Super service, meedenkende monteurs.

De monteurs waren erg meedenkend, werken netjes, zijn erg vriendelijk en staan open voor vragen. Alles goed afgeleverd en duidelijk met de instructies. We zijn er erg blij mee.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Very satisfied with Zonnepanelen !

We are very satisfied with Zonnepanelen ! From the initial contact, quotation through the preparation, installation and setup the Zonnepanelen team were on every contact very clear, efficient and always available to clarify all questions.

Dear Kyosuke, thank you very much for your message. We are glad to hear that everything went according to plan. We wish you all the best with the system and many hours of sunshine. Kind regards, ZonnepanelenPlus.

Alles word goed uitgelegd en gecommuniceerd, Iedereen is vriendelijk. Monteurs geven netjes van te voren aan hoelaat ze komen en in overleg over hoe de kabels komen te lopen die netjes weggewerkt

Beste Frencky, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Alles goed gegaan van keuze maken tot installatie .

Prettig bedrijf en weten waar ze het over hebben ,Goed personeel van telefoon contact tot de adviseur en installatie. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en ben blij dat ik hier mijn nieuwe zonnepanelen heb gekocht ,had al 7 jaar eerder een installatie hier gekocht en goede ervaring mee gehad en dus nu de uitbreiding ook bij hun aangeschaft.Kan alleen maar zeggen top bedrijf. Gr Marcel

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan, en dat u nog steeds heel tevreden bent met ons. Graag wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Netjes geïnstalleerd en ook de meterkast installeert

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Probleem met datalogger gemeld, direct opgelost

Steeds opnieuw voldoet ZonnepanelenPlus aan de hoge verwachtingen die ik van ze heb. Vandaag een mailtje gestuurd naar het serviceteam over een verbindingsprobleem met de datalogger. Binnen een paar uur een mailtje terug met de te volgen procedure om het op te lossen en het verzoek om direct contact op te nemen als dat niet zou werken. Prima geholpen dus.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is fijn om te horen dat we nog steeds aan uw hoge verwachtingen voldoen. Veel plezier met het systeem en veel zonuren toegewenst! Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Fijn bedrijf van a tot z goed geregeld

Fijn bedrijf van a tot z goed geregeld

Beste Raoul, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Goede voorlichting en nette installatie

Tijdens het adviesgesprek goede en uitgebreide informatie ontvangen. De installatie werd kundig uitgevoerd. Opbrengst van de zonnepanelen afgelopen jaar is boven verwachting en dat ondanks het regenachtige weer.

Beste Andrea, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

zeer tevreden!

Zeer content, afspraken meer dan 100% nagekomen. Goede after-sales. Tijdens het eerste contact, geen verkoopdruk en goede uitleg. Heel prettig bedrijf, Remco een fijne adviseur.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

zeer correcte service ontvangen

uitleg, administratieve afhandeling, plaatsing en instalatie verliep voortvarend en duidelijk

Beste Ivo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed advies en netjes gewerkt.

Goed uitgebreid advies ontvangen en afspraken werden nagekomen, ook de monteurs hebben netjes gewerkt.

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goede service van begin tot einde.

Vanaf begin van de beslissing om zonnepanelen te instaleren tot en met de daadwerkelijke installatie op het dak een prima en duidelijke begeleiding. Inclusief aanvragen. Goede en snelle realisatie. Top

Beste Hub, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Erg behulpzaam

Behulpzaam correct optijd eerlijk dat zijn de belangrijkste punten die ik vind dat in deze tijd gelden Heb ze bij andere mensen zeker aan bevolen

Beste Henjo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima vaklui.

Deskundig duidelijk en netjes opgeruimd.

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Top verkoper en service!

Vriendelijk en alles is op rolletjes verlopen. Goede communicatie binnen het bedrijf. Kortom een aanrader.

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Very professional service and smooth process

It is a very pleasurable collaboration. And still is because postsales service is also provided with an utmost care. Zonnepanelen is taking charge and leading you through the whole process, making sure everything is done properly and on time. During all the time I felt well informed and with minimum effort from my side everything was done. Properly.

Dear Bartlomiej, Thank you very much for your message. We are glad to hear that everything went according to plan. We wish you all the best with the system and many hours of sunshine. kind regards, ZonnepanelenPlus.

Solide bedrijf met uitstekende service

Prima uitleg tijdens het eerste informatieve gesprek. Prima plaatsing van de panelen . Betrouwbaar mbt het nakomen van de gemaakte afspraken

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit panelen, vriendelijke en deskundige medewerkers en monteurs.

Van de aanbieding tot offerte, van levering tot montage en oplevering, ik ben een tevreden klant en kan Zonnepanelen Plus aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar goede kwaliteit en service zonder zorgen!

perfect

Geweldige service. Netjes afgewerkt. Dank voor de heerlijke doos merci.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Eet smakelijk en geniet van de doos Merci. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van 8 zonnepanelen werken er 6

Prima service, wat problemen gehad maar die zijn gelukkig opgelost.

Beste Lyudmyla, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van begin tot eind prima verlopen

Van het intakegesprek tot aan de installatie is alles probleemloos verlopen. Afspraken nagekomen, installateurs bekwaam en vriendelijk en ook bereikbaarheid bij vragen is prima.

Duidelijke afspraken en snelle afhandeling

Professioneel werk afgeleverd .

Engineers arrived on time which had been agreed too. Very Professional werk wise. Very good service, very polite & cleaned up when finished. I received all information about the panels which were placed.

Goede service en uitleg top montage. En niet te vergeten een zeer goed opbrengst rendement.

Beste J, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

uitstekend

Was een heel aangename ervaring om zonnepanelen aan te schaffen en te laten installeren door Zonnepanelen Plus. Vriendelijke medewerkers, zowel de verkoper, de telefonistes die al mijn extra vragen kregen en de installateurs. Alles werd vlot en netjes geregeld. Ook het gebruik van de app werd goed uitgelegd. Heb nu mijn zonnepanelen die zijn werk doen, heb er geen omkijken meer maar maar zie op de app wel hoeveel het mij oplevert. Zonnepanelen Plus is een aanrader!

Beste Daisy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Macroweg 22 5804 CL Venray