Goede klantenservice en snelle levering

Twee keer telefonisch contact gehad om te overleggen welk voer ik het beste kon nemen voor mijn hond met gevoelige darmen. De twee leveringen zijn elke keer keurig op tijd en binnen korte tijd geleverd. Ga binnenkort een grote hoeveelheid bestellen vanwege de behoorlijke korting die dit opleverde, ben benieuwd hoe de levering dan gaat maar heb er het volste vertrouwen in. De producten zijn kwalitatief zeer goed en voor een zeer schappelijke prijs.

Fijn bedrijf, snelle en correcte levering

Fijn bedrijf en correcte levering service

Goed product en snelle levering

Onze honden zijn gek op de brokken van Brouwers. Ze zijn energiek, mooi slank en hebben een glanzende vacht.

een mooi samengesteld proefpakket

Mijn hond ontving een op haar afgestemd proefpakket. Dat beviel heel goed. Lekker en goede drollen. We gaan zeker verder met dit voer.

Bestelling niet compleet

Eerste maal besteld bij Petfood, wat ik besteld had was niet compleet, en er zaten artikelen bij de bestelling die ik niet besteld had. Contact opgenomen met klantenservice, alles goed geregeld, ontbrekende artikelen zijn nagestuurd, Met artikelen die ik niet besteld had Zijn de honden toch ook weer blij mee ! :) Dus jullie hebben er een nieuwe klant bij

Jaren op dit voer

Onze vorige honden zaten ook dit voer. Voor ons perfect en een snelle levering

Goede service, snelle levering. De prijs kwaliteit van de hondenvoeding is uitstekend

Snelle levering goed kattenvoer

Snelle levering Informatievoorziening goed en snel Het kattenvoer is van topkwaliteit en ze vinden het heerlijk!

Snelle levering ook nu desondanks de corona

Zie boven heel tevreden

Leuke pakket ontvangen.

Zoals gevraagd een pakket voor onze aanstaande kitten. Geweldig pakket

Goede kwaliteit, snelle levering

Makkelijk te bestellen, snel in huis. Goede kwaliteit voor een prima prijs.

Brokken zeer snel bij DPD volgens de mail. Wij zijn blij en bestellen zeker weer.

Snelle service dankuwel

Positief

Pakket ontvangen voor kitten. Waarschijnlijk volgt er een bestelling

Kwaliteit, snelle levering

Kwaliteit, goede uitleg en prijs

zoals beloofd geleverd

Zoals beloofd geleverd. Mijn hond vindt het ook lekker.

Altijd top kwaliteit voer en service

Mijn poezels eten graag de large brokken. Bestellen gaat vlot en d electronisch met dpd is ook altijd goed gegaan. En krijg je per ongeluk verkeerd voer geleverd wordt het super goed opgelost. Kortom ik bestel alleen bij Petfood

Betrouwbaar

Goede website, Snelle levering. Alle drie de katten vinden het voer erg lekker, ontlasting n een paar dagen ziet er goed uit en stinkt niet.

nog steeds een blije pooch

mijn pooch krijgt al jaren graanvije lam en aardappel van brouwers en telkens wordt zijn bakje schoon tot de laatste korrel

Mooie levering

Voor het eerst besteld bij deze winkel. Verrassend waren de namen van 2 van onze honden op de doos. Voor hun had ik kennismakingssetjes besteld. Daarnaast een aantal snackproducten. De inhoud wordt nog getest, maar het ziet er smakelijk uit dus dat komt goed. Zeker voor herhaling vatbaar voor wat betreft de snacks. Voor brokken ben ik nogal merkvast, dus waarschijnlijk ga ik daar geen gebruik van maken. Kortom: tevreden klant met 3 tevreden honden.

Altijd top!

Goede service en gezonde honden.

Super voer en super service !

Daar mijn Bull Mastiff aan een voedsel intolerantie leed , heb ik bij Petfood , hert en aardappel besteld . De hond is in zijn nopjes en heeft nergens meer last van en perfecte ontlasting , ( beter dan dierenartsvoer ) ! Petfood heeft goede kwaliteit hondenvoer wat zich kan meten met het z.g. "merkenvoer " , mijn andere honden ook op Brouwers voer, super ! Petfood heeft zeer goede kwaliteit voer en een super service en zeer betrouwbaar en eerlijk ! Ik beveel het eenieder aan !

Prima snelle levering.

Snelle site. Snelle levering. Top

Ondanks corona drukte snelle levering

Vlotte levering en mooi grote kalkoen nekken.

Variatie

Aardig wat variatie in kleine snoepjes

De Stater 16 5737 RV Lieshout

0499 - 42 19 16