Verschrikking

Alle kastjes met gebreken ,kapot en uitermate vies opgestuurd Compensatie van 288 euro factuur is 20 euro ,klarna staat nog open .Advies betaal nooit van tevoren

Incomplete bestellingen standaard

Na meervoudige verkeerd, te late en incomplete leveringen zijn ze ons als klant kwijt. Aan een ieder het advies hier niet bestellen.

Geen contact te krijgen, zegt toe het geld terug te storten, maar blijft in gebreke.

Artikelen zijn allang geretourneerd, er worden toezeggingen gedaan om het geld terug te betalen, komen dit niet na en er is geen contact te krijgen! Hopeloos en onfatsoenlijk. Voel me opgelicht en raad iedereen af bij dit bedrijf te bestellen.

Verschrikkelijk.

Kastje gekocht. Kwaliteit is slecht. Kan gebeuren. Nu doet men verschrikkelijk moeilijk over retouren waar ik gewoon recht op heb. Dan heb je een halve ster verdiend. Koop hier NOOIT iets!

Meubels zelf in elkaar zetten voor veel geld.

Niet beschreven dat je de meubels zelf in elkaar moet zetten. Voor dat geld is het wat te veel gevraagd. Lades passen niet recht en sommige gaten zijn te klein voorgeboord. Onderdelen missen. Kortom Niet tevreden Jammer dat je zelf overal achter aan moet om een antwoord te krijgen. (mn over de retournering)

Snel binnen kwaliteit van product slechter

Mijn moeder had de kast met mandje via vidaxl besteld en heeft het jaren. Nu wilde ik hetzelfde dus ik bestel de kast met mandjes ook bij vidaxl. Maar je ziet duidelijk kwaliteit verschil. De mijne had als een scheur in het boven plank. Melding gemaakt word gewoon niks mee gedaan. 1ste en laatste keer dat ik bij vidaxl bestel.

Koper pas op u tellen, want u betaald zo maar 20 % teveel !!

Op 1 maart j.l een verhoog frame voor wasmachine en droger gekocht voor € 169,99 . Op 3 april is hetzelfde frame te koop voor € 134,99 !! We voelen ons zeer teleurgesteld om 5 weken later in de media te vernemen dat hetzelfde frame € 35,= goedkoper is geworden.

Compleet opgelicht door jullie slechte klanten service en geld weg

Meer als 2 weken ik vraag tracken traveling en waar mijn bestelling g is Erg slechte plek om iets te kopen ik wil nooit weer hier bestellen Geen betaaloverzicht met track en trace,, tientallen mails gestuurd en nog steeds geen contact Mensen koop hier niet, ja het zijn fantastische prijzen maar ze versturen het product niet en geven geen service ga naar bekende bedrijven dit zijn oplichters.

Beste Ramish Shodjaie, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

SLECHT

GELD WEG GEEN KAST GEEN ANTWOORD VAN KLANTENSERVICE.

Beste Ramish Shodjaie, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we erachter kunnen komen wat onze klanten willen en daarop kunnen reageren. Het spijt ons zeer te horen dat u uw goederen niet heeft ontvangen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Erg bedankt. Rachel -- vidaXL Team

Super slechte kwaliteit

Tas aan alle kanten gescheurd en gaten er in ! Had niet heel veel verwacht voor deze prijs, maar op ze minst dat die wel een vakantie mee ging

Beste Lex, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. Het spijt ons te horen dat uw goederen beschadigd zijn geraakt. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Service is waardeloos

Ik wacht nu al 3 weken op een kastje wat binnen 2 dagen geleverd zou worden. Volgens hun ligt het probleem bij de vervoerder en elke keer krijg je een vage mail terug zonder inhoud…

Beste Astrid, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en beantwoorden. Het spijt ons om te horen dat je een slechte bezorgervaring hebt gehad. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de e-mail te controleren die we je hebben gestuurd? (soms zit het in je spambox) Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Matige kwaliteit en moeilijk in elkaar te zetten

Het nachtkastje wat ik had besteld had al beschadigingen, zat onder het stof en het was een hel om het in elkaar te zetten. Na 2 uur schroeven draaien was het resultaat nou niet dat ik dacht: wow. De volgende keer bestel ik weer bij de Ikea.

Beste Stijn, Bedankt voor de feedback en de informatie. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is afgeleverd. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Slechte kwaliteit

Ik kocht een broeikas van 4,75 m2 van vidaXL voor € 283,00. Voor dat geld had ik verwacht dat ik een stevig kasje zou kopen. Helaas merkte ik bij het uitpakken van het bouwpakket al dat het van een hele slechte kwaliteit was. Het frame was gemaakt van zeer dun materiaal en sommige delen waren krom gebogen. De hoop was dat na montage het geheel toch stevig zou zijn. Maar na een paar dagen waaide de raampanelen en de schuifdeur al uit het frame, ondanks dat ik alle bevestigingsmaterialen op de juiste manier had geplaatst en het kasje tegen een muur op een redelijk beschutte plaats stond. Ik ga het kasje demonteren, terugsturen en heb vidaXL om een terugbetaling gevraagd. Hopelijk krijg ik die ook.

