Het product voldoet aan wat ik verwacht had.

Geweldig.

De bestelde producten werden een dag later in de brievenbus gestopt. Snelle levering en kwalitatief hoogwaardige producten. Het enige wat er ontbrak was een wasvoorschrift.

Tijdig geleverd en zorgvuldig beschermd ingepakt.

Mooie kwaliteit

Mooie sjaal en netjes verpakt in een passende doos

M’n bestelling kwam eerder dan verwacht. Kwaliteit is top

Top !

Goede service & vlotte verzending. Kwaliteit is high level. Was een geschenkje waarmee de ontvanger super tevreden mee was.

Ik bestel al jaren ondergoed bij Insilk. Ik ben erg blij met de goede kwaliteit en snelle levering

Tutto perfetto.

Il modello è piaciuto molto. Ho apprezzato la qualitò della seta e la composizione di colori. La mia compagna è rimasta completamente soddisfatta.

• Ci consiglieresti? Si

Het is precies waar ik op hoopte.

Mooie zijden kleding, snel in huis.

Mooie nachtkleding en lingerie, snel inhuus. Brievenbus pakketjes; ook heel handig!

Mooi product en snelle levering ondanks de feestdagen

Ik heb een kussensloop besteld, het product werd snel verzonden en was van goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Ik wacht nog altijd zonder nieuws.

Even moeten wachten op het pakje. Maar uiteindelijk wel netjes geleverd. Het product is van goede kwaliteit.

Ontzettend snel binnen. En prachtige kwaliteit. Kan niet beter!

Schnelle Lieferung, gute Qualität

Die Ware hat eine sehr gute Qualität und der Preis ist wirklich OK. Der Versand erfolgt schnell.

Goede kwaliteit; snelle en correcte levering.

Goede kwaliteit; snelle en correcte levering.

Zeer snelle bezorging.

Alleen jammer dat er zo weinig keus is voor heren.

Snelle levering. Mooi product!

Heerlijk nieuw dekbed gekocht. Snel geleverd. Geen klachten.

Super snel geleverd

Super snel geleverd, goede kwaliteit, helaas kan ik het mondkapje niet gebruiken het is echt heel groot en ik behoor tot de wat kleinere types van Nederland met gevolg dat het niet goed past en in mijn ogen zit. Maar een goed cadeau voor de Sint

De klant is koning

Heb hier verschillende dingen gekocht, op verschillende tijden en gedurende enkele jaren. Van dekbedden tot onderjurk, bh, legging en tops/shirts, trui , van uitstekende zijden kwaliteit (een enkele keer gemengd met andere vezel). Zeer goede ervaring met deze onderneming. De gekochte waren voor eigen gebruik en deels als kado. Zeer tevreden, betrouwbare onderneming, zo ken ik InSilk en wens jullie veel succes, absolute aanrader!

Achat sous-vêtement en soie

Très belle chemise à bretelles : qualité et esthétisme.

Ik heb het pakje nog niet ontvangen

Dus dat is jammer

Beste Esther - vertraging is natuurlijk altijd vervelend. Aan de tracking zien we dat het pakketje met iets vertraging is bezorgt. PostNL meldt ook: "Het is erg druk. We doen er alles aan om op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn wat later, sorry! Hier vind je de laatste informatie over je pakket." Rond black friday en straks voor de kerst kan vertraging in de bezorging helaas voorkomen. Fijne dag!

Snel en goed verpakt

Persoonlijk had het in een stevige envelop gedaan met de post

Zeer snelle levering in nette verpakking

Prachtig produkt.

Prima kwaliteit en goede service

Ik koop al jaren mijn beddengoed bij insilk. Zijde is een kwetsbaar product en vraagt regelmatig om vervanging. Dit is mijn 2e dekbed en ik ben heel benieuwd. Mijn oudste kleindochter is net als haar oma een fan van zijde.