Heerlijk slapen !

De hoeslakens en lakens en kussenslopen van zijde slapen heerlijk ! Koel als het warm is ,.warm als het koud is , heerlijk zacht en glad . Wil nooit meer iets anders ....

zeer goed

Geweldig product , goede pasvorm, mooi afgewerkt aanbevelenswaardig topkwaliteit

Kwaliteit, snelle bezorging, nette prijs

Ik heb al drie keer een zijden sjaal besteld. Ook nu weer prima kwaliteit, bezorging binnen een dag en een redelijke prijs.

uitstekend

mijn ervaring met insilk is uitstekend

Heerlijke zijde

Heerlijke zijde producten, prima service!

Jammer dat de post vertraging had

SUPER !!gegevens even verdwenen,p.Mail link , betaal d

gegevens even verdwenen , mailtje gestuurd , snell bericht ontvangen per telefoon , daarop werd de betaallink opgestuurd en alles kon zeer vlot geregeld worden en vandaag viel de bestelling al in de brievenbus ! fantastisch !! bedankt ! beter kan niet !

Heel blij met mijn aankoop

Zeer mooie kwaliteit is mooi, maat "L" past perfect bij mij. Ik ontving het pakket zeer snel in een kartonnen doos. Ik zal meer items bestellen bij deze In Silk Soie-verkoper. Bedankt en tot ziens

Mooie kwaliteit product en keurig geleverd.

Mooi kwaliteitsproduct en keurig geleverd.

Uitstekend! voor herhaling!

Spoedige, zorgzame en zorgvuldige service van begin tot eind! erkentelijk!

Mooie zijden kleding. Zorgvuldig en deze keer super snel afgehandeld en geleverd

Mooie zijden kleding en oogmasker. Weer zorgvuldig en deze keer super snel afgehandeld en geleverd met dank aan de collega’s in Mijdrecht en PostNL. Ik had het pakket pas een dag later verwacht.

Mooi materiaal en goed gemaakt .

Heel tevreden .

Snelle levering. Zeker een goede prijs - kwaliteit verhouding. Aanrader!

Gerne wieder

Schöne Qualität

Er zijn geen min punten alles is top

XL viel zu klein

Die Größe hat nichts mit XL zu tun Ihr Kundenservice ist auch nicht gut , Auf E-Mail antworten Sie nie. Habe in der Deutsche Plattform bestellt. Es ist auch schwierig die Adresse für Rücksendungen zu finden

Excellent...

Mooi.product , slaapt heerlijk , goede service !

Prachtige kwaliteit en snelle verzending

Zijde is fijn om te dragen.

Zorgvuldige afhandeling van mijn bestelling mooie zijden onderkleding

Al vele jaren uitmuntende ervaring. Fantastisch mooie zijden onderkleding en beddegoed van Insilk

ziet er goed uit

heel snelle bezorging

alles goed geregeld

Het bestellen is eenvoudig, de levering is snel en zonder problemen. Zeer goede kwaliteit. We zijn zeer tevreden.

Lekker glad laken, minpuntje is dat ze niet passen om matras van verschilende cm dikte. Snelle levering

Heel gelukkig!!

Correcte levering en inhoud zoals omschreven

goed geholpen

na problemen met met leveren post nl goed contact met insilk gehad en is het prima op gelost

Zeer tevreden over deze TOP BEDRIJF

Qualitative artikelen snel binnen gekregen, mooi ingepakt. Bedrijf beschikt over een hele mooie, nette online presentatie en bovendien kan je ook laten afrekenen voor je gekochte artikelen. Ik heb nu naar een paar maanden een zeer goede ervaring die ook zo gebleven is.