Slechte prijs kwaliteit verhouding.

Ik was op zoek naar een simpel kastje. Ik zag een leuke en niet al te dure dressoirkast bij VidaXL. Het gaat hier om Dressoir 88x30x70 cm spaanplaat zwart. De kast kostte €85,99. Voor dit geld verwachtte ik uiteraard geen hele goede kwaliteit, maar de kwaliteit die ik kreeg was toch wel beroerd te noemen. Hier een 'kleine' opsomming van de problemen: - Bij het uitpakken zaten de onderdelen onder het zaagsel en de witte lijmresten, ik ben 2 uur bezig geweest met schoonmaken voordat ik het kastje kon gaan monteren. -Doordat er lijm is gebruikt die wit opdroogt terwijl het kastje zwart is, blijven er witte lijnen zichtbaar. - Op verschillende plekken was er al wat fineer af. - Slechte goedkope schroeven die je snel kapot draait. - De deurtjes zijn met de beste wil er niet recht in te krijgen. - De lade is er veel te makkelijk in het geheel uit te trekken, waardoor kinderen deze niet mogen gebruiken. Ook is de lade wiebelig en schuift niet fijn. - De schroeven in de dopjes onder het kastje gaan niet diep genoeg, waardoor er na schuiven met het kastje een grote kras op mijn vloer zit. - Het fineer laat heel makkelijk los. - Eén van de scharnieren is niet af te stellen. - Op het materiaal blijven vingerafdrukken duidelijk staan waardoor het er niet schoon uit ziet. - De handgrepen zijn van glimmend dun kunststof. Ik heb een klacht naar de klantenservice gemaild. Ik moet zeggen dat ik hier snel een reactie op kreeg. Ik kon kiezen uit een coupon van €20 of €15 geld terug. Ik ben maar akkoord gegaan met €15 geld terug omdat ik verder geen zin had in gedoe, en heb mij er maar bij neergelegd dat ik een miskoop heb gedaan. Het geld stond een dag later op mijn rekening, dus daar ben ik zeker tevreden over. VidaXL lijkt mij een soort import webshop die goedkoop spul verkoopt alleen voor een in verhouding te hoge prijs. Ik zal hier nooit meer wat kopen.

zeer slechte service

wilde een keuken kasten kopen maar op de info stond grijs ik heb naar een Ral kleur gevraagd. ik kreeg een antwoord dat ze dat niet weten. als je zoveel spullen verkoopt dan zou je een ral waaier bij de hand moeten hebben. ik ga hier niets bestellen als ik naar al die negatieve berichten kijk.

Niet leuk. Wrange nasmaak!

Bezorgtijd wordt niet nagekomen! bij mij heeft het 5 dagen geduurd. Zou 2 a 3 dagen zijn. Zelfde producten onder ander merk ergens anders tot wel 30 procent goedkoper. Terwijl ze aangeven dat ze onder de beste voorwaarden inkopen voor hun klanten. Je kunt je account niet via de site opheffen. Je moet dan weer contact opnemen met klantenservice via chat. Zijn telefonisch niet bereikbaar. Heb het idee dat ik communiceer met iemand aan de andere kant van de wereld die de nederlandse cultuur niet kent. Onaangename communicatie.

