De confiança

Tudo perfeito , bem embaladinho.Obrigada

• Você nos recomendaria? Yes

Mooie producten en netjes geleverd

2 hangertjes en een maansteen besteld. Deze kwamen goed verpakt geleverd. Alle producten waren vervolgens ook netjes verpakt in mooie cadeau verpakking.

Mooie armband

Fijne website met snelle levering.

Fijne winkel!

De spirituele winkel heeft een prachtig assortiment. Ze leveren snel en zijn zeer klantvriendelijk. Mijn pakket was niet goed aangekomen en na één telefoontje werd het alsnog snel op het juiste adres afgeleverd. Ben heel tevreden!

Fijne website winkel!

Voor de kinderen van de Vrije school heb ik mooie stenen en kleine cadeautjes gekocht bij deze website. Ze hebben veel keuze en een goede uitleg. De website is goed opgezet, alles was goed te vinden.

Zeer snelle levering

Mooie dromenvanger besteld. Heel blij mee!

Super.

Snel en goed geholpen, zelf met een leuke mail wisseling ter ondersteuning. Dank je wel voor de snelheid van afhandelen.

Prachtig

Precies wat ik heb besteld heb ik gekregen het was prachtig

goed en snel

Wierook besteld Netjes verpakt Snel geleverd Meer kun je niet wensen

Hier ga ik vaker kopen!

Overzichtelijke, goed werkende site, bestellen ging makkelijk en de levering was vlot. Het product dat ik kocht was precies zoals omschreven en daarmee ook precies wat ik zocht. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Mooi product

Snelle levering en goede communicatie

Proper verpakt met een leuk bedank kaartje, tof om te openen.

Proper verpakt met een leuk bedank kaartje, tof om te openen. Aankomst duurde langer dan verwacht.

Snel verzonden

Post NL heeft het leveren van mijn pakketje 4 maal uitgesteld. Na een week kwam het pas. Dat was heel vervelend.

ik ben zeer tevreden als klant.

ik heb alleen maar goede ervaringen en zou het een ieder aanraden om daar leuke cadeaus, stenen of sieraden te kopen.

Leuk maar heel klein

Ik had verwacht dat het een normale grootte van een kaart zou zijn maar het is mini. Ik heb niet naar de afmetingen gekeken.

Alles prima, netjes verpakt

De bestelling is goed verpakt, netjes verzorgd en foto's zijn zoals de producten ook zijn.

Luisteren niet naar feedback

Mijn aankoop kwam niet overeen met hetgeen stond vermeld op de website. In plaats van extra info aan mij te vragen, zodat ik uitleg kan geven, krijg ik een mail dat ik geen gelijk heb. Tja, klantenbinding werkt op een andere manier,

Beste Jo, Jammer dat u ontevreden bent met ons antwoord . Als wij geen gelijk zouden hebben dan zouden wij de eersten zijn om dit toe te geven en u een passende oplossing aan te bieden. U heeft ons meteen op andere beoordelingssites beoordeeld met een 2, zonder ons eerst via e-mail te benaderen, daar hebben wij op gereageerd. En u heeft helaas inderdaad geen gelijk, zie de foto bij het artikel: https://www.spirituelewinkel.nl/hart-amethyst-klein-15-cm.html De hartjes zijn allemaal, met een schuifmaat gemeten, 1,5 cm en niet zoals u beweert 0,9 cm Hartelijke groet, Karin

Prachtige stenen

Zeer snelle levering en prachtige stenen. Helemaal tevreden.

Prima service, snelle levering, top

Prima service , goede kwaliteit

Snelle service, goed te bereiken.

Produkten naar mijn wens en op tijd en snel ontvangen.

Altijd prima

Snel en keurig verpakt

De levering was de volgende dag al. Keurig allemaal. Leuk presentje erbij. Prima

Zeer snel geleverd en keurig ingepakt