Dit bedrijf is bijna geen contact mee te krijgen

Zonnescherm besteld, op foto en in de beschrijving is het een geheel. dus 5 meter aan elkaar. bij levering 4 pakketten, zonnescherm moest met koppelstuk aan elkaar gezet worden. telf. contact is er niet te krijgen alleen via de vervoerder packs. Er zijn in totaal wel 20 mails en 10 telefoontjes aan te pas gekomen. die gene aan de telefoon verkopen alleen maar onzin. via de mail met Wouter kom je een stuk verder. product retour aangegeven, dan krijg je geen track en trace code of tijdsbestek, dit is volgens VidaXL tussen 9-17 uur. als je dus een iets exactere tijd wilt weten moet je met DPD of DHL welke weten ze niet precies bellen om te weten hoe laat ze ongeveer komen. te zot voor woorden.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat je niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Swetlana vidaXL

Slecht kwaliteit

Ik had en serre beateld van bijna 4m2 . Het zou normaal zoals bescheven mooi met aluminuim zijn . De doos was al niet compleet de platen waren precies en dun stukje plastic . Na 1 dag is het weg gewaaid ! Daarna heb ik het trug gestuurd maar zou het nog wel moeten betalen! Om dat ze het zogezegt niet hebben aan gekregen

Beste, Ik las net uw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar uw toe. Ik heb u ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Zeer zeer slecht

Mijn bestelling zou binnen 2-3 dagen komen inmiddels zijn we 7 weken verder niks binnen meerdere malen contact proberen op te nemen geen antwoord zeer teleurgesteld.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Mijn ervaring met schade

Bedrijf benaderd je goed met een passende oplossing na melding van schade. Bedrijf is erg snel en vriendelijk Keep the vibe alive inside forever

BAGGER

Mijn ervaring met VIDAXL is BAGGER. Bed besteld met matras binnen de kortste tijd stuk gaan. Ik adviseer niemand om wat te bestellen daar. De kwaliteit is bagger, de klantenservice is bagger en ze tonen geen emapthie. Ze bieden alleen een vervanger aan terwijl dit een kwaliteits probleem is. Ik heb niets aan een vervanger!!!! Ik wil gewoon mijn geld terug!!!! Jullie bed heeft gaten in mijn vloer veroorzaakt en is al binnen no time stuk!! Hoe kan daar een 30dagen retourtermijn voor gelden?? Belachelijk!!!

Beste klant, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we kunnen ontdekken wat onze klanten willen en erop reageren. Ik heb zojuist geprobeerd je te bellen, maar je was helaas niet bereikbaar. Ik probeer het snel nog eens. Met vriendelijke groet, Rojin vidaXL

Slordig

Bij de bestelling bleek er een verkeerd huis nummer in te staan n.l. 8 8 in plaats van 8. Dit diverse keren door gegeven. Dit zou aangepast worden. Nee dus krijg een histerische chaffeur aan de telefoon met het volgende verhaal, ik allemaal rondjes rijden en nummer niet vinden. Ik vertelde hem dat ik diverse keren via de mail heb aangegeven dat het huisnummer verkeerd is , later heb ik de vervoerder aan de telefoon gehad en die zei dat het aangepast zou worden. Maar die chaffeur bleef histerisch gillen. Slechte zaak tevens kun je de klanten service niet telefonisch te pakken krijgen. Al met al ben ik niet te vreden met de behandeling.

perfect

Zo als wij samen een oplossing hebben gevonden hebben , spreekt van een groot vertrouwen tussen cliënt en vidaXl uit. met vriendelijke groet , Henny Appeldoorn .

Beste, Danku voor uw feedback. Ik heb je zonet gecontacteerd via mail zodat we samen hiervoor een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Swetlana vidaXL

Goed opgelost

Na een klacht en miscommunicatie is deze netjes opgelost. Wij gaan het in de toekomst nog keer proberen.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jou toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Swetlana vidaXL

Snelle levering maar onderkant had al beschadigingen

Heb tekentafel gekocht maar bij in elkaar zetten bleken er al meerdere beschadigingen op de poten te zitten, maar dan ga je niet meer alles inpakken was nl voor verjaardag dag erna Netjes opgelost daarna gebeld door hun met excuses en waardebon van 30 euro.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over uw bestelde product. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Kwaliteit

Prima service, maar partytent is nu alweer verkleurd....jammer

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Kwaliteit van product voldoet niet

Kwaliteit van product voldoet niet aan verwachting. De buisjes van het scherm waren dusdanig slap dat deze helemaal doorhangt. Ik beveel iedereen aan voor betere/ duurdere kwaliteit te gaan. Goedkoop is vaak duurkoop.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over u bestelling. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Een goede service

Alle onderdelen bevatten een letter-code en met behulp van de constructietekening kan de ombouw in elkaar worden gezet. Wel verstandig om de ombouw met twee personen te assembleren. Een ontbrekend onderdeel werd keurig nagezonden.

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over de ombouw van uw bestelling. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Net setje

Leuk setje die je op verschillende manieren kan indelen dus niet perse als 3 zits bank. De leuningen kunnen ook dienen als tafeltje om iets op te zetten.

Slechte klantenservice

Er moesten 2 artikelen retour, wat een drama om dat in een keer voor elkaar te krijgen bij VidaXL. Eerst melden zij maar 1 retour aan, had de bezorgdienst geen retourstickers bij. Moest opnieuw aanmelden. Ben ruim 2! Weken bezig geweest om 2 dozen retour te sturen. Communicatie is gewoon slecht. Service is slecht. Alle mails worden vertaald vanuit Engels.

