nog geen nieuws

De plafondventilator is nog niet geïnstalleerd het wachten is op onze technische man die ons gaat helpen dus nog even geduld maar bedankt voor de juiste en gewenste kleur wit, wordt vervolgd!!

Beste Casper, Bedankt voor je bericht. Zou je ons kunnen informeren of de installatie uiteindelijk is gelukt? Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Onduidelijke leveringsinformatie; matig product

Had met Paypal betaald, maar kreeg tijdens bestellen niet de mogelijkheid om adres aan te geven waar de levering naartoe moet, noch email adres etc. Dus VidaXL levert uit naar het adres wat bekend is bij je Paypal account maar het afleveradres kan best anders zijn!! Beetje onhandig. De status van de levering vond ik ook niet duidelijk. Enfin, had een houten kledingrek besteld waarvan in de belangrijkste steunbalk de gaten niet waren voorgeboord. Dus dat moet je dan maar zelf doen? Of gewoon de schroeven erin draaien zodat het hout barst? Dat laatste is ook gebeurd. Kledingrek te gammel om ook maar iets op te hangen. Zeer jammer want zag er op de fotos mooi uit. In de praktijk dus niet echt value for money. Inmiddels ander rek gekocht bij andere retailer. Kostte een stuk minder maar veel steviger!

Beste Francoise, Vervelend om te horen dat het product niet aan je volwachtingen voldoet. Ik heb je hierover proberen te bellen, maar kreeg te horen dat het telefoonnummer incorrect zou zijn. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Eenmalige aankoop

Ik kocht poefjes die na 1 dag al inzakten en waarvan de toplaag al losliet. Na veel moeite nieuwe ontvangen. Ook deze na 1 dag dezelfde klachten. Na weken mailen kan ik een ander product uitzoeken. Sindsdien zijn ze al mijn gegevens “kwijt”. Weg geld, geen poefjes. Ik koop hier nooit meer iets weer.

Beste Lineke, Vervelend om te horen dat je zoveel ongemak hebt ervaren met onze klantenservice. Excuses hiervoor. Heb jij een ordernummer voor me? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

Verschrikkelijke service, geen woorden voor!!!!

Meerdere malen gebeld voor een retourzending, omdat de kussens niet bij de palletbank hoorden. Na 5 keer bellen, eindelijk een reactie dat het zou worden opgehaald. En ja natuurlijk, niemand is komen opdagen. Nu nog steeds in afwachting & alweer 3 weken verder. Erg boos. Geen begrip van de medewerkers. Verschrikkelijk, echt waar.

Beste Fleur, Bedankt voor het telefoongesprek van zojuist. Mocht je nog vragen hebben over wat we hebben besproken, dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn, vidaXL

Slechte communicatie

Opzich wel vriendelijk maar om iets regelen wat stuk is wordt niet goed geregeld Hetzij bijv retour sturen, geld terug of deel van t geld terug etc Waarom moet ik als klant zijnde weet hoe vaak bellen en mailen en waarom moet ik met ideeën ipv dat jullie als bedrijf mij vertellen wat de mogelijkheden zijn Nu 3 weken verder is het probleem nog steeds niet opgelost Zeer jammer allemaal Ik hoop dat t alsnog wordt opgelost

Beste Jeroen, Bedankt voor je bericht en sorry voor dit ongemak. Ik heb je hierover proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Later zal ik het nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Martijn, vidaXL

Bureau besteld voor onze dochter. Ze is er nog steeds heel blij mee! Levering was netjes en vrij snel. Alleen de leveringsinfo was niet accuraat. Het was dan ook een verrassing dat de bezorger aanbelde.

Waardeloos

31 maart een salontafel gekocht, maar zonder een account aan te maken. Nooit een bevestigingsmail gekregen. Aantal keren gechat met telkens andere persoon. Geen antwoord op mijn vraag, telkens dezelfde vertaalde mail. Zelfs screenshot van mijn bankbetaling gestuurd. Uiteindelijk gebeld met Venlo. Lang gesprek, slecht Nederlands sprekende medewerker. Maar, zo werd mij 100% verzekerd, ik zou worden teruggebeld. Niet dus. Nu kom ik over dat bedrag van die tafel wel heen, maar de manier waarop met klanten wordt omgegaan is ronduit schandalig. “We moeten een bestelnummer hebben”. “Ik heb geen mail gekregen, dus helaas ook geen bestelnr.” Telkens dezelfde vraag, telkens mijn antwoord. Bah bah bah.

Zeer slecht

Geen goed beschrijving bij de bank wat ik onlangs hebt gekocht Heeft moeite gekost om het in elkaar te zetten toen het klaar was was het beschadigd Sommige gaten waar de schroeven moesten zetten Waren soms te groot of de te klein en de rugleuning is te laag De leuning van de bank is zo laag het is voor kinderen tot 7jaar niet voor volwassenen Heb veel spijt 450 euro is gewoon weg Met iemand met een kleine uitkering Ik heb veel spijt want nu moet ik weer gaan sparen voor een andere bank

Beste Mildred, Sorry voor dit ongemak. Ik heb je een e-mail toegezonden met informatie. Mocht je vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn, vidaXL

Zeer slechte service en communicatie

Tuinset gekocht maar wat een drama! Beschadigd geleverd en de tafel is helemaal krom. Doos was ook al kapot bij levering. Nu wil ik bestelling retourneren maar er wordt al meerdere malen verteld dat er met ons contact wordt opgenomen, niet dus! Mag hopen dat ik het geld terug krijg, anders zullen er toch echt juridisch stappen genomen worden. Snap niet dat bedrijven zulke slechte kwaliteit mogen leveren. Drama! ———————————————————————- Mijn klacht is wel erg goed opgelost. Tuinset is snel opgehaald na contact met de klachtenafdeling. Vandaag heb ik ook het geld terug ontvangen!

