Fijne ervaring

Altijd op tijd Duidelijke berichtgeving. Goed voer en nette prijs

Onze honden en katten zitten allemaal op het voer van petfood, en ze doen het er allemaal uitstekend op. Het leveren van het voer verloopt altijd soepel en snel. Top voer en top service!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Eenmaal het pakketje opengemaakt kwam ik erachter dat er een zak met belonings snacks voor mijn hond miste. Ik heb meteen gebeld, er werd meteen excuses gemaakt en zonder ook maar enige discussie werd er gezegd dat ze de volgende dag het missende product zouden komen brengen. De volgende dag werd het product inderdaad geleverd met een extra zak met beloningen voor mijn hond voor het ongemak. Een hele fijne webwinkel met uitmuntende service! Ik ga zeker vaker bestellen!

TOP

Goede voeding voor mijn franse buldogs.Prijs kwaliteit goed en snelle levering.

Goede kwaliteit, goede prijs en snelle bezorging. Top!

Goed werkende site, veel keuze, goede filters om bij het, voor jouw hond, ideale voer uit te komen. Dat alles voor een scherpe prijs.

goed voer, niet te duur en aan de deur bezorgd

Vandaag besteld, morgen afgeleverd!

Ideaal om in 1 x 100 kg hondenvoer te kunnen laten bezorgen, scheelt een hoop gesjouw en ook nog met stapelkorting!

Goede service, snelle levering, kwaliteit goed

al meer als vijf jaar het adres voor het eten van onze leonberger

prima bedrijf komen hun afspraken altijd na, en ook met vragen kan je altijd terecht en krijg je een normaal antwoord waar je ook iets mee kunt . behalve een zeer mooie prijs voor hun producten is de kwaliteit altijd perfect

Ik had grote kluiven besteld voor mijn hond Vito echter niet ontvangen. Ergens wat mis gegaan bij de bezorging. Het werd netjes opgelost. Kreeg het bestelde opnieuw toegezonden en Vito is weg van al die grote knokkels etc

Keurig afgeleverd en netjes op tijd

Mijn hondje eet de brokjes met lam had een proef pakketje de rest moet ik nog proberen althans mijn hondje hi hi verder leuk pakketje met leuk speeltje worstje en snoep voor mijn kleine Gompy

Op tijd en netjes leveren

Tevens goed advies over welk voer voor welke hond

Aanrader!

Prettige website, goede communicatie, mooie producten voor prima prijzen. Kortom: aanrader!

Altijd goed

Altijd goed. Snel, goed voer, goede kwaliteit

Een proefpakket voor mijn Duitse Herder aangevraagd. Volgende dag ontvangen. Ruim gevulde doos met 2 soorten brokken, een "worst" met vlees en een leuk speeltje. Mijn hond vond de brokken erg lekker, dus ga zeker bij jullie bestellen.

Duidelijke site, snelle levering.

Ik had per ongeluk een dubbele bestelling van een proefpakket voor honden. Er werd zeer snel gereageerd en het werd gelijk in orde gemaakt.

Prima bedrijf

Goed producten, vlotte levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering van kwalitatief goede dierenvoeding tegen scherpe prijs.

Zeer snel geleverd

Alles toppie, ga zo door

Goed verpakt en snelle levering!

Snelle levering en voer was goed verpakt.

Topper

Snel en goed voer..

Goed voer en altijd op tijd geleverd

Goede en snelle service

Het voer is van een hoge kwaliteit en niet duur

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mijn Amerikaanse Bulldog heeft een granen allergie en hier vond ik het goede voer voor haar. De brok is goed en zij is er dol op en dat is het belangrijkste voor mij. De snacks zijn ook goed voor de hond. Voor mijn katers had ik het kattenvoer maar 2 van mijn katers reageerde er niet goed op dus krijgen katers weer het oude voer. Voor de rest ben ik super tevreden.

Ik zeg gewoon TOP!!!

Service super, levering super.....