Is prima

Prima verzorging

Pracht laken

Mijn man heeft Parkinsons en met dit laken kan hij veel makkelijker draaien in bed. Goed kwaliteit.

Snel en goed.

Iets uitgezocht wat volkomen aan de verwachting voldoet en snelle service.

Prima service en heel fijn product

Geheel volgens mijn verwachtingen maar kende het product. Ontvangst binnen de opgegeven termijn. Keurig verpakt! Dank u wel!

Snelle levering en zeer goede producten!

Snelle levering van een prachtig hemdje.

Ik draag deze onderkleding al vele jaren en bevalt heel goed.

Slechte informatie en lakse houding

Deze meneer komt helaas heel onbetrouwbaar over aan de telefoon. Hij geeft slecht informatie op een hele lakse manier en heeft een verschrikkelijke houding bij doorvragen. Hij weigert zelfs een product te checken of te vergelijken met een ander product dat hij zelf aanbiedt. Voor dergelijke luxe producten in deze prijscategorie verwacht je meer service. Heel jammer!

Helaas is het lastig om door te telefoon te garanderen hoe een klant de aanvoeling van het materiaal zal beleven; ook bij doorvragen blijft dit een onmogelijke opgave. Helaas hebben we u niet weten te overtuigen maar dat maakt ons natuurlijk niet onbetrouwbaar. U kunt het artikel natuurlijk bestellen en terugsturen wanneer het niet aan uw verwachtingen voldoet. Alvast een fijne jaarwisseling!

brievenbuspakje wordt vertraagd bezorgd.

Volgens de track and trace zou ik de sjaal op zaterdag moeten hebben ontvangen. Ik kreeg niets. Postnl deed alsof het wel zo was en scande het pakje een week voordat het feitelijk werd bezorgd. Volgende keer een paar centen meer verzendkosten maken. De bestelde sjaal is prima en de moeite die Insilk deed om het geregeld te krijgen ook.

Mooie kwaliteit. Goede service en bereikbaarheid

Goede kwaliteit en service

Prima, doen wat ze beloven

Snel, goed, betrouwbaar.

Alles verliep prima.

Wederom uitstekende ervaring met InSilk

Voor herhaling vatbaar, vertrouwd adres

Fijne shop

Ben al jaren klant bij deze fijne shop. Mooi assortiment, altijd redelijke prijzen, en heel klantvriendelijk in contact

Snelle en correcte afhandeling van bestellingen.

Ik heb vaker artikelen besteld en het is altijd snel en correct afgehandeld. De artikelen zijn altijd goed van kwaliteit en altijd onbeschadigd aangekomen. Ik zal nog vaker bestellingen doen en kan het iedereen aanbevelen.

Goed!

Heerlijke zijden kussenslopen! Goede kwaliteit. Een keer gewassen en de slopen zien er nog steeds perfect uit.

Uitstekende service en prachtige kwaliteit van de bestelde producten!

We hebben al veel ervaring met inSilk en zijn altijd heel tevreden. De producten (ik bestel meestal organic underwear/nightwear) zijn van heel mooie kwaliteit. De service (ook retourzendingen/betalingen) is uitstekend! Veel dank daarvoor!

vlotte bestelling en fijne kwaliteit om te dragen

Bestelling is heel vlot verlopen, maten komen overeen met de maattabel en de kwaliteit en comfort is voortreffelijk.

Erg goede webshop voor zijden kleding

Ik kom hier vaak terug, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Na 3 drie dagen lubbert deze wollen/zijden legging al om je benen.

Had me zeer verheugd op de wollen/zijden legging maar na 3 dagen is hij al aardig uitgelubberd en de onderkant zit al bijna bij mijn kuiten na het lopen/fietsen. Advies: meer elastische materiaal in verwerken zodat hij beter in model blijft.

Top service en producten snelle levering

Er zijn goede ervaringen met dit bedrijf

vlotte levering, goed produkt

Goed te vinden site, gemakkelijke bestelling.

Kwaliteitsproducten

Snelle levering en mooie kwaliteitsproducten.

Mooi, en snelle levering. Niet de laatste keer