Zeer goede dienstverlening

Mijn pakje was verloren gegaan bij verzending en na contact met de klantendienst werd het opnieuw verzonden. Ik ontving het al na twee dagen (België). De website is overzichtelijk opgebouwd en er is een ruim aanbod aan scherpe prijzen.

super snel ontvangen

ik ben super blij voor de snelle levering ik woon in belgië en hier kon ik mijn product niet verkrijgen binnen de week zelf op de site van bol.com moest ik 2 weken wachten en nu had ik het na 4 dagen al

Jammer dat niet direct op site zichtbaar is hoeveel stof ervan een bepaalde keuze is. Misschien handig als dat zichtbaar is. Wel super dat er zo snel mee gezocht wordt om een alternatief te vinden.

Een aantal leuke stofjes gekocht om mondkapjes te maken.

Reuze makkelijk om online een keuze te maken en een ruime voorraad verschillende stoffen op voorraad. Ga waarschijnlijk binnenkort weer bestellen

Snel en keurig geleverd

Netjes en snel geleverd ..top

Mooie stoffen snel geleverd

Een fijne webshop waar je op een snelle manier je stoffen kunt vinden. Zonder problemen mijn bestelling kunnen doen en de volgende dag al in huis...! Prima

mooie stoffen. goede prijs en snelle levering

mooie stoffen. goede prijs en snelle levering

Mooie stoffen en goede prijs kwaliteit verhouding!

Zeer mooie stoffen, netjes verpakt, op tijd verzonden. Zeker niet duur.

Goed en snel

Ik heb 4 verschillende stoffen besteld. Deze waren een dag later al bezorgd. Kwaliteit van de stoffen is goed. Alle lappen waren ruim afgeknipt zodat ik zeker niet te kort kwam.

goed gegaan

Bestelling vlot en goed gegaan. Netjes geleverd, mooie stof.

perfect

snelle levering en goede service

Vlotte service

Snelle levering, duidelijke websites, zeer tevreden

Zeer tevreden, veel keus, duidelijk overzicht!

prijs kwaliteit

de stofjes waren zoals ik verwacht had, ik heb er heel mooie kleedjes en leggins van gemaakt voor onze kleindochter van 13 maand, ze is er zo mooi mee, dat heeft alleen zij

Bij de bestelling had ik ook garen besteld. Dit was blijkbaar niet de bijpassende kleur. Hiervoor werd ik de dag na de bestelling gebeld door een vriendelijke dame die aangaf dat ik niet de juiste kleur garen had en of ik graag had dat ze dat deed aanpassen naar de juiste kleur. Super service. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Mooi en snel

Prachtige stoffen, snel geleverd. Als beginnend naaister verwacht ik nog heel regelmatig hier te bestellen!

Prima service!

Bepaalde stof was niet op voorraad, werd keurig benaderd en men zorgde voor de nalevering

Snelle levering en ruim bemeten stof ontvangen

Snelle levering van de stof en veel ruimer dan de 2 meter die ik besteld had! Dat heet waar voor je geld

Goede service, goede kwaiteit.

Prachtige stoffen voor een mooie prijs.

Snelle levering en mooie producten.

zeer goede service

goede prijzen en snelle levering

Quick service, top quality fabric, good price

I am very happy with my purchase. I will certainly buy again from them!

klantvriendelijk , behulpzaam en zeer goede service

Ik heb gebeld om inlichtingen te bekomen ivm de te kiezen stoffen. De persoon was heel vriendelijk en behulpzaam. De gekozen stoffenstaaltjes voor de vrachtwagen waren zeer vlug in Belgie. Heb al een aantal keren zaken gedaan met stoffenkraam en werd altijd zeer goed geholpen en vlug bediend. Een aanrader !