Beste klant, Bedankt voor de feedback en de informatie. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. Volgens ons systeem heeft onze collega je al van een oplossing voorzien. Bedankt voor je hulp en begrip. Aarzel niet om met ons contact op te nemen indien je vragen hebt. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Nooit meer

Ik kon niet geloven wat ik uitpakte! Item was duidelijk retour gestuurd, vervormd bijna doorgebroken, niet passend, hierdoor, te weinig schroeven!! Na een poging van 2 uur, maar weggegooid! Bestel hier dus niet meer. Mvg Imez.

Beste Inez Goor, Bedankt voor de feedback en de informatie. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is afgeleverd. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel, vidaXL-Team

Snel kapot

Scharnieren breken al snel af

Best Petra, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is afgeleverd. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Komem afsptaak na

Mooi product geleverd zoals aangegeven

Goede levering

Beste Helma, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Optijd bezorged

Mooi kleur, En goed kwalitiet.

Beste Yekalo, Wij willen je bedanken voor je aankoop en de feedback die je ons gegeven hebt. Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je opnieuw te mogen verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

BESTEL HIER NOOIT!! ONGELOOFLIJK SLECHT BEDRIJF EN PRODUCTEN!! 3 MAANDEN WACHTEN OP OPLOSSING KLANTENSERVICE… Ik heb eind december een bank besteld bij VidaXL. De bank in elkaar gezet, en bleek dat het zijpaneel van de bank kapot was, waardoor je bijna door de bank heen zakte als je er op ging zitten (ik weeg 70kg). Buiten dat waren de zitkussens verpakt in een soort vacuüm verpakking, wat natuurlijk handig is om alles zo klein mogelijk in een doos te proppen voor de levering, maar van de 3 zitkussens waren er 2 die dus zo plat bleven waardoor je dus net zo goed op een kartonnetje kon gaan zitten. Dus toen de klantenservice gecontacteerd of er de mogelijkheid was die losse onderdelen te vervangen. Dit was al een heel gedoe met heel veel opties en heel veel stappen later werd er mij beloofd dat ze deze onderdelen zouden versturen (inmiddels al 2 weken verder). Ik dacht mooi dan is het opgelost, maar nee, na 2 weken nog niks ontvangen. Dus weer naar de klantenservice, ‘oh sorry we hebben deze onderdelen niet meer op voorraad’ was het antwoord. Had je ook even eerder kunnen zeggen toch? Maar goed, toen kreeg ik de keuze om of de bank te retourneren, of een coupon te krijgen ter waarde van €50,-. De optie voor de coupon is ronduit belachelijk aangezien de bank 6 keer zo duur was, en dan zou ik nog steeds thuis zitten met een kapotte bank.. Uiteindelijk voor de retour optie gekozen. Maar dan is het feest nog niet afgelopen, de bank moest in dozen verpakt worden en het liefst in de originele verpakking. We zijn inmiddels halverwege februari, dus 2 maanden later!! Ik heb dan die dozen natuurlijk al weggegooid. Ik vroeg of ze mij wat dozen uit hun magazijn konden versturen zodat ik de bank goed kon verpakken, want ik ga niet ook nog 30 euro aan karton uitgeven zodat ik hun fout kan oplossen.. Maar nee dit kon allemaal niet en uiteindelijk heb ik er toch aan moeten geloven en al het karton weer zelf moeten kopen. Toen de afspraak gemaakt dat ze het bij mij thuis kwamen opha

Beste joris, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Prima product maar niet compleet geleverd

Bij met monteren kwam ik 75 kopspijkertjes te kort, dit aantal kunnen bepalen omdat ik bij de bouwmarkt een pakje met dit aantal heb gehaald en dar zaten er 75 in. ook het aantal schroeven was niet voldoende. Alles bij elkaar ontbraken er daar 15 van. Ook dit opgelost uit "eigen voorraad". Ik heb toch echt de bouwbeschrijving op de komma aangehouden. De kast staat en is verder prima voor het doel waartoe ik hem heb aangeschaft.

Beste Rob, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

top

snelle levering geen problemen top

Beste klant, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Slecht, nachtkastjes zijn schots en scheef

Nachtkastjes waren beschadigd en zijn schots en scheef.

Beste Droep, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is afgeleverd. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Levering prima kwaliteit product is niks!

Kwaliteit van de prullenbak is echt MINIMAAL!! 25 euro weggegooid!

Beste Janneke, Bedankt voor de feedback en de informatie. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. We hebben u al verschillende voorgestelde oplossingen per e-mail gestuurd. Bedankt voor je hulp en begrip. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Goed goedkoop en snel geleverd

Beste Marco, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Goede product

Handig en goedkoop

Beste Omid, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en een review te schrijven over je ervaring met vidaXL. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Wij wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team