Snelle levering en een mooi product

We hadden een katten krabpaal gekocht die niet zo standaard is. Maar iets beter in het interieur past. Kat is er blij mee en wij ook. Pakket kwam een dag eerder dan gedacht dus dat was prima.

Beste Sander, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en een review te schrijven over je ervaring met vidaXL. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Wij wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Snel en (goed)koop

Beste Erik, Bedankt voor je aankoop. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Wij willen je hartelijk danken voor je beoordeling. Als je nog vragen hebt, horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Veel keuze voor goede prijs

De eerste bestelling die ik bij vidaXL deed was een grote teleurstelling het waren pakketten van 25-30 kg deze waren zonder enige reden bij een shop in het dorp afgegeven kon ik daar met mijn leeftijd nog gaan sjouwen met pakketten. Maar de rest van de pakketten werden netjes thuis bezorgd en heb ik goed in elkaar gezet Veel keuze

Beste Arie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een feedback over je ervaring achter te laten! Elke dag doen we er alles aan om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren en u de beste ervaring te bieden. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele problemen die we veroorzaakt hebben. Aarzel niet om met ons contact op te nemen indien je vragen hebt. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Jullie zijn TOPalles verliep smoothly . Van begin tot eind

Al meerdere keren wat besteld en gekregen waarom ik vroeg

Beste Annemarie, Wij willen je bedanken voor je aankoop en de feedback die je ons gegeven hebt. Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je opnieuw te mogen verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

De voortanden plakken slecht

De voorkant randen plakken niet. Moeten dubbelzijdig tape hiervoor gebruiken

Beste Marry, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. Wij zullen om binnenkort contact met u op te nemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Snelle levering goeie prijs

Beste Rob, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Snelle levering en goede kwaliteit voor de prijs die je betaald

Beste George, Wij willen je bedanken voor je aankoop en de feedback die je ons gegeven hebt. Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je opnieuw te mogen verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Goede kwaliteit

Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en een review te schrijven over je ervaring met vidaXL. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Wij wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Beste Nelly, Bedankt voor je aankoop. Fijn dat je tevreden bent met de levering. Wij willen je hartelijk danken voor je beoordeling. Als je nog vragen hebt, horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Naar tevredenheid

Goed product, op tijd geleverd. Voldoet aan alle gestelde voorwaarden.

Beste klant, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Snel, goed en handige spullen voor een reëele prijs

Inklapbaar hondenren besteld voor de kat die het prima vindt buiten in de ren op de camping. Ook nog voor maar 50 euro

Beste Angela Fennema, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en een review te schrijven over je ervaring met vidaXL. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Wij wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

De producten zijn echt goed!

Levertijd niet gehaald.

Maandag rond de middag besteld voor een verjaardag vrijdag. Levertijd maximaal 1 tot 2 werkdagen. Kwam vrijdag middag pas binnen.

Beste Petra, Allereerst hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. We kijken uit naar elke feedback - dit is de enige manier waarop we erachter kunnen komen wat onze klanten willen en daarop kunnen reageren. Het spijt ons om te horen dat je een slechte bezorgervaring hebt gehad. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw bestelinformatie zoals bestelnummer of e-mailadres dat u heeft gebruikt voor het plaatsen van de bestelling te mailen naar: [email protected] we wachten op uw antwoord en om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van dit probleem en wij wensen u een prettige dag! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Vreselijk

Ik heb een badkamermeubel besteld en een boekenkast. Deurtjes sluiten niet,zijn scheef....lijkt wel of een kind dit in elkaar heeft gezet. Noooooit meer zal ik hier iets bestellen..

Beste Desiree, Bedankt voor de feedback en de informatie. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. We zullen binnenkort rechtstreeks contact met u opnemen om een bevredigende oplossing voor uw probleem te vinden. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Goede kwaliteit, snelle bezorging, maar...

Overdreven grote dozen. 2 douchegordijnstangen waren apart verpakt in dozen waar wel 7-8 stangen in zouden passen. Het leven is en wordt al duur genoeg zonder verspilling. Ik beveel jullie wel aan, maar ik had graag meer sterren gegeven.

Beste Betty, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele problemen die we veroorzaakt hebben. Aarzel niet om met ons contact op te nemen indien je vragen hebt. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Ik heb goede ervaring met VidaXL

Bestelling en levering ging vlot.

Beste Hetny, Bedankt voor je aankoop. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Wij willen je hartelijk danken voor je beoordeling. Als je nog vragen hebt, horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

Hele slechte producten

Kast gekocht. Helaas door omstandigheden pas later in staat geweest hem in elkaar te zetten. Alles volgens de instructies gedaan. Kast heeft lange planken die uit twee delen bestaan, het is vrijwel onmogelijk deze zonder schade in elkaar te zetten. De hele constructie is gammel, de kast gaat alleen met geweld open en dicht en als hij dicht zit en boven aansluit zit er onder een gapend gat van bijna een centimeter. Oplossing van VidaXL... wij willen de defecte onderdelen wel vervangen... hoe dan? Hoe maak je met onderdelen een kast die niet sluit wel sluitend? Hoe maak je dat de kast gemakkelijk open en dicht gaat als de constructie niet passend is? Geven geen geld terug omdat ik pas na 30 dagen heb gereclameerd. Hun goed recht maar ik zou iedereen af willen raden iets bij dit bedrijf te kopen. Niet alleen zit ik nu met een kast die waardeloos is, geld weg, maar ik moet ook nog kosten maken om het ding naar de vuilnisbelt te brengen. Mijn advies. Ga naar een betrouwbaar bedrijf. Ikea, iedere willekeurige bouwmarkt maar koop niets bij VidaXL.

Beste Annemieke, Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We stellen alle feedback op prijs, alleen zo kunnen we de wensen van onze klanten ontdekken en hierop inspelen. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. Volgens het systeem heeft onze collega je in de e-mail een oplossing gegeven. Wij wensen u een fijne dag! Rachel -- vidaXL Team

Snel gekregen

Suoer snelle service ,maar wat minder was de postbode had het pakje voor de deur gezet waar ik nergens van af wist dus iedereen kon het pakje meenemen

Wel oké

Ben tevreden van vidaxl alleen de klantenservice daar ben ik al 2 weken op aan het wachten . Over een kapot artikel en hoor er totaal niks van

vertrouwd bedrijf

snelle levering en komt afspraken na met retour

wardeloos

als ik dit had geweten,was ik er zeker niet aan begonnen,materiaal is zeer licht met een beetje wind blaast alles in een keer weg,de plastic plaatjes zijn zo dun als er een eikeltje op valt,gaat ie er gegarandeerd doorheen,jammer van het geld.

Beste klant, Bedankt voor de feedback en de informatie. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het product. We hebben u al verschillende voorgestelde oplossingen per e-mail gestuurd.(dit kan bij je spam- en overige berichten terecht zijn gekomen) We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Rachel – vidaXL Team

levering correct product iets minder

bestelling levering uitstekend product komt niet helemaal overeen met beschrijving. wordt beter beschreven dan product is.

niet goed

hallo mijn pakket is niet aan gekomen en ik krijg steeds een email dat het uitgezocht wordt .tot op heden nog niks ontvangen .slechte zaak.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snel en makkelijk alles thuis.

Zeer slecht

Lelijke kaste binnen gekregen. Ik kan bij de kringloop nog mooiere kasten vinden. Super slecht afgewerkt met lijmresten, deurtjes lade zijn niet goed af te stellen waardoor er enorme kieren blijven. Bestel hier niet!