Snel ontvangen

Snelle levering, perfect afgeleverd

Snelle en correcte levering

Ik en zeer tevreden van het product en de service.

Duidelijke site waarop ik de producten die ik nodig had goed kon vinden. Product is zoals omschrijven en bezorging was snel!

heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. 30/5 bericht gehad dat was afgeleverd aan bezorgdienst

pakket nog steeds niet ontvangen terwijl ik wel al verschillende mails kreeg om te beoordelen. hoop dat het ooit nog komt....

Beste Ann, Heel vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Wij hebben het pakketje meteen verstuurd. We hebben Post.NL gecontacteerd en zij geven aan dat er flinke vertragingen zijn vanwege Pinksteren. Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende terwijl het geheel in handen van Post.NL ligt. Ik hoop dat je het pakketje alsnog snel in ontvangst mag nemen. Hartelijke groet, Karin

Geen ervaring

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen !! Wacht al 5 dagen!

Beste Silvia, Heel vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Wij hebben het pakketje meteen verstuurd. We hebben Post.NL gecontacteerd en zij geven aan dat er flinke vertragingen zijn vanwege Pinksteren. Jammer dat je ons beoordeeld met een onvoldoende terwijl het geheel in handen van Post.NL ligt. Ik hoop dat je het pakketje alsnog snel in ontvangst mag nemen. Hartelijke groet, Karin

De bestelling kwam later aan omdat Postnl vertraging had, maar het was het wachten meer dan waard! De wierook Jerusalem en Morning Star ruiken heerlijk en je ziet aan alles dat het pakketje met liefde is verzonden. Er zat zelfs nog een leuk bedankt kaartje bij met een lachend hanger popje :-) Tot de volgende keer mensen!

Uiterst tevreden

Snelle levering, en boven verwachting zo mooi, ik raad dit echt aan.

Nog niks gehad

Nog aan het wachten

Beste Luc , Wij hebben het pakketje meteen verstuurd. Jammer dat u niet eerst contact op heeft genomen via e-mail. We hebben Post.NL gecontacteerd en zij geven aan dat er flinke vertragingen zijn vanwege Pinksteren. Ze verwachten het pakketje binnen 1 a 2 dagen te komen leveren. Vriendelijke groet.

Armband kapot

De levering was wel snel maar helaas een kapotte armband

Snelle en goede service! Prima contact!

Er is perfect aan mijn wensen voldaan!

Fijn!

Mijn ervaring met verzending tot aan ontvangen was erg fijn en soepel! Ik zou snel weer bestellen

Ik kan er nog niets van zeggen

Helaas is mijn pakketje nog niet binnen. Ik had edelsteentjes (de gouden driehoek) besteld. Jullie hebben mij dezelfde dag nog laten weten dat het pakketje klaar stond voor verzending. Helaas is Post NL nog niet in de gelegenheid geweest mijn pakketje te bezorgen, omdat ze het druk hebben. Morgen sta ik op een beurs en heb de edelsteentjes nodig. Ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Lang leve Post NL. Jullie kunnen er niets aan doen. Ik heb wel het cijfer 8 gegeven omdat ik ervan uitga dat jullie product prima is. En jullie hebben snel gehandeld.

Snelle levering en kwaliteit

Goede kwaliteit

leuke shop

snelle levering en leuke shop. ik vind altijd iets leuks.

Ik heb het niet ontvangen

Wtf?

Beste, Jammer dat u niet eerst contact op heeft genomen via e-mail. We hebben Post.NL gecontacteerd en zij geven aan dat er flinke vertragingen zijn vanwege Pinksteren. Ze verwachten het pakketje binnen 1 a 2 dagen te komen leveren. Vriendelijke groet.

Fijne ervaring

Enorm breed assortiment met mooie producten. Ik ben blij deze winkel gevonden te hebben. Alles wordt snel en goed geleverd. Kom zeker nog een shoppen

Snel

Heel snel geleverd en goed verpakt.

te weinig lucht toevoer voor kegel om te branden

slecht

fomidabel

beter kan niet!

Niks om aan te merken.

Goede service, snelle verzending. Enig minpunt: BTW aangerekend voor klant in het buitenland.

Mijn boekje was super op tijd hier. Kon het hier niet meer verkrijgen. Dank je wel

Snelle levering , artikel als verwacht!

Makkelijk besteld , snelle levering , artikel als verwacht . Netjes verpakt . Erg blij met d producten !

Super snel ,duidelijk ,betaalbaar

Zeer te vreden !veel mooie spullen!zeker weer bestellen en aanraden aan familie en vrienden kennissen!