Zeer slecht

Wij hebben voor een project een douchescherm besteld op 10 december. dit zou 1 a 2 werkdagen levertijd hebben. Wij hebben deze nodig voor een project van ons. In eerste instantie kreeg de volgende dag een mail terug dat de postcode niet klopte. Dat heb ik direct beantwoord met de juiste postcode en daar heb ik dezelfde dag bevestiging op gekregen. Een week later heb ik gevraagd hoe het met de bestel status was. Ik kreeg een zeer slecht Nederlands sprekende persoon aan de lijn die zei dat zij me terug ging bellen omdat ze het pakket kwijt zijn en ik krijg vandaag nog een update. Dit is niet meer gebeurd uiteraard en inmiddels heb ik het nog 4 x geprobeerd met elke keer hetzelfde verhaal. Dat ze het pakje kwijt zijn en dat ik vandaag nog word teruggebeld. Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder. En vandaag wilde ik het pakketje cancelen. waarop geantwoord word meneer dit is niet meer mogelijk want het pakje is al verzonden we zijn het gewoon kwijt. Je moet met een Engels sprekende werknemer bellen (keuzemenu) want als je Nederlands kiest duurt het extreem lang voor je iemand aan de lijn krijgt die je ook niet helpt. Inmiddels heb ik het douchescherm ergens anders besteld en ga ik wel de strijd aan met dit bedrijf (alsof je het nog niet druk genoeg heb) maar ik maak er dan ook graag mijn levensmissie zoveel mogelijk mensen te bereiken om te voorkomen dat ook maar 1 iemand hier ooit nog iets besteld VIDAXL nooit maar dan ook nooit zaken mee doen.

Zeer slechte service

Hun meubels zijn waardeloos. Meubels die op hun website worden aangeboden blijken zelfbouwpakket te zijn zonder enige vermelding op hun website. Bij retour wordt je aan het lijntje gehouden. Bij afspraak retour komt de courierdienst niet opdagen Na melding via hun contactadres van kastje naar muur gezonden. Geen gehoor.

Vidaxl houdt geld achter. Malafide organisatie. Tip: links laten liggen!

Mijn Klacht 2 kastjes besteld bij vidaXL a 77,99eu/stuk. 1 kastje gehouden, tweede kastje terug moeten sturen vanwege het feit dat deze al beschadigd was in de doos. We wilden alleen een omruiling van het product. 15 september 2021 is dit opgehaald door DPD. Ontvangstbevestiging van retour ontvangen van vidaXL dat men het kastje ontvangen heeft. Nu, tientallen mails en 14 telefoontjes later proberen ze ons af te schepen met niets. Kortom, er is inmiddels bewust geld gestolen. Ultimatum gezet op 28 december 1200 uurLT gezet voor terugstorten. Dit is niet gebeurd. Nu dus aangifte doen etc. Gewenste Oplossing Storten van 77,99 op mijn rekening plus wettelijke rente.

Erg slecht

Onlangs een kerstboom met… Onlangs een kerstboom met buitenverlichting besteld. Via de Praxis en daar geen goede ervaring mee gehad. We kregen de schuld dat de track en trace code weg was. We konden het geld terugkrijgen, dit wilden we niet. Nu ineens is het artikel niet op voorraad enzovoorts enzovoorts. Wij bestellen hier nooit weer iets! Niet eens een Nederlandse klantenservice...

Prijs kwaliteit niet oke

Kast kwam ten eerste in twee delen met 4 dagen er tussen. Kast is super instabiel en fineer breekt al bij de kortste aanraking. De meeste schroefjes zijn stomp. Laden passen en schuiven niet mooi. Kast bestaat uit twee delen wat het super instabiel maakt en niet mooi op elkaar aansluit. Nee, niet weer. Jammer.

Goede klantenservice

Ik had een krabpaal besteld en die was toch kleiner uitgevallen dan dat ik dacht. Nu krijg ik netjes mijn geld terug en ik mag het product dus houden. Mail contact ging super snel en goed.

