heel slechte ervaring

Verleden week dinsdag een hand trailer voor een boot besteld na twee weken nog niet binnen, geen contact te krijgen met VidaXl, ik baal hier erg van.

Kut in het kwadraat!

Melding gemaakt hoe je achteraf kunt betalen op VidaXL. Dit is volgens de website mogelijk, maar je krijgt als je dat aanvinkt een wirwar van foutmeldingen en vage schermen. VidaXL zegt hier niets over en dat je het mag uitzoeken met Klarna. Het schijnt dan mogelijk aan de klant te liggen met eerdere problemen die de klant mogelijk gehad zou hebben met betalingen bij derden. ONZIN! De functie werkt gewoon niet op de website en is er moedwillig door VidaXL uitgesloopt! Het is uiterst verdacht dat je gewoon vooraf moet betalen na alle negatieve reacties van hier. Zegt genoeg! Koop niets op deze site, want je bent je geld kwijt!!! Ze vertikken het om terug te bellen en sturen vage mail en je kunt bij ieder mailtje een volle week wachten op antwoord. KASSA en OPGELICHT benaderd en stellen onderzoek in! Ook partijen als Bol.com en Google zijn op de hoogte! U bent gewaarschuwd!!!

bereikbaar via chat. onbereikbaar daarna als retour niet wordt geregeld

Een bureau besteld die eerder door een vorige klant gebruikt is. Verpakking kapot, meubel kapot, incompleet. Duurt een eeuwigheid voordat het bureau retour kan. Tot op heden alleen via chat contact gehad wat veelbelovend leek. Nadruk op leek! Daarna de gevraagde info verzonden wanneer wij het graag opgehaald wilde hebben met een tijdsbestek van 72 uur ertussen. Allemaal gedaan. Verder geen enkele reactie gehad en tevens wederom met het zgn. flauwe excuus 'corona' onbereikbaar. Wij zijn zeer zeker niet tevreden.

Gewoon goed !

Hekwerk besteld , ondanks een beetje problemen bij de levering , netjes geleverd . Prijs kwaliteit verhouding is goed .

Over het algemeen goed

Ben over het algemeen wel tevreden, maar zijn telefonisch niet te bereiken hun excuses zijn dat ze alles aant veranderen en betere kwaliteit willen leveren maar dit duurt nu al 3 weken??? Er wordt via de site niet gereageerd op klachten dus dat heeft ook geen zin!!! Heb iets besteld en na een week nog niks gekregen, status is verzonden maar geven geen track and tracé code met het excuus dat dit een technische storing is bij DPD, maar heb ergens anders ook is gekocht dat met DPD wordt verzonden en daar is gewoon een code bij dus heb zo mijn bedenkingen

Perfect afgehandeld

best goed redelijk snel geleverd

goede stoel mooie kwaliteit, erg blij mee , maar er stond nergens dat je hem zelf moest monteren,maar het is me gelukt, en ben erg tevreden

vreselijke retourprocedure

het lijkt onmogelijk om iets terug te sturen. het klopt niet wat wordt gecommuniceerd over retourneren: VidaXL zegt dat er een knop "retourneren" is onder bestelinformatie, maar dat staat er helemaal niet. Je moet op "verkoper contacteren" klikken om bij retourneren te komen. er wordt ontzettend laat gereageerd als ik via die weg een bericht stuur, en dan wordt er verwezen naar degene die het product heeft geleverd, en dat bedrijf verwijst terug naar VidaXL. Ik draai in rondjes en niemand pakt het op! degene die het product heeft geleverd zegt dat ik een retourlabel krijg maar dat lees ik nergens terug bij de retourprocedure zoals VidaXL op de website heeft staan. en als ik dan een recensie wil geven bij de knop bij het product, dan gaat de computer automatisch naar een ander scherm zodat ik geen recensie kan geven!!!! al met al slecht!

Goede prijzen, matige kwaliteit en service

Ik had een deel levering van hetzelfde product. Terwijl er werd geadverteerd met binnen 2-3 dagen in huis heb ik op het 2de meer dan anderhalve week moeten wachten. Ook de kwaliteit vind ik erg matig voor de prijs.

Artikel prima levering en betaling vreemd

Bestelling verliep vreemd. Ik bestelde bank kreeg bericht bestelling niet gelukt bestelde nogmaals. Toen kreeg ik er 5 minuten na elkaar 2. Gelukkig was ik er blij mee!

Ondanks corona vertraging toch nog tijdig geleverd en probleemloos.

Blij met het artikel, tijdig geleverd en eenmaal in de verzending vlot en netjes geleverd. Helemaal tevreden..

Prima service!

Bestelling snel ontvangen. Mooie artikelen.

Geen reviews of toch wel

Op de website staan vaak geen reviews maar wanneer je er naar vraagt op fb zijn er genoeg mensen e vinden. Dit vind ik een beetje bijzonder want reviews bepalen toch of je iets koopt ja of nee en het helpt het bedrijf hun producten e verbeteren

Salontafel is zelfs mooier dan op de foto's.

