zie hieronder

goede produkten, betrouwbare levering en leuke reclame 'breidag'

Fijne producten, snelle levering!

Kwalitatieve spullen, fijn en snel geholpen.

Vriendelijk

Ik woon vlakbij, dus loop vaak binnen en word altijd goed geholpen. Ik ben alleen altijd veel geld kwijt haha

Super leuke patronen ook voor beginners

Gewoon goed.

Super en correct!!

Top snelle levering

Top snelle levering en goed verpakt

Mooie spullen

Goede kwaliteit, prima service, snelle levering

Als ik bij Caro iets koop, weet ik twee dingen zeker. 1. De kwaliteit van de materialen is altijd goed. Ik heb heel wat gekocht bij Caro en ben nog nooit teleurgesteld. Er wordt alleen topkwaliteit verkocht en toch voor een redelijke prijs. 2. De service is Prima. Als ik vragen heb is er altijd en snelle reactie of ik kan even bellen. Vriendelijke mensen met kennis van zaken. De bestelling wordt ook zeer zorgvuldig ingepakt. 3. Zeer snelle levering. De levering is echt supersnel, vaak al de volgende dag. En daar word ik heel blij van, want een nieuw project daar wil je natuurlijk zo snel mogelijk mee beginnen.

Goed overleg

Toen een product niet meer op voorraad was, goed en duidelijk overleg, daarna snelle levering van prachtige producten.

Goede service Snelle bezorging Goede kwaliteit

Uitstekend en snelle levering

Prima , bestelling werd snel, en vakkundig uitgevoerd

Goeie service

Netjes en op tijd geleverd.

Na het aankomen van de bestelling (verschillende veiligheidsoogjes) bleek dat er een paar oogjes niet compleet was. Via mailcontact is dit snel opgepakt en heb ik alsnog de missende oogjes in een envelop ontvangen.

Fijne service

Jullie reageren vlot en proberen klanten goed te helpen

Goede service,snel reactie via mail, Top

Zeer tevreden van de vlotte correcte afhandeling, ook wat betreft communicatie. Alleen problemen bij verzending en levering. V n de pakketten die ik bestelde komt helft NOOI aan op gevraagde afleveradres!!!! Mvgr,

Een goede leveringen van wol

Kom ze vaak tegen op handwerk beurzen en ook via sociale media. En altijd goed geholpen.

Prima service en snelle levering.

Zie boven.

Snelle reactie

Goede service. Heel snel en goed contact

goede ervaring

zeer prettig.

Vriendelijk en behulpzaam

Ze helpen netjes en vriendelijk, vlotte levering

Ik ga hier wel vaker bestellen als ik iets nodig heb. Binnen een paar dagen is het binnen.kan je snel weer door met het geen waar je mee bezig bent.

Snel geleverd, mooi spul

Na een fout geplaatste bestelling, kon ik dit heel gemakkelijk opgelost krijgen, door zeer fijne hulp.

De Huchtstraat 21

1327 EB Almere