's morgens een online bestelling gedaan, erg snel gebeld dat ik alles op kon komen halen. En ook dat was erg goed georganiseerd. Prima service en de stoffen waren ook wat ik (online) verwacht had, van goede kleur en kwaliteit.

Mooie stof

Snel geleverd. Mooie stof aan een faire prijs. Bijpassend garen past perfect!

Gewoon goed

Prima, snel

Mooie stof besteld, helaas zat er niet genoeg meter meer op de rol. Netjes een mailtje over ontvangen en keurig afgehandeld. Bijpassende garen erbij uit laten zoeken is echt makkelijk! Via internet zelf uitzoeken is toch wat lastiger.

Snelle levering. Enkele items niet op voorraad, hopelijk worden deze nog snel geleverd.

Correct

Prima !!!

Van meet af aan goed afgehandeld.

Sehr guter Kundendienst und schöne Stoffe; empfehlenswert!

Erg goed snel geleverd

Goed was snel geleverd 9

Snelle levering heel prettig

Ideaal

Fijn dat er in corona tijd zo'n service is

Het kan beter.

Al een paar keer is de bestelling gewoon niet compleet. Ook nu weer . Het wordt later wel hersteld maar toch. Zet het er dan bij dat niet alles voorradig is. Nu mis ik weer de helft van de ritsen,.

Ik be. Tevreden met de zendingen

Op tijd en ik wordt op de hoogte gehouden. Ik be. Nog in afwachting van een patron ene boek japonnen. Daar heb ik echter nog niets van gehoord. Is al wel betaald maar zou nagezonden worden. Ben erg benieuwd wanneer het komt.

Bestelling was goed uitgevoerd.

Bestelling werd snel afgeleverd.

Snelle levering en mooie stof

Stof besteld voor een cosplay, was zoals op de foto en werd snel geleverd!

Vlotte en nette levering

De stof is van goede kwaliteit.

Zeer tevreden!

Prima kwaliteit aan een kleine prijs, , snelle verzending, een aanrader!

Compleet in orde

Al een paar jaar klant en nog altijd zeer tevreden met alles

Snelle reactie

Jammer dat het bestelde stofje niet aanwezig was. Dit is wel snel opgelost.

zeer tevreden

de levering was goed verzorgd en snel dus zeer tevreden

Mooie stoffen en veel keuze

Veel mooie stoffen tegen een goede prijs. Levering kan wel af en toe sneller maar dat ligt niet altijd aan stoffenkraam

Keurig verzorgd.

Mooi ruim geknipt. Netjes verpakt. Snel bezorgd. Voorherhaling vatbaar

heel goed

Alles ging naar wens. Van een bepaalde stof was was minder meters op voorraad. dit werd keurig opgelost.

Alles prima

Snelle, nette levering, mooie kwaliteit.

super service!

Snelle en goede service. Ik was vergeten om een proeflapje erbij te bestellen, en na één mailtje werd dit gelijk geregeld! Geweldig!