Prachtig zijden hemd

Product is anders dan op foto website

Snelle levering maar product is anders dan op website afgebeeld

Uitstekende klantenservice

Goed en snel geholpen! Servicegericht en meedenkend.

Goed online bestellen en snelle levering

Sinds een paar nachten slaap ik (mede) onder dit dekbed. Het voldoet prima.

goede service

Mijn pakketje met ondergoed was kwijt geraakt bij de post en inSilk heeft kosteloos een vervangende set gestuurd

Duidelijke klantgerichte communicatie en service

Ik had een zijden nachthemd thuis gepast maar had geen rekening gehouden met het feit dat ik net uit de douche kwam en dus crèmes op had die nog niet allemaal ingetrokken waren. Het hemdje paste niet goed en ik stuurde het terug. Het kon niet teruggenomen worden want er zaten vlekken in, toen ik daar foto’s van zag begreep ik meteen hoe dat gekomen was. Mij werd een ander type hemdje aangeboden dat mij wél paste. Het kostte minder maar niet heel veel. Ik was erg blij met deze oplossing en heb nu een wijze les geleerd.

Goed geregeld

Bij inslik goed verlopen maar DPD heeft geen wereld prestatie geleverd gelukkig een goede bezorger die zag meteen nr 463 bestaat niet was heel goed van deze bezorger.

geweldig product

Altijd snel bezorgd het draagcomfort is voor mij heel fijn.

Heerlijk slapen !

De hoeslakens en lakens en kussenslopen van zijde slapen heerlijk ! Koel als het warm is ,.warm als het koud is , heerlijk zacht en glad . Wil nooit meer iets anders ....

zeer goed

Geweldig product , goede pasvorm, mooi afgewerkt aanbevelenswaardig topkwaliteit

Kwaliteit, snelle bezorging, nette prijs

Ik heb al drie keer een zijden sjaal besteld. Ook nu weer prima kwaliteit, bezorging binnen een dag en een redelijke prijs.

uitstekend

mijn ervaring met insilk is uitstekend

Heerlijke zijde

Heerlijke zijde producten, prima service!

Jammer dat de post vertraging had

SUPER !!gegevens even verdwenen,p.Mail link , betaal d

gegevens even verdwenen , mailtje gestuurd , snell bericht ontvangen per telefoon , daarop werd de betaallink opgestuurd en alles kon zeer vlot geregeld worden en vandaag viel de bestelling al in de brievenbus ! fantastisch !! bedankt ! beter kan niet !

Heel blij met mijn aankoop

Zeer mooie kwaliteit is mooi, maat "L" past perfect bij mij. Ik ontving het pakket zeer snel in een kartonnen doos. Ik zal meer items bestellen bij deze In Silk Soie-verkoper. Bedankt en tot ziens

Mooie kwaliteit product en keurig geleverd.

Mooi kwaliteitsproduct en keurig geleverd.

Uitstekend! voor herhaling!

Spoedige, zorgzame en zorgvuldige service van begin tot eind! erkentelijk!

Mooie zijden kleding. Zorgvuldig en deze keer super snel afgehandeld en geleverd

Mooie zijden kleding en oogmasker. Weer zorgvuldig en deze keer super snel afgehandeld en geleverd met dank aan de collega’s in Mijdrecht en PostNL. Ik had het pakket pas een dag later verwacht.

Mooi materiaal en goed gemaakt .

Heel tevreden .

Snelle levering. Zeker een goede prijs - kwaliteit verhouding. Aanrader!

Gerne wieder

Schöne Qualität

Er zijn geen min punten alles is top

XL viel zu klein

Die Größe hat nichts mit XL zu tun Ihr Kundenservice ist auch nicht gut , Auf E-Mail antworten Sie nie. Habe in der Deutsche Plattform bestellt. Es ist auch schwierig die Adresse für Rücksendungen zu finden

Excellent...

Mooi.product , slaapt heerlijk , goede service !

Juwelenhof 11 1336 SK Almere

085 - 13 017 13