Fijne producten, snel geleverd

Prettig ingepakt, simpel klein pakje. Snel geleverd. Fijn assortiment! Ga zeker weer hier bestellen.

levering binnen een dag

ik zocht naar wol dat nergens anders verkrijgbaar was en hier vond ik het en had het de volgende dag al thuis!

Snelle nette levering.

Snelle levering, de wol mooi vacuüm verpakt

Uitgebreide keus, prettige website en zeer snelle levering.

helemaal geweldig

geweldige service en keurig op tijd

Ik was op zoek naar een winkel die de volgende dag zou kunnen leveren omdat ik de spullen snel nodig had. Via google in deze webshop terecht gekomen. Bestellen en betalen ging gemakkelijk en snel. En de volgende dag geleverd! Erg blij met deze snelle service. De volgende keer dat ik wat nodig heb zal ik weer hier bestellen.

Het pakket kwam goed ingepakt en er zat ook een klein presentje bij heel attent

Het pakket kwam keurig verpakt binnen

Het pakket van Carolientje besteld. Ik ben er erg blij mee.

Snelle levering haakgaren

Leuk patroon van de Valencia Sjaal gekregen. Wordt denk ik volgend project.

Zeer goed en vriendelijk

Snelle reactie op vragen. En vriendelijk.

Helemaal goed

Niks op aan te merken. Snelle levering.

Alles snel en goed verlopen met bestellen.

Alles mooi ingepakt en een kaartje erbij door wie, heel attent.

Na 2 dag in huis

Ik ben zeer te vrede over de snelle aflevering!

Heel erg goed

İk woon zelf in turkije en bestelde voor het eerst in deze shop. Mijn pakket was na 7 dagen al bij mij. Ook kreeg ik een leuk haakcadotje ik raad zeker aan. En ga zeker nog bestellen heel goed goed ingepakt ook

Hele snelle afhandeling verzending

Prachtige wol

Mooie winkel fijne service

Fijne hulp gehad bij het zoeken naar bijpassende garenkleuren.

Goede service en snelle levering

Wat niet volledig op voorraad was werd snel besteld en binnen paar dagen geleverd

Snelle en verzorgde service

Ik bestelde een haakpakket. De service was super snel maar belangrijker was dat het pakket werd geleverd in een doos die werkelijk een feest was om uit te pakken. Het was zo zichtbaar dat de doos met heel veel persoonlijke aandacht ingepakt was. Ik voelde me echt als een kind zo blij.

Had wol besteld en werd dezelfde dag al gebeld dat t niet op voorraad was. Of ik wilde wachten of voor een alternatief wilde gaan. Wat een service zeg. Geweldig

Snelle kevering

Prima service. Snelle levering. Goed verpakt

snel en goed

Dag na mijn bestelling kreeg ik bericht, dat garen niet voorradig was uit hetzelfde verfbad, of dat een probleem was. Aangegeven dat ik graag uit 1 verfbad wil hebben aangezien alle bollen in 1 project komen. 2 dagen na de bestelling alles naar wens ontvangen

Snelle levering en zag er netjes verzorgd uit

Goede ondersteuning op de website bij het gekozen patroon van the guy with the hook/ spice market