Veel keus , altijd vriendelijk personeel

Snelle verzending postbestellingen! Heel veel keus ! Voor iedereen wel iets te vinden. Veel fournituren heel fijn. Gezellig rommelig winkel en vriendelijk personeel en behulpzaam

Super goede stoffen webshop

De stoffen zijn van zeer goede kwaliteit

makkelijke site

makkelijke site, goede kwaliteit en snelle levering

Mooie stoffen

Ik bestelde stof om en vlaggen slinger te maken. Precies de kleuren die ik wilde, hij is mooi geworden. Kan er nog meer maken met 1 meter per kleur. Ik ben er blij mee.

Alles wordt netjes en snel afgehandeld na bestelling. Prima oplossing als er iets niet op voorraad is. Alles perfect opgelost nadat ik iets fout binnen had gekregen. Echt alles prima voor elkaar. Was mijn eerste bestelling en zal er vast nog vaker bestellen.

Supersnelle levering

De stoffen zijn van goede kwaliteit en de levering soms al de volgende dag.

Leuke stofjes besteld

Goede kwaliteit en snel geleverd. Prima service.

Goede service en altijd mooi

Ik heb vaak mooe aanbiedingen en mooie kwaliteit bethes verpakking ook ik ben zeer tevreden

Enige (heel beperkte) kritiek is dat het een dag langer duurde voordat het verzonden werd. Voor de rest prima, alles zoals verwacht.

Erg goed

Snel netjes verpakt Goede kwaliteit stoffen

Snelle levering en goede communicatie.

Producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd. Als een product niet op vooraad is wordt een vergelijkbaar product aangeboden.

De allerbeste is Stoffenkraam

Enorme keuze voor de beste prijzen en snelle levering.

Perfecte service :-)

Snelle levering, goede communicatie. Top!!

Snel en betrouwbaar

Xx

Sehr gut

Die bestellte Ware hat stets eine gute Qualität und wird auch schnell geliefert. Leider ist es auch schon vorgekommen, dass der bereits bestellte Stoff trotzdem nicht mehr vorrätig war. Die Rückabwicklung der bereits erfolgten Bezahlung war problemlos. Die Vielfalt der angebotenen Stoffe gefällt mir sehr.

Ben heel tevreden

Een goede ervaring met de geleverde stoffen en bezorgtijden

Heb steeds de juiste stof ontvangen en ook een snelle levertijd en goede informatie daarover

Keurig verpakt! Stof van goede kwaliteit, aanrader!

Snelle leveringen

Snelle leveringen. En als je bestelling niet helemaal goed gaat nemen ze contact met je op. En wordt je prettig geholpen.

Top !

Mooie stoffen , keurig verpakt , snelle levering

Lieve meedenkende mensen

Prettig persoonlijk mailcontact.

Mooie stoffen

Mooie stoffen, snelle levering, klantvriendelijk personeel.

Tolle Stoffe , schnelle Lieferung.

Immer alles super.

Keurig op tijd.

Mooier stof, prima service.

Prima snelle service. Bij telefonisch contact trof ik een vriendelijke medewerker.

Stationsweg 27 3362 HA Sliedrecht

0184 - 42 28 43