Bijzonder goed

Prima service en goede kwaliteit stof voor een betaalbare prijs. Ook de fournituren zijn prima. Snelle service. Vaak binnen 1 dag geleverd!

Snelle levering en goede kwaliteit stoffen

Mijn vrouw is zeer tevreden met de stof.

Mooie stoffen voor redelijke prijs

Voor t eerst stoffen besteld en blij verrast Snel bezorgd

Dik in orde!

Dik in orde, kan niet beter!

Altijd goed!

Fijne website, garen in meer kleuren dan de regenboog en altijd van goede kwaliteit.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit. Makkelijk besteld

Levering duurt lang

Wacht al een week op de zending. Heb het op kort termijn nodig! Nog steeds niet bezorgd op afhaaladres. Weet niet of de schuld bij stoffenkraam ligt , of bezorger.

Vlotte levering, mooie stofjes

Eigenlijk wil ik niet bij elke online koop een review moeten schrijven. Vandaar dat ik jullie eerdere verzoek gewist heb.

alles goed en ongecompliceerd verlopen.

Alleen maar goede ervaringen klasse.

Alles tip-top

damit ist alles gesagt :-)Köln

Ongelofelijk, zo goed.

Vandaag besteld en morgen al in huis, zo snel! Stof is van heel goede kwaliteit. Dus een super ervaring.

na mail dat 1 stof niet op voorraad was ,hadden we het alsnog na 2 dagen in huis

er was van een bepaalde stof niet genoeg voorraad in huis ,wij wilden met de hele partij wel wachten tot het na 2 weken zou komen en het hele pakket opgestuurd zou gaan worden. hadden we het alsnog na het versturen van die mail alsnog na 2 dagen in ons bezit.. prima met dank aan alle mensen van de stoffenkraam.

Snelle en correcte levering.

Uitstekende afwerking en levering van bestellingen.

veel keuze in stoffen

Veel keuze! In tegenstelling tot andere reviewers kwamen bij mij de kleuren niet perfect overeen, maar dat wisselt waarschijnlijk per beeldscherm en is te verwachten. Mijn bestelling arriveerde snel en goed verpakt.

Duidelijke website, snelle levering

Mooie stoffen

Mooie stoffen

Nette en snelle service

Netjes verpakt, goede service. Na een vraag bijna direct antwoord terug. Zeker voor herhaling vatbaar.

Supersnelle levering

Mooie stofjes supersnel bezorgd, top!

Supertevreden

De stof die ik zocht werd echt voor me gezocht! Mailtje, stukje stof, foto’s niks te gek om het juiste te zoeken en de volgende dag in huis!!!

Een TOP zaak, met TOP stoffen !

Ruime keus aan stoffen. Vriendelijk personeel. Webwinkel ook OK. Goed service en snelle levering. Ik ben fan.

sehr zufrieden

Trotz Lieferschwierigkeiten pünktliche Nachlieferung. Vielen Dank, das Warten hat sich gelohnt. Ich bin sehr zufrieden.

Schnell und gut

Die Stoffe entsprechen meist den Vorstellungen und Abbildungen. Ein Verwendungszweck wäre gerade für Anfänger hilfreich.

Keurig verzorgd

Snel en netjes op tijd bezorgd, pakketje en stof keurig verzorgd