Klantvriendelijk, Goede service en leveren snel.

Een keer iets vergeten bij bestellen waar ik na afrekenen achter kwam. Geen probleem ze lossen het even voor je op.

Netjes en goed geleverd

Alles wat ik nodig heb kan ik netjes vinden. Veel keus in graanvrije producten voor de hond.

Altijd zeer snelle en correcte levering. Super tevreden!!!!!

Top servies!

Snelle levering en prima brokken! Namens onze viervoeter er is geen betere brokken leverancier

Komen afspraken na

duidelijke website, snelle en correcte levering. Prima dus!

duidelijke website, snelle en correcte levering. Prima dus!

Fijne webshop. Artikelen die bestel zijn zijn snel geleverd.

De bestelde artikelen zijn snellere geleverd dan de aangegeven leveringsdatum. Enige jammere vond ik dat ze 5 20 kg zakken apart in een doos verpakt hadden voor het vervoeren, maar daar zal vast een reden voor geweest zijn. De brokken zelf gebruiken wij al jaren en onze honden doen het er goed op! Overall zeer positief!

Goede en snelle levering; alles klopt.

Goede en snelle levering; alles klopt.

Moet ik bij iedere bestelling een beoordeling geven. Ik geef iedere keer hetzelfde 5 sterren,goede service en aan bevelen. Hoop dat deze staat voor al die bestellingen die ik nog ga doen.

top

snelle levering. goede producten en genoeg keus

Top.

Snelle levering. Tip! Je kunt een een datum voor levering kiezen op de site. Dat doe je omdat je de gekozen dag thuis bent. Maar dan word het op een andere datum geleverd. Zou fijn zijn als het dan ook de gekozen datum is. Verder top.

Levering is vaak eerder dan de aangegeve datum.

Super snelle levering.

Kan er altijd op rekenen . Snel

Prima, snelle en correcte levering

Handig: je kunt zelf een bezorgdatum kiezen.

Snelle correcte levering

Snelle en correcte levering op de afgesproken tijd. Precies zoals je vewachten mag

exact op dag en tijd

UITSTEKEND!

Uitstekende service! Bij een verkeerde levering ( wat wel eens kan gebeuren) wordt er snel gehandeld om alsnog het juiste product te verkrijgen. Prima geregeld!

Uitstekende conferentie

Enorm tevreden over petfood. Met name hoe zij klachten afhandelen. Echt top!

Verbaasd

Site biedt mogelijkheid tot het aangegeven van een voorkeurdag voor levering. Wordt door Petfood echter geen rekening mee gehouden. Heel lastig als je bewust verzoekt om te leveren op een dag dat je het pakket ook kunt aannemen. Op vragen die ik hierover stelde per mail, komt geen reactie. Producten zijn prima,

goede, snelle en nette leveing

Probleemloos besteld en snel ontvangen, top

Perfecte service

Altijd prima levering en netjes op tijd

Altijd op tijd en prima service!

Altijd op tijd geleverd, behulpzaam, goede service, bij problemen met de hond kun je altijd bellen voor advies. Van mij krijgen ze een 10!

Super goed voer

Mijn Amerikaanse Bulldog heeft een granen allergie. Verschillende brokken geprobeerd zonder granen maar ze vond het niet lekker. Bij toeval kwam ik bij Petfood uit en bingo ze vind de brokken heerlijk.

Super voer .

Na een voedsel intolerantie van onze Bull Mastiff , overgeschakeld naar hert met aardappel en de problemen zijn verleden tijd en super . Ook de kleine honden omgezet naar ander voer van Petfood ook met aardappel en dat gaat ook beter als voorheen , dus super ! Zeer aan te bevelen het voer van Petfood ! Een hond is nu eenmaal geen graaneter .