Ik had een slechte ervaring

Ze hebben de tafel niet bezorgd op de afgesproken dag en stonden ineens 4dagen later voor de deur

Beste, Ik las net jouw review en het is heel jammer dat u niet tevreden was over onze service naar jouw toe. Ik heb je ook een mail gestuurd zodat we samen hierop een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Swetlana vidaXL

Veel tussenpartijen dus slecht

Ik heb via Bol.com iets besteld van Vida XL. Het blijkt dat zij het product weer betrekken bij een 3e partij die verantwoordelijk is voor de verzending/levering. En dan is er ook nog een partij die voor de verzending verantwoordelijk is! De salontafel is nooit aangekomen en na 4 weken heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De tussenpartij is de Online Shopper - deze belooft steeds dingen en maakt ze niet waar! Uiteindelijk zal ik via Bol.com mijn geld wel terug krijgen maar zowel Vida XL als de Onlineshopper zijn waardeloze bedrijven die geen service leveren.

Prima product, supersnelle levering

Tafeltje besteld, na enige problemen met de track & trace, was het meubel de dag na bestelling al afgeleverd bij het afhaalpunt, terwijl er voor de levering 4 werkdagen stonden, dus ik was aangenaam verrast. Mooi, solide tafeltje. Klantenservice ook oké.

Uiteindelijk een actieve medewerker voor oplossen van het probleem.

Na een stroeve opstart is er toch contact ontstaan voor het afhandelen van de klacht en op de eerste plaats, het product waar ik ontevreden over ben. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen, dank!

Beste, Fijn dat we samen een oplossing hebben gevonden! Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Swetlana vidaXL

Fijn

Fijn Kamerscherm, goed geholpen door klantservice .

Matig

Ik heb nog niet het beloofde contact gehad over een door mij aangemelde retourzending. Mijn allereerste aankoop was wel OK!

Ik heb hader.gewerkt dan VidaXL, maar toch geen product

Wat een ontzettend slecht bedrijf. Ik had een zonnegordijn besteld voor buiten. Na een paar dagen arriveerde het product; verkeerde product dus. Daar was ik al nijdig om, want het zou warm worden en ik had graag mijn scherm gehad. De 'klantenservice' maakte me er niet blijer op -ze zijn telefonisch maar tot 13.00u bereikbaar en daarbuiten alleen via de meest disfunctionele chat ooit. De chat bot werkt al niet goed en de medewerker die je uiteindelijk een keer te 'spreken' krijgt is nauwelijks nuttiger. Ik wilde graag dat ze meteen het juiste product zouden versturen, zodat ik het z.s.m. zou krijgen. Dit verzoek was echt te ingewikkeld voor de chatmedewerkers,.maar ik zou binnen 12u wat horen. Mooi niet natuurlijk, ook de werkdag erna niet. Uiteindelijk een mevrouw aan de telefoon gekregen die me zei dat ik het oude product moest terugsturen en dat ze daarná het juiste artikel zouden sturen. Belachelijk natuurlijk, want het is mijn schuld niet dat er iets geretourneerd moest worden? Maargoed.. snel gedaan dus. De dag erna een nieuwe mail: het product is niet meer op voorraad, "we rekenen op uw begrip"(inschattingsfoutje) en u krijgt het bedrag terug van "het geretourneerde product". ...ik mag hopen dat ik het bedrag terugkrijg van het BETAALDE product.. dat bleek gelukkig wel zo te zijn. Ik baal van deze goedkope shitwinkel. Ik verwachtte heus geen superkwaliteit, maar wel enigszins redelijke service. Ze hebben het in alle mogelijke scenario's verpest: - als ze het bestelde artikel meteen al niet op voorraad bleken te hebben, hadden ze me dat gewoon direct moeten mailen, in plaats van op de bonnefooi een ander product te sturen. - als ze het bestelde artikel wél op voorraad hadden toen ik het bestelde, maar niet meer toen ze EINDELIJK zo ver waren dat het verzonden zou worden, is het helemaal te triest voor woorden en ben ik op 3 verschillende momenten slachtoffer geweest van hun incompetentie. - als ze tijdens het servicecontact ontdekten dat het artikel niet meer

valt super tegen

op het plaatje ziethet er mooi en goed uit maar in werkelijkheid heel instabiel en slechte kwaliteit. De omschrijving was duidelijk , maar het plastic krijg je er lastig van af . Zaten bij de aflevering al deuken en beschadegingen op. Maar dat zie je pas als de verpakking open is. Onderdelen zijn ook scherp , mijn man heeft 2 maal zijn handen opengehaald. , de deuren sluiten slecht. Zodra ik weer gespaard heb ga ik voor een andere , helaas weggegooit geld ik raad dit product niet aan

Bij vidaXL klopt het over het algemeen prima.

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Levering prima georganiseerd en snel. Diverse producten afgenomen, van douchescherm tot zonnescherm. Tot nu toe geen klachten.

Zeer slecht

2x iets besteld, geen bevestiging, Helemaal niks! Maar na 1,5 week wel 2x betalingsherinnering gekregen van Klarna. Klarna wist overigens wel het bestelnummer te vermelden maar vervolgens na contact te hebben gehad met de klantenservice kon zij dit bestelnummer niet terug vinden!? Ook is de klantenservice alleen in de ochtend te bereiken?? Dat is toch niet meer van deze tijd. Dus ik raad iedereen aan: bestel NIKS bij Vida Xl

Beste, Heb je wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik je hopelijk verder helpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Swetlana vidaXL

Uitstekende leverancier

In dit geval dekt de vlag de lading wel.