Sneller geleverd dan verwacht, prima jasjes voor de honden, goede kwaliteit, juiste maat, niks op aan te merken

Snelle levering, product klopt met de website

Snelle levering, product klopt met de website

Product van goede kwaliteit de maat klopte met wat ze aanbevolen en snelle levering

Slechte service

2truitjes besteld, deze zaten binnen 2 avonden vol met pluisjes wat niet zou moeten kunnen. Vervolgens gemaild om ze retour te sturen omdat hun geen goede kwaliteit leveren. Dit was mogelijk, vraag je om een retour label aangezien hun geen goede producten leveren en dan word ineens alles stil en komt er geen reactie meer van ze.

Kleiding passen hartstikke goed!

Goed prijs, goed kwaliteit .

Slecht l

Bestelling komt laat binnen

Goede reactie en meedenken

De hondenhalsband was toch Niet op voorraad na overleg werd er toch een Passende verstuurd na navraag of dit goed was. Erg netjes!

Prachtige halsband en snel geleverd

Er wordt niet gereageerd

Onlangs heb ik twee regenjasjes besteld. Een jasje is te klein en wil ik retourneren en het andere jasje is defect aan de mouwtjes waarvoor ik een oplossing wil. Helaas heb ik tot nu toe nog geen enkele reactie gekregen..

Alles was goed

Ruime keuze en supersnelle levering.voor herhaling vatbaar

Mooie site..zal ik vaker gebruik van maken

Stylish and cute

Ik hou van de kleding die we bestelden. Mijn kleine pup ziet er zo stijlvol en meer dan schattig uit. Zeker elke cent waard.

Snelle levering en afhandeling groet nanda

Maten vallen kleiner uit en was wat later aangekomen

De maat die ik gekozen had, met het nameten van mijn hond klopte niet, het is wat aan de kleine kant. Maar het rekt, dus na aan paar uur zat het pakje wel goed. Het versturen duurde langer dan verwacht, maar post.nl heeft er 3 dagen over gedaan. Ruim op tijd voor mijn hond haar operatie heeft.

Overzichtelijke site

Zeer goede service en goed product geleverd

Bestelling kwam op tijd ,zeer te vreden

Kosta!!!!!

Perfect!!!!!

Prima dienstverlening

Nietttegenstaande de drukte toch een snelle tussenkomst om de bestelling van een te grote maat om te ruilen.

Mooie producten en goede service!

Exclusive Dog Fashion heeft erg mooie producten. Ook de service is uitstekend. Toen de door mij bestelde halsband niet meer op voorraad was, hebben ze dit meer dan netjes opgelost.

Niets op aan te merken

Helemaal top

Snelle levering, en mooie kwaliteit halsbanden.

Wel betaald maar nog niks ontvangen

Halsband betaald maar week later nog steeds niks ontvangen raar

Snelle levering, mooi jasje.

Product als omschreven.

Vriendelijke mensen

Mooie halsband, helaas te groot

Dacht dat ik het zorgvuldig had opgemeten. Helaas te groot. Zelfs met extra gaatjes erbij. Kwestie van eigen schuld, of....

Pastoor Pankenstraat 14

5492KG Sint-oedenrode