geweldige service

geweldige service.

Helemaal goed

Mooi spul, op tijd, perfect voor mijn doel.

Fijne webshop

Fijne webshop, bestel regelmatig Als er iets niet is word er contact opgenomen voor een oplossing

Enorm veel keuze.

Ik ben verschillende keren in de winkel geweest maar ik heb tijdens de coronatijd ook stoffen besteld. Het is vaak wel druk in de winkel,ik zou graag advies willen maar daar is niet altijd tijd voor.Maar de keuze is enorm en de stoffen zijn prachtig.

Super snelle en perfecte levering

Prima service, goed en duidelijk Snelle nette levering Een aanrader!!

Prettig

Snelle levering en gunstige prijzen

Fijne stoffen en snelle levering

3 verschillende stoffen besteld die allemaal aan mijn verwachting voldeden. Daarbij waren ze netjes verpakt en werden ze snel geleverd.

Snel verzonden, verzenden voor monster zijn hoog

Heel goede en snelle service! Ik heb een staal besteld dat qua kleur iets anders was dan ik verwacht had en op de foto te zien was. Verder vind ik € 3,85 verzendkosten wat aan de hoge kant voor een monster. Zou leuk zijn wanneer je dat als korting krijgt, als je de stof van het monster in het echt bestelt

super

super

Supersnelle levering, mooie stof

Levering was de volgende morgen al binnen. Stof van mooie kwaliteit. Blij mee!

Goede overzichtelijke website

Juist product, Snelle levering Goede digitale communicatie

Fijne winkel snelle service

Het enige wat ik nog zou wensen is een bepaalde indicatie wat betreft de ‘ soepelheid’ van stoffen. Live kun je dat voelen, online is het een beetje gokken.

Zeer goed geholpen

Op de site stond niet het product dat ik nodig had. Via de chat navraag gedaan en in de winkel bleek dit wel voorradig. Heel goed geholpen en het product ontvangen wat ik nodig had.

juist bestelde produkten, eerlijke betaling,snelle levering.

Prima, snelle goede levering

Duidelijke site en gekregen waar ik om vroeg

Altijd klaar voor advies te geven en snelle verzending

Heel goed.

Snelle levering, netjes verpakt.

prima !!

knopen die ik bestelde waren uitverkocht, maar mogelijkheid andere te kiezen werkte prima

Snel, en netjes.

Snelle levering, en fijn dat je proef stukjes stof kan bestellen, zo kan je toch eerst even de stof zaken en voelen. Ruime keuze ook.

Enorm tevreden

Leuk dat je knisperfolie kan kopen voor babydoeelgoed!

super goed

De staaltjes stof die ik besteld heeft, was erg fijn. Zo kon precies zien, welke stof het beste bij de nadere stof past. Super bedankt.

Prima communicatie, service en levering.

Er wordt goed meegedacht.