Vreselijk bedeijf

Niks anders dan standaard emails, Packs het vervoersbedrijf iw pakketten kwijt geraakt ondanks deze email vind Vidaxl dat ik er alsnog op moet gaan wachten, heb 3 incompleet formulieren ingevuld die ze weigeren te behandelen en inmiddels al 25 emails met standaard antwoorden en niks word opgelost

Op de afgesproken tijd geleverd Er waren 2 vijzen tekort Deze had ik dan verkeerd doorgemaild En verkeerd ontvangen Maar zonder enige problemen de juiste vijzen opnieuw doorgemaild en de juiste dan ( mijn fout ) ontvangen Meer dan correcte service !!

Waardeloos

Ik kocht een klamboe wat je al een tent zijnde opzet maar met opzetten braken de stokken al als er maar minimale spanning op zat. Nee 1 woord en dat is echt waardeloos . Maar is ook geen contact met vida te krijgen

Ik kreeg een verkeerde kleur opgestuurd, daarna werd er alle moeite gedaan om de fout te herstellen. Ik heb uiteindelijk de goede kleur ontvangen en hoefde het andere produkt ( een rolgordijn ) niet terug te sturen Fantastische service !

Vreselijk

Er zou door Packs de rest van mijn order geleverd worden, maar was plots vertraagd. Na navraag kreeg ik email van Packs dat ze depakketen kwijt zijn en ze dit gemeld hebben bij Vidaxl, ik heb dus daarop contact opgenomen en kreeg iemand die niet kan lezen en vind dat ik maar moet wachten want de link van Packs zegt vertraagd dus kunnen ze niks doen tot de link zegt vermist.......ik heb nog nooit zulke onzin gehoort, en heb een klacht bij ACM neergelegd.

Afwerking van boekenkastjes eigen merk was matig

Ik had liever iets meer betaald voor betere afwerking. Op 1 plank een kras (voor onderkant gebruikt. Op sommige plaatsen ontbrak verf/coating. Achterkant 3 losse platen waardoor deze wat kieren. Niet alle verbindingsweg kon goed worden aangedraaid.

Slecht

Ik heb hem gekregen met kapotte zij wanden.

Eenvoudig te monteren NOT

Matige kwaliteit, beetje zoals Ikea 40 jaar geleden. Zelf de boel aangepast

Niet de beste

duurde wat langer dan verwacht. Response duurde ook erg lang op een vraag ben 2x uit de chat gegooid. Toen mn pakket aankwam ( bistroset besteld) leek het al gebruikt de kwaliteit van het product is niet voor de prijs die ze er voor vragen. Enige mooie vond ik het houtwerk op de set.

Superblij!

3-zitsbank besteld. Ik verwachtte een kant-en-klare zitsbank, maar het bestond uit drie dozen. Wat leuk om ze in elkaar te zetten, want ik ben best handig. Ik ben superblij met een 3-zitsbank en ik kan heerlijk erin hangen. De komende tijd ga ik zeker weer wat leuks bestellen bij VidaXL!

VIDA XL IS TOP

Ik heb een aantal artikelen bij Vida XL gekocht in de loop der tijd. Ze hebben een uitgebreide variatie aan dingen. Zoek je iets bijzonders dan is de kans groot dat je bij Vida XL slaagt. In geval van defecte artikelen, of valt het artikel tegen omdat het anders uitpakt dan je in gedachte had... Vida XL laat je niet in de kou zitten en zoekt naar een oplossing waar je blij van wordt. Ik zal Vida XL bij iedereen aanbevelen.

net en naar alle redelijkheid afgedaan.

Ik had na en jaar de ledverlichting kapot van een waterval. Dit aangegeven en na het sturen van foto's is er zonder een probleem te maken de fabrikant verzocht een nieuwe ledstrip op te sturen. Dit is gedaan. Dit is netjes zaken doen.

na een snelle levering wel even een puzzel hoe het zonnescherm op te hangen. maar alles gelukt en nu ervan genieten

Zeer slecht

Ik heb een tuin setje gekocht bij vidaxl maar er klopt niks van ik mis 1 bank heb er zelf schroeven in gedraaid met bloed zweet en tranen echt heel schandalig naar meerdere mails dat ik hier echt boos om ben willen ze me te gemoed komen met 60 euro Echt schandalig kan er niet eens fatsoenlijk op zitten en staat nu al zier nu kan ik het retourneren maar moet ik alles uit elkaar draaien en terug sturen echter is dit geen oplossing ga niks uit elkaar draaien ik wil gewoon een fatsoenlijk bedrag terug hebben en niet 60 euro voor zo'n flut ding Er zijn ook andere mensen die bij hun bestelt hebben en het zelfde hebben ik ben met ze in contact Mensen bestel hier echter nooit wat het is troep servers ver te zoeken en bellen niet mogelijk echt schandalig dus koop niks hier Echt troep en voldoet niet aan het plaatje waar je opdruk om het te bestellen gr. Een zeer boze klant

Beste Sandra van Raamsdonk. Ik heb je proberen te bellen om samen tot een oplossing te komen. Helaas was je niet bereikbaar en we proberen het snel nog eens. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Cynthia

afgrijselijk en langdradig

slechte communicatie, alles duurt eeuwen, leveren kapotte dingen of gewoon helemaal niet.

Zeer slecht bedrijf wat rotzooi verkoopt

Koop echt NOOIT bij dit bedrijf, de spullen zijn van zeer slechte kwaliteit. Je moet het zelf in elkaar zetten, en dat zou geen probleem zijn als de gaten recht tegenover de schroeven zouden zitten. Een gewone stoel wordt ineens een schommelstoel, zo scheef. En dan is de klantenservice heel slecht te bereiken. Retourneren is een drama. Voor mij nooit maar dan ook NOOIT meer.

Binnen 6 dagen geleverd. Goede prijs/kwaliteit

Een superfijne online winkel.

Ik bestelde een tweezitsbank met parasol en kussens, maar ontdekte een fout in de nota, dat scheelde toch €25. na telefonisch contact is dit fantastisch opgepakt en heeft men het achter de schermen opgelost en had ik de volgende dag al de tweezitsbank in huis. 1 dag later krreg ik gratis de fles reiniger opgestuurd.. Wat een geweldige service Klantenservice, Bedankt voor jullie hulp!!

Zeer vriendelijk en snel

Helaas paste mijn aangeschafte product niet. Toen ik mijn retour via bol.com had aangemeld, kreeg ik erg snel een vriendelijke reactie en werd de retour verwerkt met een fijne tegemoetkoming. Ondanks dat mijn product niet was wat ik zocht, wel een hele goede ervaring!

De kwaliteit is hoog en de service is hoger. Super goed

Het is een van de beste winkelsites van Europa en ik ben al 5 jaar klant bij hen en ik was erg blij met al hun diensten en producten.

hele praktische zonwering voor mooie prijs

We zochten op het balkon van mijn moeder een simpel en licht bedienbare zonwering die niet kon omwaaien. Deze zonwering voldoet helmaal aan alle eisen! Het bouwpakket was even puzzelen en het lukt beslist niet in je eentje maar na 1,5 uur stond ie dan echt!! Stevig vastgeklemd tussen de vloer en het plafond van het balkon. En het staat ook nog 's leuk. En niet onbelangrijk: Mijn moeder van 91 jaar kan 'm prima bedienen!

Ondanks dat de bestelling via Bol.com is gedaan heeft Vida XL mij op een zeer nette en vriendelijke manier mij te woord gestaan en lossen ook het probleem netjes op. Houden me keurig op de hoogte. Diverse medewerkers staan klaar voor je. Ik wacht nu netjes af dat de bestelling als vervanging wederom geleverd gaat worden. Fijn bedrijf Vida XL

helemaal tevreden

fijne klantenservice, mooie producten, echt een aanrader!

Prima levering goed product

Levering ruim binnen de 14dgn Mooi product en makkelijk in elkaar te zetten Schroeven keurig verdeeld met nr erop.

Het bestelde artikel snel geleverd