Goede service en uitleg top montage. En niet te vergeten een zeer goed opbrengst rendement.

Beste J, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

uitstekend

Was een heel aangename ervaring om zonnepanelen aan te schaffen en te laten installeren door Zonnepanelen Plus. Vriendelijke medewerkers, zowel de verkoper, de telefonistes die al mijn extra vragen kregen en de installateurs. Alles werd vlot en netjes geregeld. Ook het gebruik van de app werd goed uitgelegd. Heb nu mijn zonnepanelen die zijn werk doen, heb er geen omkijken meer maar maar zie op de app wel hoeveel het mij oplevert. Zonnepanelen Plus is een aanrader!

Beste Daisy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Voor zover wij kunnen beoordelen functioneert alles redelijk tot goed

Meer kunnen we niet melden op dit moment.

Beste Ferdy, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

toppers

Goede installatie, en aardige jongens

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Mooi,goed en prijzig .

Kwaliteit !

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Advies, planning, uitvoering en nazorg perfect geregeld

Alles is gewoon goed geregeld. Goede communicatie. Niet de goedkoopste maar in mijn optiek wel de beste installatie.

Beste Raymond, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van A tot Z fantastisch!

Na veel onderzoek en vergelijken van de verschillende aanbieders heb ik uiteindelijk voor zonnepanelenplus gekozen. ik heb gesproken met zeer vriendelijke verkoper die heel professioneel en niet opdringerig overkwam. Zonnepanelenplus is de duurdere optie, maar voor kwaliteit betaal je nou eenmaal iets meer. Ik ben zeer tevreden met de verkoop installatie en after sales. Kortom echt aan te raden!!

Beste Rik, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Wisselend positief/negatief

Voorbereiding prima. Schouw meterkast onvoldoende Panelen plaatsen prima Meterkast slecht, brandgevaarlijk Klachtafhandeling niet klantgericht en weinig Professioneel.

Goedemorgen, Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet naar verwachting is geweest. Ons excuses hiervoor en bedankt voor de eerlijke feedback. Uit navraag bij collega's is gebleken dat inmiddels alles is opgelost en dat uw zonnesysteem nu veilig en goed werkt. Mocht u nog verdere vragen hebben dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed advies, goede service en afhandeling

In het persoonlijke gesprek wordt goed uitgelegd wast het verschil tussen de soorten zonnepanelen is en ondersteuning gegeven in het maken van de keuze welke het best passende zijn bij de wensen. Wat ook erg fijn is het begeleiden bij de benodigde procedures en aanvragen

Zonnepanelen Plus levert technisch en in de omgang uitstekende service.

Onze ervaring is dat de medewerkers van Zonnepanelen Plus kundig in hun werk zijn, betrokken zijn bij het bedrijf waarvoor zij werken en zeer correct in de omgang.

we zijn tevreden

We kregen goede informatie, werk werd vlug gedaan, we zijn tevreden. Ook naderhand werden wij nog gebeld, om te kijken of alles naar wens was.

Beste Ger, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Uitstekende service.

Vanaf de eerste afspraak tot levering en plaatsing van de zonnepanelen een goede service. Alles was duidelijk en voor vragen werden we altijd goed geholpen.

Beste Bart, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Heel erg goed

Goede service, prima kwaliteit. Houden zich aan gemaakte afspraken en denken mee met de klant. Een aanrader!

Beste Jeanny, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede ervaringen

Goed voorgelicht alles is prima verlopen. Erg tevreden.