We waren heel lang op zoek naar een industriële mangohouten salontafel die betaalbaar was. We zijn er ook superblij mee. Enige minpunt is dat de wielen wat lastig waren om vast te zetten omdat het schroefdraad niet helemaal op elkaar indraaide.

Doe jezelf een plezier, en koop niet hier.

Ik had een hondenkar besteld, deze zou met 3 dagen geleverd worden, maar dat werd veel langer (9 dagen). Toen het eindelijk binnenkwam was de kar beschadigd. Meteen een mail verzonden aan de klantenservice. 4 Dagen later kreeg ik een ontvangstbevestiging dat ze ernaar streven om de mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Op 8 mei wederom een bevestiging dat ze ernaar streven om de mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Maar goed, ik was het ondertussen zat, en heb via PayPal (waar ik gelukkig mee betaald had) een klacht ingedient. Daar reageert overigens wel iemand van VidaXL (in het Engels overigens), maar waarschijnlijk alleen omdat ze anders sowieso ongelijk krijgen. Ondanks dat ik in het eerst PayPal bericht aan VidaXL een foto had bijgesloten, moest ik deze ook nog eens uploaden naar de website. Uiteindelijk, op 20 mei van PayPal bericht gekregen dat ik het volledige aankoopbedrag retour ga krijgen, mits ik het product, OP EIGEN KOSTEN terug stuur. Nou ja, dat maar doen dan. En mocht je het je afvragen, natuurlijk nooit bericht terug gehad van de klantenservice... Echt, de beste 'service' ooit!

Perfectte services,en snelle bezorging.

Perfectte services,kon het product zonder problemen terug sturen. Ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf!

waardeloze zooi

tuinkast 5 weken geheel naar de galamiezen. 121 euro. mag voor dat bedrag verwachten dat hij min 2 jaar meegaat.

heel slecht

wacht al 4 weken op mijn levering. Kan niemand bereiken en heb pas na 3 mails te hebben verzonden een reactie ontvangen Eno Hu (vidaXL) 16 mei 2020 08:35:57 CEST Hallo klant, Uw trackingnummer is: 05228970747522 05228970747521 05228970747520 Met dit nummer kunt u de levering online volgen via de volgende link: http://www.dpd.com/tracking_de Sorry voor de late verzending. Vanwege Covid-19 hebben we momenteel problemen met verzending van DPD naar BE. Het moet worden verzonden zodra we een alternatieve verzendoptie kunnen vinden. Bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groeten, Eno vidaXL Dus na 4 weken weten jullie pas dat jullie mijn pakket niet met DPD kunnen verzenden en dat jullie nu nog een alternatieve verzendoptie moeten vinden. Dit vind ik er helemaal over. Jullie belofte was om binnen de week te leveren. Graag spoedig een oplossing anders zal ik genoodzaakt zijn de ombudsdienst België waar ik lid van ben op de hoogte te brengen. mvg Nancy

Onbereikbaar

Bureau besteld. Beschadigd aangekomen, kan gebeuren. Dan probeer je contact op te nemen: -telefonisch onbereikbaar - reactie op het RMA formulier op de website enkele werkdagen - de reactie die je krijgt, om te huilen. Ze vragen om gegevens die je al hebt ingevuld. Sterker nog, ik zie de antwoorden staan op de reactie die ze mij geven. - eventuele nalevering 10 werkdagen

Betalen kan meteen maar levering traag

Ik heb diverse spullen besteld op 11/5. Er stond bij dat het direct geleverd zou het worden. Direct is een andere begrip bij vidaxl dan bij mij. Gister is het eerste deel binnen gekomen en ik wacht nu nog op 3 andere delen. Klantenservice is zo goed als niet bereikbaar, alleen per mail en de reactie tijd is 5 werkdagen. Schandalig. Uiteindelijk kreeg ik een reactie, blijkt het ook nog een vertaalde email te zijn. Goedkoop personeel in Azië of zo. _Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._ Christian-Lhian Dit was mijn eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.

Waanzin

Het hele internet afgestruind voor inline skates/skeelers. Nergens meer in maat 39 te krijgen. De aanhouder wint. 2 paar skeelers (mt 37 en 39) kunnen scoren voor mijn dochter en ik. 111,91 euro per stuk 2 dagen later wil ik kijken hoe mijn bestelstatus ervoor staat, staat erbij > Canceld.??? Maar goed dat ik er toevallig achter kom. Via de shat kom ik erachter dat ik bij : SHOP A-Z Moet klagen. Die link werkt niet, dus ik ruik onraad. Wanneer ik verder zoek blijkt dit gewoon vidaxl te zijn. Meer contact lukt niet. Ik voel me opgelicht en ga hiermee verder. Had ik ook nog de intentie om vanavond bij hen een zonnescherm te kopen wanneer mijn man thuis komt,maar dat laat ik maar beter achterwege.

