bestelling werd direct verzonden

goed verpakt

Snelle levering en mooi product

Voor een haakproject had ik net te weinig katoen. Via de website was goed overzichtelijk welke kleuren er waren. Na het bestellen werd dit snel geleverd. Helaas bleek het toch net een andere kleur te zijn dan die ik nodig had.

Snelle verzending

Snelle verzending

Mijn ervaring

Carosatelier raad ik iedereen aan Goede service snellevering Voor vijf uur bestelt de zelfde verzonden dag er na in huis supper

Ik ben sinds ik jullie ben tegengekomen op de beurs in Gent helemaal fan!! Noem jullie ook regelmatig op mijn tik tok kanaal super snelle en fijne service ook als je online besteld!! Super!!

Alles in orde

Prima. Voor herhaling vatbaar

Hopelijk een mooi resultaat

Het is mijn eerste haakwerk dat van bij Caro's atelier komt. Ik ben er nog volop mee bezig en naar het zo uitziet wordt het een mooi resultaat, dus toch nog afwachten. Van de service ben ik zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en prima service!

Mooie kwaliteit wol. Zoals op plaatje. Goede omschrijving hoe plaid te maken en direct per mail ontvangen. Goed op de hoogte gehouden waneer en per waneer verzending kwam.

Super goed en snel geholpen.

Ik kreeg fantastisch goede hulp bij het uitzoeken van mijn wolletjes voor een nieuw haakproject. Alles verliep zeer correct en heel snel. Caro s atelier is zeker een aanrader.

Super goed

Snelle levering, goed contact en super mooi garen.

Helaas had ik iets besteld wat de jarige al had. Met 1 mailtje en hele snelle reactie was het opgelost en kon ik het terugsturen. Super service!

Snelle en nette service

Ik heb iets verkeerd geleverd gekregen. Maar dit werd zeer netjes afgehandeld, Daar ben ik blij mee, want ze hebben een goede kwaliteit artikelen

De bezorging was snel,

Pas ruim een dag na mijn bestelling kreeg ik een bevestiging dat mijn bollen waren verzz Ameld en vertsuurd. Daarna was de bezorging snel, al 1 dag later.

Ik ben zeer adequaat geholpen.

Het bestellen van de patronen verliep heel soepel.

Prima service, geen behoefte aan miljoenen emails achteraf.

De bestelling was snel, niets op aan te merken. Ik kreeg na mijn bestelling echter een eindeloze stroom aan reclame van Caro's Atelier. Dit terwijl ik volgens mij nergens goedkeuring heb gegeven voor deze stroom reclame. Erg vervelend.

Duidelijk

Fijne patronen

Ontgoocheling

Was om kado te geven. Zat geen beschrijving bij. ( zelf afgedrukt in zwart/wit maar is hetzelfde niet zoals je ziet op de foto in beige). De andere bijhorigheden zoals een haaknaald nr 6 en wolnaaldenset zaten er ook niet bij. Toen ik het doosje opende zaten er enkel 3 bollen haakkatoen in ( wel zeer mooie kwaliteit). Heb zelf nog een haaknaald en de andere bijhorigheden gekocht omdat ik het te triestig vond en bijgevolg wat over mijn budget zat voor de kado.. Maar is al bij al in goede aarde gevallen bij de ontvanger

Goede kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit van katoen die ik recent aankocht bij Caro.

Geweldig goede service, vlotte levering

Mooie producten, leuke aanbiedingen. Goede service en ook tijdens de feestdagen was de levering vlot.

Goede service en zeer snelle reactie op mijn mail.

Er was een probleem met de levering. Dat lag aan postnl. De mai die daarover stuurde werd meteen beantwoord. Er was een storing bij postnl werd verteld en dat klopte.

Verzending snel en efficiënt

Ik kocht van een bekend merk, dat ik goed kende, is in veel (online)winkels te verkrijgen. Goede kwaliteit. Mijn attentie voor een uitstekende winkel richt zich dan ook op de service. Die is erg goed. Snel en efficiënt, zo ervaar ik de verzending. En verpakking netjes en verzorgd. Ik ga zeker vaker bestellen bij Caro.

Super goed geholpen ook telefonisch toen ik om raad vroeg

Fijn telefoon gesprek toen ik het moeilijk zoeken vond, om de juiste rits te vinden, online. Bijzonder snel bezorgd in de bus, ondanks de kerst drukte. Super goede producten ook, kwalitatief.

Garen is prima, patroon minder

In het patroon wordt over breien gesproken waar haken bedoeld wordt

De Huchtstraat 21

1327 EB Almere