Wasmachine kast gekocht, binnen 2 dagen kapot, slechte klantenservice

Wasmachine kast gekocht, binnen 2 dagen kapot, gelijk melding gemaakt foto gemaakt en toen kwam het gezeur, over en weer met mailtjes in een tijdsspan van 3 dagen. Eerst kon ik uit 3 opties kiezen, dit was netjes. Ik koos voor optie 2 en dat was het deel vervangen dat beschadigt was, na een dag kreeg ik een mailtje terug dat het deel er niet was dus ik kon er voor kiezen om 20 euro terug te krijgen (de kast koste 90 euro) dit vond ik niet acceptabel dus vroeg ik of ik dan het deel kon krijgen van een andere kleur, na 1 uur krijg ik een mail terug dat dit ook niet mogelijk was dus of ik dan 16 euro terug wou... of toch het product wou vervangen, natuurlijk koos ik er voor om dan maar het gehele product te vervangen, na 4 uur kreeg ik weer een mail terug met hoe ik het product terug moest sturen en over de terugbetaling... Ik wou geen terugbetaling ik wou een nieuw product terug, maar goed ik stuur het product terug met veel pijn en moeite, de kast weegt 26,5 kilo ik heb geen auto en moet nu met dat pakket 3 kilometer lopen om het terug te sturen. Dit waren overigens ook allemaal vertaalde mailtjes waarvan de meeste ontzettend veel spelfouten en slechte grammatica waren waardoor de helft van de mailtjes niet duidelijk waren. ik koop hier nooit meer wat!!!

Drama

Wij hebben slechte ervaringen met VidaXL Incomplete levering, beschadigingen en slechte service. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn advies is dan ook om niets bij VidaXL te kopen.

Nooit wat bestellen

Ze doen er alles aan om slechte reviews te verwijderen. Waardeloos bedrijf annuleert zonder overleg mijn bestelling En nog aangeven bij trustpilot dat mijn review vals is triest bedrijf. Nooit wat kopen hier

Slechte kwaliteit

Ik heb een slaapbank besteld. Nu zag ik al dat hij slechts 158 lang was qua slaapvlak dus of je dat een slaapbank mag noemen? Ziet er op de foto en samengesteld in het echt heel mooi en comfortable uit. Helaas is de waarheid anders. Hij zit zeer oncomfortable en hard, de leuningen bewegen, de voering scheurt heel makkelijk los en een poot staat scheef (voorgeboorde gaten). Ik had ook het idee dat hij al eens ineen gezet was of geprobeert waarschijnlijk. Bij het ineen zetten moesten we twee beugels 2 mm uitvijlen om uberhaubt te kunnen samenstellen, dus de vorige klant zal hem daarop terug gestuurd hebben. Absoluut niet de 260 euro waard en af te raden als je er dagelijks op wilt zitten. Nu wordt er bij mij niet vaak op gezeten en staat hij er meer voor de sier, dus ik laat het zo, maar in iedere omstandigheid zou ik hem direct terug sturen. Waardeloos. Ik heb vaker bij Vidaxl besteld en ben tevreden, maar meubels, nooit meer!

Echt nooit maar dan ook nooit bestellen!

Ronduit waardeloos! Ik kan niet anders zeggen dat dit bedrijf echt een waardeloze service heeft en producten van de een kwaliteit die niet aan een waarde te verbinden zijn. Al maanden ben ik met ze aan het mailen, maar er gebeurt niets. De. Tafels waren al uitgepakt, zaten krassen op, de hoekjes waren eraf. Alsof ik een teeedehands tafel had besteld. En nu maanden later nog steeds mijn geld niet terug en niemand die je kunt bellen.

Alles wat verkeerd kon gaan ging verkeerd

Dit was de 1 ste keer dat ik wat bestelde en ook de laatste keer.

