Mooi product

Supermooie kwaliteit

Snelle bezorging!

Prima product en keurig op tijd en netjes geleverd!

mijn ervaring is uitstekend met jullie firma

Ook klantenservice was top

Een verkeerde maat, kon zonder problemen worden omgeruild.

Zeer goede service

De eerste bestelling kwam niet aan. Na contact met insilk hebben ze direct een nieuwe short gestuurd, die er binnen enkele dagen was. Ik zou zo weer bij insilk bestellen.

Correct, in alles. En goede kwaliteit

Kwaliteit

Kwaliteit

mooie dingen was blij met mijn aankopen

prima blij met mijn aankipen

Snel

Proces is goed op orde, je krijgt berichtjes van updates en binnen enkele dagen lag mijn dekbed bij mij thuis. Mooi product!

uitstekend

Zeer snelle bezorging en het zijden laken ligt al op mijn bed...

Al jarenlang constante goede kwaliteit en service.

Al vele jaren koop ik zijden producten bij Insilk. Vooral beddengoed: lakens, kussenhoezen, overtrekken en zelfs een zijden dekbed. Niet goedkoop, maar zeer goed van kwaliteit.

zoals gebruikelijk bij insilk goede bestelling en bezorging

De lakensets die ik sinds jaren bestel zijn van een hoge kwaliteit en voldoen aan mijn eisen.

Mooie kwaliteit dekbed en snelle levering

Snelle levering, dekbed netjes verpakt en van prima kwaliteit

Spullen niet ontvangen en geen service

Bestelling geplaatst voor een goede vriendin haar b-day. Heb een bericht ontvangen dat de kleding aangekomen was, echter nooit ontvangen. Heb 3x gebeld, zou 3x teruggebeld worden en dat is tot op dit moment niet gebeurd. Zwaar teleurgesteld...

Hoi Wesley - zonde dat dit is mis gegaan! Het pakketje was vermist bij PostNL. In onze vakantieperiode konden we dat helaas niet snel oplossen. Onze dame aan de telefoon zou je daarover moeten hebben geïnformeerd maar ik begrijp dat dat niet het geval is geweest, excuus. We hebben het aankoopbedrag terugbetaald. Wie weet tot een volgende keer, fijne dag! Team inSilk

erg goed

zeer goed het zit alemaal zalig

Betrouwbaar

Goede website, snelle levering, prima product!

Goed spul

Snelle levering van een mooi product

Hetzelfde product (zijden dekbedovertrek) had ik al eerder besteld. De ervaring in het gebruik is goed. Het ziet er mooi uit. Vandaar heb ik er nog een besteld, ondanks de hoge prijs.

perfect

Mooie producten en correcte levering

snelle levering en mooi verpakt.

snelle levering en mooi verpakt. niet op de foto website gezien dat het nachthemd split aan zijden heeft.

Zeer toegankelijke website.

Mijn bestelling lag de volgende dag al in de brievenbus. Dus ggeen groot pakket met veel llucht waarmee de buren worden belast als je zelf even niet thuis bent.

Snel geleverd en conform omschrijving.

Mijn ervaring met in silk is zeer goed. De levering was snel en correct en het product voldoet aan de wensen.

Voldoet geheel aan de verwachtingen.

Zie boven

Snelle reactie en levering!

Snelle reactie en levering!