Goede service.

Goede service. En snelle verzending.

Helemaal goed!!

Heel goede service. Ik was verbaasd dat de bestelling zo gauw verzonden werd. Chapeau!

Netjes en snel geleverd

Snelle verzending

Snelle verzending en degelijk verpakt!

alleen maar goede ervaringen!

zie boven

Leuke patronen, erg netjes geleverd. Met zorg ingepakte

Ben al begonnen met het haken van Carolientje

Ales is correct verlopen.

Beste, Ik heb perfect ontvangen wat ik had besteld met kosteloze verzending. Het pakket was veilig en netjes verpakt en kwam vroeger aan dan gedacht. Ik had de garens, de muizensnorharen en de wol van deze soort nog nooit gezien en was super verrast door de 'pluizigheid' en de zachtheid. Al bij al is mijn vrouw heel tevreden en begint te plannen en te dromen van eekhoornstaarten en wollige beertjes. M.v.g. Willy.

Fijne snelle verwerking van de bestelling

Heel fijn patroon besteld van Carolientje op papier. Erg duidelijk. Erg fijn

Snelle en goede service; groot assortiment.

Snel antwoord gekregen op mijn vragen. Groot assortiment en snelle levering waarvan je goed op de hoogte werd gehouden.

Geen patroon bij mij bestelling

Gemaild dat ik geen patroon had bij mijn bestelling, daar is wel voor gezorgd maar moest daar alsnog 4 euro voor betalen. Dit had bij de bestelling moeten zitten waar ik al voor betaald had !!

Ik zie dat u een garenpakket besteld heeft voor het maken van een Dierencape. Dit patroon staat in het boek Dierencapes en dat mogen wij niet zomaar in het pakket bijvoegen. Vandaar dat het ook een garenpakket heet. Er staat op de website altijd bij vermeld of een pakket in- of exclusief een patroon is en waar u het anders kunt terugvinden.

Hele snelle reactie en uitgeleverd

Hele snelle reactie en uitlevering

heel goede service

ik had garen besteld om een bepaalde CaL te kunnen haken maar dat lukte me helemaal niet, mocht de niet aangebroken bollen retourneren De uitbetaling daarvan werd heel snel bijgeschreven op mijn bankrekening

Snelle service en veel keuze

Caro's Atelier heeft een groot assortiment. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Snelle levering, communicatie is vriendelijk en persoonlijk.

Snelle, goede levering.

De bestelde artikelen waren heel snel bezorgd en goed verpakt. Top!

Altijd goed

Alles is altijd van goede kwaliteit en snel geleverd en zorgvuldigd verpakt.

geweldig

mooie garen om mee te werken ,snelle levering ,goed verpakt ,super

Niets op aan te merken! Hartelijk bedankt! Mvg, Catrien

Snelle en fantastische levering

Zie hierboven!

Vlot, netjes, correct

Gewoon een goede service op alle vlakken.

Super uitgebreid en duidelijk .zo snel in huis

Fijne snelle service!

Pakketje was netjes verpakt en een dag na bestellen al in huis! Heel fijn!

Ruime keuze in de webshop tegen goede prijzen. Pakket werdt snel bezorgd en was keurig verpakt.

uitstekend

Garen besteld en dit werd de volgende dag keurig geleverd zoals op de website wordt aangegeven. Alleen 1 klein minpuntje en dat is dat niet alle garen dezelfde dikte heeft. Ik heb expres alles van hetzelfde merk en soort besteld maar daar zit toch iets verschil in en dat is met pixelhaken iets minder mooi. Anders was het een 10 geworden.

netjes geleverd!

mooie kwaliteit wol en netje geleverd in Italië. post doet er 14 dagen over.

Snelle en keurige levering.