Aanpassing eerdere beoordeling. Probleem verholpen door VidaXL

Ik heb verleden week eerder een stuk geschreven over VidaXL dat mijn bestelling niet geleverd was en dat ik geen contact kon krijgen met de helpdesk en ook niet verder geholpen werd met mijn probleem. Ik heb wel 15 mails verstuurd en kreeg op een gegeven moment van diverse klantenservice medewerkers een antwoord. Vaak moest ik steeds weer het zelfde verhaal doen om uit te leggen wat er aan de hand was. Dit werkte van geen kant. Door deze Corona crisis werken de mensen thuis en dat levert natuurlijk wel problemen op en lange wachtlijsten. Resulterende in geen goede feedback en oplossing gerichte methodiek voor je probleem als klant. VidaXL had mijn bestelling van 4 pakketten verstuurd via DPD. De DPD bezorger heeft de pakketten uit zijn bus gegooid, daarna nog een moedwillig flink beschadigd door erop te trappen en deze pakketten kapot op straat achter gelaten. De bezorger is weg gereden zonder ook maar aan te bellen of de pakketten af te leveren. Schuld ligt dus bij de DPD bezorger en niet bij VidaXL. Maar ik kon mijn probleem niet kwijt bij VidaXL. Maar dit hebben ze nu wel zeer netjes opgelost. Ik werd vandaag door het hoofdkantoor van VidaXl gebeld en ze hebben voor de vertraagde reactie op mijn probleem hun excuses gemaakt en ze hebben door een eigen chauffeur de 4 pakketten van mijn bestelling zelf geleverd vanuit hun warendepot in Venlo. Toch wel mijn 2 en half uur rijden enkele reis.Daarbij hadden ze nog een prachtig boeket bloemen met een excuus briefje. De pakketen werden netjes voor de deur afgeleverd door de chauffeur van VidaXL zelf. Dit vind ik een zeer nette oplossing en geste van VidaXL om mijn probleem op te lossen. Ben hier zeer over te spreken. Terwijl eigenlijk DPD dit had moeten doen. Dus toch een 4 sterren beoordeling voor VidaXL. De laatste ster moeten ze nog verdienen door hun klantenservice beter af te stellen zodat je als klant met een probleem niet zolang hoeft te wachten. Op deze manier toch nog geholpen worden verdient een aanbeveling.

geen contact mogelijk!

iets besteld en niks gekregen (gelukkig afterpay gedaan) Je kan ze niet te pakken krijgen , foutmeldingen bij de klantenservice en maar 2 uur chat mogelijk per dag, dus daar kom je niet doorheen.

VidaXL bestelling niet geleverd. Klantenservice niet bereikbaar. Geen hulp.

Ik heb een bestelling geplaatst bij VidaXL. Deze bestelling is niet geleverd. Wanneer ik inlog bij VidaXL staat In hun systeem bij track en trace dat de bestelling is geleverd door DPD. Dit is niet het geval. Ik heb geprobeerd hun te bellen via nummer 088-1232400. Hierop zijn ze niet bereikbaar. Je krijgt ze dus telefonisch never of nooit te pakken. Je kan een probleem via een bericht melden wanneer je bent ingelogd op je VidaXL account. Dit bericht gaat naar een klantenservice medewerker ergens in het buitenland, die een vertaalprogramma gebruik om je/jouw probleem te lezen en te beantwoorden. Dit duurt meer dan 5 werkdagen. Het antwoordt dat je krijgt slaat totaal nergens op en hiermee kom je niet verder met je probleem. Reageer je weer op dit bericht dan krijg je weer een bevestigingsmail waarin staat dat ze binnen 5 werkdagen reageren. Wanneer dat dan gebeurt is het stil aan de andere kant. In hun bericht krijg je dan een samenvatting van de oude correspondentie en verder niets. Gewoon een hopeloze aangelegenheid deze klantenservice van VidaXL. Je kan er niets mee en als je een probleem hebt met een bestelling wordt je niet verder geholpen. Zie laten je gewoon zitten en stikken. De rekening staat wel nog open en daar doen ze niets mee. Zeer slecht dit. Ik kom hier niet verder mee. `ik heb mijn telefoongegegevens achter gelaten in de mails aan hun. Maar daar doen ze niets mee. Ze bellen nog niet eens. Wil iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Het lijkt aantrekkelijk, maar begin er niet aan. Bestelling wordt niet geleverd, Klantenservice onbereikbaar en weten niet waar het om gaat. En er wordt geen service of hulp geboden bij problemen. Ik hoop dat ze in ieder geval hier nog op gaan reageren.

zal niet weer iets bij vidaXL.nl bestellen,kwaliteit is niet geweldig

voor de tweede keer iets gekocht vond de constructie wederom slecht