correct

Klantvriendelijk maar iets te laat

Geen track & tracé gehad wel vriendelijk en goed geholpen door de medewerker. Twee bouten niet meegeleverd en onduidelijkheid in de montage handleiding

Zeer snelle service Dank je

Goed product en heldere communicatie

Trekhaak past goed op voertuig. Vragen over montage snel en doeltreffend via e-mail beantwoord.

Prima geregeld

Hoewel zending van twee verschillende adressen moest worden verstuurd kwam levering keurig op tijd. Aanrader.

Fijn bedrijf

Ze hadden een probleem met de levering door het verkeerd invoeren van mijn huisnummer,werd super opgelost.

Goede uitleg bij de verkoop. Ook goede nazorg.

Bij de de verkoop had ik wat vragen over de kabelset. Deze werden netjes en duidelijk beantwoord. Ook goede nazorg, ik was een kapje verloren, welke zonder al te veel moeite kon worden nabesteld. Ik zou hier zo weer een trekhaak bestellen.

Besteld met kenteken en geleverd in de aangestelde termijn. Past perfectrekening

Heb de trekhaak incl wagenspecifieke kabelset besteld en daarbij het kenteken opgegeven. Kabelset kwam de volgende ddag al binnen, trekhaak zelf na 4 ddagen vanuit Roemenië. Alles paste perfect en duidelijke inbouw beschrijving.

precies krijgen wat je mag verwachten

nog even telefonisch contact gehad , prettig en duidelijk

zeer tevreden

Snelle levering en goede service na een transportschade

Trekhaak was niet op voorraad maar werd direct contact genomen en geregeld. Met een paar dagen alles in huis.

Perfect geholpen!

Even gebeld met de vraag hoe ik kon bepalen welke kabelset in nodig had, netjes bar de dealer doorverwezen en uiteindelijk dus de juiste kabelset kunnen bestellen. 1 minpunt is dat je geen t&t link krijgt zodat je de goederen kan volgen. Anders een dikke 5 sterren.

Zeer goed geholpen

De trekhaak was precies goed paste direct makkelijk te monteren

Goed en snel

Zeer goed en snel geleverd

Alles paste, degelijk en mooi

Bijbehorende handleiding wel erg weinig.

Perfecte service, goede prijs en snelle levering!!

Goede ervaring, heb hier al vaker besteld en zal het ook zeker nog vaker doen. Ze zijn telefonisch bereikbaar dus meteen antwoord op mijn vragen. Prijs kwaliteit is goed met duidelijke montage handleiding. Snelle levering en alles compleet. Frank Ven auto's Best

Ruim binnen de tijd.

Probleemloos, zeer tevreden

Goede communicatie met service afdeling, mail wordt snel en accuraat beantwoord. 7 pin stekkerset werd kosteloos geüpgraded naar 13 polig bij niet op voorraad. Scherp geprijsd, vlotte levering, afspraken worden nagekomen.

Voorraad klopt niet en levering uiteindelijk onmogelijk..

Trekhaak besteld, op "voorraad" en leverbaar voor mijn auto. Volgende de bevestigings email 2-3 dagen levertijd. Na 4 dagen een telefoontje of ik echt dat type auto heb. Nog een dag later een voicemail of ik ze terug kan bellen, helaas maar halve dagen bereikbaar dus na het weekend pas gelukt om terug te bellen waar me vertelt werdt dat ze het niet kunnen leveren maar wel een kabelset gestuurd hadden maar die niet gaat passen dus of ik die terug wil sturen en als die binnen is kan ik me geld terug krijgen. Dit was dan wel weer snel geregeld na aandringen. Vervolgens staat de desbetreffende trekhaak nog steeds op "voorraad" en leverbaar op de site..

Prima geregeld!

Nette en vlotte levering. Alleen jammer dat de bestelling in deelvracht geleverd wordt. Eerst de haak, een dag later het eletrische gedeelte.

Prima prijs kwaliteit alleen montagehandleiding is vrij beperkt

Gekozen voor een verticaal afneembare trekhaak voor een audi a6 c6 avant met 13polige jaegerkabelset. Instalatiecd van de jeagerset was wel meegeleverd maar een leeg bestand. Blijkbaar zijn vag-groep kleurcoderingen anders dan andere merken. Een beetje handig persoon knutselt dit type trekhaak en kabelset zonder al te veel moeite onder de auto. Handleiding van jaeger is goed te vinden via jaeger zelf.

goede en snelle service

Zeer scherp geprijsd , en snelle levering

goede prijs

heel goed

de ervaring is goed

het contact is goed en het word goed geregeld als er iets fout gaat

Lieferung?

Leider noch nichts erhalten.

Nieuweweg 250 6603bv Wijchen