Snelle en correcte levering

Bij iedere aankoop daalt de kwaliteit van het artikel ( kussensloops)

Dit is mijn derde aankoop van de zijden kussenslopen. Doch tot lijn spijt daalt de kwaliteit van het artikel. Vooral de afwerking en de stevigheid aan de naden heeft de eerste aankoop nooit meer geëvenaard.

Beste Frank - bedankt voor je review! Spijtig te horen dat je de kwaliteit vindt dalen. We hebben dit uitgezocht; in 2018 heeft u dezelfde kussenslopen van ons ontvangen, de kwaliteit zou precies hetzelfde moeten zijn (van dezelfde fabriek, we monitoren de kwaliteit bij iedere productie ronde). Zou het mogelijk kunnen zijn dat uw maat kussen veranderd is ? U bestelde de kleinste maat slopen, als u in de afgelopen 5 jaar een groter kussen heeft gekocht, hebben de (te) kleine kussenslopen teveel spanning te verduren, dat zou een oorzaak kunnen zijn. Een fijne dag - team inSilk

Fijn T-shirt maar hoe verzorg ik het?

Het T-shirt dat ik kocht zit fijn. Misschien een ruim, maar prima. Ik begrijp alleen niet waarom het labeltje aan de binnenkant is afgeknipt. Zo kan ik niet zien hoe ik het kledingstuk moet wassen.

Mooie spullen, snelle verzending

Wat een mooie dingen hebben ze! Superzacht, ja dat is zijde! De aankoop ging soepel, kiezen, betalen, leveren. Top.

Pas wel de maattabel aan! Volgens maattabel zou ik XXL moeten hebben, koos voor XL, maar moet hemd retour sturen omdat het L moet zijn....

Altijd zeer positief.

Vriendelijk en correct geholpen. Zelfs mijn kleindochters vinden het heerlijk om onder zijde te slapen!

snel geleverd en goede kwaliteit

snel geleverd en kwaliteit was naar tevredenheid

mooie zijden artikelen

Zorgvuldige en snelle levering van mijn bestelling van mooie zijden artikelen

Super product met zeer goede service

Zijde dekbedden zijn echt een ervaring om onder te slapen. Insilk biedt daar bovenop ook nog eens een fantastische service

Alles altijd perfect!

Verdere toelichting lijkt me niet nodig

Heel blij mee

Heel blij met mijn zijden hemdje

Bezorging uitstekend mooi op tijd

Prima geregeld

Goed materiaal, stipte service

Goed materiaal, stipte service

Super kwaliteit

Wat een kleuren waar je uit kunt kiezen, ook precies de maten die ik nodig had. Super tevreden over de kwaliteit en bezorging. Ik zou het zeker ook doorgeven aan anderen als men er na zou vragen.

Stipt , correct en kwaliteit

Prachtige kwaliteitsproducten

Snelle verzending van mijn bestelling

top

Na aanvankelijk problemen in de webshop om mijn bestelling te betalen heb ik een mail gestuurd. Die werd na het weekend beantwoord, maar die maandagmorgen werkte alles weer en kon ik alsnog mijn bestelling plaatsen en betalen. Daarna kwam een antwoord op mijn vraag wat er aan de hand was. Heel fijn zo'n antwoord, al was het niet meer nodig.

Legging bezorgd zoals afgesproken. Goede kwaliteit. Geen antwoord op vraag

Ik had gevraagd wanneer de legging in blauw er weer zou zijn. De vrouw aan de telefoon zou dat navragen en mij laten weten. Vorige keer ook een dergelijke vraag gesteld, en de eigenaar zou me dat laten weten. Ik krijg steeds geen antwoord.

Goed bedrijf

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Mooi product snel geleverd

Dit is het tweede overtrek wat ik bij Insilk koop naast de meerdere kussenslopen en dus heel tevreden over het product.

InSilk is gemakkelijk bereikbaar (wat een verademing) en het zijden laken was er binnen twee dagen en voldeed aan alle verwachtingen. Ook na het wassen zonder kreuk, superzacht en strak op het bed.

Snelle levering. En snelle reactie toen de maat niet juist bleek te zijn. Klein minpuntje: het zou handig zijn geweest als de informatie over ruilen bij het pakket had gezeten

Nothing like sleeping on silk

It feel good to sleep on silk beddings. It is too early (as it is only a week experience) time will tell its long lasting quality. Hoping to order another set in the near future.

Prettig winkelen en goede kwaliteit

Goede ervaring