Hele slechte ervaring

apparaat niet aan de praat te krijgen wil het terugsturen en mijn geld terug tot nu toe allerlei vage mailtjes

bijzettafel verkeerde kleur

Heb een bijzettafel besteld kleur cappuccino. Bij ontvangst kreeg ik wel een bijzettafel geleverd maar de kleur zwart. Daar ben ik niet blij mee.

Super slechte kwaliteit

Heb een hek besteld waar ik lang heb moeten op wachten en als ik die dan ontvangen heb moest die ook nog helemaal in elkaar gestoken worden. Hout is super slecht, is helemaal krom gedraaid waardoor het onmogelijk het hek in elkaar te steken zonder dat de planken breken. Resultaat dat het €90 aan brandhout is want een hek kan je er niet van maken!!! Dat was de eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Achteraf slechte prijs

Goed product, maar bij de Gamma € 20,0 goedkoper

Keurig conform afspraak afgeleverd

Binnen de termijn geleverd en het product is kwalitatief goed en conform de beschrijving

Zweer tevreden over product en afhandeling, minder tevreden over bezorgende partij, had aangegeven dat lakker eventueel achter in de tuin geplaatst kom worden, helaas hebben ze deze in de voortuin aan een drukke straat geplaatst.

Komen leveringsafspraken niet na/ slechte klantenservice

Mijn parasol zou gisteren geleverd worden. Donderdag thuis gewacht en 's avonds maar de de T&Trace link geopend, deze link geeft vervolgens aan dat het pakketje nooit is aangemeld?? Tevens is de klantenservice onbereikbaar! Met 50 wachtende voor je, eindelijk aan de beurt vervolgens nog langer wachten om daarna uit de chat gegooid te worden en weer opnieuw te beginnen. Een slecht gevoel houd ik eraan over...

Waardeloos

Bestelling geplaatst en betaald, nooit een bestelbevestiging ontvangen en ook niks meer terug te vinden in mijn bestellingen in mijn account. Gelukkig via Paypal betaald anders had ik wellicht geld nooit meer terug gezien.

moeilijk om contact te krijgen maar daarna erg goede follow up

via de site wilde ik mn bestelling annuleren binnen een. uur dat ik deze had besteld en betaald, het was echter onmogelijk om contact met jullie te krijgen. De volgende dag gechat en recatie op mijn mails gehad en vanaf toen ben ik enorm geholpen en hebben we het op kunne lossen. De follow up was erg snel en effectief.

Leuke producten voor een goede prijs!

Al vaak wat besteld vooral via de veilingen. Eventuele problemen worden spoedig en kundig opgepakt. Ik ben een zeer tevreden klant!

Is goede prijs en kwaliteit

Goede levering geen beschadiging en op tijd

Levering duurde iets langer dan verwacht, dat kan ook aan de coronatijd gelegen hebben. Product was in perfecte staat, goed beschermt verpakt. Wij zijn tevreden.

Goed product voor weinig geld

Goed product voor weinig geld

Slechte omschrijving

Schanskorven niet stevig genoeg. Als je pakket bestelt, mag je aannemen dat alles erbij zit, ook versteviging, zoals haken. Bij plantenbak wel, maar te weinig. Bij muurtjes zat niets. Handig als dat in de omschrijving zou staan. Nu tuinmannen voor niets geweest, kunnen zo niet verder.

Waardeloze service

twee kasten besteld waarvan er 1 niet compleet geleverd is. Dit pakket was duidelijk eerder verkocht en geretourneerd. Zonder het pakket gecheckt te hebben is deze zo naar ons doorgestuurd. De retourbrief en mailing met de vorige koper zaten nog in de doos. Alle schroeven en montage materiaal misten. Telefonisch niet bereikbaar en ook via de mail heel moeizaam contact. Ik wacht nog steeds op de onderdelen en krijg geen reactie op mijn emails. Eerste en laatste keer dat ik iets koop bij deze aanbieder.

Slecht

Tijdje geleden heb ik spullen besteld voor de eerste keer op hun site. Ik had gehoopt dat ik dat nooit had gedaan. In het eerste instantie heb ik geen bon van mijn aankopen ontvangen, ik kon niet inloggen op de account wat ik aan had gemaakt tijdens het aankopen, uiteindelijk had ik een telefoon nr op internet gevonden maar die werd niet beantwoord ik kreeg constant een voicemail. Meerdere malen heb ik geprobeerd om ze te mailen maar ik kreeg geen reactie terug. Kortom drama drama drama.

Vlotte levering

Ik kreeg mijn bestelling snel in huis. Het product voldoet aan de verwachting. De toilettent staat snel en is mooi ruim. Door de hoogte is het echter bij veel wind niet stabiel, we gaan er scheerlijnen aan bevestigen.

Tot nu toe super

Niks op aan te merken

Op tijd geleverd tegen scherpe prijzen.

Recentelijk wat meubeltjes aangeschaft voor in huis en de tuin. Alles is netjes op tijd geleverd en tegen scherpe prijzen. Volledig volgens verwachting.

Duurt even, maar dan heb je ook wat.

De levering was niet heel snel, maar het artikel was helemaal in orde.

Opgelicht

Ik heb op 15 maart 2020 een bestelling (31102155878-A) geplaatst, maar tot op heden (26-5-2020) is mijn bestelling nog niet binnen en de bestelgegevens zijn nu ook van mijn VidaXL account verwijderd. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met VidaXL. Die verwijs me naar de verkoper, verder doet die niets. Ik heb in totaal 3 keer naar ZOOMICI (in Frankijk) gebeld, maar de klantenservice van de verkoper probeert me aan het lijntje te houden door steeds de schuld aan Corona te geven en mij om geduld vraagt. 26-5-2020 bel ik de verkoper weer, maar halverwege het gesprek wordt de lijn verbroken. Het lijkt erop dat ik naar mijn centen kunnen fluiten, nu de bestelgegevens verwijderd zijn. Ik voel me echt opgelicht!

Belabberd

2 producten besteld, 2 producten beschadigd geleverd. Geen contact te krijgen. Geen mogelijkheid om een retourlabel te krijgen Goedkoop is duurkoop

Kwaliteit van een tuinset: ALIEXPRESS!

De gaten zitten niet tegenover elkaar, de tafel zitten grote spleten tussen, het is niet goed. De klantenservice wilde eerst 50 Euro terugbetalen of nieuwe artikelen sturen, maar dat wilde ik niet. toen kon ik ze eindelijk retourneren. Niet eens een halve ster waardig....

Product

Zeer slechte producten De afwijzingen van andere bedrijven.