Beste Elena, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Helaas veel te veel steken laten vallen

Helaas kan ik niet zo enthousiast zijn als het gemiddelde hier, ze hebben wat mij betreft veel te veel steken laten vallen en missen klantvriendelijkheid. Het adviesgesprek ging vlot en ook onmiddelijk de offerte in huis, zonder voorbehoud of stelposten. Ook de groepenkast was geen probleem. Veruit de duurste offerte maar dan zou ik het ook helemaal goed voor elkaar hebben en voorbereid zijn op de toekomst inclusief de mogelijkheid van het bijplaatsen van panelen en accu's. Daarna werd het trekken om de voortgang erin te houden, eerst om een technische schouw te krijgen en vervolgens om de montage in te plannen. Sterk de indruk dat er alleen iets gebeurde als ik er om vroeg. Bij de technische schouw bleek plotseling dat de groepenkast toch niet voldeed. Vervolgens kwam er de mededeling dat die aangepast moest worden anders kon er niet geplaatst worden. Daar hing een prijskaartje aan van €1000,- en dat terwijl er geen stelpost voor opgenomen was. Dit bedrag naar €700,- terug weten te brengen maar ik wilde natuurlijk ook technisch de installatie tiptop voor elkaar hebben en ik wilde de zonnepanelen met 40 jaar garantie. Uiteindelijk dus opnieuw een prijs overeen gekomen en toen kon de plaatsing gebeuren. 2 Dagen na de plaatsing lekkage in het dak op de plek waar de panelen waren gekomen. Eerst zelf gekeken en toen kwam ik er al achter dat er klemmen waren die helemaal los zaten en die ik zo tussen de panelen weg kon pakken. Zelf de boel maar vastgezet daar waar ik zag dat het niet goed zat maar de lekkage oorzaak kon ik zo snel niet vinden. Het bedrijf laten komen en toen bleek er een dakpan volkomen open te staan. Die weer goed gelegd en daarmee was de lekkage verholpen maar de sporen van de lekkage binnen die blijven wel natuurlijk. Vervolgens kwam ik erachter dat ik met de geleverde installatie helemaal geen accu's bij kan plaatsen omdat ik daar de Envoy Metered voor nodig heb in plaats van de geplaatste Envoy S.

Beste Peter, Bedankt voor uw bericht, Zoals ik u eerder beloofd heb in de mail zou ik het gaan uitzoeken voor u. Als eerste wil ik beginnen met een excuses voor het lange wachten. Hieronder ziet u onze reactie op de door u aangedragen punten: 1: We willen onze excuses aanbieden voor het feit dat het gehele traject lang heeft geduurd. Dit kwam door drukte. 2: Meterkast; Er is tijdens de technische schouw naar voren gekomen dat dit aangepast moest worden. Vervelend dat de adviseur dit tijdens het verkoopgesprek niet heeft gezien. Gelukkig dat de schouwer het wel heeft geconstateerd en dat u hierdoor een mooie veilige installatie heeft. 3: Lekkage; helaas komt het wel vaker voor dat een dakpan niet goed ligt na de montage. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wederom onze excuses hiervoor en wij zijn blij te horen dat het snel door de monteurs is opgelost. 4: Envoy: Wij zien in het systeem dat u getekend heeft voor een Envoy Standaard. Hieruit concluderen wij dat u zich op moment van de aankoop bewust was van wat u kocht. Mocht u ooit willen uitbreiden naar een Envoy Metered dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We willen u veel plezier wensen met uw zonnesysteem. Mocht u nog verdere vragen hebben of nog openstaande punten dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Offerte versturen is te veel moeite

Adviesgesprek kon enkel aan huis, maar wat een zonde van je tijd! John is langsgekomen en er zou een offerte opgemaakt worden binnen hooguit 2 weken. Overmorgen is het 4 weken geleden en de offerte moet nog steeds volgen. Nee, ik ga er niet achteraan bellen. M.i. zegt dit wat over de structuur en betrouwbaarheid van de organisatie. Als je bij aanvang al vergeten wordt, hoe moet het dan verder?! 2 sterren enkel voor de vriendelijkheid. Geen idee wat de ‘plus’ in de bedrijfsnaam doet. Misschien iets met ‘2 plus 8 weken wachten’ ofzo?

Beste Alan, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u tot op heden geen offerte van onze adviseur heeft mogen ontvangen. Dit is absoluut niet de werkwijze die wij hanteren, excuses dat het zo is gelopen. Inmiddels heeft de adviseur contact met u opgenomen en ook zijn excuus aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Zonnepanelenplus.

