Beantwoordt aan verwachtingen.

Vertrouw

Duidelijk , en snel wordt bezorgd

Levering

Ik had een vraag omtrent levering en ben via chat netjes te woord gestaan en mijn vraag is vrij snel beantwoord.

prettige shop

prettige shop en goede service. ik had een defecte wandparasol die is zonder problemen vervangen. dank daarvoor.

gemakkelijk bestellen, betalen en ontvangen.

Geweldig.

Top website, maar kan soms wat duidelijker de info geven over een product. Hele goede prijzen en perfecte levering. Ook eventueel contact beloopt prima. Ben super tevreden over vidaxl.

snel geleverd en goede kwaliteit.

Top bezorging top bezorger Alles was top top

Heb al veel besteld tot nu toe dik in orde goede kwaliteit voor een lage prijs echt een aanrader

Doen wat is beloofd!

Prima, pakket kwam mooi op tijd binnen. Bestelproces was duidelijk en gemakkelijk net zoals het betalen.

Prima bedrijf.

Prima brdtibf, snelle bezorging.

snelle levering top service

snel geleverd. helaas niet ons ding en terug gestuurd. heel snel een reactie en afspraak gemaakt voor retouren. echt fijn bedrijf

Gewoon goed/uitstekend

Zeer tevreden geholpen !

Ik ben heel goed geholpen door VidaXL, ben zeer tevreden ondanks ik slechte verhalen had gehoord over de kranten. Ben ik echt mega goed geholpen, en ik kreeg snelle reacties terug. Ik raad iedereen aan om bij jullie te bestellen. En ik zelf blijf zeker bestellen bij jullie. Heel erg bedankt !

Artikel bleek te klein. Deze hoefde ik niet te retourneren en het geld wordt terug gestort.

Zeer slechte service, levering etc.

Product gekocht wat op voorraad was. Nadat ik deze besteld en betaald had ging het mis. De track & Trace code gaf aan dat het al geleverd was. In mijn account bestond mijn bestelling niet eens. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Dan maar via de chat. meer dan 50 wachtende voor mij. En dan krijg je stomme antwoorden. Het pakket ligt klaar om verzonden te worden..??? Weken heb ik hierop moeten wachten. Na diverse malen contact te hebben gezocht (mail en chat) had ik de hoop verloren dat ik het nog ooit zou ontvangen. Annuleren kon niet meer. En de prijs op de site was inmiddels gedaald naar bijna 50 euro lager. Maar tja, wat kan ik doen? Helemaal niks. Na een aantal weken heb ik het pakket toch nog ontvangen. Gelukkig, maaar nooit, echt nooit meer bestel ik bij VidaXL. Wat een naar bedrijf!

Hele goede service met fijne medewerkers

Ze zijn bij dit bedrijf snel met antwoorden per mail beveel ze zeker aan

Een grote bagger webwinkel

Deze winkel verkoopt voornamelijk chinese rommel. Ik heb de fout gemaakt hier wat te bestellen omdat we het snel nodig hadden. Na 2 dagen heb ik alles weer retour gestuurd wat al een hele opgave was. Klantenservice niet te bereiken, retourneren is een echte uitdaging. Op 11 juni zijn pakketjes bij hun weer ontvangen, helaas tot nu toe nog steeds geen geld retour. Lijkt erop dat ze mijn pakketjes kwijt zijn of ze hebben grote achterstand bij verwerken retouren. Wacht nog een paar dagen dan maar eens contact met thuiswinkel.org opnemen

Prima service ze doen wat ze beloven!

Artikel was niet goed en ze hebben mij een complete nieuwe bezorgd.

Een prima klantenservice

We hadden een product aangekocht dat niet voldeed aan de verwachtingen. We hebben deze probleemloos kunnen retourneren. En het bedrag werd snel teruggestort. Prima service. Mvg Peter

Ze doen wat ze beloven

Wij kochten 2 ligstoelen. Aan een stoel was een lelijk defect. Dat heb ik op de foto gezet en een nieuw onderdeel werd keurig geleverd. De stoel staat nu te pronken in de tuin.

Afschuwelijk

Tuinschuur gekocht via BVA Auctions, bevatte 2 pakketten die op 2 verschillende dagen geleverd werden. Handleiding is zo goed als onleesbaar en totaal waardeloos. Alles verpakt met aanklevende plastiek waar ik al bijna een dag zoet mee was om het uit te pakken. Stukken verkeerd in doos. Latten gemerkt voor links zijn voor rechts en omgedraaid. Veel latten zijn vervormd. Niets past zoals het moet en heb zelfs gaten moeten bij boren. Tenslotte zaten er ook nog 2 onderdelen bij die niet eens in de handleiding vermeld zijn dus god weet waar die voor dienen. In 40 jaar de allerslechtste koop die ik ooit gedaan heb.

Hele slechte ervaring

Eerst een aluminium tuintafel binnen krijgen waar diverse krassen in zitten en na vele mailtjes en weken verder eindelijk een andere gekregen . Echter zit er nu een hele kier aan de zijkant en bolt het blad helemaal op.nu zitten we in een vervelende Corona crisis wat voor elk bedrijf ook lastig is maar dan durven ze ons een compensatie aan te bieden van €10 Als we de tafel willen houden een lachertje als je bedenkt dat de tafel €91 heeft gekost . We zijn helemaal klaar met Vidax Wil er niets meer mee te maken hebben