Deze webwinkel is waardeloos nooit meer iets kopen bij deze oplichters.

Ik heb banken bij deze winkel besteld. Ze hebben verkeerde geleverd. Vervolgens heb ik besloten deze te retourneren met geld terug. Banken zijn ruim een week geleden opgegaald maar geld terug storten doen ze niet, de ene mail naar de andere ook verschillende keren gebeld. Ik zit nu zonder banken en zonder geld. Bij deze webwinkel zal nooit iets bestellen. In één woord waardeloos......

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik samen met je kijken naar een passende oplossing. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

uiterst teleurstellend, waardeloze service

Ik heb een Steinel buitenlamp gekocht via VidaXL. Volgens Steinel 5 jaar garantie. Na 3 jaar maakt de lamp kortsluiting omdat er water binnen gedrongen is. Het front zit niet goed vast. Ik reclameer bij VidaXL. Geen garantie, VidaXL geeft 2 jaar garantie. Ik zoek contact met de importeur van Steinel in Nederland. Zij bevestigen per mail dat Steinel op alle producten voor de particuliere markt 5 jaar garantie geeft. Ik stuur deze mail door naar VidaXL. Krijg ik precies dezelfde mail terug die ik de eerste keer kreeg. Je nemen hun klanten niet serieus. Waardeloze service dus

Hopeloos...

Totaal ontoereikende klantenservice, die desondanks enorm hun best doen, wat des te tragischer is. Ik ontving een artikel dat niet voldeed en daarom wil ik het retour zenden. Aldus ontvouwt zich de mailwisseling. Ik: "Ik wil mijn bestelling (nummer 0031004166063) retour sturen. Stuurt u mij de retourinstructies. " VXL: Wilt u optie 1, 2.1 of 2.2? Ik: Optie 2.1 graag. VXL: Gaat het om artikel tuingaas? Ik: Ja. VXL: Volgens onze gegevens hebt u dit artikel nog niet ontvangen. Het is 30 september besteld, wordt op 19 oktober verzonden en u hebt het uiterlijk 8 november in huis. Ik: Ik heb het 2 oktober reeds ontvangen, zie bijgaande foto. VXL: Het spijt ons dat u het verkeerde artikel hebt ontvangen. Kunt u een foto uploaden van het verkeerde artikel? Dan gaan wij onderzoeken waar het fout is gegaan. Ik: "Ik heb het juiste artikel ontvangen en wil het retour sturen. Stuur svp de retourinstructies." Dit schiet niet op, dus ik naar de chatfunctie: Ik wil bestelnummer XXX retour sturen. Chatrobot: Wat is uw vraag? Na wat nutteloos heen en weer gevraag, de Chatrobot: Ik stuur uw vraag door naar de klantenservice. Er is niemand beschikbaar. Ontvang ik een Email van de klantenservice: U wilt een artikel retour sturen? Volgens onze gegevens hebt u het artikel nog niet ontvangen (etc). Zodra u weer contact met ons opneemt, zullen wij actie ondernemen. Ik: Ik heb het artikel wel ontvangen! Stuur svp retourinstructies. VXL: Zolang u het artikel niet hebt ontvangen, kunnen wij uw retourmelding niet in behandeling nemen. Zodra u weer contact met ons op neemt.... etc etc. etc. En dan heb ik het nog vereenvoudigd weergegeven! Bestellen gaat goed, maar je moet niet meer vragen dan dat.

uitstekend

het bestelde werd buiten vida Xl verkeerd en beschadigd afgeleverd Vida Xl heeft na mailtje gelijk opgepakt en voortreffelijk hier op gerageerd hulde aan vida Xl.

