Snelle verzending en snel.ook geld retour

Snelle verzending, keurig verpakt. En ik was met een sjaal begonnen waar ze bij andere webshop een breipakket van hadden maar die was daar uitverkocht. Maar ik vond het niet zo mooi worden. Retour gestuurd. (De bollen die ik nog niet gebruikt had. En snel het geld weer terug.

Hele goede ervaring

Super snelle levering.

Wszystko bardzo sprawnie działa. Tak trzymać!

strona przejrzysta, opisy konkretne, szybka wysyłka zamówień. Super

Snelle levering en met zorg verpakt

Heerlijke kwaliteit, snel geleverd

Ik heb alntwee keer met een vraag gebeld over een patroon, altijd alleraardigst. Hele goede kwaliteit. In een verveelmomentje (die ik niet veel heb) lekker sneupen en nieuwe ideeën opdoen. En dan de keuze maken, bestellen en nooit iets binnenkrijgen wat tegenvalt. Stijl!

Contact / website/ levering

Per mail en telefoon uitstekend bereikbaar en klantvriendelijk. Levering: uitstekend. Website: behoeft verbetering. De menuknop reageert slecht. Je moet meerdere malen erop drukken voordat het menu verschijnt.

altijd naar wens

Het is een prachtig bedrijf met een goede persoonlijke service, vlotte afhandeling van bestelling en een enorme hoeveelheid producten.

Had besteld met een ietwat verlate bezorgdatum ivm vakantie. Is prima verwerkt en bezorgd.

Mooi garen kunnen kopen tijdens de online garenmarkt. De garen werden snel en goed verpakt bezorgd. Ben super tevreden met jullie service!

Producten voldoen aan verwachting

Duidelijke patronen en voldoende materialen.

Op zoek naar het juiste verfbad

Plotseling was mijn wol op en waar ik ook bestelde een nieuw verfbad. Bij Caro Atelier werden mijn opmerkingen bij de bestelling gelezen en ontving ik de juiste bollen wol. Fijn contact en goeie levering!

Makkelijk

Zeer duidelijk site. Veel vrolijke kleuren bij elkaar. En heel grote keuze

Prima site om te bestellen, vlotte levering

Ik bestel graag bij Caro. Altijd volgende dag levering. Mooi kwaliteit, net liefde ingepakt. Dankjewel Patricia ; )

prima service

Post bezorgde niet op afgesproken tijdstip, caro reageerde snel en behulpzaam!

Leuke wol. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Snelle levering.

Altijd netjes, met veel zorg ingepakt

en op tijd verstuurd.

bestelling werd direct verzonden

goed verpakt

Snelle levering en mooi product

Voor een haakproject had ik net te weinig katoen. Via de website was goed overzichtelijk welke kleuren er waren. Na het bestellen werd dit snel geleverd. Helaas bleek het toch net een andere kleur te zijn dan die ik nodig had.

Snelle verzending

Snelle verzending

Mijn ervaring

Carosatelier raad ik iedereen aan Goede service snellevering Voor vijf uur bestelt de zelfde verzonden dag er na in huis supper

Ik ben sinds ik jullie ben tegengekomen op de beurs in Gent helemaal fan!! Noem jullie ook regelmatig op mijn tik tok kanaal super snelle en fijne service ook als je online besteld!! Super!!

Alles in orde

Prima. Voor herhaling vatbaar

Hopelijk een mooi resultaat

Het is mijn eerste haakwerk dat van bij Caro's atelier komt. Ik ben er nog volop mee bezig en naar het zo uitziet wordt het een mooi resultaat, dus toch nog afwachten. Van de service ben ik zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en prima service!

De Huchtstraat 21 1327 EB Almere