snel en prima

Hier heb ik wol gekocht, prima. Snel geleverd en mooi ingepakt.

Duidelijk mailcontact ,snelle levering.

dankbaar

Ik zag via de mail een mooi omslagdoek voorbij komen. Ik dacht deze ziet er mooi uit en lijkt me niet zo moeilijk. Ik heb het besteld en al heel snel was de bestelling binnen. Dank jullie wel!! Ik ben al een aardig stukje op weg en het is mooi garen en een heel duidelijk patroon!!

Voor herhaling vatbaar.

Met zorg verpakt en snelle levering.

uitstekende service

Ik had een groot aantal dezelfde bollen besteld, maar ik kreeg 2 verschillende verfbaden. Contact opgenomen en ik kreeg de volgende dag al een nieuwe doos, zodat ik 1 verfbad had en een retoursticker. Alles keurig, netjes en snel afgehandeld.

Fijne service en soepel, prettig contact.

Prima service, snelle verzending, mooi materiaal

Levering is prima.

Goede service en snelle levering. ( uiteraard indien het artikel op voorraad is) maar dan is het je eigen keus dat het wat langer duurt.

Gewoon goed

Snelle levering dus snel aan de slag. Heel fijn!

Super mee-werkend!

Denkt en schakelt mee.

Heel vlotte levering.

Ik had kralen besteld en die had ik de volgende dag al in huis.

perfect

voor de eerste keer iets besteld, iets wat ik nergens anders kon vinden. precies geregen wat ik zocht en tevens heel snel.

Superkwalikwantiviaextraquasiotisch

Snelle levering super netjes ingepakt en als je een vraag hebt kan je bellen en word je direct geholpen!

Goede winkel en prima service

Vriendelijke en zeer correcte behandeling bij een foute bestelling van mijn kant.

Overzichtelijke site en snelle service

Ik was verrast hoe ruim het assortiment was. De website is overzichtelijk en inspireert. Verzending was snel en omdat de wol vacuum verpakt werd kon deze in een buspakket.

Zeer positief

Snelle levering, wol in vacuüm verpakking door de brievenbus. Uitstekende kwaliteit.

Mooi verpakt en snelle levering. Mooie wol.

Goed advies, veel keus

Fijn kontact

Ik heb voor ik ging bestellen telefonisch contact gehad waarbij ik door een vriendelijke dame goed geholpen werd en fijne uitleg kreeg. Bestelling was ook snel geleverd

Caro's Atelier komt afspraken na

Zie boven.

Gewoon Goed.

Alles is zoals verwacht

Vlotte afhandeling van bestelling en keurige verzending

Vlotte afhandeling van bestelling en keurige bezorging

Goed bedrijf.

Retouren netjes afgewerkt

Heel netjes geleverd

Goede ervaring

Leuke spullen, snelle levering

Ik bestel al een poos bij Caro voor diverse haakspulletjes en ik ben zeer tevreden over het ruime aanbod en snelle levering.

Goede en snelle service, vriendelijke mensen!

Goede en snelle service, vriendelijke mensen!