snel versruur en ontvangeb

na aanleiding van mijn ontvangen stofstaaltjes had ik nog wat vragen. Telefonisch zeer goed geholpen en nu prachtige stof en bijbegorende fournituren in huis!

veel mooie stoffen

Ruime keuze in kleuren en soorten stoffen

Uiterst tevreden.

Snelle levering, mooie stof. Veel keus.

Alles o.k.

Schöne Stoffe, schnelle Lieferung, Weiterempfehlung ist gewiss. Danke

Super tolle Stoffe, netter Service, bestelle wieder.

Vielen Dank

Fijn! Maar vallen je nog mega lang lastig voor een recensie

Laat me aub met rust

Levering kan sneller

Levering zou sneller kunnen, verder was alles netjes verpakt en binnen

Goede service, mooie kwaliteit materialen.

Al heel vaak stoffen besteld. Kwaliteit/prijsverhouding is prima en een goede en vriendelijke service, ook als er iets buiten hun schuld om fout gaat. Kortom: zeer tevreden.

Wie immer tolle Stoffe und sehr guter Service.

Wie immer tolle Stoffe und sehr guter Service.

Altijd super tevreden

Ik had stof besteld. Komt goed overeen met de foto op de site. De levering was snel en netjes. Ik heb geen verbeter punten, als ik stof nodig heb kom ik vaak uit bij de Stoffenkraam en zal deze zeker aanraden.

zeer snelle en vlotte afhandeling

makkelijke bestelling goede prijs en zeer snelle levering

Perfecte service en stoffen

Goede service en mooie kwaliteit stof ik koop graag bij deze webshop

Duidelijke website

Vriendelijke dame aan de telefoon Snelle levering Veel keuze

Fijne stoffen voor mooie prijzen.

Ik bestel graag bij de stoffenkraam. Ze hebben een uitgebreid assortiment. Alles voor redelijke prijzen. En ze verzenden altijd snel. Mocht iets onverhoopt uitverkocht zijn wordt je altijd fijn geholpen met een alternatief of je krijgt gewoon je geld terug.

Correct afgebeeld en degelijk geleverd

Helemaal goed!

Ook bij problemen, die worden gewoon, hoeveel tijd het ook kost opgelost.

Via de site makkelijk stof bestellen. Indien nodig kan er een proefpakket besteld worden: super handig!

fijn en snel

kom zeker terug

prijs en stof prima, proces altijd rommelig

vanwege de prijs kwam ik weer hier terecht. Vorige keer duurde het weken langer dan beloofd voordat ik mijn bestelling had. Deze keer kreeg ik de verkeerde stof geleverd. Telefoon werd 3x niet opgenomen tijdens openingstijd, dus gemaild, geen reactie. Ineens stond een bezorger onaangekondigd voor de deur met de juiste stof. Wel opgelost dus, maar het is hier nooit saai...

Bijzonder goede service!

Voor een bruiloft had ik 20 meter stof nodig. Omdat de stof die ik voor ogen had, eigenlijk niet binnen het budget paste, werd mij een andere stof aangeraden. Dit alles ging telefonisch, omdat ik niet uit de buurt kwam. Ik gaf de medewerker mijn volste vertrouwen en dat werd niet beschaamd! De volgende (!!! Ja, echt! Zo snel) arriveerde de stof. Exact zoals het moest zijn en voor een heel fijne prijs. Enorm tevreden met deze service en heel blij dat ik zo goed en fijn geholpen ben! Bedankt!

Goede service!

Goede afhandeling van stoffen die niet op voorraad waren.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima service.

Heel fijn dat er een bericht werd gestuurd dat de bestelde stof tijdelijk niet op voorraad was en je aan kon geven te willen wachten of het geld teruggestort te krijgen.

doen we ze beloven