Prima webshop

Snelle bezorgservice, ook snelle beantwoording van je vragen na levering van de wol! Top!!

Snelle bezorging

Super fijne webwinkel, jammer dat ik niet in de buurt van de winkel wijn want dan was ik zeker naar binnen gegaan. Dank je wel voor de super service.

Cinque Stelle Servizio ottimo

Sono molto contenta con l'ordine e la precisione della preparazione e consegna. Sicuramente ordinerò ancora. Claudia - Varese Italia - I am very happy with my order, Congratulations for the perfect care for the boxing and shipment. I will order again. Claudia - Varese Italia

Zeer snelle levering

Allereerst was dit de enige webshop die al de garen die ik nodig had op voorraad had wat al top is. Daarnaast heb ik in de late namiddag besteld en is mijn pakket de dag nadien al bij mij thuis geleverd in België. Zeer snel dus!

Goede service en op tijd geleverd Wat je ook besteld het blijft een feest als de post komt Raad het zeker aan om hier iets te bestellen En bij vragen top geholpen

heb vorige week en deze week een bestelling geplaatst was super snel in huis. Het zit netjes verpakt. Je kan het uitpakken zien op anniehaakt op you tube.

Bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd in België!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Donderdagnamiddag besteld. Vrijdagmiddag geleverd. TOP!

Netjes verpakt. Fijn gevoel.

Snelle en goed verzorgde levering!

Het was voor mij de eerste bestelling en ik was zeer verrast dat ze 's anderendaags reeds geleverd werd. Mooi in een kartonnen doos, met de bolletjes omwikkeld met zijdezacht papier. De prijs valt ook heel goed mee; zeker niet duurder dan bij andere leveranciers en redelijk veel keuze. Ik ga zeker nog bij hen bestellen.

Positief en zeer vlugge levering

Er werd een gratis cadeau beloofd bij aankoop boven de 35€. Ik kocht een groot starterspakket en boek. Toen ik gratis cadeau kiezen. Ik bestelde nog een extra boek die pas een paar dagen leverbaar was en plots was het gratis cadeau weg. Dat vind ik vreemd.

super tevreden!

alles kwam netjes ingepakt aan!

Zeer snel en goed

Ik was al tijden op zoek naar een wol-molen maar waren steeds overal uitverkocht. zo ook hier bij Caro's Atelier. Dus ik had me op de emaillijst gezet voor als ze weer op voorraad waren! Binnen een week waren ze er weer en heb ik er 1 besteld op zaterdag en op dinsdagmiddag kwam hij keurig netjes verpakt bij mij thuis! En ik vond het heel attent dat er ook een patroontje bij zat van een klavertje 4 en een kortingsbon! Ik kom zeker nog eens wat bestellen! Ik ben zeer tevreden!

Veel keus, supersnelle levering. Zelfs tijdens de Coronacrisis.

Supersnelle levering

Snelle levering, mooi verpakt en super mooi garen.

Snelle correcte levering

Binnen 1 dag was het bestelde geleverd zag er keurig verzorgd uit.

Supersnelle levering en met veel zorg Ingepakt

Heel tevreden en zeker voor herhaling vatbaar

Supergoed geregeld

Na bestelling supersnel geregeld en een verrassend pakketje van gemaakt ❤️

Was weer meer als goed

Bij mijn bestelling had ik wat vragen, binnen een paar minuten antwoord en een oplossing. Helemaal top. Dankje wel

Supersnel

Volgende dag al in huis! Super!

Vlotte levering van prima garen en patronen. Goed verpakt. En prima contact.

Tien

Om 15u besteld en de volgende dag in huis, zonder bijkomende kosten. In één woord een 10

veel keus!

Als beginner met macramé is het leuk om wat kleurkeus te hebben, maar óók keus in verschillende diktes. Ik heb al andere merken garen (3 en 5 mm), maar wilde toch ook wat meer keus in 2,5 mm draad hebben en dat kun je vinden bij Caro! Heel veel kleuren Durable macramé garen! Ik heb een aantal kleuren besteld (en nog wat op mijn verlanglijstje gezet). Ik had hiervan al 1 bolletje wit, de kleurtjes die ik bij Caro heb besteld heb ik nog niet gebruikt, maar van de witte weet ik dat het fijn garen is om mee te werken. Een projectje om hiermee te maken zit in de planning voor de vakantie. Op maandagmiddag om half drie besteld, dinsdagmiddag half één had ik mijn pakje al in huis, netjes verpakt, mooi vloeipapier erom heen en een kaartje erbij; een cadeautje voor jezelf :-D Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in Almere, denk dat ik dat de volgende keer doe, rondsnuffelen is toch ook altijd leuk ;-)

Snel en kwaliteitsvol

Mijn pakje werd snel geleverd in België. Hele mooie verpakking. de kwaliteit is enorm goed! Wat ik enkel kan aanbevelen is een accuratere kleurcode voor de bollen van scheepjes wol. Bijvoorbeeld een gehaakt voorbeeld bij de afbeeldingen plaatsen. Waarschijnlijk ligt dit niet in je macht maar wel handig voor de klant.

Super snelle levering

Ik heb de bestelling op maandag geplaatst. Op de website staat dat het dan woensdag zou worden geleverd. Tot mijn verbazing kreeg ik op maandag al een mail dat mijn bestelling was afgegeven aan de bezorger. Dinsdag had ik de bestelling al in huis. Ik ben zeer tevreden en bestel in de toekomst vaker bij jullie.

Snel

Door Caro super snelle en keurige levering