Caro's Atelier is echt een aanrader.

De bestelling is altijd Fantastisch snel.

Snelle en correcte levering

Wol gekocht tijdens de wolmarkt aan het eind van de maand. Snelle levering. Echt top!

Website werkt prima. Keuzes snel gemaakt. Direct email omtrent levering. Pakket goed verzorgt

betrouwbaar, snel en goed.

Bestelling was snel verwerkt en keurig verzorgd. Zoals altijd!! Hoop snel weer eens te komen grasduinen in de zaak (levensgevaarlijk voor de portemonnee :):):)... Bedankt en tot snel

Zeer snel en netjes geleverd.

Prima en super snelle levering.

Duidelijke site met super snelle levering.

Snelle levering en altijd iets extra's.

Duidelijke website, snelle levering

Heb goeie ervaring, altijd netjes en snel mijn bestelling kunnen doen. En bezorging altijd volgende dag netjes bezorg. Duidelijk aangeven van hoe of wat met mijn bestelling via mail. Ik ben heel tevreden.

Aanbevelingswaardig!!

Supersnelle levering en snel antwoord op vragen via de email!!

Weinig ervaring nog, weet het nog niet.

Ik weet het nog niet zo goed. Ik heb zaterdag jl garen besteld en nog niet ontvangen. Maar het zal daar toen wel druk geweest zijn.

TOP!

Z v

Groot aanbod, makkelijke webshop, goede service!

Deze webshop heeft een groot aanbod, veel keuze. Het is makkelijk navigeren op de website. Het bestelproces is ook duidelijk! Voor het eerst sinds jaren moest ik iets terug sturen (mijn eigen fout!) en ook dat verloopt prima. En altijd een gratis patroontje is een leuke bijkomstigheid! Eigenlijk besteld ik bijna al mijn haak-en brei materiaal en benodigdheden bij Caro’s atelier!! Een zéér tevreden klant!

Goed verzorgd pakket volgende dag bezorgd

Mijn pakket was volgende dag bezorgd , goede service

Prettig en snel ontvangen.

Een fijne snelle service en ik bleef duidelijk op de hoogte

Heel goed altijd snel geleverd

Goede kwaliteit

Snelle levering!

Heel blij met de snelle verzending.

Heel fijn dat jullie zorgen voor een snelle verzending,zodat ik meteen kan beginnen/ verder kan met mijn haakwerk. Ik heb jullie website ook al aanbevolen bij medr haaksters.

Ik ben SUPER tevreden

donderdagavond mijn bestelling geplaatst (en hoera, alle wol die ik vroeg was in voorraad) en zaterdag reeds ontvangen. Ik bestel zeker nog in de toekomst

Ik bestel online en kom ook in de winkel. Vriendelijk personeel. En helpen je graag, zoeken met je mee voor de juiste garen en kleuren.

Top geregeld

Fijne service en mooie kwaliteit!

Voor hweteerst besteld maar heel tevreden.

Overzichtelijke website en snelle service

Overzichtelijke website en snelle en nette service en bezorging.

Snelle service, mooi garen

Het garen werd snel verzonden en te veel betaalde verzendkosten (mijn eigen schuld) ook netjes terug gestort. Heel blij mee!

Goede kwaliteit maar traag qua levering

Al vaak hier iets besteld, altijd tevreden geweest tot nu. Op vrijdag 27-11 besteld en betaald maar tot op heden, 2-12, nog niets ontvangen, alleen een mail met de verzendbevestiging. Nu ben ik bang dat ik mijn creatie niet op tijd afkrijg voor kerst.