Opblaasbare bank met 3 gaten en verschillende vlekken ontvangen

Update: vidaXL heeft mijn vorige review op trustpilot verwijderd, terwijl ik alleen mijn ervaring had gedeeld. Ik vind dit niet fijn en werd er best verdrietig van. Hoe jullie mijn ervaring gewoon zomaar kunnen beschouwen als gelogen? 5 dagen later zaten er al 5 gaatjes in de Intex opblaasbare bank. Ik had een opblaasbare bank gekocht van 200 euro. Alleen leek deze vlekken te hebben. Op de verpakking staat dat er een handleiding en reparatie patch erbij zit. Er zit geen reparatiepatch in de doos, en geen handleiding. Daarna merken we dat er veel vlekken op de bank zit. Alsof het al is gebruikt en daarna geretourneerd. Ik besloot dit te negeren, we kunnen deze eruit poetsen. We hadden ook geen zin in retour. Maar wat ons echt boosmaakte is dat toen we de hele bank hadden opgeblazen, de allerlaatste kussen echt een flinke scheur had. Net die ene laatste kussen!! En we besloten toen op de bank te zitten en klantenservice in te schakelen. Ik geef wel 5 sterren aan de klantenservice, omdat ze me ermee hebben geholpen en als het goed is, ik dus een terugbetaling ontvang van 25 euro over 3 dagen. Dat geld moet ik jammer genoeg gebruiken om een reparatiekit te kopen van bol.com. Wel heel jammer, aangezien dat ding 200 euro kost. Ik bestel geen opblaasbare items meer.

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik samen met je kijken naar een passende oplossing. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

Kast na bijna twee uur klooien naar het stort gebracht

Gisteren en eergisteren werd deze VidaXL kast in twee aparte pakketten afgeleverd. Nog nooit zo een waardeloos product gezien als deze opbergkast. Delen sloten niet op elkaar aan en wiebelde en lieten steeds los. Hoe het mechanisme om de delen in elkaar te krijgen zouden moeten werken is mij een raadsel. Ook het ontwerp van kast, in essentie alle delen van de 1.80 meter hoge kast, inclusief de 1.80 meter hoge deuren, moesten zonder versteviging uit twee 90 cm hoge spaanplaten delen met een tweetal pluggen aan elkaar worden gezet. Het wiebelde een ongeluk. Toen ik met de achterplaten die de boel de stevigheid moeten geven wilde beginnen was er al een uur van puur frustratie voorbij. Tijdens dit proces lieten de andere delen in wisselende volgorde los. Na nog een half/driekwart uur kwam ik tot conclusie dat ik mijn verlies moest nemen. Hoe ze in hemelsnaam dachten dat dit zou werken. Ook zag ik niet dat hoe er uiteindelijk een stevige kast uit zou moeten komen, dus mijn wil om door te zetten was nogal door het ontwerp en de bouwprocedure verdwenen. De reviews gelezen en ze zijn niet happig op retourneren en terugbetalen. Ik heb geen zin in verder frustratie en gedoe dus hij ligt nu op het stort. Ik heb het geheel in achterbak gegooid en naar het stort gebracht. Zo kwaad en gefrustreerd ben ik zelden geweest. Waardeloos product, Nooit meer. Ik lees in vervolg toch maar eerst de reviews. Maar ja, de eerste keer in 54 jaar dat ik bij de opbouw al dit ben tegengekomen.

Slechte kwaliteit

Een bed gekocht voor om en om 700 euro, na het opzetten kwam ik er achter dat alle planken van mdf zijn.. Het hoofdbord kan nergens bevestigd worden, dus het is een kwestie van tijd voordat ik dit op mijn hoofd krijg. Ik durf hier niet in mijn slaap te draaien, vervelende nachten met dit zeer slecht product

Klote

Producten besteld. Niet aangekomen omdat hun mij adres niet goed hebben opgeschreven. Bezorgdienst zegt geweest te zijn niemand gezien terwijl ik thuis ben. Meerdere klachten gemaakt. Ze doen er niks mee. Nu producten weg en geld. Nooit wat bestellen Groetjes stephanie

Waardeloos product, niet opgelost, lage morele standaarden VidaXL.

