Alles correct en snel geregeld conform afspraak!

De dag dat ik de nieuwe tarieven voor Januari 2023 door kreeg van mijn energie leverancier, kwam er een zeer correcte vertegenwoordiger van Zonnepanelen Plus 's avonds aan de deur! Toevalstreffer dus, maar e.e.a. leidde snel tot een offerte en dus een order met tevens Airconditioning! Een aanrader voor ieder, veel goedkopere warmte dan gas, en zeer energie zuinig, die je bovendien zelf opwekt! Zonnepanelen Plus heeft alles snel en correct geregeld, inmiddels geniet ik volop van een veeeeuuuuul lagere energie rekening, snelle warmte indien nodig en nu in de zomer heerlijke koelte! Een zeer tevreden klant!

Beste Ewout, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Wij zijn tevreden over de plaatsing van de zonnepanelen.

Plaatsing zonnepanelen netjes verlopen.

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Kwaliteit en klanttevredenheid staan in hun vaandel!

Vanaf het begin tot en met de aflevering: - Heldere communicatie - Afspraak = afspraak - Klantgericht - Kwaliteit Zeker, alles heeft zijn prijs, maar met zoveel andere zaken is goedkoop = duurkoop Na installatie was er nog een klein servicepuntje: Ook perfect opgelost. Ik had met geen ander bedrijf in zee willen gaan!

Beste Jurg, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Conform afspraak geleverd

Vriendelijk, meedenkend, werken volgens afspraak.

Beste Miranda, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit, kundige installatie, goede follow-up.

Zie boven

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Konden leveren wat ik wilde tegen een redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Zonnepanelen van begin tot eind is een heel proces maar bij ons naar tevredenheid verlopen. Bij het plaatsen van de nieuwe meterkast kwam er een probleemje aan het licht voor de kabel aansluitingen doordat de panelen op 2 verschillende daken liggen maar dat is netjes opgelost. Panelen lijken goed en na verwachting te werken maar dat totaal plaatje hebben we eigenlijk pas na een jaar duidelijk. Dit alles en de goede communicatie maken dat wij tevreden zijn over Zonnepanelenplus.

Beste Jon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles vanaf eerste afspraak tot afhandeling correct verlopen !! En afspraken nagekomen!!

Beste John, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Betrouwbaar en efficient!

Betrouwbaar en efficient

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prachtig bedrijf die niet over 1 nacht ijs gaan

Met zonnepanelenplus in contact gekomen op een verjaardag. Daarna zaken in gang gezet. Voorlichting thuis gehad en op een dusdanige manier dat je kunt zeggen dat je geen vragen meer hebt. Heel duidelijk en goed verhaal. Goede begeleiding gehad in het hele proces. Sinds eind februari 2023 zijn de panelen gerealiseerd aan de voorkant en achterkant van ons huis. We zijn er blij mee.

Beste Luuk, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed werk afgeleverd

De gemaakte afspraken nagekomen, netjes gewerkt, ook op de veiligheid tijdens het werken gelet. Zeker aan te bevelen.

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede producten, matig installatie team

Top ervaring met de meterkast vervanging. Top Panelen. Installatie crew deed weinig moeite om dakpannen te sparen en ruimt rommel niet op. Schade afhandeling duurt ook lang.

Beste Walter, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zijn constant bezig met ons te verbeteren en daarom zullen wij dit zeker intern bespreken. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Eerlijk bedrijf

Goed bedrijf met goede mensen in dienst die duidelijk uitleg geven over de gang van zaken. Goede monteurs die de panelen plaatsen alleen zijn daar nog wel een paar verbeter puntjes.

Beste Patrick, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, na enkele verbeterpunten na. We zijn constant bezig met verbeteringen en willen graag van u weten welke punten wij nog zouden kunnen verbeteren. Zou u dat op de mail willen zetten: [email protected]. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima geholpen.

Zonnepanelen heeft bij ons 14 panelen geplaatst op een pvc dak, hadden ze eerder het verkeerde materiaal voor bij zich, is netjes opgelost en dezelfde week zijn de panelen in een dag geplaatst, ook de nazorg is prima verlopen, vriendelijke mensen zijn erg behulpzaam ook aan de telefoon. Kortom wij zijn er zeer tevreden over!

Beste I, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat ondanks dat wij niet op de installatie dag de juiste materialen bij ons hadden, dat u tevreden bent met hoe wij dat hebben opgelost. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Waardeloze nazorg

Panelen liggen er, maar erg slecht werk geleverd m.b.t. de afwerking. Ruimte genoeg gegeven om e.e.a. op te lossen. Moet meermaals aankloppen om überhaupt een antwoord te krijgen. Na mijn laatste mail al weken niet meer gehoord. Jammer, we hadden juist deze duurdere keuze gemaakt in de hoop dat de kwaliteit navenant zou zijn. Met deze beoordeling meer dan twee maanden gewacht in de hoop een reactie op mijn e-mail te krijgen.

