Snelle levering en mooi shirt!

Ik had een dun en glad shirt nodig onder een strak jasje en dit zijden shirt past perfect.

Goede snelle service, mooi product!

De volgende dag mijn bestelling al ontvangen. Goede service. Prachtig zijden sjaal!

Prachtig shirt maar enkele haaltjes

Gevoeluig materiaal waar enkele haaltjes zichtbaar zijn Jammer. Verder wel prachtig Goede pasvorm. Had wel graag gezien dat de borst omvang vermeld was ipv de breedte. Had dan mogelijk een m besteld ipv dd l

Pakketje lag in de brievenbus. Ik ben er blij mee!

Jammer dat er maar 1 op voorraad was. Fijner dat zijde is er niet.

Voldoet niet helemaal aan verwachtingen

Iets te aanspannend voor mij ondanks juiste maat en lengte. Kruipt wat omhoog. Heb het liever loshangend.

Vlotte service en kwaliteitsvol product

Zeer snelle levering, top

Vriend was super blij met zijn sjaal

Een tevreden klant !

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd ik telefonisch in kennis gesteld dat het product niet voorradig was. Tot mijn grote tevredenheid werd er onmiddellijk een oplossing voor mij gezocht door uw medewerker. Waarvoor dank.

heerlijk om te dragen!

Snel in huis heerlijk om te dragen, aanwezig en niet aanwezig voelt vrij

Snel en goed geleverd

Precies geleverd wat besteld was

Prima service!

Prima en snelle service

Snelle en correcte levering

Bij iedere aankoop daalt de kwaliteit van het artikel ( kussensloops)

Dit is mijn derde aankoop van de zijden kussenslopen. Doch tot lijn spijt daalt de kwaliteit van het artikel. Vooral de afwerking en de stevigheid aan de naden heeft de eerste aankoop nooit meer geëvenaard.

Beste Frank - bedankt voor je review! Spijtig te horen dat je de kwaliteit vindt dalen. We hebben dit uitgezocht; in 2018 heeft u dezelfde kussenslopen van ons ontvangen, de kwaliteit zou precies hetzelfde moeten zijn (van dezelfde fabriek, we monitoren de kwaliteit bij iedere productie ronde). Zou het mogelijk kunnen zijn dat uw maat kussen veranderd is ? U bestelde de kleinste maat slopen, als u in de afgelopen 5 jaar een groter kussen heeft gekocht, hebben de (te) kleine kussenslopen teveel spanning te verduren, dat zou een oorzaak kunnen zijn. Een fijne dag - team inSilk

Fijn T-shirt maar hoe verzorg ik het?

Het T-shirt dat ik kocht zit fijn. Misschien een ruim, maar prima. Ik begrijp alleen niet waarom het labeltje aan de binnenkant is afgeknipt. Zo kan ik niet zien hoe ik het kledingstuk moet wassen.

Mooie spullen, snelle verzending

Wat een mooie dingen hebben ze! Superzacht, ja dat is zijde! De aankoop ging soepel, kiezen, betalen, leveren. Top.

Pas wel de maattabel aan! Volgens maattabel zou ik XXL moeten hebben, koos voor XL, maar moet hemd retour sturen omdat het L moet zijn....

Altijd zeer positief.

Vriendelijk en correct geholpen. Zelfs mijn kleindochters vinden het heerlijk om onder zijde te slapen!

snel geleverd en goede kwaliteit

snel geleverd en kwaliteit was naar tevredenheid

mooie zijden artikelen

Zorgvuldige en snelle levering van mijn bestelling van mooie zijden artikelen

Super product met zeer goede service

Zijde dekbedden zijn echt een ervaring om onder te slapen. Insilk biedt daar bovenop ook nog eens een fantastische service

Alles altijd perfect!

Verdere toelichting lijkt me niet nodig

Heel blij mee

Heel blij met mijn zijden hemdje

Bezorging uitstekend mooi op tijd

Prima geregeld

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.