goed!

Vriendelijke mensen, snel geholpen binnen 3 maanden alles geregeld en liggen nu 1 maand netjes op het dak. Nu nog wachten op de btw terug gave wat ook via hun geregeld word. Ik ga ervan uit dat goed gaat

Beste Nathalie, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Netjes gemonteerd en afspraken worden nagekomen

De zonnepanelen zijn netjes gemonteerd op de afgesproken datum. Communicatie verliep prettig zowel vooraf als tijdens de montage. De uitleg van de adviseur vooraf thuis was heel duidelijk en de offerte was begrijpelijk opgesteld.

Beste Ruben, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Gewoon uitstekend werk geleverd en professioneel

Goede kwaliteit en goed werk geleverd door prima en vriendelijke monteurs.

Beste meneer Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Top !

beste Zonnepanelen plus, Graag wil ik jullie bedanken voor de uitstekende service. Wij hebben het gehele proces als erg prettig ervaren. Werknemer Silas Kamma is bij ons op locatie geweest en heeft alles tot in de puntjes perfect weten uit te leggen. Hierdoor hebben wij de juiste keuze kunnen maken. Zelfs in de avonduren stond Silas Kamma voor ons klaar. Wij raden iedereen aan om te kiezen voor Zonnepanelen plus.

Beste meneer Genderen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij zullen uw bericht ook naar Silas sturen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Deskundige service gerichte installateurs

Gesprek aan huis. Goede offerte. Vlotte plaatsing door een aardige club monteurs.

Beste meneer De Bruin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prettige monteurs en goede vakkennis

Omgang en kennis zijn goed. Laten alles netjes en schoon achter.

Beste Teunis, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

vriendelijke klantenservice en deskundige montage

Goede begeleiding in de voorbereiding: deskundig en helder advies. Bij vragen altijd een vriendelijke medewerk(st)er voor beantwoording en oplossen van vragen, we hadden hier een goed gevoel bij als klant. De vlotte uitvoering van de montage van de panelen was zeer welkom. De montage van de panelen is bijzonder kundig uitgevoerd. Er was zeer goed contact vooraf en tijdens de uitvoering. Kortom: hulde voor uw bedrijf!

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

kwaliteit tot in de puntjes!

Helder en duidelijk, zonder concessies voor kwaliteit. Het team wil de beste installatie realiseren en gaat daar de extra mile voor. Niks aan het toeval overlaten en het zekere voor het onzekere nemen. De monteurs hebben langer moeten werken dan gepland maar daardoor kunnen wij wel 40 jaar zorgeloos van dit systeem genieten. Chapeau, je ziet niet meer vaak dat klanttevredenheid zo voorop staat!

Beste Alesha, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Uitstekende service en installatie.

Zonnepanelen Plus heeft uitstekend meegedacht om mijn lastig dak zo goed als mogelijk te benutten. Daarnaast leveren ze alleen top kwaliteit apparatuur met een lange garantie van 25 jaar en een hoog rendement. De installatie is netjes en goed verlopen. Voor een goedkope set zonnepanelen kan je beter bij een andere leverancier terecht, maar wil je kwaliteit en het hoogste rendement dan ben je hier aan het juiste adres.

Beste Jaco, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Doen wat er gezecht wordt

Probleemen met plaatsen meteen oplossen en het voor werk ook heel goed met afspraken maken voor de verkoop en het afhandelen.

Beste M Smeets, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Netjes, snelle levering

Alles snel verlopen, wordt goed op de hoogte gehouden in de voortgang. Nette mensen

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Snelle installatie op afgesproken datum en tijd

Keurige nette werkers met verstand van zaken. Later is er nog een collega bijgekomen om de stroomvoorziening in de meterkast te optimaliseren en verder af te werken. Verpakkingsmaterialen etc. werden gewoon meegenomen.

Beste Christ, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed werk en snelle levering

De uitleg van Lars Budee was duidelijk. De levering ging vlot en het plaatsen was in een dag klaar. Het contact met Zonnepanelen is goed en vragen worden zo snel mogelijk behandeld en opgelost. wij wachten nu nog op een afspraak voor de controle van de pannen bij het dakraam.

Netjes uitgevoerd na aandringen.

De vereiste werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. De factuur bevat erg weinig gegevens doch is wel in overeenstemming met de offerte. De aanvraag voor teruggave van de BTW moet ik nog invullen.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met ons. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Keurig werk en uitstekende service

Beste Wilfred, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed geholpen

Goede uitleg, goed geholpen en goed geïnstalleerd.

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

werkt fantastisch

Duurde lang voordat de panelen werden geinstaleerd, maar dan heb je ook wat. Vriendelijke monteurs en netjes gewerkt, Troep netjes opgeruimd. minpuntje; wij hadden 9 panelen aangevraagd, maar er paste er maar 8, Bij mijn buren met mi hetzelfde dak liggen er zelfs 10 geinstallerd door zelfde monteur. Panelen bij bren liggen iets anders en vraag mij af of dit niet bij mij had gekund

Beste heer Schrader, Hartelijk bedankt voor uw positieve bericht. We hebben nog even gekeken naar de panelen van uw buurman en zien dat de indeling van uw dak en de dakramen hierin af wijkt van die van uw buurman. Hierdoor past er op uw dak niet hetzelfde aantal panelen. Wij wensen u veel zonuren toe! Met vriendelijke groet ZonnepanelenPlus

nog geen ervaring

Wij kunnen nog niet spreken over ervaring daar de zonnepanelen pas kort geleden geplaatst zijn, wij verwachten wel dat deze zullen voldoen aan onze verwachtingen.

Beste André, Bedankt voor uw reactie. We hebben via de online monitoring meegekeken en zien dat het systeem heel goed werk levert. We hopen dat u er net zoveel plezier aan heeft. En we wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Uitstekende ervaring

Goede installatie maar ook complimenten voor alle communicatie met planning en administratie afdeling. Zeer goed.

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima verlopen

Blij met de zonnepanelen, zeker nu de kosten zo oplopen

Beste Aukje, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zeer goede service en afhandeling

Afspraken worden nagekomen. Nazorg prima. Keurige afwerking installatie. Ook advies / uitleg was zeer duidelijk.

Beste John, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed, alleen op tijd beginnen

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij gaan het intern bespreken met de monteurs. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed geregeld

Netjes gewerkt en afspraken nagekomen

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Tevreden, maar jammer dat we vaak moesten bellen over het meekijk systeem.

Wel klantvriendelijk

Beste Arnold, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat u tevreden bent. Het is inderdaad heel vervelend dat u vaak contact heeft moeten opnemen voor het meekijk(online monitoring) systeem. Gelukkig is het opgelost en kunt u nu zien wat uw systeem doet. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Betrokken bij het project van A t/m Z

Je wordt door zonnepanelen plus echt begeleid gedurende het hele proces. Dit begint met het uitzoeken van de voor jou geschikte panelen, uitleg over de beschikbare technieken, de gehele aanvraag van de stimuleringsregeling, de planning, de montage, de btw teruggaaf en gehele afhandeling! Dit hebben ze goed voor elkaar. Als ik dan een minpunt moet aangeven dan is het dat het een tijdje duurt voordat de panelen daadwerkelijk op je dak liggen na een akkoord te hebben gegeven. Bij ons was dat ongeveer een half jaar. Echter was dit mede veroorzaakt door de grondstof tekorten waar de hele sector mee te maken had.

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Helaas heeft het inderdaad langer geduurd, in plaats van de doorlooptijd die wij hanteren. Bedankt voor uw begrip en geduld. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus