Zeer slecht

Aan de telefoon klachten afhandelen en vervolgens per mail anders doen.. al weken van het kastje naar de muur gestuurd!!! Zeer slechte ervaringen en de kwaliteit van de spullen ook zeer slecht!

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met je naar een passende oplossing. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

Leuke winkel slechte levering

Twee barstoelen besteld, wordt razendsnel opgestuurd, maar dan begint de ellende. DPD geeft op dag van levering bericht dat wij niet thuis waren, we werken thuis en hebben gewacht met boodschappen doen Ophalen bij afhaalpunt DPD; gesloten, openingstijden 10:00uur tot 19:00 uur wij waren er om 11:30uur. Gebeld met DPD pas na dreigen de voordeur of winkelruit te forceren komt oplossing, DPD levert zelfde dag nog.... Totdat de chauffeur ziet dat 't of te groot, of te zwaar, of te onhandelbaar voor hem is, weer bericht Helaas u was niet thuis. Weer gebeld met DPD 't arme kind heeft, begrijpelijk, de hoorn op de haak gegooid. Vandaag weer gebeld wordt weer niet opgelost Waarom hier klagen over DPD? DPD zelf interesseert 't geen moer. Zolang Vidaxl via DPD verstuurd koop ik niets meer, dan maar zo.

Product valt zwaar tegen

Container berging aangeschaft van gevlochten poly rattan. Ziet er prachtig uit op de website. Valt zwaar tegen in de praktijk. Montage handleiding blinkt niet uit in duidelijkheid waardoor ik ‘m halverwege weer moest demonteren voor de onderdelen op de juiste plek zaten. Doppen aan onderzijde lopen halverwege het indraaien vast en bij het met een tang doordraaien gaan deze kapot. Het geheel sluit totaal niet mooi aan. Tussen deksels zit onderling hoogteverschil. Helemaal Slecht te spreken ben ik over de klantenservice! Op mijn mail, compleet met foto’s over de slordige situatie na montage heb ik geen enkele reactie gekregen. VidaXL adverteert met voordelige producten…. alsnog duurkoop wat het is zooi!

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens. Met vriendelijke groet, Rojin vidaXL

Oplichterij!

Slechte kwaliteit en als je klaagt krijg je niks meer te horen!!!

Dramatische kwaliteit en nog ergere after sales

Koop hier vooral niets van hout. Mijn ervaringen op een rij ; - levering verdeeld over 2 dagen..... - hout zlwas nat geseald verpakt..... - leek meer op karton dan hout.... - hout is enorm scheef dus monteren gaat je nooit lukken.... - bij de vraag om te retouren proberen ze je af te schepen met een fractie van de prijs aan vouchers (alsof ik er nog iets van zou willen).... - hoe herpak je een bulk planken en balkjes in de orginele (natte) gesealde verpakking. Kortom ; ik kocht een tuinkast en kreeg duur brandhout (als het eenmaal is opgedroogd). Er zijn veel betere webshops te vinden dan de import rommel die ze bij vidaXL verkopen

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kijk ik even met je mee. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Rojin vidaXL

Koop er niet!

Slechte kwaliteit producten en zeer slechte klachtafhandeling. Kortom geen aanrader!

Zeer teleurstellend.

Zeer slechte communicatie, service en levering. Als je contact opneemt word er van alles belooft maar niets nagekomen. Wacht na meerdere telefoontjes nog steeds op antwoord en levering. Product was op voorraad, word binnen twee dagen geleverd door Packs ( die helemaal niet te bereiken zijn) maar na 5 dagen nog niks. Paar keer gebeld en ze gingen er achteraan. Kringen we vandaag te horen dat het onderweg is en tegelijkertijd dat het nog een week kan duren! Had ik de reviews maar eerder gelezen!!! We gaan inieder geval bij de Blokker eens vragen waarom ze zaken doen met deze partij.

Doe het jezelf niet aan!