Beste klant, Bedankt voor je tijd en fijn dat we samen tot een oplossing gekomen zijn! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

Bestelling geplaatst en nooit aangekomen

Bestelling geplaatst en zou in 2 pakketten bezorgd worden... 1 pakket aangekomen in zeer slechte staat. 2de pakket nooit aangekomen en al wel een trac&trace code gekregen maar na 3 dagen staat deze ineens op aankomst tijd niet bekend.. gebeld met een medewerker die niet weet waarover ze het heeft.. blijkt dat ik 3 pakketten zou krijgen dus 1 is nog zoek... dit alles brengt mij tot een conclusie.... BESTEL HIER NOOIT IETS!!!! ze rekken tijd en leveren niks.... geld terug is ook waardeloos geregeld dus wel betaald en niks gekregen.... heb nog nooit een bedrijf als dit gehad.... zoveel spijt om iets hier te bestellen

Plantenbak geleverd heeft geen bodem

De plantenbak heeft geen bodem, dus erg lastig om er aarde of potten in te plaatsen. Nu is het meer een schutting. Helpdesk antwoord met standaard antwoord, geheel buiten de klacht en dus nutteloos. Jammer zag later erg veel klachten per Vifaxl, niet meer kopen dus.

Slecht

Tuintafel gekocht, slechte kwaliteit ( na 3 maanden al rijp voor de stort) verschillende malen contact gezocht nooit een oplossing geboden, vreselijk bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je tijd en fijn dat we samen tot een passende oplossing gekomen zijn! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

Een ramp!

Nooit meer. 4 maanden geleden 6 barkrukken besteld. Er is niet een meer heel. Veel roest, zit gedeelte helemaal uit elkaar gevallen. Oplossing bieden ze niet. Van de 200 euro kan ik 20 euro terug krijgen. Slechte klantenservice. Binnen de garantie kun je naar je geld fluiten. Wat een drama dit bedrijf. Alsjeblieft mensen bestel ergens anders. Dit nooit meer.

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens. Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

artikel annuleren onmogelijk

Artikel annuleren kon niet meer ondanks dat de bestelstatus nog altijd op "in voorbereiding" stond. Bij bezorging dus geweigerd. Volgens VidaXL wel afgeleverd. Nu een hoop rompslomp om alles te regelen. Daarnaast is de klantenservice waardeloos. Alle mailtjes die je stuurt krijg je een standaard reactie op. Men leest volgens mij het bericht dat je gestuurd hebt niet eens.

Koop hier niks, retourneren is bewust ingewikkeld gemaakt.

Als je wat wilt terugsturen staat nergens duidelijk hoe je iets retour stuur. Lange tekst heel vreemd retour formulier. Het wordt je bewust moeilijk gemaakt. Niks kopen hier.

Slecht

Ik heb al 3 keer mijn bed moeten maken.... Verder heb ik niks positiefs te vertellen.

Beste, Heb je wellicht een ordernummer voor mij, dan kijk ik mee met jou! Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Maandenlange ellende en nog geen uitzicht op terugbetaling

Ik kocht in het voorjaar een loungeset die na een aantal weken uit elkaar zakte wegens slechte kwaliteit. Inmiddels ben ik 30 emails en 30 telefoontjes verder en nog staat de kapotte loungeset in verpakt karton (ze konden niet de goede dozen opsturen) in mijn woonkamer. Ze willen per se de gespeten stukken hout hebben voordat ze het bedrag terug storten. Maar ALLES gaat steeds mis. Wat een ellende en stress ervaar ik van dit bedrijf. NOOIT iets kopen!

Beste, Fijn je gesproken te hebben! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Ronduit slecht, oplichters!

Erg slecht! Bestelling geplaatst en verkeerd artikel geleverd en heel netjes kon ik het of retourneren of een cadeaubon krijgen. Cadeaubon gekozen omdat anders retourneren ook voor vidaxl extra kosten zijn en gelijk iets nieuws besteld met bijbetaling. Nu blijkt dit artikel anders te zijn dan de vorige dus ik wou het retourneren, dat was goed. Nu krijg ik alleen het extra betaalde bedrag terug. Gemaild, oké zeggen ze je kan dan je cadeaubon a 15 euro krijgen er vanuit gaande dat ik dus netjes mijn bon van 15 euro terug krijg plus het extra betaalde bedrag. Wat denk je? Nee, je mag maar 1 ding kiezen, of het teveel betaalde bedrag, of de cadeaubon. Nou echt, dit is toch absurd! Ik betaal een bedrag maar krijg maar gedeelte terug. Vind het echt niet normaal en totaal klantonvriendelijk! Het mag niet eens want ze zijn verplicht het gehele aankoopbedrag terug te betalen, let dus serieus op met deze oplichters!

