Super snelle verzending

Heel blij met mijn kleine edelstenen en snel verzonden en ook goed verpakt. En de hele inhoud rook zo lekker naar typisch een new age winkel :-)

Prima webshop!!!!

Bestelling zeer snel in huis en alles is van mooie maar vooral goede kwaliteit.TOP!!! Ik ben weeeeer helemaal blij!!!!! Graag tot de volgende bestelling. Vriendelijke groetjes Ellis.

Uitstekende ervaring

Alles was netjes en zorgvuldig verpakt, met aandacht. De polo Santo is stevig en ruikt zoals ik gewend ben. Laatst had ik bij andere aanbieder fout hout, dwz onstevig en andere geur. Deze is vertrouwd in combi met de aandacht een aanrader. Pijs kwaliteit ook heel tevreden, bedankt! Hartelijke groet, Ibrahim

doen!

Met zorg verpakt en het voelde als een cadeautje, Leuk het extra feelgood hangertje bij het kaartje. De orgoniet punten die ik had besteld zijn erg mooi, zelfs nog onverwacht koortjes erbij! Ik heb hier een heel goed gevoel aan over gehouden, bedankt! Hartelijke groet, Marianne

Vlot, kwalitatief en netjes

De enige reden dat ik geen 10/10 beoordeel is omdat de minimaal toegezegd gewicht niet is behaald op 1 artikel. Perfectie mag ik helaas niet weggeven, maar dat hoeft ook niet. Ik ben zeer tevreden over de tot heden geleverde artikelen die zeer vlot verzonden zijn in een goed beschermende verpakking. De dertigtal edelstenen die ik heb mogen ontvangen zijn stuk voor stuk helder en schoon. Zelfs de edelstenen die niet van A kwaliteit zijn. Ik ben dankbaar.

Snelle en goede service; eerlijke verkoper!

Snel bezorgd. Goed bereikbaar voor vragen. Verkoper reageert vriendelijk en handelt betrouwbaar. Ik zal hier zeker weer wat kopen!

Mijn zoon had iets leuks besteld voor Moederdag dat kapot in de verpakking zat. Diezelfde dag werd er direct een nieuwe waxinelichthouder opgestuurd. Zo lief!

Prettige ervaring

Alles was in orde en mooi ingepakt Snelle service

Grote keuze, duidelijke website, goeie prijs-kwaliteitverhouding, degelijke producten, hartelijke service, snelle levering, verzorgde verpakking :-)

Geweldige inzet en service

Kan niet beter in mijn ogen,mijn levensbomen van hout in verschillende maten waren niet allemaal op voorraad, met hun creatieve en innovatieve inzet kreeg ik alles toch nog compleet op tijd bij mijn thuis.

top kwaliteit service

Het zijn zeer goede armband met kwaliteiten geradeerd

Ik had een vraag omtrent een product, ik nam telefonisch contact op en werd (zeer) vriendelijk te woord gestaan. Het product bestelde ik begin van de middag en de volgende ochtend werd het al bezorgd! Het zat keurig netjes verpakt en het was boven verwachting! (Prijs/kwaliteit verhouding). Aanrader dus!

Ik bestel regelmatig en ze zijn altijd heel behulpzaam en snel met antwoorden en verzenden. De spullen zijn altijd goed en met zorg verpakt. Ik kom altijd graag terug.

fantastico

fantastico

Super snelle service en netjes verpakt. Heel blij met mn aankoop.

Snelle levering.

De dag na mijn bestelling was het al in huis! Echt super! En de kaarten waren zorgvuldig ingepakt.

Mooi en goede Abelone schelp en witte salie

Heel fijn een mooie grote abelone schelp en 2 bundeltjes witte salie zo snel en netjes te ontvangen.

Snelle verzending, goede producten

👍🏼

Duidelijke website snelle levering en alles goed en netjes verpakt

Duidelijke website snelle levering en alles netjes en goed verpakt.

Overzichtelijke website, vlotte levering

Overzichtelijke website, vlotte levering

Ruime keus, snelle levering, prettige service

Ruime keus, snelle levering, prettige service

fijne winkel

Ze hebben mijn bestelling snel geleverd. De site heel overzichtelijk en de prijzen zijn prima.

Bestelling geplaatst.. Product geleverd..

Goed verzorgd en vlot geregeld

Netjes verpakt, snel verstuurd en een persoonlijke touch.

Snelle service met bezorgen