geweldig

De stof was mooi en met de proeflapjes kon ik goed kijken wat bij mij paste. En niet te duur, redelijke prijzen

Snelle en correcte afhandeling.

Bijzonder goede ervaring

Goede service en mooie stoffen

De dames in de winkel denken met je mee. Heel fijn. Ook een online bestelling wordt snel en netjes geleverd.

Topservice

Zeer tevreden van de snelle en klantvriendelijke service, en de kwaliteit van de stof!

Mooie stof en snelle levering.

Ze hebben mooie stoffen. Veel keus. En de levering was lekker snel.

Mooie stof, zowel online als in de winkel

Ik had een Stenzo stof uit de opruiming online besteld (ik was bang dat het anders op zou zijn). Dat lag keurig voor me klaar in de winkel. Ik heb daar in de winkel nog joggingstof bij gezocht met een matchende kleur. Veel keuze en goede kwaliteit.

Goede service en prima geholpen

Jullie zijn mijn favoriete stoffen winkel on line . Ik woon in Zeeuws Vlaanderen en kan bij jullie leuke stoffen bestellen . Fijne en duidelijke website . En je kan altijd contact opnemen . Een keer in de paar maanden kom ik bij jullie langs om de stoffen te voelen en te bekijken. Ga zo door . Met vriendelijke Groet Iris v.d. Heijden

Prima stof.

Goede kwaliteit stoffen. Wel iets prijziger

Schnell und kundenfreundlich

Dfghh

Snelle levering, prima prijs

Prima service, goede site

Snelle levering!

Mooie stoffen!

Schöne Stoffe, nette Kommunikation, schnelle Lieferung

So macht Einkaufen Spaß

Goede collectie, mooie stoffen.

Snelle levering.

Snel en goed geleverd

Snelle levering en goed

Goede ervaring

Sehr schöne Stoffe

Die bisherigen Bestellungen haben mir alles sehr gut gefallen. Mega Stoffe zu einem sehr fairen Preis.

Geweldige winkel

Ik zou het enorm tof vinden mocht je uw bestelling die je gedaan hebt kunt raadplegen. Dat is het enige dat ik mis

Goede snelle service

Mooie stof, niet duur en snel in huis

alles was in orde

Deze site is top en zeker een aanrader. Snelle levering.

Ik ben blij met de snelle levering. Bovendien voldeed het product aan mijn verwachtingen.

Mooie materialen

Mooie materialen, ruime keuze, overzichtelijke webshop. En je weet wanneer het pakket geleverd wordt.

genau das was wir wollten zu günstigen Preisen

Wir wollten einige Meter Organza Stoff für Dekozwecke. Jeweils 10m von vier verschiedenen Sorten. Das hätte überall anders ein Vermögen gekostet und war hier bei sehr guter Qualität (wie sich nach der Lieferung herausstellte) vergleichsweise günstig.

Toller Stoff

Ich habe das erstemal bestellt und war sehr zufrieden. Waren tolle Stoffe, sehr schön.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.