Op 9 juni heb ik een salon tafel besteld welke geleverd werd met twee kapotte onderdelen. Kan gebeuren, dus ik heb contact opgenomen met de chat box. Ik zou binnen 12 uur iets horen, maar dat is niet gebeurd. Toen heb ik zelf een mail gestuurd en kon ik de kapotte onderdelen nageleverd krijgen. Dit zou binnen 8 werkdagen gebeuren, het pakket kwam pas na 10 werk dagen binnen. In het pakket zat maar één onderdeel in plaats van twee. Ik heb toen weer contact opgenomen om dit aan te geven. Na dat het tweede onderdeel ook eindelijk binnen was, ging ik het in elkaar zetten. Toen kwam ik er achter dat ze de verkeerde onderdelen hadden opgestuurd. Ondertussen zijn we al dik 6 weken verder en heb ik nog steeds geen complete salontafel. Geld terug krijg ik alleen als ik het volledige product terug stuur en dat betekend dus dat ik al deze moeite voor niks heb gedaan voor iets wat niet mijn fout was! Ook zijn alle mails die ik heb gekregen vertaald en allemaal standaard teksten. Ik zal nooit meer bij dit bedrijf iets bestellen en raad het ook iedereen die ik spreek af om hier een product te bestellen. Doe het jezelf niet aan, bespaar jezelf de hoofdpijn en bestel ergens anders!

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Ik heb je zojuist een mail verstuurd. Als je hier op reageert, kunnen we samen naar een passende oplossing kijken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Rojin vidaXL

Waardeloos

Had een konijnenhok besteld, deze klopte niet met wat er op de beschrijving stond toen het hok in elkaar stond viel ons op dat er een fout in de constructie was, kontakt opgenomen met vidaxl wordt gewoon niet op gereageerd, omdat we dringend een hok nodig hadden hebben we een plaat op de bovenste verdieping gelegd zodat het konijn niet naar beneden kon vallen. Naar 3 maanden brak steeds meer van de kooi af de scharnieren braken over.De loopplank ging kapot.weer kontakt gezocht met vidaxl,en weer geen reactie van hun heb het konijnen hok van frustratie in elkaar geslagen en naar het stort gebracht, dus nooit meer iets van vida xl als deze nog te beroerd zijn de mensen te woord te staan.

goed service

product mag binnen 30 dagen retourneren of ruilen, heel handig

Slecht

Kas gekocht van 450 euro. Beschrijving is onduidelijk, na 2 dagen gelukt om in elkaar te zetten. Na 1 windvlaag waait alles los. Echt een waardeloos ding. Snap niet hoe jullie dit product kunnen aanbieden. Meest waardeloze webwinkel ooit. Raad niemand aan om iets hier te bestellen.

super slecht, geen enkele reactie op een retour aanvraag.

VidaXL is niet te bereiken, de klantenservice pagina werkt niet. Op emails wordt niet gereageerd, iets retour sturen maken ze onmogelijk. Als je iets besteld en het bevalt dan is er niets aan de hand maar als jouw pakket kwijt raakt of beschadigd is, als jij jouw pakket retour wil sturen, dan ben jij je geld kwijt.

daar bestel ik niets,

als ik de referenties lees, en hun antwoord kun je duidelijk zien dat ze met een automatische antwoord werken, er is slechte communicatie, dat heb ik ook al ondervonden en ze antwoorden meestal ontwijkend aan wat je vraagt, ik zou deze groep niet vertrouwen voor grote aankopen, mss wel voor klein spul

oplichters die geen gehoor geven aan de wettelijke bedenktijd

Het bestellen ging prima, maar het product was niet in orde en kon daardoor niet gebruikt worden. En dan begint het gezeik: de klantenservice heeft overduidelijk de opdracht gekregen mensen van het kastje naar de muur te sturen. Ze geven je de retourinfo gewoon NIET, blijven maar mailen dat "the relevant department will answer within 24 hours", inmiddels ben ik al 5 dagen heen en weer aan het mailen en heb ik nog steeds niks. Ik vind het schandalig dat er in nederland bedrijven zijn die op deze manier kunnen opereren. Schandalig!

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Waardeloze retour procedure

Waardeloze retourprocedure. Je verstuurd mail op mail. Krijgt waardeloos antwoord van verschillende medewerkers die niet verder kijken dan hun neus lang is. Triest triest

Slechte reviews!

Ik wou hier heel graag een tuintafel bestellen maar heb eerst de reviews gelezen en heb me toch maar bedacht ...

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden bent. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Zeer slecht!

Kapotte tuinbank geleverd. Vervolgens 3x contact opgenomen met klantenservice. Wordt steeds beloofd dat ze een mail sturen met retour instructies, maar nog steeds niets opgelost. €135 kwijt... En zelf een bank afvoeren waarvan de spijlen gebroken werden geleverd en daarbij een flinke kras op het metaal. Koop je iets van je verjaardagsgeld...

