uitstekend

Was een heel aangename ervaring om zonnepanelen aan te schaffen en te laten installeren door Zonnepanelen Plus. Vriendelijke medewerkers, zowel de verkoper, de telefonistes die al mijn extra vragen kregen en de installateurs. Alles werd vlot en netjes geregeld. Ook het gebruik van de app werd goed uitgelegd. Heb nu mijn zonnepanelen die zijn werk doen, heb er geen omkijken meer maar maar zie op de app wel hoeveel het mij oplevert. Zonnepanelen Plus is een aanrader!

Beste Daisy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

toppers

Goede installatie, en aardige jongens

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Advies, planning, uitvoering en nazorg perfect geregeld

Alles is gewoon goed geregeld. Goede communicatie. Niet de goedkoopste maar in mijn optiek wel de beste installatie.

Beste Raymond, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van A tot Z fantastisch!

Na veel onderzoek en vergelijken van de verschillende aanbieders heb ik uiteindelijk voor zonnepanelenplus gekozen. ik heb gesproken met zeer vriendelijke verkoper die heel professioneel en niet opdringerig overkwam. Zonnepanelenplus is de duurdere optie, maar voor kwaliteit betaal je nou eenmaal iets meer. Ik ben zeer tevreden met de verkoop installatie en after sales. Kortom echt aan te raden!!

Beste Rik, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed advies, goede service en afhandeling

In het persoonlijke gesprek wordt goed uitgelegd wast het verschil tussen de soorten zonnepanelen is en ondersteuning gegeven in het maken van de keuze welke het best passende zijn bij de wensen. Wat ook erg fijn is het begeleiden bij de benodigde procedures en aanvragen

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zonnepanelen Plus levert technisch en in de omgang uitstekende service.

Onze ervaring is dat de medewerkers van Zonnepanelen Plus kundig in hun werk zijn, betrokken zijn bij het bedrijf waarvoor zij werken en zeer correct in de omgang.

Uitstekende service.

Vanaf de eerste afspraak tot levering en plaatsing van de zonnepanelen een goede service. Alles was duidelijk en voor vragen werden we altijd goed geholpen.

Beste Bart, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Heel erg goed

Goede service, prima kwaliteit. Houden zich aan gemaakte afspraken en denken mee met de klant. Een aanrader!

Beste Jeanny, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede ervaringen

Goed voorgelicht alles is prima verlopen. Erg tevreden.

Beste Elena, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zeer tevreden over Zonnepanelen Plus

Wij hebben Zonnepanelen Plus voor de tweede keer als zeer positief ervaren vanwege de volgende punten: - Goede advisering - Werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten - Alles netjes volgens afgesproken planning uitgevoerd - Installaties beide keren perfect uitgevoerd - Vriendelijke en accurate monteurs - Goede uitleg na de installatie - Goede aftersales service t.a.v. garantiecertificaten en gebruikerstips.

Beste D.M. Burhenne, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u voor een tweede keer voor ons bedrijf heeft gekozen, en dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service, fijne mensen en duidelijk advies

Vanaf het eerste gesprek is er duidelijk gecommuniceerd, geen “pusherig” verkoop gesprek. Zonnepanelen zijn keurig op de afgesproken dag geïnstalleerd en uitleg gegeven omtrent de werking en instellingen. Leuke gasten welke hebben geïnstalleerd en werken lekker door

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Kwaliteit en goed werk geleverd.

Zeer tevreden. Top kwaliteit zonnepanelen.

Beste Aranka, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Kwaliteit en klanttevredenheid staan in hun vaandel!

Vanaf het begin tot en met de aflevering: - Heldere communicatie - Afspraak = afspraak - Klantgericht - Kwaliteit Zeker, alles heeft zijn prijs, maar met zoveel andere zaken is goedkoop = duurkoop Na installatie was er nog een klein servicepuntje: Ook perfect opgelost. Ik had met geen ander bedrijf in zee willen gaan!

Beste Jurg, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit, kundige installatie, goede follow-up.

Zie boven

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Konden leveren wat ik wilde tegen een redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Zonnepanelen van begin tot eind is een heel proces maar bij ons naar tevredenheid verlopen. Bij het plaatsen van de nieuwe meterkast kwam er een probleemje aan het licht voor de kabel aansluitingen doordat de panelen op 2 verschillende daken liggen maar dat is netjes opgelost. Panelen lijken goed en na verwachting te werken maar dat totaal plaatje hebben we eigenlijk pas na een jaar duidelijk. Dit alles en de goede communicatie maken dat wij tevreden zijn over Zonnepanelenplus.

Beste Jon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Betrouwbaar en efficient!

Betrouwbaar en efficient

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prachtig bedrijf die niet over 1 nacht ijs gaan

Met zonnepanelenplus in contact gekomen op een verjaardag. Daarna zaken in gang gezet. Voorlichting thuis gehad en op een dusdanige manier dat je kunt zeggen dat je geen vragen meer hebt. Heel duidelijk en goed verhaal. Goede begeleiding gehad in het hele proces. Sinds eind februari 2023 zijn de panelen gerealiseerd aan de voorkant en achterkant van ons huis. We zijn er blij mee.

Beste Luuk, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Netjes verzorgd vriendelijke monteurs,harde werkers goed overleg. Goed bereikbare klantenservice staan je vriendelijk te woord en denken met je mee dus in één woord zeer tevreden

Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit en perfecte service.

Wij hebben hele goede ervaringen met Zonnepanelenplus, kwalitatief goede producten en een hele goede aftersales.

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

firtst time right

goed, snel, kwaliteit. Fijn team om mee te werken.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Top service en product

Erg tevreden met het hele proces van verkoop tot plaatsing tot de after-sales. Wat een goed team werkt daar. Ook erg tevreden over het product en de opbrengsten.

Beste Iris, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles super keurig en netjes geregeld. Afspraken worden stipt nagekomen. Erg tevreden qua bedrijf en zonnepanelen

Beste Dre, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

snel , goed en betrouwbaar

vanaf het eerste bezoek tot en met de after sales, prima, installatie verliep volgens plan, kortom wij zijn zeer tevreden

Beste Martha, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Altijd behulpzaam en afspraken nakomen

Beste Melis, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede voorlichting, nette installatie.

Duidelijke voorlichting. Niet de goedkoopste oplossing, maar zeker erg concurrerend als je naar de opbrengst van de panelen (Maxeon 6) kijkt. Installatie erg netjes afgewerkt.

Beste Michielsen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Macroweg 22

5804 CL Venray