Goede webwinkel en snelle bezorging

Mooie webwinkel en snelle bezorging. Tien Jacobs schelpen besteld. Alles was netjes en veilig verpakt en er zat zelfs nog een geluks poppetje bij . In de schelpen doe ik zand en steentjes in uit de vakantielanden waar wij geweest zijn. En die schelpen leg ik vervolgens in onze vitrine salontafels.

Prijzig

Hele Kleine kaartjes verzend kosten bijna duurder dan product.

Pakket is netjes en optijd verstuurd. Ik vind alleen wel de bezorgkosten erg hoog. Dat weerhoud mij van vaker bestellen, helaas. Verder een fijne webwinkel.

Labradorite hangers zijn heel aangekomen goed verpakt bezorg service kon het moeilijk vinden maar mag de pret niet drukken werken goed op spiritueel gebied heb er 1 voor mijzelf gekocht en 1 voor een vriendin gekocht

perfect en verzorgd

De bestelling was prime verzorgd. en het kontakt verliep ook helemaal goed.

Je krijgt wat je ziet..

Mooie website en de gestuurde artikelen zijn mooi!

Heel mooi boek over edelstenen eigenlijk was mijn complete bestelling mooi

Positief

mooi kado, snelle levering

Ik heb mijn bestelling bij deze website zeer goed ervaren. Mooi product, snel geleverd en uitstekende verpakking.

Snel goed verpakt mooie producten

Uitstekende eerste ervaring. De gekozen stenen waren snel binnen en erg degelijk verpakt. Daarnaast rook het nog eens heerlijk en was het precies zoals op de website vermeld.

Snel en zonder problemen binnengekomen

Mooue producten, goede prijs

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Pakketje werd snel verzonden en de producten waren volgens verwachting. Ik zal zeker nog eens hier bestellen.

Heel tevreden

Op tijd geleverd en de producten voldoen aan mijn verwachtingen.

Komt helemaal overeen met wat ik verwachtte

Netjes en leuk verpakt, mooi en goed product!

Tevens snel geleverd. Super.

Snelle levering, artikelen precies zoals afgebeeld!

Snelle levering, met zorg verpakt en overeenkomstig met afbeelding op website, top!

Snelle levering. Top!

Snelle levering. Top!

Goed materiaal, snelle levering, betrouwbaar

Ik heb veren besteld en ze zien er goed uit. Een prima materiaal om te gebruiken.

snelle service en toch persoonlijke aandacht.!!!

ik had een speciaal verzoek, binnen 24 uur antwoord en geholpen. heel fijn.

Hele snelle levering

Een hele snelle levering. Mooie armbanden. Ik had 5 mala Rudraksh armbanden besteld. Helaas was er 1 kapot.

website, product, afhandeling prima.

goed product en tijdig geleverd.

Snelle service, leuk cadeau

Wel erg kleine uitvoering

Goede service & kwaliteit

zie bovenstaand

heel goed, ik ben tevreden .

ik ben tevreden met wat ik besteld heb en zal in de toekomst dat blijven doe, dank u .

Heel spiritueel.

Spiritueel cadeaus kracht en sterkte put ik eruit.

De Koumen 8 6433KD Hoensbroek