Fantastisch met speciale dank naar het Support team

Fantastische zaak met nog fantastischer personeel! Ik heb altijd goede ervaringen met deze winkel gehad. Leveren snel met duidelijke communicatie. Onlangs had Post NL een bestelling niet/verkeerd geleverd (what's new...) maar de medewerkers van Sounds hebben hierin een geweldige rol gespeeld en gezorgd dat een verdrietige klant werd omgezet in een hele gelukkige klant. Daar ben ik deze winkel enorm dankbaar voor. Sounds = Toppers = Dikke aanrader!

Super!!!!

Levering gaat snel en contact met klantenservice gaat ook heel soepel, meestal zelfde dag maar als je te laat contact zoekt gewoon volgende ochtend Echt top als je kpop albums wilt kopen !!!!!!!!!!!!! My fellow kpop fans koop hier

Prima en vlot verlopen bestelling.

Bestelling verloopt vlot. Volgende dag bestelling in huis. Vriendelijk en direct reagerend contact. Uitstekend!

Gebeld en gebeld...beloftes...gemaild...geen reactie...

Onverstelbaar...geen CD...geen geld terug...en maar wachten...

Mijn bestelling werd de zelfde dag nog verzonden, en een dag later had ik het thuis. Product zag er mooi en verzorgd uit.

Helemaal goed

Ik vond het eng om hier te bestellen, omdat ik hier albums vond die ik nergens anders kon vinden en er maar 1 plaatje bij stond, maar alles was gewoon goed. Netjes verpakt en een goede prijs.

Sound heeft een goede site. keuze is snel gemaakt.

Veel keuze, goede service en snelle levering.

Heb meerdere malen wat besteld, altijd netjes verpakt en volgende dag geleverd.

Prima afhandeling van de order

Leuke 5-cd box gevonden, Keurig verpakt en geleverd. Ga snel nog eens verder zoeken in het aanbod.

Zoals altijd, super service

Goede, snelle service.

Heel fijn.

Goed doorzoekbaar. Snelle geleverd. Goed verpakt. Genieten van mijn lp.

Uitstekend!

Alle platen snel geleverd, allemaal netjes gesealed. Voor de eerste keer hier besteld, maar kom zeker terug. Groot aanbod gezien om collectie aan te vullen.

Goede service. Plaat in goede staat ontvangen. Zeer tevreden.

Altijd goed geholpen. Reageren snel op vragen. Op de hoogte van nieuwe releases. Nette prijzen.

Goede zaak.

Ben een aantal keren in de zaak geweest en heb ook online besteld allebei was het super meer woorden zijn er niet nodig

mooie overzichtelijke site!

wat is deze bestelling snel geleverd, echt prima

Fijne eerste ervaring.

Groot aanbod, communicatie helder en duidelijk. CD's eerder dan verwacht en keurig ontvangen.

Uitmuntend, makkelijk en snel

Webshop werkte goed en eenvoudig, betaling was makkelijk en bezorging was vlot.

Prettige bediening.

Ik vind het fijn toeven in de zaak.

I am satisfied and grateful.

I was able to buy beautiful CDs for a cheap price. They immediately sent me an e-mail after the purchase. And soon after, I received a tracking code for the delivery. Afterwards, I received all my CDs in the next week.

snel en vriendelijk

Ik vind aanbod van de vinyl op de website best goed. Communicatie met de Sound was duidelijk en vriendelijk. Bestelling was ook snel in behandeling genomen.Ik kom zeker terug om meer albums te kopen.

Perfecte service weer

Juist voor de aparte muziek kies ik Sounds daar heb je gewoon meer keus en de prijsvorming is ook nog eens aardig

Zeer goed qua levering en informatie.

Keurige levering en vlotte afhandeling van zaken.

snelle levering prima kwaliteit

snelle levering. prima kwaliteit en prima prijs

Snelle levering en snel antwoord op vragen

Ik ben nog nooit in de winkel geweest maar bestel al jaren online bij sounds. Bestellingen worden dezelfde dag verzonden, eventuele problemen met de platen zelf (pas 1 x meegemaakt) netjes opgelost, degelijke verpakking en, ook fijn, snel antwoord als je een keer een vraag per e-mail dropt. Enige zeur punt is de verzendkosten. Ik bestel vaak voor meer dan 100 euro en boven dat bedrag verwacht ik eigenlijk geen verzendkosten meer. Daarom net geen perfect score.

Brabantse Turfmarkt 83 2611CM Delft