Goed.

Zoals in het verleden. goed geregeld, verder zou ik graag zien dat de nachthemdjes tot net boven de knie zouden worden, ik vindt ze nu te kort, bij de indulgance is dat het geval, vandaar dat ik de tahiti 2 heb besteld, dat is de juiste lengte.

Prima kwaliteit, precies wat ik er van verwacht had

Mooi dekbedovertrek, heerlijk tijdens deze hitte.

Snelle service en mooi product!

Een prima service, duidelijke e-mails en snelle bezorging. Product (ik had de mondkapjes) is prima en van mooie kwaliteit zijde.

Bijna volgens verwachting

Goed. Wat licht tegen viel: op de site werd een een zijde-linnen t-shirt in wit aangeboden, wat ik zocht, eenmaal aangeklikt is wit niet meer leverbaar. Verder goed

De verstuurde shirts zijn perfect verpakt en ontvangen. Helemaal naar mijn zin. Het enige wat op de website anders moet is dat het witte shit niet goed wordt weergegeven. De kleur is niet sneeuwwit maar gebroken wit.

Goede ervaring met het bestelde artikel, tevreden. Nadeel: levertijd door PostNL.

Goede ervaring met het bestelde artikel, tevreden. Nadeel is de levertijd. Klein pakket wordt als brievenbus pakket verstuurd, levertijd was één week. Dit zal liggen aan PostNL omdat het wel dezelfde dag verzonden is door inSilk. Jammer dat ik de verzend kosten betaald heb voor het versturen van een pakket i.p.v. brievenbus pakket.

Mooie site

Mooie site en super snelle levering

Super kwaliteit, perfecte service

Slecht 1x in al de jaren dat ik klant ben heb ik iets retour gestuurd. Dit alles zonder problemen. Dit maal had ik een kortingscode in het voorjaar ontvangen waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Alsnog kreeg ik een kortingscode afgelopen maand toen ik een bestelling wilde plaatsen. TOP!

goede communicatie.

Ziet er super uit

Komende week ga ik het uitproberen. Maar tot nu toe zeer tevreden. De bestelling ging heel vlot. Hele sympathieke man aan de telefoon die me goed geadviseerd heeft. De kleur is inderdaad niet wit, maar precies de kleur die ik graag wilde. Ik heb ook een slaapzak besteld en dat vond ik nogal ingewikkeld, ben benieuwd hoe het slapen daarin bevalt en of ik het terug in de bijgeleverde hoes kan krijgen. En ik kreeg er heel attent een mondkapje bijgeleverd. Nu nog alles uitproberen.

Prima advies, snelle bezorging.

Zie boven

Geweldig!!!! Heel erg bedankt.

Ik vind de prijs te hoog, maar de service en kwaliteit is heel goed.

Alles naar tevredenheid afgewikkeld.

Vanaf bestelling tot levering altijd goed.

Altijd gemakkelijk kunnen bestellen. De datum van levering wordt altijd duidelijk doorgegeven. Vragen worden altijd beantwoord. De artikelen zijn altijd van goede kwaliteit. Beter kan niet.

Beste kwaliteit met een vlotte levering

Heerlijk !

Uit stekend

Zonder problemen levering mooi product

Prima producten!

Snelle levering, prachtig materiaal!

Zalig zacht

Ik heb nog maar alleen het onder hoeslaken gekocht om de ervaring uit te proberen maar na een nacht weet ik al dat het een zalig zacht fris gevoel geeft

Ik Heb nog niks ontvangen.

Na ontvangst misschien wel aanbevelen.

Er is ontzettend veel vertraging bij PostNL, we krijgen veel berichten daarover. PostNL meldt: "Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We werken er hard aan alles zo snel mogelijk te bezorgen." Ik begreep uit uw email dat u de bestelling nog dezelfde dag heeft ontvangen.

Goed product snelle levering

Goede service, slechte producten

De service (website, bestelproces en communicatie) waren goed. Wat je tegenwoordig van een webshop ook wel mag verwachten. Ik had 2 verschillende paren handschoenen besteld. 1 maat S en 1 maat M. Beiden zaten niet te strak en niet te los, M paste wel wat beter. Toen S dus na 2 nachten dragen al een paar ladders had, dacht ik dat het misschien toch te klein was geweest (ook al zaten ze niet strak). Maar helaas, ook de handschoenen in maat M waren de 2e nacht vol ladders (handpalm) en dat terwijl de handschoenen nog niet eens gewassen zijn (dus daar kan het niet aan liggen). De handschoenen waren niet goedkoop, maar als de kwaliteit goed was geweest was dit het waard....nu helaas een miskoop.

Spijtig te vernemen dat deze schade zo snel is ontstaan. Een ladder kan het resultaat zijn van het blijven haken achter een scherp voorwerp of teveel kracht op het materiaal/artikel. Zijden handschoenen zijn fijn geweven en natuurlijk wel kwetsbaarder dan bijv katoenen handschoenen. Als u een beroep wilt doen op garanantie /fabrikagefout dan kunt u ze natuurlijk terugsturen. inSilk Klantenservice

onverwachte maakwijze

De pyjama lijkt binnenste buiten genaaid. Jammer dat in de omschrijving ervan staat dat het glanzende zijde is, terwijl het dof is.

hemdje scheef zit niet lekker

Ik heb verschillende hempjes van jullie die me goed bevallen, vandaar dat ik er nog een bestel, helaas is dit hempje niet goed geknipt. Je kunt het zien als je hem plat neerlegt dat het niet symetrisch is . Insilk heeft mijn probleem binnen een dag opgelost, hiervoor mijn dank. Zal zeker weer gebruik gaan maken van hun goede kwaliteit produkten die heerlijk dragen.

Bedankt voor uw review. Een fabrikagefout is natuurlijk vervelend, we zullen het artikel omruilen. Ik zag dat u al vaker bij ons naar volle tevredenheid heeft besteld; zonde, dan nu toch een rapportcijfer 1. Het is in dit soort gevallen handiger om contact met ons op te nemen, dan kunnen wij u sneller helpen. inSilk Klantenservice

gewoon goed

Ik vind het gratis mondmasker NIET nodig . Ik vind wat gebeurt in de wereld misleidend en zal het zelden tot nooit dragen. Een korting vind ik veel nuttiger . Zelfs een kortingsbon voor een toekomstige aankoop had ik beter gevonden. Het nieuwe normaal is abnomaal en zou ten allen tijde abnormaal moeten blijven! De bestelling op zich is goed, het product aangenaam om dragen

prachtig product

Snelle reactie op bestelling, prachtig zijden shirt ontvangen. Helaas is Post NL iets minder zorgvuldig met de berichtgeving waardoor er verwarring ontstond over wanneer de bestelling zou worden afgeleverd.