Lange leveringstermijn

lange leveringstermijn

Zeer netjes.

Zeer mooie trekhaak. Ik heb geen klachten. Het enige negatieve is dat ik genoodzaakt ben een nieuwe fietsendrager te kopen, aangezien deze trekhaak niet werkt met oudere fietsendragers. Ik denk dat het tijd wordt.

Snel direct 3 dagen later alles binnen..

Goede trekhaak en past perfect.

Eenvoudig te monteren, eerst moet je een Kia Niro geheel ontdoen van binnendelen achterbank, bumper en achterlichten. De handleiding voor boven genoemde demontage is te summier om het voor de 1e keer uit te voeren.

Goed product, snelle levering

Simpel opzoeken voor het juiste type trekhaak. Ook module soorten en trekhaakbedrading duidelijk aangegeven. Incl goede duidelijke gebruiksaanwijzing voor mijn Italiaanse trekhaak. Gunstig geprijsd.

Een ruime 10 voor service en kwaliteit van de trekhaak en elektrische set

Goed geholpen in het selectie proces en de zeeer vlotte levering! Ik raad dit bedrijf aan!

Snel besteld en snel geleverd

Goed gedaan

Erg mooi product ontvangen met duidelijke handleidingen. Na een aantal maanden een klein gebrek geconstateerd aan de trekhaak en dit is, zeer plezier onder garantie verholpen. Top geregeld!

20.06 besteld 21.06 geleverd. Super vriendelijke bediening en een super goede service. Een echte aanrader.

Foute levering, wel nette service.

Onjuiste trekhaak ontvangen, achteraf blijkt dat de inhoud van het bestelde pakket op de site al onjuist was. Wel voor het juiste voertuig besteld incl vermelding van het kenteken. Na contact is wel de juiste trekhaak gestuurd en de andere netjes opgehaald. Helaas heeft dit meer tijd van de planning in beslag genomen.

Fijn , correct bedrijf

Trekhaak besteld met kabelboom , keurig geleverd , zag er perfect uit en ook contacten liepen goed

Vlugge en correcte levering, top.

De trekhaak was heel vlug geleverd op het gevraagde adres. Alles was zoals beschreven. De prijs was viel heel goed mee.

Goed en super geholpen

Goede communicatie en snelle reactie

tgv mishandeling van het pakket door DHL is de trekhaak incompleet en vernield(hoe krijg je het voor elkaar), hangend in DHL-tape, met veel vertraging aangekomen. (kennelijk is het geen favoriet pakket(je) Na melding (en foto's) aan Trekhaakdiscounter is er direct telefonisch contact geweest, resulterend met een nieuwe levering van een nieuwe trekhaak (van een bekend merk). Zonder mankeren.

Prima product en een snelle levering van de trekhaak inclusief kabel

Ik heb een super goede ervaring met dit bedrijf.

Netjes op tijd

Volgende keer weer

in een woord zeer goed

goede service bij vragen vlot en goed geholpen produkten passen goed en de bekabeling ook goed met duidelijke omschrijving

*****

*****

top service!!!!!

prima bedrijf, top service…!!!

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf.

Goed en niet te duur.

De trekhaak past goed en de 7 polige stekker was ook goed aan te sluiten met de beschrijving die erbij was.

De afwerking van de bestelling ging heel goed.

De bestelling werd in 2keer geleverd, n.l. het ene deel(kabelset uit Ned) was er al heel snel, en het tweede deel (trekhaak)moest uit Polen komen, was echter toch binnen een week binnen. Al met al ben ik heel tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de bezorgde trekhaak en kabelset via Trekdiscounter.nl

De geleverde trekhaak en de kabelset bleek prima te passen op onze auto. Dit maakte de montage voor mijzelf goed uitvoerbaar. Ik ben heel tevreden met dit product.

Jammer van de verkeerde kabelboom afsturen herstel verliep goed

Vlot en transparant geregeld.

Heb verder niet zo veel aan het bovenstaande toe te voegen. Het duur de even voordat ik door had dat het bestelde in twee verschillende pakketten en op verschillende tijden bezorgd zou worden. Maar dat stond wel duidelijk op papier en toch maakte het me nog wat onzeker vooral omdat het pakket uit het buitenland veel langer duurde dan het andere.