helaas was de stof die ik besteld had uitverkocht en kreeg ik op mijn verzoek keurig mijn geld teruggestort

Hele late levering en geen reactie op mail

Ik heb op zondag iets besteld, er stond bij dat het binnen 1 werkdag verstuurd zou worden. Na een hele week gewacht te hebben heb ik dus 6 werkdagen later een mail gestuurd. Nooit reactie op gehad. Uiteindelijk na 1,5 week het product ontvangen. Had het eigenlijk al niet meer nodig want heb tussendoor het product ergens anders moeten kopen omdat ik het die week nodig had. Bestel hier nooit meer iets.

Ben al jaren klant...

Ik ben al jaren vaste klant bij De Stoffenkraam. Als het artikel op voorraad is, gaat alles perfect. Iets anders wordt het als je een vraag stelt: geen antwoord. Of als een artikel niet op voorraad is, zoals laatst. Ik kreeg 3 opties: wachten op levering, een ander artikel uitzoeken of een tegoedbon. De enige optie die ontbrak was gewoon het bedrag terugboeken. Daar moest ik 5x naar vragen. Uiteindelijk een onvriendelijke reactie dat ze het bedrag gaan terugstorten. Dat is nog immer niet gebeurt. Nu heb ik er een PayPal-geschil van gemaakt, maar ook daar komt geen reactie op. Dat moet toch klantvriendelijker kunnen? Ik bestel mijn stoffen voortaan elders.

Supergoed

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Veel keus, vriendelijke medewerkers

Veel keus in de winkel en online. Online biedt geweldig overzicht over alle producten, fijn in deze coronatijd.

super

perfecte service had verkeerde levering gekregen binnen dag de correcte de verkeerde hoefde niet terug . top. ga weer bestellen bij ze

prettig

Laatste tijd 3 bestellingen gedaan. Ondanks wat foutjes van mijn kant is de bestelling toch snel binnengekomen. Dank!

Ruim aanbod tegen redelijke prijzen.

Ik vond snel wat ik zocht. De prijs vond ik goed. De bestelling werd snel geleverd. Dinsdagavond besteld, donderdag in huis.

Goede kwaliteit

Mooie stofjes en snelle levering.

Kwaliteit

Snelle levering en een mooie stof, de juiste kleur was goed weergegeven op de website

Goede kwaliteit

Snelle levering, netjes geholpn

goed goede service

Super klantvriendelijk

Ik had stof tekort. Geen idee waar ik het gehaald had. Foto naar Stoffen kraam gestuurd en dezelfde dag al reactie. Wat zeg ik na een paar uur al! Ze hadden het en hebben het weggelegd voor me. Ook kreeg ik bestelnummer indien ik online bestelde. Uiteindelijk heb ik dat gedaan en het laten versturen. Alles was zeer snel geregeld. Echt top!

Fijne webwinkel

Snelle levering goede stof enz

Mijn bestelling netjes en op tijd bezorgt, was voor mij de eerste keer

Na mijn ingegeven bestelling ben ik direct gebeld met dat mijn bestelde kleur Teddy stof niet voorradig bleek te zijn samen tot een alternatief gekomen. Volgende dag in huis en bleek het alternatief goedkoper te zijn en ik mijn teveel betaalde geld direct bij mijn bestelling aantrof, perfect.

Precies zoals je altijd hoopt dat een aankoop verloopt!

Het is super om bij jullie te kopen: je bestelt, 3 dagen later heb je je aankoop in huis. Netjes op de hoogte gehouden, netjes verpakt en ook gewoon heerlijk goed materiaal. Je hoeft geen weken van tevoren te plannen maar (zoals dat vaker gaat als je eenmaal een plan hebt) ook dezelfde week nog uitvoeren! Ideaal!

Good

Prima prijs, snelle bezorging

De stoffen waren zoals ik grotendeels verwachtte. De 'koraal' tule was iets meer 'neon' en feller dan ik verwachtte maar eerlijk gezegd vind ik het niet erg. Snel opgestuurd een netjes verpakt in ontvangst genomen.

Goede snelle levering. Snelle afhandeling probleem

Zoals boven. Alleen terugbetalen van teveel betaalde bedrag duurt erg lang

Veel stof maar weinig info

Er staan veel stoffen op de site en je kunt vrij makkelijk filteren. Alleen zou meer informatie wel handig zijn, zoals het gewicht van de stof en voor nepleer info over de kleur van de achterkant. Nu zijn er van m’n 7 bestelde stoffen 2 anders dan ik dacht en niet bruikbaar voor m’n project.

Alles netje geleverd

Probleem gelijk opgelost en alternatieven geboden voor keuzes Tevreden met de levering.

Geweldig! Voor herhaling vatbaar

Ik had 2 meter stof besteld. Er was nog maar 1,2 meter en toen kreeg ik keurig de vraag of ik iets anders wou of dat ik gedeeltelijk mijn geld terug wou. Binnen een paar dagen was het teveel betaalde teruggestort op mijn rekening en de stof was zeer snel binnen.

Super snelle verzending en scherpe prijzen vriendelijk personeel. Wel jammer dat het spaar punten systeem niet geldig is bij een winkel aankoop. Ik ga nu voortaan in de winkel uitzoeken dan wel bestellen en dan online betalen.

super

Belangrijke bestelling gedaan van kerststoffen voor mondmaskers die ik op 2 markten verkoop in België. Tekeningen en kleuren zijn zoals op de site. Prima kwaliteit van katoen. Ook een super service en snelle levering