Goede afspraken en uitvoering

Beste Roldie, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Het voorgesprek is prima verlopen, geeft inzicht in elke fase en biedt voldoende mogelijkheden voor vragen. De voorbereiding en afstemming kan iets beter. De uitvoering is goed verlopen en de veiligheid op het dak werd voldoende gewaarborgd.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede verzorging

Correcte mannen die de panelen plaatsen

Beste René, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goede service van begin tot einde.

Vanaf begin van de beslissing om zonnepanelen te instaleren tot en met de daadwerkelijke installatie op het dak een prima en duidelijke begeleiding. Inclusief aanvragen. Goede en snelle realisatie. Top

Beste Hub, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede ervaring zijn flexibel en leveren kwaliteit panelen

Beste Harry, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed en duidelijk gesprek vooraf en uitstekende monteurs.

Duidelijke uitleg over de voor- en nadelen van de zonnepanelen vooraf waarbij duidelijk werd dat de hogere aanschafprijs te maken had met de topkwaliteit van de panelen. De montage verliep voortreffelijk en zonder problemen. Beide installateurs waren vakkundig, correct en prettig in de omgang.

Erg behulpzaam

Behulpzaam correct optijd eerlijk dat zijn de belangrijkste punten die ik vind dat in deze tijd gelden Heb ze bij andere mensen zeker aan bevolen

Beste Henjo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima vaklui.

Deskundig duidelijk en netjes opgeruimd.

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed oke

Goed resultaat maar alleen de schow was verkeerd berekend

Beste Robert-jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw projectbegeleider zal nog contact met u opnemen. Ondanks alles wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Top verkoper en service!

Vriendelijk en alles is op rolletjes verlopen. Goede communicatie binnen het bedrijf. Kortom een aanrader.

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Very professional service and smooth process

It is a very pleasurable collaboration. And still is because postsales service is also provided with an utmost care. Zonnepanelen is taking charge and leading you through the whole process, making sure everything is done properly and on time. During all the time I felt well informed and with minimum effort from my side everything was done. Properly.

Dear Bartlomiej, Thank you very much for your message. We are glad to hear that everything went according to plan. We wish you all the best with the system and many hours of sunshine. kind regards, ZonnepanelenPlus.

Solide bedrijf met uitstekende service

Prima uitleg tijdens het eerste informatieve gesprek. Prima plaatsing van de panelen . Betrouwbaar mbt het nakomen van de gemaakte afspraken

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede Service van begin tot eind.

Eigenlijk van beginfase opname van offerte etc tot de eindfase van installatie, goede communicatie, duidelijke uitleg wat er mogelijk is en wat alles inhoud en van stap tot stap netjes op hoogte gehouden wat er gaat gebeuren. Zeer vriendelijke mensen van verkoper, service-desk, & monteurs. Zekers aanteraden voor uw zonnepanelen.

Goede kwaliteit panelen, vriendelijke en deskundige medewerkers en monteurs.

Van de aanbieding tot offerte, van levering tot montage en oplevering, ik ben een tevreden klant en kan Zonnepanelen Plus aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar goede kwaliteit en service zonder zorgen!

perfect

Geweldige service. Netjes afgewerkt. Dank voor de heerlijke doos merci.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Eet smakelijk en geniet van de doos Merci. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Wij hebben het hele traject als zeer prettig ervaren. Het enige minpuntje was dat toen ze de panelen kwamen plaatsen, dit werd gedaan door mensen welke en geen Nederlands en geen Engels konden praten. Dit was voor hen en voor ons frustrerend.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. vervelend om te horen dat de communicatie niet echt fijn verliep. Wij gaan dit zeker meenemen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van 8 zonnepanelen werken er 6

Prima service, wat problemen gehad maar die zijn gelukkig opgelost.

Beste Lyudmyla, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van begin tot eind prima verlopen

Van het intakegesprek tot aan de installatie is alles probleemloos verlopen. Afspraken nagekomen, installateurs bekwaam en vriendelijk en ook bereikbaarheid bij vragen is prima.

Ik ben zeer tevreden over Zonnepanelen

De wachttijd voor het inplannen van de werkzaamheden duurde erg datum was bepaald voor plaatsing verliep alles prima, zeer goede op elkaar afgestemde ploeg die primawerk in relatief korte tijd afleverde.

Erg tevreden

Van advies tot plaatsen en installeren prima geholpen waar nodig.

uiteindelijk prima gedaan

De planning liep niet goed i.v.m. verzetten van afspraken ( tot 3x toe) Uiteindelijk toch geplaatst. ( niet zoals de plaatsing was bedoeld, i.v.m. verkeerd opmeten) Toch wel een van de duurdere, kwaliteit moet nog blijken in de toekomst.

In het algemeen goed,alleen heel jammer dat er achteraf nogal veel onduidelijk was.

De ontmoeting met de schouwer en monteurs was positief,maar heel jammer en frustrerend dat er achteraf toch veel is misgegaan, ben hier wel van geschrokken en teleurgesteld.

Duidelijke afspraken en snelle afhandeling

Professioneel werk afgeleverd .

Engineers arrived on time which had been agreed too. Very Professional werk wise. Very good service, very polite & cleaned up when finished. I received all information about the panels which were placed.

Goede service en uitleg top montage. En niet te vergeten een zeer goed opbrengst rendement.

Beste J, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus