Snelle levering en de juiste producten

Altijd zeer tevreden met hun producten,ze zijn echt zoals ze zijn omschreven

Mooie garens en snelle levering

Fijne snelle service bestel zeker opnieuw.

Voor het eerst kennis gemaakt goede verzending en stipt op tijd ondanks corona. Chapeau!!

Zeer goede en verzorgde levering van de bestelde materialen!

Pakket werd snel geleverd. Zeer goed verzorgd met kleine verrassing erbij!

Netjes

Keurig op tijd volgens afspraak

Zelfs tijdens coronatijd een snelle levering.

Uitstekend!!!

Ontzettend aardige, meedenkende mensen, die extra moeite voor me deden zodat ik het materiaal op tijd in huis had om een outfit voor zangeres voor tv programma op tijd af te hebben!

Veel voorraad en snelle en nette levering

Caro's atelier heeft alles wat ik nodig heb voor mijn haakprojecten. Veel voorraad en veelzijdig materiaal. Ik heb het vóór 21.00 uur besteld en ik kreeg dezelfde avond nog een bevestiging dat de bestelling verzonden was. Een dag later had ik het in huis en kon ik lekker aan de slag. Top!

Supersnelle reactie en goed advies!

Heel mooi verzorgd pakket ontvangen.

Op mijn vraag over de beschrijving werd prompt gereageerd. Benieuwd of ook de tip opgevolgd gaat worden.

Veel teklein

Verl teklein

Prima service en vlotte levering!

Vlotte reactie op mijn vraag. Ik had de materialen daarna snel in huis.

Geweldig, wat een keuze, duideliijke samenstelling van materialen , makkelijk bestellen en sneller geleverd dan verwacht.

Snel geleverd en netjes verpakt

...

keurig!

alles snel en keurig afgewikkeld, netjes verpakt!

Snelle levering en goed verzorgde bestelling.

Mooie wol en goed verpakt.

Mijn ervaringen zijn goed, het is mooie wol. De evering duurde langer vanwege de hevige sneeuwval.

Zeer klantvriendelijk

De kleuren van een haakpakket waren mij niet duidelijk, dus stuurde ik een mail. Ik kreeg snel en uitgebreid antwoord. Daarna pakket besteld en dit werd snel en heel netjes geleverd. Heel blij mee!

veel keus en optijd bezorgd.

Mooie overzichtelijke website en vlotte levering!

Zie boven.

Snel en correct

Het garen snel ontvangen en goed ingepakt.

Prima levering

Uiteraard opnieuw Prima levering. Iets vertraagd door post.nl maar niet door Caro’s atelier

teveel bezorgkosten

10 euro kwijt aan bezorg- en retourkosten, niet in verhouding tot dat wat ik wilde kopen