Favoriete webshop voor garen

Ik kan alles vinden wat ik doek en meer. Snelle verzending en goede service. Echt een aanrader voor al je handwerkzaken

goede prijs, zeer snel geleverd,

goede prijs, zeer snel geleverd,

Snelle service van de bestelling.

leuke website

via google bij jullie terechtgekomen. Ik vind haken leuk. Er staan veel tips op jullie site. De haaknaalden die ik heb aangeschaft zijn heel fijn in gebruik. Er is genoeg te vinden qua materiaal die kwalitatief erg goed en betaalbaar is.

Zoals het hoort :)

Alles verliep prima. Voldoende info gekregen via mail. Zeer tevreden.

haal goede service en goede kwaliteit

heel goede service snel geleverd en goede kwaliteit

Snel en goed verpakt

Mooie webshop, veel keus, goed verpakt en snel bezorgd.

Super service. Pakket op tijd ontvangen. Kon snel verder met mijn haakproject

Bestelling geplaatst goed en snel uitgevoerd

Snelle levering, goed verpakt, mooie wol. Goede prijs, kwaliteit.

Snelle levering.

Prima kwaliteit.

Jammer van de hapering halverwege de wol

Halverwege het haken zat er een hapering in de wol waardoor ik moest beginnen knippen en aaneenknopen

Snelle verzending en snel.ook geld retour

Snelle verzending, keurig verpakt. En ik was met een sjaal begonnen waar ze bij andere webshop een breipakket van hadden maar die was daar uitverkocht. Maar ik vond het niet zo mooi worden. Retour gestuurd. (De bollen die ik nog niet gebruikt had. En snel het geld weer terug.

Hele goede ervaring

Super snelle levering.

Wszystko bardzo sprawnie działa. Tak trzymać!

strona przejrzysta, opisy konkretne, szybka wysyłka zamówień. Super

Snelle levering en met zorg verpakt

Heerlijke kwaliteit, snel geleverd

Ik heb alntwee keer met een vraag gebeld over een patroon, altijd alleraardigst. Hele goede kwaliteit. In een verveelmomentje (die ik niet veel heb) lekker sneupen en nieuwe ideeën opdoen. En dan de keuze maken, bestellen en nooit iets binnenkrijgen wat tegenvalt. Stijl!

Contact / website/ levering

Per mail en telefoon uitstekend bereikbaar en klantvriendelijk. Levering: uitstekend. Website: behoeft verbetering. De menuknop reageert slecht. Je moet meerdere malen erop drukken voordat het menu verschijnt.

altijd naar wens

Het is een prachtig bedrijf met een goede persoonlijke service, vlotte afhandeling van bestelling en een enorme hoeveelheid producten.

Had besteld met een ietwat verlate bezorgdatum ivm vakantie. Is prima verwerkt en bezorgd.

Mooi garen kunnen kopen tijdens de online garenmarkt. De garen werden snel en goed verpakt bezorgd. Ben super tevreden met jullie service!

Producten voldoen aan verwachting

Duidelijke patronen en voldoende materialen.

Op zoek naar het juiste verfbad

Plotseling was mijn wol op en waar ik ook bestelde een nieuw verfbad. Bij Caro Atelier werden mijn opmerkingen bij de bestelling gelezen en ontving ik de juiste bollen wol. Fijn contact en goeie levering!

Makkelijk

Zeer duidelijk site. Veel vrolijke kleuren bij elkaar. En heel grote keuze