Zeer goed en snel geholpen.

De dag nadat ik stof besteld had werd ik al gebeld dat ik het pakket kon ophalen. Later in de winkel nog wat garen en boordstof gekocht. Hierbij ben ik goed geholpen. De medewerkers waren allen heel vriendelijk en deskundig. Prima service en veel keus.

prima communicatie

- Snelle informatie over het niet aanwezig zijn van de gewenste stof; diverse mogelijkheden oa wachten totdat het weer voorradig is, of bestelling annuleren, of een deel geleverd krijgen enz. - Snel info wanneer het wel leverbaar is - Keurig verpakt en compleet ontvangen.

goede producten, niet duur en snelle bezorging

Ik heb vilt per meter besteld. Het is van redelijke kwaliteit voor hobby.

Precies de stof die mijn kleinkind wilde hebben voor zijn mondmasker

Groot aanbod, mooie stoffen

Snelle levering. Er was één verkeerde stof geleverd en dit werd heel snel en kundig opgelost. Prettige ervaring.

Erg leuke stofjes

Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De stof welke ik besteld had bleek niet in 1 stuk op de rol te zitten, men belde en sprak door wat ik wilde. Gelukkig kon ik mijn project maken met hetgeen op de rol zat ( in 2 stukken), dus was het snel opgelost. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

Een goede ervaring..snel thuis

Vriendelijke medewerkers.

Goede service !

Super mooie stoffen

Mooie stoffen, via de chat goede hulp of als je belt ook wordt je goed geholpen. Je bestelling ligt snel klaar.

Klantvriendelijk, snelle levering en meedenkend

Leuke webshop

Snel bezorgd, goe assortiment

Ruime keuze snelle levering

Goed en snel ontvangen !

Snelle keurige afhandeling van mijn bestelling

11.30 besteld vanaf een duidelijke website 12.45u een mailtje dat het klaar ligt om af te halen. Mooie stof!

goed en snel

Alleen een minpuntje de kleur van het kunstleer is niet rood zoals op de site, De kleur die ik ontvangen heb is cerise rood. Terwijl de kleur op de site echt brandweerrood is.

Prachtig

Het is mooie tule

Veel keuze en snel in huis

Vorig jaar stofje gekocht op de markt en kon gelukkig via de stoffenkraam nog het zelfde stofje krijgen want ik had te kort.

heel veel keus uit prachtige stoffen

ik zal hier zeker gebruik van maken,

Danke

Gute Stoff Qualitet

Prima geregeld

Snel en goed geregeld

verkeerde bestelling

de juiste hoeveel stof niet gekregen en ben erg missnoegd ik heb dit nog nooit meegemaakt

Jullie stoffen zijn geweldig

Heb met jullie stof zoveel babycapjes en slabbetjes gemaakt en nog doe. Dat ik veel complimenten krijg,dat het een pracht is om hun kindje er mee af te drogen. En niet krimpt.

Snel gearriveerd en netjes verpakt. Ziet er goed uit.

Snel en kwaliteit

Prachtige zijdekatoenen stof tegen een spotprijs, daadwerkelijk binnen een dag bezorgd. Ik kom beslist een keer terug.