Erger kon niet

Het team wat hier is geweest is helaas heel slecht Alles wat fout kon gaan ging fout Het is te veel om op te noemen wat fout ging allemaal Ik ben er klaar mee

Beste heer Cox, Spijtig om te horen dat na de compensatie na het oplossen van het probleem dat u niet tevreden bent. We hebben alles er aan gedaan om u tevreden te stellen. Maar ondanks alles wensen wij u wel veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Uitermate tevreden.

Zowel het verkoopcontact verliep in een goede sfeer met een duidelijk verhaal. Ook de installatie van de zonnepanelen ging 'van een leien dakje'. Al met al een zeer tevreden klant.

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

firtst time right

goed, snel, kwaliteit. Fijn team om mee te werken.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

meld de opgeslagen stroom, maar is een slechte detail gever

De Fronius en de daarbij horende app, werkt goed in het geven van de opgenomen Kwh na een zonnige of minder zonnige dag. Simpel de details bekijken per uur of dag werkt niet, of ik kan het niet vinden. Kennissen met ook panelen, kunnen mij in een simpele handeling alles details laten zien. Ook moet je elke keer weer inloggen en dan nog schiet hij terug naar de app logo op mijn scherm. Of ik zit ineens in Chili - San Francisco etc. Met schitterende scores.... En vergeleken bij onze buren [door ons aangemeld] hebben wij kleurverschil in de platen.

Top service en product

Erg tevreden met het hele proces van verkoop tot plaatsing tot de after-sales. Wat een goed team werkt daar. Ook erg tevreden over het product en de opbrengsten.

Beste Iris, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit en service

Na diverse gesprekken gevoerd te hebben met adviseurs van Zonnepanelen hebben wij gekozen voor Zonnepanelenplus. De schouw werd uitgevoerd en de afspraken werden duidelijk gecommuniceerd. Na installatie was er tussen de zonnepanelen en de Envoy geen communicatie. Dit probleem is goed opgepakt. Zowel door de projectbegeleider als door de monteur werd ik goed op de hoogte gehouden. De oorzaak werd gevonden en is door de monteur keurig opgelost. Het systeem werkt als een zonnetje.

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Duidelijk afspraken en alles volgens planning.

We zijn over het algemeen erg tevreden. Product is goed, de Inregeling heeft even op zich laten wachten. Maar dat had geen invloed op de panelen. En niet elk bedrijf die ze inhuren werken even netjes. Bij onze buren moesten ze terug komen omdat de afwerking niet goed was. En wij kijken nog op een lelijke kabel wat onder het paneel vandaan komt. Dit hebben we aangeven bij de installateurs maar hebben er niks aangedaan, dus maar even bellen.

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

trage reacties

Na de schouw heeft het lang geduurt voordat er een concrete terugkoppeling lwam. Ook de reactie die uiteindelijk kwam was niet in lijn met hetgeen met de technische mensen was besproken. De technische mensen die de schouw en installatie uitvoeren zijn wel echt prima, vooral de terugkoppeling vamuit kantoor is erg traag

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Jammer dat de communicatie met kantoor niet naar wens is verlopen, na een technische opname moeten wij alles verwerken in het systeem en opnieuw passen en meten digitaal, hieruit kunnen nog wijzigen naar voren komen en om alles goed te verwerken kost dit tijd. We hadden hierin beter een mail kunnen versturen ivm verwerkingstijd. Ondanks dat wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima kwaliteit en service, maar erg duur.

We zijn erg tevreden met onze zonnepanelen. Mooi gemonteerd, prima afgewerkt en een hoge opbrengst. Een elektricien heeft bij ons de kabel van zolder naar de meterkast helemaal binnenshuis weg kunnen werken. Dus naast een extra stop en modem in de meterkast zie je er niets van. Hoor van anderen dat die de zonnepanelen voor duizenden euro's minder hebben kunnen plaatsen. Goed om meerdere offertes op te vragen. Maar zeker een goede partij.

Beste Menno, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Snel en vakkundig advies

Snel,duidelijk geholpen van A tot Z. Geen achteraf bij komende kosten zoals afgesproken alles geregeld. Ook bij de montage vakkundig afgeleverd en netjes opgeleverd met duidelijke uitleg. Raad het iedereen aan

Beste Roel, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Slecht

Na het plaatsen van de zonnepanelen moest ik het werk bekijken om een akkoord te geven. Ik gaf hierbij aan dat de panelen wel erg hoog lagen waardoor ik niet meer kan lopen tussen raamkozijn en zonnepanelen om de ramen te wassen. Dit kon niet anders dus toch maar akkoord gegeven. Zat me toch niet lekker dus nogmaals gebeld met zonnepanelen plus. Kreeg als antwoord: U heeft toch akkoord gegeven. Kan aangepast worden voor nog eens 1000 euro. Dit is een hoop geld dus laat het maar zo. Stukje nazorg ontbreekt hier naar mijn mening...

Goede Zonnepanelen.

