Ik had een bestelling geplaatst. Het enige minpuntje was dat de bestelling langer op zich deed wachten. Ik had hier geen bericht over gehad. Ik heb toen zelf gebeld en werd heel goed, vrolijk en vriendelijk te woogestaan een dag later was de bestelling binnen. Top service.

Snelle en nette levering ! Bij een event bij bestelling ook een snelle reactie , zodat je niet steeds zit te wachten .

Perfect geregeld

Meer dan tevreden.

Ik ben heel tevreden

Super tevreden

Heel tevreden over de snelle en goede levering.

Een grote keuze aan garen en accessoires. De levering was volgens afspraak en keurig verpakt.

Altijd snelle bezorging en netjes verpakt.

Snelle nette levering

Mijn bestelling geplaatst had het de volgende dag binnen netjes verpakt. Top

Goede service en snelle levering

Overzichtelijke website, waar je alles snel kunt vinden. Snelle levering, netjes verpakt. Goede service via telefoon. Prima webshop. Ga zo door!!

Makkelijk en snel te bestellen

Fijn website. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Mooi verpakt. Erg tevreden.

Geweldige service

Een bestelfout vanuit mijn kant werd zonder probleem door Caro's Atelier hersteld. Petje af!

Goede en correcte bezorging van producten

Al meerdere keren besteld en het wordt steeds goed en correct bezorgd. Materiaal is altijd volledig aanwezig in het pakket. Ben er zeer tevreden over.

Ik bestel via internet. Ook bij vragen van mij geduldig aan de telefoon, zelfs na 3x achter elkaar informatie vragen. Alle lof en complimenten

Zeer goede service en kwaliteit!

Zeer goede service en kwaliteit. Mooie producten!

Goede en snelle levering

Mooi garen en snel geleverd.

Fijne communicatie bij een probleem

De communicatie tussen klant en Caro Atelier is zeer goed, vind persoonlijk de website niet gemakkelijk in het zoeken naar bollen wol, wel weer in de het materiaal zoals scharen, haaknaald of oogjes.

Heel Prettig!

Heel Prettig! Mijn gekozen was niet voldoende voorraad. Ik werd netjes opgebeld door de verkoopster. En ik kreeg een goed alternatief aangeboden. Verkoopster dacht écht met me mee. Dat was fijn! En mijn bestelde producten kreeg ik snel geleverd! Dus ik raad Caro's Atelier echt aan!

Geweldige service!

Caro heeft een geweldig leuk assortiment en ook veel aanbiedingen. Verder ben ik super tevreden over de service. Ik had een bestelling gedaan en moest onverwacht weg. Ik kon de datum van verzending erg gemakkelijk verplaatsen naar het moment dat ik weer thuis ben.

Bestelproces ondoorzichtig

Ondoorzichtig bij het bestellen hoeveel je moet betalen. Ik had een bon voor m’n verjaardag gekregen en gebruikt. Dan staat er eerst x bedrag aan verzendkosten en daarna weer meer. Raar om kortingsbon toe te passen op verzenden. Als klant wil ik gewoon een helder overzicht van wat ik moet betalen.

Dit is een winner

Geen andere winkel meer nodig voor mijn brei- en haakspullen. Heel vriendelijk en snel geholpen, zowel telefonisch als via internet. Iedere bestelling de volgende dag al binnen.

Snelle vlotte levering

Bestelling was niet geheel compleet, maar geen punt werd snel nageleverd

Alles goed kunnen vinden

De bestelde wol was snel binnen met nog een mooi patroontje er bij.

zeer goed

zeer goed

Ik kan er vrijwel alles vinden wat ik nodige heb en mijn bestelling is altijd zeer snel beschikbaar

Klant gericht

Het ophalen van de bestelling ging super snel met een gezellig praatje. En de het meedenken en de juiste keuze dat maakt dat je echt kunt starten met je nieuwe hobby.

De Huchtstraat 21

1327 EB Almere