Het jasje past perfect. Ze vallen klein uit. Ik heb xxl. Voor een yorki.

Positief

Snelle levering en het paste perfect mede dankzij de instructie hoe het jasje op te meten

Keurig op tijd, goede kwaliteit

De jasjes zien voor beide honden er goed uit. Ze passen goed en lijken mij solide. Ik heb ze pas maar het aantrekken van de jasjes - altijd even wennen voor ze - ging meteen verbazend goed. Ik zou ze aanbevelen bij anderen.

niet echt een winterjas

jasje dat we besteld hadden is niet echt een winterjasje zoals vermeld

Betaald niets geleverd

Helaas geen reactie op mijn verzoeken voor levering of contact telefonisch. Hopelijk komt dit nog goed ;)

Prima.

Leuke spulletjes die er echt zoals afgebeeld uit zien en de kwaliteit is goed.

Maten kloppen niet

Ik had 2 shirts besteld voor mijn hond, een 1 jarige Franse bulldog. Had maat M besteld maar die waren echte super klein. De maat XL die ik daarna bestelde paste maar net.

Mooie materialen, prima pasvorm

Yorkshire terrier maat L past haar perfect

Op tijd en conform verwachting

Maten kloppen, product zoals omschreven. Snelle levertijd .

Snelle levering en mooie jasjes.

Mooie producten en een snelle levering

Mooie producten en een snelle levering

Jasje besteld, maar was niet op voorraad. Na mailoverleg zou het eind 2022 binnenkomen. Het jasje is nog voor eind 2022 geleverd en past perfect.

goede communicatie en snelle verzending.

helemaal goed. Blij met de jasjes voor de honden

Gewoon super

honden jasje te klein besteld zonder problemen omgeruild wat een service daar doe zo voort

Zeer goede service.

Snelle en correcte levering. Duidelijke communicatie.

ik ben vooraf goed voorgelicht en heb daardoor meteen de juiste maat besteld; het kwam ondanks de kerstperiode op tijd binnen

Crijns zaak goede service

Fijne service snel ontvangen

goede service

hele snelle levering en goede service

Niet mogelijk contact te maken

Ik wil iets retourneren maar onmogelijk om te vinden hoe dat moet en contact opnemen ook.

Geweldig.

Past precies voor mijn Frans bulldogje. De rug is wel wat lang, want franse bullen zijn niet lang. Ik los dit op door het jasje een stukje naar binnen te vouwen.

Ik heb de maat l voor onze pup (boomer) van 3,5 maand en ze zit prima in het tuigje van de jas dit omdat het verstelbaar is het jasje zelf is iets ruim maar ze groeit nog dus kan ze er nog plezier van hebben bij onze volwassen boomer is het precies pas dus daar bestel ik nu een xl voor

De trui past precies en staat geweldig!

Het duurde iets langer dan was aangegeven met de levering, maar de Adidog trui is binnen en hij staat geweldig! Heb een blije, warme hond hier :-)

Maten kloppen niet!

Ik heb bij jullie honden jasje gekocht netjes via de maten me Hond op gemeten!! Maat xl. Vervolgens krijg ik een jasje waar mijn kleine mopshond nog niet eens in past. Er zit geen factuur niks in de verpaking kan hem niet eens terug sturen. Beetje jammer!! Verder ziet het jasje er goed uit.

Snelle verzending, mooi produkt

Snelle verzending Mooi produkt, goede kwaliteit

Bodywarmer hond...

Pakket snel geleverd...