Zeer tevreden over Zonnepanelen Plus

Wij hebben Zonnepanelen Plus voor de tweede keer als zeer positief ervaren vanwege de volgende punten: - Goede advisering - Werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten - Alles netjes volgens afgesproken planning uitgevoerd - Installaties beide keren perfect uitgevoerd - Vriendelijke en accurate monteurs - Goede uitleg na de installatie - Goede aftersales service t.a.v. garantiecertificaten en gebruikerstips.

Beste D.M. Burhenne, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u voor een tweede keer voor ons bedrijf heeft gekozen, en dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service, fijne mensen en duidelijk advies

Vanaf het eerste gesprek is er duidelijk gecommuniceerd, geen “pusherig” verkoop gesprek. Zonnepanelen zijn keurig op de afgesproken dag geïnstalleerd en uitleg gegeven omtrent de werking en instellingen. Leuke gasten welke hebben geïnstalleerd en werken lekker door

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

mijn ervaring is prima.

netjes voorgelicht,keurig geinstalleerd, verder prima nazorg en het werkt allemaal prima.

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Montage team was fantastisch maar klantenservice moet sneller kunnen

Panelen werden gelegd op 21-6 en werkte direct al niet. Gebeld met klantenservice en hebben een week lang bijna dagelijks contact gehad. Steeds weer werd gevraagd om de aardlek aan te zetten maar deze was aan. Na een week werd een afspraak gemaakt voor 6-7 om het te verhelpen. Dit is mi wel lang en niet nodig dat dit zo lang moet duren. Monteur was supersnel en vriendelijk klaar en heeft 6-7 de q relay vervangen waardoor het systeem werkte. Dus wel tevreden! Zeer goed en vriendelijk montage team wat ook nog eens super netjes werkt.

Beste Maurits, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zijn constant bezig met verbeteringen en zullen dit als een verbeterpunt meenemen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe.

Kwaliteit en goed werk geleverd.

Zeer tevreden. Top kwaliteit zonnepanelen.

Beste Aranka, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Betrouwbaar

Goed advies maar niet altijd even snelle reactie op mails

Beste Sietske, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zijn constant bezig met verbeteringen en zullen dit als een verbeterpunt meenemen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe.

Prima levering

Zonnepanelen Plus heeft de levering en installatie tijdig aangekondigd. Installateurs die ingehuurd waren waren bijzonder vriendelijk en hebben duidelijke uitleg gegeven. Schade aan dakkapel is keurig opgelost. Zonnepanelen werken prima.

Beste Hetty, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Heldere afspraken en duidelijke communicatie!

Alles correct geregeld van voorlichting over type zonnepanelen en kosten tot aan plaatsing.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Bij problemen geeft zonnepanelen.plus helaas niet thuis

In 1e instantie is alles goed geregeld. Echter na ruim 1 maand gaat er meerdere keren per dag een rood storinglampje branden op het Enphasekastje. Volgens Zonnepanelen.plus is dan een (of meerdere) omvormer(s) uitgeschakeld omdat er teveel stroom wordt opgeleverd. Veiligheid prima! Maar als dit dagelijks uren gebeurd en ook bij bewolkt weer en 's avonds half 10 tijdens regen wordt wat vervelend. Zonnepanelen.plus schuift t af op Stedin en doet niets!

Beste E. Snijders, bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de uitleg die u van ons heeft gekregen, zelfs na meerdere telefoongesprekken met u. Zoals wij al hebben aangegeven, kunt u in de Online Monitoring zelf ook zien welke melding samenhangt met het rode lampje. Overdag komt hier de melding over wisselspanning te hoog, wat duidt op een te vol stroomnet, waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wanneer dit 's avonds of op donkere dagen gebeurd, is het vermoedelijk dat er te weinig zonlicht is en er daarom geen opwek van energie plaats vindt. Zoals wij telefonisch met u hebben besproken kunnen wij een monteur langs laten komen en vernemen wij graag nog uw reactie hierop. Ondanks alles wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.