Betrouwbare, snelle en goede webshop.

Super webshop! Artikelen zoals beschreven en de volgende dag al thuis bezorgd. Heel blij mee!

Fantastisch!

Aan de telefoon werd ik prettig geholpen en goed geadviseerd. In het doosje zat een handgeschreven kaartje, heel leuk op een toepasselijk kaartje. En er zat ook nog een handgeschreven notitie met sorry dat er geen doosje meer was dus dat ze de edelsteenbollen daarom in zakje had gedaan. Maar dan wel in een mooi gekleurd stoffenzakje dat ook nog eens lekker ruikt. Ik werd hier heel blij van! Dankjulliewel!

Heel blij met mijn kat hanger

Ik heb voor het eerst mijn bestelling gedaan bij spirituele cadeau webwinkel en ben helemaal tevreden met mijn kat hanger , prima service .

Fantastisch!!!!

Ik ben niet het type dat een review schrijft maar dit wil ik heel graag melden. Ik heb 11 armbandjes met vergeet me nietjes besteld. Deze wil ik graag geven op een een uitvaart. Dit ook vermeld met de vraag of ze het snel wilden verzenden. En dat is supersnel gebeurd. Echt top! En daarbij ook nog even handgeschreven sterkte gewenst. Echt top! Hier word ik blij van. Ik kom hier zeker nog terug om iets te kopen. Heel erg bedankt en chapeau!

snelle reactie en verzending

Zeer ruime assortiment in wierookkorrels en accessoires daarvoor, en de prijzen zijn ook oké! Ik had afzonderlijke 2 bestellingen gedaan op één dag, dat samen aanspraak deed op gratis verzending (a € 50,00). Dit werd na een berichtje van mijner zijde, al snel verrekend en ontvangen. Tot zover nu, ben ik vol tevreden over mijn aankoop en contact.

Netjes, service!!

Een goede service, en ook netjes ontvangen top!! Ga het zo door met jullie ,producten,en met verzenden!! Een Liefdevolle,dag!!! Liefs Asha&Richard

Supersnel en supermooi!

Bestelling de volgende dag al ontvangen! Alles netjes ingepakt en boven verwachting mooi. Een aanrader!

Helemaal goed

Sieraden bestellen die je niet in het echt gezien hebt, is altijd een beetje spannend. Ze waren mooier dan op de foto, dus ik ben er helemaal blij mee. Het zilver is ook echt zilver (al is de markering soms lastig te vinden).

It's a miracle shop

Meerdere malen met veel plezier bestelling geplaatst en netjes op tijd geleverd en dan is het intens genieten van de zuivere producten so be inspired

Correcte en snelle levering van producten, precies zo als getoond op de website.

Mooie producten. Correcte en snelle levering. Tot nu toe alles voorradig wat ik nodig had.

Goeie service.

Goeie service en snelle bezorging

Geld niet retour gekregen

Ik kreeg de verkeerde producten, die heb ik teruggestuurd. Van de goede producten bleken er niet genoeg op voorraad. Ik kreeg hetgeen beschikbaar was, snel toegestuurd. Echter, ik heb niet het geld teruggekregen van de producten die niet geleverd zijn. Ik heb gemaild en kan telefonisch niemand bereiken. [Aanpassing: Ook na deze review geen reactie ontvangen. Nadat ik zelf opnieuw heb gebeld, werd wel direct het geld teruggestort met excuses. Je moet dus zelf wel goed opletten en zelf contact opnemen.]

Super snelle verzending

Heel blij met mijn kleine edelstenen en snel verzonden en ook goed verpakt. En de hele inhoud rook zo lekker naar typisch een new age winkel :-)

Prima webshop!!!!

Bestelling zeer snel in huis en alles is van mooie maar vooral goede kwaliteit.TOP!!! Ik ben weeeeer helemaal blij!!!!! Graag tot de volgende bestelling. Vriendelijke groetjes Ellis.

Uitstekende ervaring

Alles was netjes en zorgvuldig verpakt, met aandacht. De polo Santo is stevig en ruikt zoals ik gewend ben. Laatst had ik bij andere aanbieder fout hout, dwz onstevig en andere geur. Deze is vertrouwd in combi met de aandacht een aanrader. Pijs kwaliteit ook heel tevreden, bedankt! Hartelijke groet, Ibrahim

doen!

Met zorg verpakt en het voelde als een cadeautje, Leuk het extra feelgood hangertje bij het kaartje. De orgoniet punten die ik had besteld zijn erg mooi, zelfs nog onverwacht koortjes erbij! Ik heb hier een heel goed gevoel aan over gehouden, bedankt! Hartelijke groet, Marianne

Vlot, kwalitatief en netjes

De enige reden dat ik geen 10/10 beoordeel is omdat de minimaal toegezegd gewicht niet is behaald op 1 artikel. Perfectie mag ik helaas niet weggeven, maar dat hoeft ook niet. Ik ben zeer tevreden over de tot heden geleverde artikelen die zeer vlot verzonden zijn in een goed beschermende verpakking. De dertigtal edelstenen die ik heb mogen ontvangen zijn stuk voor stuk helder en schoon. Zelfs de edelstenen die niet van A kwaliteit zijn. Ik ben dankbaar.

Snelle en goede service; eerlijke verkoper!

Snel bezorgd. Goed bereikbaar voor vragen. Verkoper reageert vriendelijk en handelt betrouwbaar. Ik zal hier zeker weer wat kopen!

Mijn zoon had iets leuks besteld voor Moederdag dat kapot in de verpakking zat. Diezelfde dag werd er direct een nieuwe waxinelichthouder opgestuurd. Zo lief!

Prettige ervaring

Alles was in orde en mooi ingepakt Snelle service

Grote keuze, duidelijke website, goeie prijs-kwaliteitverhouding, degelijke producten, hartelijke service, snelle levering, verzorgde verpakking :-)

Geweldige inzet en service

Kan niet beter in mijn ogen,mijn levensbomen van hout in verschillende maten waren niet allemaal op voorraad, met hun creatieve en innovatieve inzet kreeg ik alles toch nog compleet op tijd bij mijn thuis.

top kwaliteit service

Het zijn zeer goede armband met kwaliteiten geradeerd

Ik had een vraag omtrent een product, ik nam telefonisch contact op en werd (zeer) vriendelijk te woord gestaan. Het product bestelde ik begin van de middag en de volgende ochtend werd het al bezorgd! Het zat keurig netjes verpakt en het was boven verwachting! (Prijs/kwaliteit verhouding). Aanrader dus!

Ik bestel regelmatig en ze zijn altijd heel behulpzaam en snel met antwoorden en verzenden. De spullen zijn altijd goed en met zorg verpakt. Ik kom altijd graag terug.