Gewoon dikke prima!

Op zich best prima shoppen. Wat ik echter niet prettig vind is dat er vaak maar 1 foto te zien is van een stof. Dat is echt onder de maat, ik wil een product virtueel kunnen beoordelen en daar heb ik meer detail en contextuele foto's voor nodig, een korte productvideo zou ook helpen een product op afstand te kunnen beoordelen. Daarom beoordeel ik deze webwinkel matig. Verder ging het shoppen prima, ik werd goed op de hoogte gehouden en de levering was ook naar wens.

super goede service

Ik ben zéér tevreden met hoe snel de stoffenkraam communiceert als er iets niet voorradig is. En ook voor de oplossingen die ze brengen. Stof zeg is ook heel goed.

Prima in orde

Niets op aan te merken

Veel keuze en snel geleverd

Een uitgebreide collectie stoffen en fournituren. Snelle levering.

De stof netjes afgeknipt en goed verpakt. En snel geleverd.

Helemaal goed

Zou geen verbeterpunten weten.Snelle levering ook.

Goed geholpen.

Snelle service voor prima kwaliteit.

Ik kreeg mijn bestelling zeer snel. De website is duidelijk! Verder is het prima kwaliteit voor een lage prijs. Dank u wel. Ik ben zeer tevreden.

Goede kwaliteit/prijsverhouding!

Mooie stof. Snelle levering.

Supersnel de volgende dag al geleverd. Kleur en kwaliteit van de stof boven verwachting. Ook het bijgeleverde garen klopte qua kleur precies!

beter geregeld dan de verzending via dhl de

Mooie stoffen

Snelle levering, goede kwaliteit 8

Snelle service en hoge kwaliteit stoffen. Aanrader!

Is prima

Snelle verzending

Mooie stof en goed geregeld

Kleur komt overeen met de website, veel keuze, postief over de levering.

Nvt

Mooie stoffen, snelle verzending

Mooie stoffen, snelle verzending

Snelle levering.

Snelle levering. Gekozen voor afhalen, bestelling lag keurig klaar.

Alles prima!

Ich habe wiedereinmal sehr schöne Stoffe erhalten und die Lieferzeit war auch in Ordnung!! Gerne wieder!!!!!!!!!!!!

goed vlot en volgens omschrijving

Al jaren bestel ik online bij de stoffenkraam en dat bevalt erg goed.Over t algemeen wordt er royaal afgeknipt en als er een keer iets is keurig netjes opgelost. Het enige wat ik jammer vind dat bij gratis verzending van 50 naar 75 is gegaan dat zorgt er wel eens voor dat ik ook elders online shopt.

Gewoon prima

Makkelijk bestellen, snelle levering en op een vraag kreeg ik telefonisch gelijk goed uitleg.

Ik krijg nog steeds geld terug voor m'n verzend kosten die teveel in rekening zijn gebracht...

Voor de rest prima levering en stoffen!

Keurig afgehandeld en volledig volgens afspraak

Keurig afgehandeld en volledig volgens afspraak