Goede kwaliteit, snelle verzending

Al meerdere malen een product besteld. Tussendoor voor eenzelfde item een uitstapje gemaakt naar een andere leverancier (i.v.m. kleur die niet bij inSilk beschikbaar was) en duidelijk het verschil gemerkt: inSilk biedt een veel betere kwaliteit en afwerking. Aanrader!

Niet zo soepel, en kruipt tussen de billen.

Niet zo soepel, en kruipt tussen de billen.

Een fijn tricot zijden hemd

Het is een prachtig natuur product… helaas wel erg duur.

Een goede bezorging

Een goede bezorging

mooie producten, snelle levering

mooie producten, snelle levering

Gebruik het al jaren vertrouwd adres

Prachtige sjaal, blij mee!

Goede kwaliteit, voldoet aan mijn verwachtingen!

Ik ben 82 jaar en zit niet op de kleuterschool. Die flauwekul met die robot staat me enorm tegen en daarom wil ik ook geen account en als het niet anders kan,geen bestelling.

mooi linnen bedovertrek

snelle en correcte levering.

Onbekend

Ik kan geen ervaring delen, omdat ik het betreffende artikel niet ontvangen heb, ondanks de mail van postnl dat het bezorgd zou zijn.9

Beste Ivo - bedankt voor je review. Helaas een 1 door een late levering door PostNL. De werkelijke levering en de statusmelding bij de tracking loopt helaas niet altijd gelijk bij PostNL. Hopelijk bevalt de mooie sjaal goed.

Fix un goot

Man ik wunner mi, worum se Hollannsch mit mi snackt, wo ik doch op Düütsch op eern dütschen Nettsteed ordert heff.

Vlotte levering

Product ziet er goed uit

Snelle levering en mooi shirt!

Ik had een dun en glad shirt nodig onder een strak jasje en dit zijden shirt past perfect.

Goede snelle service, mooi product!

De volgende dag mijn bestelling al ontvangen. Goede service. Prachtig zijden sjaal!

Prachtig shirt maar enkele haaltjes

Gevoeluig materiaal waar enkele haaltjes zichtbaar zijn Jammer. Verder wel prachtig Goede pasvorm. Had wel graag gezien dat de borst omvang vermeld was ipv de breedte. Had dan mogelijk een m besteld ipv dd l

Pakketje lag in de brievenbus. Ik ben er blij mee!

Jammer dat er maar 1 op voorraad was. Fijner dat zijde is er niet.

Voldoet niet helemaal aan verwachtingen

Iets te aanspannend voor mij ondanks juiste maat en lengte. Kruipt wat omhoog. Heb het liever loshangend.

Vlotte service en kwaliteitsvol product

Zeer snelle levering, top

Vriend was super blij met zijn sjaal

Een tevreden klant !

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd ik telefonisch in kennis gesteld dat het product niet voorradig was. Tot mijn grote tevredenheid werd er onmiddellijk een oplossing voor mij gezocht door uw medewerker. Waarvoor dank.

heerlijk om te dragen!

Snel in huis heerlijk om te dragen, aanwezig en niet aanwezig voelt vrij

Snel en goed geleverd

Precies geleverd wat besteld was

Prima service!

Prima en snelle service