Top snel geleverd

Sneller levering

jammergenoeg nog steeds mijn bestelling niet ontvangen...

Het is ondertussen 10 dagen geleden dat ik bij jullie een groot aantal stoffen heb besteld. Tot op heden kreeg ik mijn bestelling nog niet thuis. Dat vind ik wel heel erg laat! Volgende week vertrekken wij op verlof en ik had die stofjes écht nodig. Heel vervelend! Ik vermoed wel dat het probleem bij post.nl ligt maar dat mag uiteindelijk mijn probleem niet zijn.

De kleur van de stof was niet zoals op de foto

De stof kwam netjes aan en van goede kwaliteit maar de kleur op de foto is wel overduidelijk een andere kleur dan de daadwerkelijke stof.

Prima online stoffenwinkel vooral omdat je eerst een staaltje kunt bestellen en kijken of het wat voor je is

snelle reactie als er een stof niet meer leverbaar is. Ook na het opgeven van een andere lap stof, weer snel bijgewerkt en geleverd.

Bestelling plaatsen,betalen en binnen 2 dagen binnen !

Mooie kwaliteit stoffen. Snelle levering. Heel veel keus. Echt een aanrader! Ik ben blij met mijn stoffen voor leuke projectjes!

Ik heb maar 1 woord nodig om mijn ervaring te omschrijven: fantastisch!

Er was een stof niet meer op voorraad voor de lengte die ik besteld had. Ik kreeg keurig een mail met daarin de nog aanwezige hoeveelheid van de stof en meerdere mogelijkheden (andere stof kiezen, geld terug, tegoedbon). Ik koos voor een optie die er niet tussen stond (minder groot stuk stof dan in mijn bestelling en het resterende geld terug) en ook dat bleek mogelijk. Daarnaast vond ik de snelheid van verwerken en bezorgen super fijn!

Goede ervaring

Snelle levering, en na klacht over fout in ontvangen stof, hebben ze snel een nieuw stuk stof opgestuurd.

heel goed

heel goed geholpen

Goede kwaliteit, netjes geprijsd

Altijd snelle verzending en goede service

1 woord super!!

altijd goede kwaliteit en goede service

Uitstekende service, snelle levering

Mooie kwaliteit stoffen en grote lappen. Goede communicatie als er iets niets voorradig is.

Veel keus, mooie site, en mailcontact goed

Goede site met veel gebruikersgemak en mooie stoffen. Als iets niet voorradig is wordt er via mail naar een een oplossing gezocht.

Prima service en vlotte aflevering

Jammer dat de winkel zo ver weg is

Geweldige service, correct en snel

Correcte service

Na mijn 1e bestelling met een foutje, werd deze direct hersteld met een nieuw stofje!

Snelle afhandeling, goede communicatie, ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Van een stof bleek onvoldoende op voorraad. Dit werd snel en zonder problemen opgelost.

perfect

prima stof, recht afgesneden, goed verpakt en alles wat ik besteld had zat erin. Perfecter kan niet toch?

Geweldig.

Goede kwaliteit stoffen voor een goede prijs. En supersnelle levering.

Great service!

Great service

Supersnel geleverd

donderdag om 4 uur besteld ,vrijdag in huis

Mooie stoffen, mooie prijzen, ruimhartig afgemeten

Prima ervaring. Had de stoffen binnen een dag in huis!

Zorgvuldig en behulpzaam

Men neemt de tijd en netjes verzorgd kwam het pakketje aan.

Top!! Ik wilde nog bijpassende garen, dat was geen probleem.