Hele goede service.

Ik heb een heel leuk tijger vestje gekocht en heb bij mijn bestelling een vraag gesteld over de maat. Ik kreeg direct bericht terug met het advies over de juiste maat. Het vestje zit perfect! Ik kom zeker vaker kopen.

Mooi product, jasje voor de pup, en snelle levering. Dankjewel!

Op de site vond ik een hee leuk tijgerprint vestje voor mijn mopshond. Omdat deze honden want breder zijn aan de voorkant, heb ik tijdens het bestelproces om advies gevraagd. De volgende dag kreeg ik al bericht terug en op advies van de vriendelijke verkoper, heb ik een maat groter besteld. Het past perfect en we zijn erg blij, dat het vestje zo snel verstuurd is; mijn hond kan het nu lekker dragen in deze kou! We komen zeker vaker bestellen!

Mooi jasje voor onze pup en snelle service. Dankjewel!

Ik heb een leuk tijgerprintvestje gezien op de site voor mijn mopshond. Omdat zij een bredere borst hebben, heb ik tijdens het bestelproces gevraagd hoe de maten vielen. Een dag later heb ik van de verkoopster advies gekregen en dit blijkt een goed advies geweest te zijn; mijn hondje past het vest perfect! De verzending is snel en netjes. Ik ben er erg blij mee en mijn hond ook, dus we komen zeker vaker bestellen!

Gewoon goed

Gewoon goed

Mooie jasjes

Mooie assortiment spijtig dat de keuzen voor groteren honden beperkt is anders heel mooie assortiment voor kleine huisdieren

Super leuk concept, snelle levering, goede prijs. Jammer dat het product kleiner valt dan wat ik opgemeten had. Miss is het een idee om bij de hondentruien extra te vermelden dat je bij grote hondenrassen zoals de Amerikaanse bully echt flink extra cm's bij de borstomtrek enzo en alle overige afmetingen op moet tellen.

Jasje besteld, morgen in goede kwaliteit en snelle levering.

Snel en uitstekend geleverd.

Snel en uitstekend geleverd. Zojuist nog een bestelling geplaatst.

Duidelijke site, snelle levering, goed verpakt.. Reageert snel via de mail bij een vraag Aanrader

Uitstekende online winkel

Ik heb online gekocht ging prima duidelijk en betaalbaar snelle verzending en ik gaf aan brievenbus pakket geen probleem alles werd netjes bevestigd en verzending snel en goed te volgen zelf nog een berichtje gestuurd van ontvangst en kreeg een lief berichtje terug kwaliteit is echt mooi zacht leer ben zeer tevreden

levering snel

de maten kloppen niet van de truitjes zijn echt veel te klein jammer

Snelle levering, reageren snel op vraag. Goed product

Bedankt voor de goede service

Mooie spullen, snelle levering, niet duur

Leuke tuigjes en jasjes voor je diertje voor een goede prijs! En direct geleverd.

Al meerdere keren besteld en altijd top service!

Topservice binnen 24 u in huus

Pastoor Pankenstraat 14 5492KG Sint-oedenrode