Beste, Fijn je gesproken te hebben! Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

slechte ervaring met afdekhoes

weliswaar geen dure afdekhoes voor tuinmeubel set aangeschaft via vidaXL.nl, maar er werd in de omschrijving wel gemeld dat deze waterdicht zou zijn en dat is dus niet het geval. Op deze wijze heb ik niets aan de hoes.

Beste, Bedankt dat je bereid was om samen een oplossing te vinden! Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Swetlana vidaXL

Daar kan ik kort in zijn ; super slecht!!

Ik heb 3 producten hier gekocht, te weten een tuinscherm uittrekbaar 180x500cm (€116), een haardhoutschuur (€132)en een afvalbakberging 4 dubbel (€393). Toch voor dat totaal bedrag een beste bestelling, in ieder geval voor mijn portemonnee. Ik heb er echt voor gespaard en dan is deze uitkomst toch enorm teleurstellend ; Helaas geldt namelijk voor iedere bestelling dat het geleverd is met ontbrekende onderdelen, deuken in de geleverde materialen, dat de gaten niet passen op de plekken waar ze het materiaal aan elkaar horen te maken, dat de onderdelen niet op elkaar en aan elkaar passen, dat zelfs mensen die in de bouw zitten met hun technische blik moeite hebben met de erbij geleverde tekeningen. Het allerergste vind ik nog dat vida xl totaal niet thuis geeft als je hen hier, inclusief foto bewijs, aanspreekt op de slechte kwaliteit die ze voor deze 3 onderdelen ter waarde van €641 geleverd hebben.... Mijn advies aan een ieder die dit leest ; ik zou bij dit bedrijf niets kopen!!

Slecht contact en geld retour duurt lang

Bestelling ontvangen maar paste niet en daardoor retour aangevraagd. Kregen een mail met de vraag of we 11 euro korting wilde op een bedrag van 118 euro. Of het probleem dan opgelost zou zijn? Maar dan past de Bench natuurlijk nog steeds niet dus wij hebben het terug gestuurd. Op de mail stond dat we een label uit moesten printen om retour te sturen maar bleek bij afgeven niet nodig te zijn. Werk voor niks dus. Nu inmiddels twee weken verder en nog steeds geen geld retour ontvangen. Eerste en laatste keer dat wij via deze website iets bestellen dus!

Bestelling niet doorgekomen

Bestelling was niet doorgekomen, ik moest er zelf achteraan. Een Nederlandse werknemer spreken is onmogelijk, als je er om vraagt krijg je een Duitse. Uiteindelijk m'n geld teruggekregen gelukkig. Het is een erg chaotische winkel.

Beste klant, Bedankt voor je tijd en fijn dat we tot een oplossing gekomen zijn! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

Waardeloos!!

Wat een slecht product! Product is een gammel geheel. Bijvoorbeeld: Na het openen van een deurtje om er een kliko uit te halen buigt dat deurtje alle kanten op. Is ook niet goed meer dicht te krijgen. Klemt aan alle kanten. Kliko-container moet je zelf in elkaar zetten. Dat zou eenvoudig zijn volgens de beschrijvingen bij het product. Niets is minder waar!! Wat een lastige klus. We zijn er uren mee bezig geweest. En echt alles precies volgens bijgeleverde beschrijvingen gedaan. Product is zeker zijn geld niet waard. Voel me ronduit opgelicht!!!! Wat is uw reactie hierop?

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb dit ook naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd zodat we verbeteren in het klantenservice naar de klant toe. Als u nog verdere vragen zou hebben dan mag u ons altijd contacteren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana VidaXL

Het eerste contact via de chat verliep moeilijk, maar daarna ben ik goed geholpen door de medewerker

Op tijd een zending geretourneerd. Na pogingen via chat tot telefonisch contact gekomen en toen prins geholpen door de medewerker. Het werd gelijk in orde gemaakt.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb dit ook naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd zodat we verbeteren in het klantenservice naar de klant toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana VidaXL

super trieste service nooit doen

Maandenlang op terugbetaling moeten wachten Oneindig bellen met Engelstalige servicedesk. Waardeloos via klacht.nl klacht ingediend eindelijk terugbetaald na maanden wachten op ruim 200 euro

Slechte service

Meerdere keren bij dit bedrijf bestel. De kwaliteit van de producten is redelijk maar de service is bar slecht. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice zowel telefonisch als online. Nadat mijn telefoon nummer genoteerd is kreeg ik geen gehoor mee met het bedrijf. Uiters teleurstellend.