maten kloppen van geen kant. Normaal heeft mijn hond een xs maar nu moest ik het retour sturen voor een m. Retour sturen kost je zelf ook 7 euro ! Daarbij heb ik al 3x gemaild want ik kan via de track en trace zien dat hij aangekomen is maar ik heb mijn geld nog niet terug. Ze reageren helemaal nergens op. Zeer slecht bedrijf dus.

Uiterst slecht !

Zeer slechte kwaliteit .... Er waren zelfs gaten in het pakje ! En ik wou het retourneren met verschillende mails gedaan zelfs geen antwoord Erg onrespectvol ,onprofessioneel, duur en geen prijs kwaliteit verhouding ! Geen aanbevelingen voor mijn ( honden )vrienden en familie Ander en betere Hondenboetiek- onineshops !

Mooie producten en goede snelle levering!

Zie bovenstaand bericht

Fantastich

Het lederlook hondenjasje was super mooi en goed bezorgd

Prachtige hondenkleding

Mooie hondenkleding voor een prima prijs. En een snelle levering

Mooi,kwalitatief en snel

Prijs kwaliteit is prima zo is het truitje voor de pup ontzettend mooi en goed. De minituig kon iknergens vi den en hier was hij wel en ooknog normale prijs. Ik kom. Zeker hier terug

Prima site en 2 dagen later pakketje thuis.

Gewoon goed.

All good

All good

Goed geleverd, geen retour zorg

Hondenjasje prima op tijd geleverd, alleen geen retoursticker meegeleverd. Mail gestuurd, heb €5,95 bezorgkosten betaald en moet nu €7,95 betalen voor retour. Dit doe ik dus nooit meer.

Leuk tuigje mooie kwaliteit

Mooi tuigje voor ons hond die er nu lekker hip uitziet. Snel geleverd en goede communicatie

heel mooi jasje maar maten klopten niet

jasje was te klein, heb het teruggestuurd, dat kostte meer dan 11 € dus bij deze firma bestel ik net meer

Prima service en goede kwaliteit

Slechte kwaliteit, retourneren nodeloos ingewikkeld

Het speeltje was binnen 10 minuten aan flarden. De trui was veel te klein. Het retourneren is nodeloos ingewikkeld en kost door verzendkosten ook nog eens geld. Ik zou hier nooit meer bestellen

SUPER

Geweldig goed product snelle levering gewoon top

Keurig

Snel

Snelle levering.. Het jasje zelf voldoet aan de verwachtingen wat je op de beschrijving en de foto's ziet.

DOXTASY leren honden halsband Royal Though

Halsband en riem gekocht. Mooie zware kwaliteit, in het echt een stuk mooier als op de foto. Verzending spoedig! Prima geregeld!

Prima spul voor een goede prijs

Als jullie op vakantie zijn, probeer een automatisch bericht op de e mail te zetten zodat mensen weten dat er even gewacht moet worden om de producten te krijgen. Verder prima voor elkaar, site is duidelijk en de producten is wat word beloofd

Top. Snelle afhandeling

Netjes op de hoogte gehouden en snel verzonden. Kwaliteit product, ons hondje is blij met haar ‘jasje’.

Pastoor Pankenstraat 14 5492KG Sint-oedenrode

03211 759663