Beste Marjolein, Heb jij wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik je hopelijk verder helpen. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

Niet prettig

Kocht parasol 64 euro ,beschrijving product, parasol knikbaar.ook op bijgeleverd kaartje staatdat.ik mn zoon probeerde parasol te knikken lukt niet.gebeld klanten service.zou gebeld worden voor uitleg gebruiken parasol,hoor niks meer kan parasol niet gebruiken.stuurde mail klanten service,geen respons.heel kwalijk

Beste Sylvia, Bedankt voor je bericht. Zoals telefonisch afgesproken heb ik je een mail gestuurd met verdere informatie. Als je vragen hebt, laat het me dan even weten. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

ik wil graag mijn stoel terug omruilen

ik wil graag mijn stoel terug omruilen jullie hebben mij een kapotte stoel gegegeven 3 goeie en 1 slechte en al meer dan 1 maand bezig om terug te sturen en een ander te krijgen en hij staat nog thuis.

Beste Desire, Bedankt voor het telefonisch contact. Ik heb je een e-mail gestuurd met aanvullende informatie. Mocht je nog vragen hebben dan kun je het beste reageren op deze e-mail Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Zwaar teleurgesteld

Ik heb al enkele keren kontakt gehad maar nog steeds geen reactie ontvangen ivm het missen van gootsteen zeef.

Slecht

De kast was beschadigd toen ik het ontving. Kwaliteit prijs verhouding is niet in orde. De prijs te duur voor deze kast.

Beste Nathalie, Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

Goedkoop en voelt ook zo aan.

Snelle levering, matig produkt.

Beste Jan Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen, maar kon je helaas niet bereiken Ik probeer het binnenkort nog eens. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

slecht

er klopte niks van de stoelen en het geld terug storten duurt ook een eeuw

Beste Thomas, Bedankt voor ons gesprek van zojuist. Zoals afgesproken ga ik de terugbetaling in orde maken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

Klantenservice

Na ontevredenheid over mijn product en een recensie geplaatst te hebben, actief benaderd door vida xl voor een oplossing en voucher twv 20 euro gekregen

Beste Melissa, Bedankt voor ons gesprek van zojuist. Zoals afgesproken heb ik je even een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

De foto was zo veel beter

De bestelde klikokast was een drama om in elkaar te zetten, de handleiding is heel onduidelijk. Product is van rommelige kwaliteit, als er niet zoveel manuren in waren gestoken was het meteen naar de stort gegaan.

Verzending niet volgens belofte, product van matige kwaliteit

Een verduisterend rolgordijn gekocht voor een Velux dakraam. Eigen merk van Vidaxl, het gordijn verduisterd prima, enkel de randen rondom het gordijn sluiten erg slecht aan op het frame van het dakraam waardoor er aan diverse kanten nog licht tussendoor komt. Daarnaast zat er ook nog een klein gaatje in het gordijn. Kortom, ik zou het product zeker niet aanraden. De verzendtermijn zoals beloofd op de website werd ook niet nagekomen, er stond expliciet vermeld: binnen 3 dagen in huis. Uiteindelijk duurde het een week. Ik begrijp dat het druk is bij de pakketbezorgdienst, maar haal dan die belofte van de website als je het niet na kunt komen!

TV stoel

Voor de 2de x wat besteld hier. Prima. Kwaliteit van de TV stoel is niet echt wauw. Heb het dan over de bekleding. Voor de rest prima. Oh ja... Jammer dat we TV stoel zelf in elkaar moesten zetten. Jammer.

Slechte afhandeling na retour

Je wordt aan het lijntje gehouden als ze moeten tetug betalen. Nu al 4 weken.

Beste Erik, Heb jij een ordernummer voor me? Dan kan ik kijken of ik nog iets voor je kan doen. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

Niet goed bereikbaar

Kussens besteld en terug gestuurd, op de 23ste maart en daarna niets meer gehoord, ook geen betaling., uiteindelijk werd ik wel gebeld en is het allemaal netjes opgelost.

Beste Gonny, Bedankt voor ons gesprek van zojuist. Fijn dat we alles op hebben kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

Never again

Ordering yes returning nooooo, to much stress and no money yet . I send back a parcel more then 2 weeks ago . Till today I still didn’t receive money . Vida XL send company for a return there it’s already start it, they have made a appointment for a day ,in the night they confirmed they will come day earlier . I gave to driver parcel back and they don’t provide any return paper so parcel left 2 weeks ago . Vida xl just asking about retour paper, surprising me that they choice company without knowing they are. It providing return paper once driver will come To your door. In 2 weeks time I don’t see any action from VidaXl . Very poor experience, think twice before you order something there.

Slechte kwaliteit

Makkelijk in elkaar te zetten, maar slechte kwaliteit.

Slechte kwaliteit

Zeer slechte kwaliteit, scheef. Beschadigd. Als ik dit alles had geweten dan had ik bij IKEA besteld. Nooit weer.

Beste Tineke, Bedankt voor ons gesprek van zojuist. Zoals afgesproken heb ik je een mailtje gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL

kwaliteit goed, minder dat ik het zelf in elkaar moest zetten en 1 latte bodum verkeerde latten erin

Ik bestel 2 latten bodems en moest ze nog in elkaar zetten. Ston nergens volgens mij. Dus ben 3 u bezig geweest dat te doen. Waar bij bij 1 latten bodem 6 verkeerde latten zaten en de gaten verkeed geboort waren, dus moest dat ook herstellen in plaats van terug sturen. Dus voor det geld best duur

Beste E.J., Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens. Met vriendelijke groet, Wouter / vidaXL