Goede snelle levering

Trekhaak was snel geleverd! Ik had nog een vraag en die werd okk snel en duidelijk beantwoord.

Prijs-kwaliteit is top

Voor de 2e keer een trekhaak set aangeschaft, gewoon goed. Al kloppen de omschrijvingen niet altijd op de website, men is daar zelf ook van op de hoogte. Dat is eigenlijk het enigste puntje van verbetering, rest is top

Scherpe prijs de levering duurt wat lang.

Scherpe prijs de levering duurt wat lang

top berdijf

alle medewerking

Perfecte levering, zeer tevreden.

snel en betrouwbaar, met goede communicatie.

Duidelijke website en goede prijzen

Snelle levering en makkelijke webshop om de juiste trekhaak te bestellen. Kabelboom en trekhaak kwamen van 2 verschillende locaties maar ze zijn allebei 2 dagen na de bestelling al geleverd. Top bedrijf. Echt aan te bevelen!

Prettig zaken doen

Het bedrijf reageert vlot op vragen, stuurt een goede offerte. Levering van de bestelling duurde iets langer dan in eerste instantie toegezegd. Communicatie over de levering liep niet zo goed, de bestelling was er opeens. Mogelijk dat Transmission wel prima transporteert maar minder communiceert. Al met al: zeer tevreden

snel geleverd en prima service.

Ondanks dat de trekhaak en de kabelboom van twee verschillende locaties kwamen, is alles toch snel geleverd. Ik had een technische vraag aan de klantenservice, die mij prima heeft geholpen.

Ze hebben een snelle levering, makkelijke webshop waar je zonder problemen de goede trekhaak kan uitzoeken(als je weet wat voor auto je hebt) en een goede prijs.

Goed persoonlijke service

telefonisch prima geholpen

Fijne website goede prijzen prettige klantenservice

Fijne website goede prijzen prettige klantenservice

Lang wachten, matige instructies

De trekhaak liet ongeveer 2,5 weken op zich wachten. Dat is iets langer dan ik had verwacht en de klantenservice had gezegd. De traceercode kreeg ik pas op de dag van de levering van jullie, die zou ik eigelijk al bij de verzending krijgen. Gelukkig had FedEx mij deze al via SMS bezorgd. Anders had ik mijn pakket niet kunnen ontvangen of leverkeuze aanpassen. Verder kunnen de instructies, vooral van de ECS kabelset, nog wel wat verduidelijking gebruiken.

top

Snel levering past perfect goede service Sandor Autotronic Zwaag

Ik heb precies ontvangen wat ik besteld hen

Prima.

Super service en goede service.

Al vele trekhaken besteld bij dit bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding en de mensen reageren snel als er een vraag is.

Na wat kleine probleempjes is het super opgelost

Door dat de doos beschadigd was, is er een klein onderdeeltje verloren gegaan, maar dat word na geleverd.

Snel antwoord. Goede service.

Producten zijn scherp geprijsd en kwalitatief goed.

Sehr freundliche Mitarbeiter. Schnelle Abwicklung, Freundlicher Kontakt. Eine Reklamation wurde sofort erledigt. Schnelle Antworten. Viele Grüße

mijn ervaring tot nu toe perfect

alles naar tevredenheid binnen enkele dagen geleverd trekhaak zelf gemonteerd nu alleen bedrading nog laten aansluiten bij een garage paste verder goed zonder zaagwerk in de bumper alleen het tekeningetje voor het te boren gat iets beter aanduideden verder perfect

Tevreden klant

Alles in orde

Meer dan goede service!

Voor een BMW 1 serie met M-pakket een trekhaak elders besteld ,deze paste niet. Andere leverancier kon dit niet oplossen. Na intensief mailverkeer met trekhaak discounter konden zij wel een passende trekhaak leveren. Elk ander bedrijf had al lang opgegeven. Trekhaak was na een paar weken (zoals op voorhand al medegedeeld) binnen en past perfect. Dit scheelt het vervangen van de achterste uitlaat demper en dus meer dan €500,- Daarnaast was de trekhaak scherp geprijsd. Boven verwachting goede service!

Prettige service bij telefonisch contact.

Het bedrijf doet wat het beloofd.

Nog niets ontvangen na 1maand

Nog niets ontvangen na 1maand

FANTASTISCH

Keurig op tijd geleverd. Afneembare trekhaak, BMW F 10 Bij de montage had ik wat vragen, Deze zijn keurig beantwoord, zodat ik zelf deze trekhaak netjes kon monteren. Ja een fijn bedrijf die alles nakomt. Ik zou willen dat ieder bedrijf zijn klanten zo behandeld

Snelle levering en eenvoudige montage

simpelweg top