geweldig

snelle levering en een extra cadeautje ...zo leuk

Prima service en zeer snel en betrokken.

Op zoek naar de goede kleur en de juiste wol want de wikkel was weg. Zeer efficiënt gehandeld en zeer behulpzaam. Ik heb geen andere woorden dan: WAT EEN GOEDE SERVICE!!!!

Heel goed verzorgd en snel bezorgd !

Een goede website en snelle bezorging ! Het pakket met wol zag er heel verzorgd en overzichtig uit met nog een verrassing op de koop toe ! Leuk om te ontvangen

Super service!

Haha.... ik val (vind ik zelf) onder de categorie lastige klant. Als ik het lastig vind om online te bepalen of het wel de juiste kleur is, geef ik aan wat ik zoek en het wordt geregeld. Plaats ik de keer daarna een onjuiste bestelling en pak ik de telefoon, wordt het geregeld. Vaak heb je - als je tijdig besteld - je spulletjes al de volgende dag in huis. Is mijn gewenste kleur niet op voorraad, dan wordt dat gewoon besteld voor me en heb ik het binnen een kleine week in huis. Wat wil je als haakster/breister nog meer? Zo'n webwinkel is toch helemaal tof! Kortom: super service en een dikke 5 sterren (als ik er meer kon geven, deed ik dat). Bedankt Caro's atelier! Ga zo door.

In een woord : Super

Ik had vragen over kleursamenstelling van een pakket en kreeg prima en snel antwoord hierover . Nog een vraag van mijn kant en weer prima geholpen. Jullie zijn top en wat een snelle levering van een prachtig pakket👍

Keurig

Bestelling vlot ontvangen als brievenbuspakketje.

Is niet de eerste keer, SUPER

Super website, aankoop en levering bestelling verloopt heel vlot. Echte aanrader, niet twijfelen, maar doen en bestellen . Na 2 dagen had ik alles in huis, in het verre Oost-Vlaanderen België

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Goed garen om te breien en vlug verstuurd

Fijne website, heel duidelijk. Bestelling snel ontvangen met 2 gratis patronen én een leuke verassing. Top !

Supersnelle levering.

Snelle levering en leuke attentie bij de wol. Super!

Zeer snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering van het bestelde garen en het pdf patroon; ‘s avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Prima service mooi garen

Het is een mooie website makkelijk en toegankelijk

Zeer snelle levering en mooi haakgaren, ben er blij mee!

De bestselling was de volgende dag al binnen.

Vlotte levering

Mijn haaknaalden nergens goedkoper en heel blij ermee . De levering heel erg snel top👍

Prima afhandeling van mijn bestelling

Aanpassing vorige bericht

Mocht je mijn andere berichtje lezen hierbij kom ik daar op terug. Ik moest wel wennen aan de manier waarop Scheepjes de kleurverandering doet. Ik dacht dat ik een slechte bol had met rafelige stukjes 😬 maar goede uitleg gekregen van Carolien, die direct reageerde op mijn berichtje, dit noemen ze fuzz buzz. Je kan gewoon doorhaken, want het is sterk genoeg. Dankjewel Carolien voor je reactie en je advies. Ik ben zeer tevreden over Caro’s atelier, altijd snelle levering en goed verpakt.

Prettig bestellen

Bestellen gaat goed , site is duidelijk. Verzenden gaat snel en goedkoop, vanwege dat het vacuüm verpakt wordt past het door de brievenbus .

snelle levering pdf patroon

Ik had een patroon bestand. Mail was duidelijk en prima download en patroon. Minpunt is prijs van patroon van 8 regels voor 5 euro

super materiaal om mee te werken,,schilderen met draad,,

super mooie verpakking :cadeautje op zich en ook nog een extra attentie,met veel zorg gedaan .Dank U

snelle levering.

snelle levering bedankt daar voor.

Super snelle levering en een heel leuk aardigheidje

Super snel geleverd en keurig verpakt. En zat een heel leuk aardigheidje in. Was gewoon super leuk.

En ontzettend netjes/leuk/creatief verpakt !

Na het bestellen kwam het pakketje de volgende dag al! Keurig verpakt.

Over Caro s Atelier