Ik ben tevreden hoor

Snelle levering van de fijne ergonomische breinaalden o

Service was redelijk , ik kreeg het verkeerde patroon bij me bestelde pakket

Op het patroon na ,wat ik gelukkig van de site kon downloaden vond ik het jammer dat het garen , jaipur soft , heel stug en hard is. Ik ga er dan ook iets anders van maken dan de gebreide omslagdoek daar het proeflapje heel lelijk en hard werd en ik het zonde van de verzendkosten vind om het terug te sturen. Maar dat is het nadeel van online bestellen en daar kunnen jullie niets aan doen . Van daar mijn 2 sterren.

Altijd goed!

Nu een aantal keer besteld bij Caro's Atelier en steeds kreeg ik mijn bestelling snel en correct geleverd. Kwaliteit is uitstekend!

Absolut problemlose Bestellung und Lieferung

Umfangreiches Angebot und schnelle Lieferung. Ich habe genau das gefunden was ich gesucht habe.

Geweldige service

Meerdere vragen via e-mail gesteld en deze werden keer op keer snel beantwoord. Ook de zending van het garen kwam snel binnen.

Zeer tevreden!! Snelle levering en top kwaliteit producten. Voor herhaling vatbaar!!

Netjes en vlug geleverd

Zoals het hoort

Zoals het hoort

Toffe patronen

Ik kom zeker terug! Momenteel aan het werk aan een toffe sjaal en daarna voor de eerste keer zelf een popje maken. Het patroon voor Carolientje is duidelijk geschreven en geeft me vertrouwen dat het zeker gaat lukken.

Super goed

Overzichtelijke site. Zeer snel verstuurd.

De bestelling is vlot verstuurd. Kon er meteen mee aan de slag

snelle levering en goede producten.

Mijn favoriete online webshop! ;-)

Snel

Snelle levering en kwaliteit

Keurig op tijd geleverd en netjes verpakt

Ik was heel tevreden.

Boven mijn verwachting

Wat een feestje was ‘t om jullie bestelling uit te pakken! Erg mooi en duidelijk met aandacht ingepakt en een persoonlijke ‘touch’. Echt super! Complimenten en ga zo door!

Snelle levering en netjes verpakt.

snelle en verzorgde service

Ruim aanbod, snelle verzending. Uiterst tevreden

Goede en snelle service

Voor het eerst een patroon besteld. Kwam er niet uit. Maar één telefoontje en het werd me haarfijn uitgelegd. Hier ga ik zeker vaker komen.

VLOTTELEVERING

GOED

mooie website .

ik heb op de website het pakketje besteld van jungle nico , via gek op haken . sommige dingen vond ik moeilijk te vinden , het betreffende wolpakket moest ik via de gek op haken link bij het patroontje bestellen , ik kon het niet vinden op de website van Caro zelf. Voor de rest mooie website

Mijn complimenten, had enkele vraagjes en direct een antwoord gekregen en een oplossing was super, heel goed geholpen

service en klantvriendelijk.

Erg vriendelijke medewerker hielp mij een kleurencombinatie te vinden. Super bedankt.

Al jaren zeer tevreden klant!

Ik ben al jaren klant en altijd prettig geholpen, waar nodig! Fijne producten......