Geweldige winkel.

Ik ben dankbaar dat er nog muziek winkels bestaan en het ook goed volhouden. Het verbaasd me daarom ook niet dat Sounds blijft voortzetten. Voorheen woonde ik in de buurt en kocht ik regelmatig wat. Alle service in alle opzichten altijd top. Nu is online besteld en t kwam voor een prikkie nog is te vroeg aan ook.

Snelle verzending, maar hoes van de plaat gebogen tijdens de verzending.

Snelle verzending, maar jammer genoeg was de hoes van de plaat gebogen tijdens de verzending. De kartonnen sleeve is sterk maar toch niet sterk genoeg.

Uitstekend !!

Altijd goede service ook via online bestellen...

Goed assortiment

Goede snelle service

Breed assortiment en goede service

Prima ervaring; smaakt naar meer.

Voordelig

Ik had een dubbele CD besteld. Prijs was verassend voordelig. En Ik had binnen een paar dagen.

Goede communicatie

Ik had een bestelling geplaatst en die kwam de dag erna al bij me. Helaas was er een foutje dus stuurde ik een mail. Ik kreeg al heel snel antwoord en het was ook heel snel opgelost. Ik ben heel blij met mijn ervaring

Correcte levering van een prima product

De bestelde elpee was goed verpakt, in folie en in een kartonnen verzenddoos, dus die is goed aangekomen. Het product voldeed 100% aan de omschrijving op de site van Sounds en daarmee ook aan mijn verwachtingen. Enige minpuntje was de relatief lange bezorgtermijn, waaraan de bezorging door Sounds aan de transporteur debet was. Blijkens de track&trace code had de transporteur het pakket pas na drie dagen in zijn bezit. Dat kan beter!

Blij met alles

Elke stap in het proces verliep soepel: het gemakkelijk online zoeken en vinden van de muziek, het bestellen van de platen, de heldere communicatie over de levering èn natuurlijk... de platen zelf. Blij mee!

Heerlijk shoppen voor LPs

Altijd heerlijk om te kijken naar nieuwe , aanbiedingen en tweedehands platen.

Ongekende service

Snelle levering en artikel dat niet op voorraad was werd keurig nageleverd (inclusief restitutie van prijsverschil)

Prettige en snelle levering

Nette en snelle levering.

Zeer goede website en super snelle bezorging

Zeer goed en snel in huis

Prima verzorgd pakketje weer !

Goeie prijzen, goed verpakt, snelle levering. Tja, wat wil je nog meer ?

Fijne service, snelle levering!

Fijne service, snelle levering!

Zeer goede service en snelle levering en goed koper dan menig andere platen/cd zaak. Ik weet voortaan waar ik mijn muziek koopt!

Goede service, goede prijs, snelle levering

Goed verpakt en snel verzonden. Duidelijke communicatie.

Ik keek heel erg uit naar mijn bestelling en hij was er ook snel. Goed verpakt, heel erg blij mee.

snelle levering!

Veel keus en snelle, goed verpakte, levering.

Goed en snel geleverd

Goede service, vinyl was op voorraad dus direkt leverbaar zoals op site vermeld

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goed verpakt, goede service

Perfecte online muziekshop

Tegen t eind van de middag besteld, de volgende dag in huis. Perfect verpakt. Super service.

Niks op aan te merken

Goede communicatie, snelle levering. Top! Enkel korte soundbites zouden een welkome aanvulling zijn.

Snelle levevering en goed contact met de klant.

Brabantse Turfmarkt 83

2611CM Delft