Prettig winkelen en goede kwaliteit

Goede ervaring

Fantastische verwenning, een zijden laken is een groot cadeau aan je zelf.

Fijn stevig zacht zijden laken. De prijs is het dubbel en dwars waard, gaat jaren mee.

Snelle levering, terugbetaling duurde langer, maar t kwam goed.

Zeer snelle levering, helaas duurde de terugbetaling veel langer. Was even bevreesd dat het niet goed zou komen, mijn retour zou niet zijn aangekomen, maar na speurwerk van Michel werd het gevonden en keurig terug betaald.

Prachtig product en volgende dag ontvangen

Het is een heerlijk kussensloop. Ik heb er gelijk nog bijbesteld. Het was de volgende dag al in huis.

Perfekt

gute Qualitàt, ich bin zufrieden wie immer

Goede en snelle levering, makkelijk te bestellen. fijn matetiaal.

Maattabel klopt niet helemaal, had toch 1 maat groter moeten bestellen.

Prima produkten, snel geleverd.

Ik kreeg mijn bestelling sneller dan verwacht. En de artikelen (zijden laken en twee slopen) zijn van goede kwaliteit.

Zeer fijn tricot maar niet robuust

In de zomer draag ik bijna continu zijde als onderkleding. Ik lucht het altijd, was het weinig en alleen in het wolwasprogramma. Toch komen er vlug graatjes of haakjes in. Bijna zo teer als nylonkousen. Wat mij betreft zou het tricot dikker mogen voor een logische meerprijs.

Al jaren een trouwe klant

Altijd goed en vriendelijk geholpen als er iets niet goed gaat. Binnenkort weer een bestelling voor een laken. Zijde geeft een comfortabel gevoel.

Correcte service

Correcte service

Alles prima en correct geregeld

Zie boven

Geweldige service

Goede service en snel geleverd

Een zeer correcte behandeling.

Heel goed.

Snelle verzending

Heel mooie zijden hemdjes met fijne dune spaghettibandjes.

Geweldig.

Goede informatie omtrent levering. Keurig verpakt. Geleverd volgens afspraak. Heel goede kwaliteit van het geleverde.

zuteuer für den Qualität

Ich war bereit etwas mehr auszugeben, habe aber auch ein besseres Qualität erwartet. Das Unterhemd fusselt, und das Unterkleid klebt an die Beine, so das man kaum gehen kann.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles echte zijde, mooie kwaliteit. Redelijk prijzig maar dat heb je nu eenmaal voor echte zijde. Levering snel en netjes met trackingcode.

Goede informatie, snelle levering, goed product

De informatie op de website heeft mij geholpen de juiste keuze te maken voor het dekbed dat bij me past. Het werd ook snel geleverd en ik slaap er heerlijk onder. Het zijden dekbed is behaaglijk warm zonder zweterig te worden.

geen problemen

geen problemen. tip: brievenbusverpakking gebruiken wanneer mogelijk. voor 1 zijden item is dit groot zat

Snelle beantwoording vraag, snelle verzending, prachtig onderjurkje

Makkelijk bereikbaar. Snelle beantwoording vraag, nette en snelle verzending. Mooi onderjurkje met prettige brede schouderbandjes. Heb BHmaat A80 en rokmaat 38. Dit item in M besteld en past prima.

Zeer tevreden.

Super zacht. Ligt erg lekker. Zeker niet te warm. Voelt koel aan.

Twijfelachtig

Ik was zo blij kussensloop eindelijk te krijgen. Gewassen en laten drogen. Een nacht op geslapen. Het ligt wel lekker maar na een nacht heb ik al rare plekken op de hoes. Ziet er niet echt mooi uit en dat na een nacht slapen. Gebruik geen make up dus dat kan het niet zijn.

Beste Jennifer, Bedankt voor je review. Goed te horen dat je tevreden was met de snelle levering. Uit je berichtje maken we op dat de vlekken tijdens het slapen zijn ontstaan. Misschien kun je een foto sturen naar onze klantenservice? Een fijne dag - team inSilk

Perfecte service

Perfecte service

Zeer comfortabel

Geweldig product, zit als tweede huid

Hele goede en snelle service

Goede informatie aan de telefoon, snelle levering, mooie kwaliteit en doel gebaald waarvoor we het hoeslaken gekocht hebben