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Worst experience

I don't like the item but when i contacted with them to refund, it has gone smoothly so i thing they are trustable.

Er zijn structureel zaken mis hier

Een tafel besteld en deze is geleverd binnen de 3 werkdagen. Dat is dus prima en tevens het enige wat goed is. De tafel werd in twee bestellingen geleverd over twee dagen, niet ideaal maar dat kan gebeuren. Echter de dozen stonken naar koeienstront. Helaas de fout gemaakt ze toch te openen... Ik trof een tafel aan waarvan het blad uit meerdere delen bestond, wat niet op de site staat, die niet goed op elkaar aansluiten en tevens beschadigingen in zaten. De stalen poten zaten vol deukjes. De bouten en moeren waren verroest. Ik verwacht dat men gewoon een tweede hands tafel heeft opgestuurd. Uiteraard proberen de klantenservice te contacteren echter was er niemand beschikbaar via de chat en telefonisch ook niet bereikbaar. Uiteindelijk maar een mail gestuurd, daar kwam redelijk snel een antwoord op echter is men na 4 x over en weer gemaild te hebben nog steeds niet in staat de mail daadwerkelijk te lezen. Nu op het punt dat ik een tafel van over de 50kg mag terugbrengen naar een verzendpunt maar dat is mijns inziens niet redelijk aangezien zij de fout hebben gemaakt en je van een consument niet kunt verwachten met dit soort pakketten te gaan lopen sjouwen. Mocht hier geen oplossing voor komen dan zal ik de creditcard maatschappij contacten en deze bestelling als oplichting laten markeren. Erg jammer dat ze klanten duperen met rotzooi en daarna geen stap meer willen zetten. Voor mij nooit meer vidaxl. Er is structureel het een en ander mis daar.

Verschrikkelijk

De onwil om klanten te woord te staan te helpen en aan te horen. Vreselijk onmenselijk hoe zij je geld afhandig maken maar niet willen helpen wanneer het product ronduit slecht is. Je kunt mailen bellen wat je wil ( ik heb 65 mails gestuurd, ja echt waar) ze luisteren niet. Inmiddels ben ik bezig met een krant om mijn artikel over vidaxl en slechte services te publiceren. Meer kon ik helaas niet doen. Mensen stap naar de krant, media en doe aangifte want dit zijn oplichters.

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Ik kijk graag met je naar een passende oplossing. Alvast bedankt en onze excuses. Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

VRESELIJK

Hier moeten ze echt nog een heleboel leren. Onwil om mensen met klachten te helpen. Dit is de grootste frustratie die een mens kan hebben. Je koopt iets, het is niet goed/kapot logischerwijs wil je je geld terug maar dat blijkt ONMOGELIJK bij deze oplichters. Ze blijven je net zo lang irriteren tot je bijna op moet geven omdat je gewoon niet meer tegen de frustratie kunt. Het enige wat mij nog rest is dit groots publiekelijk te maken inclusief de belachelijke bijna komische mailwisselingen tussen mij en VIDAXL en dit groots uitmeten in media en social media. Dat is wat ik ga doen. Tot hier en niet verder.

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik samen met je kijken naar een oplossing. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

OM TE JANKEN -5 sterren

Kwaliteit is ruk Klantenservice is nog rukker VIDA XL je bent in te janken. 20 e-mails en 6 weken verder nogsteeds geen terug betaling ontvangen. 4 keer een mail ontvangen dag mn betaling onderweg is. En na 5 weken krijg ik bericht dat mijn terug betaling is afgewezen. Bestel hier aub noooooooit!! Je kan beter een compleet gemeubileerde villa bestellen op Ali express. Dan heb je nog meer kans dat je tevreden zal zijn met het product en service. OM TE JANKEN.

Beste klant, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

VERSCHRIKKELIJK

Ik heb in januari een bed besteld. Na 2 dagen zakte het bed compleet door. (ik weeg 58 kilo dus dat zou een 2 persoons bed moeten kunnen houden lijkt me). Vervolgens moest en zou dat bed terug komen bij VIDAXL alvorens ze mij mijn geld zouden kunnen terug geven. Ik heb 64(!!!) mails moeten sturen en nog steeds zijn de dozen niet opgehaald, ze staan hier in mijn gang al maanden! Het is bijna of ze je willen pesten, met nep ophaalafspreken, onervaren personeel, geen reacties geven enz. Het is vreselijk en ik ben ten einde raad. Ik wil gewoon mijn geld terug voor een waardeloos product. Overweeg om aangifte te doen bij de politie ivm het achterhouden van mijn geld. Mijn hele mailwisseling ligt ook al bij de lokale krant, zo kan binnenkort iedereen meegenieten van deze bizarre communicatie.