De Zonnepanelen zijn goed, het duurde welling eer ze geplaatst konden worden en het aanbrengen gingen 2 x omdat niet alle onderdelen op voorraad waren. Ik kon mijn klachten daarover wel aan ze kwijt en men bood ook excuses aan. Ik ben tevreden nu de installatie voltooid is en ik raad Zonnepanelen plus zeker aan, want uiteindelijk ben ik dik tevreden.

Beste Chris, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Communicatie e-mail allemaal onder verschillende naam zeer verwarrend dus graag met 1 mailadres.

Communicatie e-mail allemaal onder verschillende naam zeer verwarrend dus graag met 1 mailadres ontvangen en versturen en afdeling voor BTW terugvragen mailverkeer zeer onduidelijk (Maasland) en daar word gevraagd naar copy paspoort te versturen en meer persoonlijke dingen die niet via de mail moeten gaan maar op vertrouwelijk manier, AVG graag serieus nemen omdat documenten zoals paspoort in verkeerde handen kan komen.

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben meerdere afdelingen waardoor wij ook verschillende e-mailadressen hanteren, al onze mails eindigen op: @zonnepanelenplus.nl hierdoor weet u zeker dat de mail van ons afkomstig zijn. U heeft vanuit Maasrand een losse mail gehad om alles overeenkomt met de aanvraag vandaar dat de vraag over uw paspoort word gevraagd. In deze mail word ook een link vermeld naar de rijksoverheid ivm AVG wet. Mocht u vragen hebben kunt u altijd met Maasrand bellen hierover of met ons. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles super keurig en netjes geregeld. Afspraken worden stipt nagekomen. Erg tevreden qua bedrijf en zonnepanelen

Beste Dre, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

snel , goed en betrouwbaar

vanaf het eerste bezoek tot en met de after sales, prima, installatie verliep volgens plan, kortom wij zijn zeer tevreden

Beste Martha, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

TOP

Klantvriendelijk en kundig

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Altijd behulpzaam en afspraken nakomen

Beste Melis, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zeer teleurstellend

Goede kwaliteit panelen, slechte service, planning en klantgerichtheid: Verkoper is schimmig over prijs panelen, na aandringen een 'speciale korting' ontvangen. Verkoper geeft tevens aan dat de panelen binnen 2 maanden op het dak liggen, maar na akkoord van offerte heeft het 3,5 maand geduurd. In die tijd hoor je ook niets van ze, bij telefonisch contact over status van de bestelling zijn sommige medewerkers onvriendelijk. Nu (6 weken na installatie) wacht ik nog steeds op mijn inloggegevens van het monitoringssysteem. Panelen zijn van hoge kwaliteit en monteurs zijn zeer kundig en vriendelijk, maar klantenservice en planning is zeer matig. Ik raad dit bedrijf af.

Beste heer Brands, het spijt ons te horen dat u de planning en het daaruit volgende contact met onze klantenservice als onvoldoende heeft ervaren. Ten tijde van uw installatie zijn wij inderdaad overvallen door de drukte in de markt en waren de doorlooptijden inderdaad langer dan aangegeven door onze verkoper. Deze uitdaging was er echter op dat moment ook voor andere zonnepaneel bedrijven en door het hanteren van langere doorlooptijden hebben wij wel de kwaliteit van onze installaties weten te waarborgen. Onvriendelijkheid aan de telefoon is uiteraard niet waar wij voor staan, dus ons excuses hiervoor. Wij zien dat u de inloggegevens van het monitoringssysteem inmiddels heeft ontvangen en dat uw systeem actief is en zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van zonnepanelen en de installatie. Bedankt voor uw waardevolle feedback zodat we weten waarop we nog kunnen verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben kunt u altijd bij ons terecht. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede voorlichting, nette installatie.

Duidelijke voorlichting. Niet de goedkoopste oplossing, maar zeker erg concurrerend als je naar de opbrengst van de panelen (Maxeon 6) kijkt. Installatie erg netjes afgewerkt.

Beste Michielsen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service en duidelijk contact van begin tot eind

Beste van der Lee, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Gewoon top

Vanaf het begin een goed gevoel

Beste Giacomo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit en vakmanschap

Mijn ervaringen met Zonnepanelen Plus zijn uitstekend. Na eerst een uitvoerige en grondige voorlichting te hebben gehad ben ik overgegaan tot de aanschaf van zonnepanelen. Bij de technische inspectie bleek dat ik meer ruimte had voor zonnepanelen dan in de offerte stond. Direct gedaan. De nieuwe offerte was in no time klaar. Na akkoord wel even wachten op het plaatsen van de zonnepanelen maar dat was verder geen probleem. Het plaatsen is prima gegaan. Kundig en netjes. Nu zo'n 5 maanden verder en geen enkel probleem ervaren, de zonnepanelen werken prima. Alleen maar lof voor deze firma en zeker een aanrader.

Beste Dirk, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Correcte begeleiding

Op tijd informatie gekregen wat te doen en ook iedere keer respons

Beste heer Kievit, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed geregeld

Prima geholpen en netjes afgeleverd.

Beste Anthony, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zeer tevreden over alles

Snel en vakkundig geplaatst, goede service en heel vriendelijk personeel

Beste Conny, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Macroweg 22

5804 CL Venray