Beste Hein, bedankt voor uw bericht.Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van de door u aangegeven punten, ook niet nadat de monteurs zijn terug geweest voor de herstelwerkzaamheden. De projectbegeleider heeft gekeken naar uw laatste mail en geeft ook aan hier niet op te hebben gereageerd. Graag willen wij nogmaals met u in gesprek gaan om alsnog uw laatst genoemde punten zo goed mogelijk op te lossen. De projectbegeleider zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Ondanks alles wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Fijne en deskundige vakmensen

Onze panelen liggen er nu sinds eind Maart op en we zijn zeer tevreden.

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Traag

Heel vaak achteraan moeten bellen. Heel veel beloftes gehad dat er dezelfde dag wordt teruggebeld, maar die werden nooit nagekomen. De verkoper aan de deur beloofde dat de panelen binnen 1 maand zouden worden geinstalleerd, dat werd vele maanden.

Beste heer Huisman, Het spijt ons te lezen dat u ons als traag heeft ervaren. Er is door de verkoper helaas een te gunstig beeld geschetst door tegen u te zeggen dat de zonnepanelen binnen een maand geplaatst konden worden. Ons excuses hiervoor. Wij snappen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Tevens ons excuses voor het niet tijdig nakomen van de terugbel verzoeken. Door de huidige drukte lopen we hier helaas vaker tegenaan dan de bedoeling is. Mocht u verder nog vragen hebben dat kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij wensen u alsnog veel plezier van uw zonnesysteem. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed en betrouwbaar

Het proces aan de voorkant (uitleg, advies en verkoop) was aangenaam, vriendelijk en adequaat. Vervolgens heeft de plaatsing heel lang geduurd door de drukte. Uiteindelijk goed geplaatst en prima in gespeeld op onze wensen achteraf (andere kleur bevestigingsmateriaal). De monteurs hadden het ook razendsnel waardoor er zelf in de avond in het donker gewerkt is. Al met al zijn we tevreden.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Netjes verzorgd vriendelijke monteurs,harde werkers goed overleg. Goed bereikbare klantenservice staan je vriendelijk te woord en denken met je mee dus in één woord zeer tevreden

Beste Hennie, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Waardeloze firma

Verkeerde voorlichting, komen afspraken niet na, zit na 3/4 jaar nog steeds met een stroomprobleem

Beste heer Russel, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw zonnesysteem. Ik lees dat u aangeeft al sinds langere tijd een probleem met de stroom te hebben maar ik zie geen melding hiervan in ons systeem. Als het probleem zich nog steeds voordoet kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Indien de oorzaak van uw probleem door de installatie van de zonnepanelen komt zullen wij ons best doen om dit voor u op te lossen. Wij wensen u alsnog veel plezier van uw zonnesysteem. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit en perfecte service.

Wij hebben hele goede ervaringen met Zonnepanelenplus, kwalitatief goede producten en een hele goede aftersales.

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zondermeer positief

Goede uitvoering en ook op after sales vragen wordt snel en adequaat gereageerd.

Alle afspraken zijn naar tevredenheid uitgevoerd

Het heeft wat lang geduurd na de eerste aanvraag en offerte maar daarna is alles volgens afspraak gegaan en tot op heden zijn we tevreden. Er loopt nu een aanvraag om er toch nog drie panelen bij te plaatsen

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. De aanvraag van de extra panelen is in goede orde ontvangen en zodra we daar meer over weten zullen we u benaderen voor installatie. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

prima service

Fijn bedrijf, altijd netjes teruggebeld. Blij met onze zonnepanelen.

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Erger kon niet

Het team wat hier is geweest is helaas heel slecht Alles wat fout kon gaan ging fout Het is te veel om op te noemen wat fout ging allemaal Ik ben er klaar mee

Beste heer Cox, Spijtig om te horen dat na de compensatie na het oplossen van het probleem dat u niet tevreden bent. We hebben alles er aan gedaan om u tevreden te stellen. Maar ondanks alles wensen wij u wel veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Uitermate tevreden.

Zowel het verkoopcontact verliep in een goede sfeer met een duidelijk verhaal. Ook de installatie van de zonnepanelen ging 'van een leien dakje'. Al met al een zeer tevreden klant.

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Macroweg 22 5804 CL Venray