Waardeloos product, problemen niet opgelost, lage morele standaarden VidaXL. 1. Ik heb een tuinkast besteld van 125,99. Het product kwam aan met een productiefout: er missen stukken plank in de wanden (zie foto). Sinds ik dit moet repareren (hij is nu niet meer waterbestendig), stuurde VidaXL mij een coupon ter waarde van 30,-. Fijn dacht ik. 2. Wat ik niet had kunnen weten, is dat ook de scharnieren waardeloos ontworpen zijn. Twee dagen na het voorval viel namelijk het deksel er van af. Sinds ik dit niet had kunnen weten toen ik het coupon accepteerde, vroeg ik VidaXL om hulp. Zij weigeren hulp te bieden. 3. Niet normaal: na de eerste regenbui bleek het ding totaal door te lekken (aan alle kanten). Alles nat van binnen. Ik kan er helemaal niets mee: product is niet van waarde. Sinds ik ook dit niet had kunnen weten toen ik het coupon accepteerde, vroeg ik VidaXL om hulp. Zij weigeren hulp te bieden. Een voorbeeld: moet je voorstellen dat jij een dure stofzuiger koopt. Bij aankomst zit er een visuele beschadiging waarvoor je een coupon krijgt: fijn, denk je. De volgende dag gaat de stofzuiger kapot, doet het geheel niet meer: VidaXL weigert jou te helpen. Zou jij dat normaal vinden? Ik ben echt teleurgesteld, en voel mij in de steek gelaten.

Zeer slecht kwa klantenservice

Producten die niet op tijd geleverd worden. Worden ze wel op tijd geleverd, dan missen er onderdelen van. Klantenservice probeer je te bereiken maar duurt bijna een uur en als je dan iemand aan de lijn hebt, spreekt die geen Nederlands. Zou een terugbetaling krijgen, toen weer niet maar een vervangend product. Toen weer een terugbetaling en uiteindelijk nog niks. Zijn al 4 maanden verder. Ik bestel hier nooit meer iets.

Waardeloze klantenservice

In plaats van een tuinkussenset ontvingen wij een kerstboom. Foutje. Kan gebeuren. Snel herstellen door alsnog de tuinkussenset te versturen zou je verwachten. Helaas zo werkt het niet bij VidaXL. Ontkennen, afspraken niet nakomen, niet terugbellen, vertragen. Telefoongesprek beëindigen. Alles wordt uit de kast getrokken om maar niet te hoeven leveren. Vooral de onwetendheid van de medewerkers klantenservice is tenenkrommend. Inmiddels bijna 2 weken verder en nog geen uitzicht op de betaalde tuinkussenset. Nooit meer VidaXL

Slechte klantenservice bij niet leveren

Bestelling 00310041774676 wordt niet geleverd binnen afgesproken termijn. Bezorglink wordt niet aangepast. Klantenservice geeft eerst aan dat ik moet wachten tot 13-10 en nu dat ze het niet meer kunnen tegenhouden. Betaalde mail wemelt van de fouten waardoor onduidelijk is wat ik nu precies moet/ kan doen. VidaXL los dit op!

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik samen met je kijken naar een passende oplossing. Met het ordernummer dat in de feedback vermeldt staat kan ik helaas geen bestelling terugvinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

Deze webwinkel is waardeloos nooit meer iets kopen bij deze oplichters.

Ik heb banken bij deze winkel besteld. Ze hebben verkeerde geleverd. Vervolgens heb ik besloten deze te retourneren met geld terug. Banken zijn ruim een week geleden opgegaald maar geld terug storten doen ze niet, de ene mail naar de andere ook verschillende keren gebeld. Ik zit nu zonder banken en zonder geld. Bij deze webwinkel zal nooit iets bestellen. In één woord waardeloos......

uiterst teleurstellend, waardeloze service

Ik heb een Steinel buitenlamp gekocht via VidaXL. Volgens Steinel 5 jaar garantie. Na 3 jaar maakt de lamp kortsluiting omdat er water binnen gedrongen is. Het front zit niet goed vast. Ik reclameer bij VidaXL. Geen garantie, VidaXL geeft 2 jaar garantie. Ik zoek contact met de importeur van Steinel in Nederland. Zij bevestigen per mail dat Steinel op alle producten voor de particuliere markt 5 jaar garantie geeft. Ik stuur deze mail door naar VidaXL. Krijg ik precies dezelfde mail terug die ik de eerste keer kreeg. Je nemen hun klanten niet serieus. Waardeloze service dus