Beste klant, Fijn om je gesproken te hebben! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Zeer slecht!! Onwijs slechte (retour)service!!

ZEER SLECHT!! Bestelling gedaan, weidetent; werd het zeil niet geleverd. Willen ze ervan afkomen met 20 euro korting. Wat heb ik aan een tent zonder het zeil??! Een week lang elke dag meer dan 3 mailtjes gestuurd, moest allerlei nummers doorgeven; tig foto's meegestuurd. Elke keer krijg je van een ander persoon een (vertaald) mailtje terug. Elke keer het zelfde verhaal. Duurde allemaal zo lang, dus heb hetzelfde product besteld. Want moest toch een zeil hebben, uiteindelijk met heel veel moeite het zeil ontvangen onder het juiste ordernummer. Dus de andere order direct geannuleerd, want deze was immers nog niet onderweg!!! Hebben ze dus niet gelezen en werd dus alsnog geleverd, ook weer half want miste 2 dozen. Dag later werd er wederom een doos geleverd, gelijk gemeld dat ik het retour wil sturen. Hier inmiddels al 2 weken mee bezig, had 4 pakketten liggen. 2 pakketten zijn opgehaald, terwijl duidelijk aangegeven dat ik 4 had liggen. Maar hij mocht maar 2 meenemen!!!! Ben inmiddels alweer een week bezig met de resterende 2 pakketten maar het is blijkbaar onwijs lastig om deze op te halen. Moet ineens weer allemaal codes doorgeven terwijl dit bij de andere 2 niet eens is gedaan, zou zogenaamd zijn om het retourproces goed te laten verlopen. Nou dan begin je al volledig slecht als je random 2 pakketten komt ophalen...... Ik heb de mails geteld, ben inmiddels 40 mails verder en het is nog steeds niet goed geregeld. Elke dag krijg je weer een mailtje van een andere Aziaat, altijd vertaalde emails die echt nergens over gaan. Echt, de meest slechte site ever. Koop hier nooit iets wat uit meerdere onderdelen bestaat.....

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met je naar een passende oplossing. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Rojin vidaXL

dramatisch slechte customer service.

Na een adresseringsprobleem na drie weken nog steeds geen product ontvangen. Telkens weer beloftes die niet nagekomen worden. Uiterst teleurstellend dit. Kwaliteit van de reacties ook ver onder de maat, eigenlijk geen touw aan vast te knopen door de uiterst slechte vertalingen.

Slechte site ever koop hier nooit

Strond site nooi bestellen hier echt nooit hier een konijn kot op bestel kom kapot toe gelevert er opbreken dan nog stukken ook en kwaliteit is ver te zoeken als je contackt opneem met hun bied ze je een bod van 40 euro aan omg me kot heeft 190 euro gekocht en als je wil terug sturen krijg je geen antwoordt meer van hun slechte site ever dit heb ik nog nooit meegemaakt en ik zou iedereen afraden hier nog iets te kopen je wordt gewoon in de zak gezet hier zet ik me advocaat op hoor me geld moet ik terug hebben brol site

Onervaren personeel

Zeer slecht Waardeloos bedrijf onervaren personeel. Keuken kastjes besteld na 2 maanden nog niet binnen. Meerdere malen bevestiging en bank betalingen gemaild nog niks oplichters

Geen communicatie mogelijk. Producten van slechte kwaliteit

Leveren niet op tijd. Leveren niet compleet. Geen communicatie mogelijk behalve via een chat in het buitenland en diegeen houdt je alleen zoet maar lost niets op. Mijn advies, bestel hier niet. Je bent je geld kwijt en een hele berg irritatie rijker

Top service! , goede kwaliteit

Besteld, je wordt op de hoogte gehouden waar je pakketje is, snelle levering, en mooie en goede spullen.