Betrouwbaar

Goede website, snelle levering, prima product!

Goed spul

Snelle levering van een mooi product

Hetzelfde product (zijden dekbedovertrek) had ik al eerder besteld. De ervaring in het gebruik is goed. Het ziet er mooi uit. Vandaar heb ik er nog een besteld, ondanks de hoge prijs.

perfect

Mooie producten en correcte levering

snelle levering en mooi verpakt.

snelle levering en mooi verpakt. niet op de foto website gezien dat het nachthemd split aan zijden heeft.

Zeer toegankelijke website.

Mijn bestelling lag de volgende dag al in de brievenbus. Dus ggeen groot pakket met veel llucht waarmee de buren worden belast als je zelf even niet thuis bent.

Snel geleverd en conform omschrijving.

Mijn ervaring met in silk is zeer goed. De levering was snel en correct en het product voldoet aan de wensen.

Voldoet geheel aan de verwachtingen.

Zie boven

Snelle reactie en levering!

Snelle reactie en levering!

snelle bezorging en artikel als verwacht

Prima.

Heel goed. Alleen een kaartje met wasvoorschrift ontbrak. Maar inmiddels heb ik dat gelezen op jullie website. Vriendelijke groet, M.vd Ouderaa.

In goede orde ontvangen.

Mooie onderrok! Ga zeker meer bij jullie bestellen.

Mooie kwaliteit. Snel geleverd.:

Mooie kwaliteit. Snel geleverd.:

Het bestellen en bezorgen ging helemaal prima.

De producten: zijden kussenslopen en een zijde hoeslaken, bevallen uitermate goed.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering.

Snel en goed geleverd

Na betaling in twee dagen geleverd..

fantastisch

snelle levering van een product van uitzonderlijke kwaliteit

Vlotte levering van een fraai priduct

Een fantastische ervaring met snelle superservice, prachtige producten en een toegankelijke website.

supersnelle levering van prima zijden sjaal

's Morgens een zijden sjaal besteld. De volgende al de sjaal ontvangen: Produkt en verzending: prima.

Wij slapen er geweldig op .

Iets wat goed is Wat moet je daar nog meer van zeggen , wij zijn tevreden met onze aankoop maar onze rimpels zijn nog niet weg Hebben er 80 + jaren over gedaan om er te komen zal wel iets langer duren om ze weg te krijgen .

Product komt helemaal overeen met foto.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en prima levering. Product is eveneens van zeer goede kwaliteit.

Goede kwal

Lekkere zachte sloop