Uitstekend, precies wat ik gevraagd had,

uitstekende service en snelle levering

Preis/Leistung absolut top

Die bestellten Stoffe sind absolut gute Qualität. Lieferung sehr schnell! Geld für nicht lieferbare Stoffe wurden zurücküberwiesen. Werde bestimmt wieder meinen nächsten Bedarf hier bestellen.

Een staal vroeg ik aan en twee dagen later al de kwaliteit kunnen beoordelen.

Heel tevreden!

Mijn bestelling is snel en keurig verpakt geleverd.

bestelde 60m kreeg 20m

bestelde 60m kreeg 20m

Zou graag ongebleekte katoen kopen, heb dat eerder bij jullie gedaan met speciale prijs.. liefst rol... als er een aanbieding is houd ik mij aanbevolen.

Heel fijn.

Mooie stof. Goede prijs .

Prima stof èn snelle levering

De stof was nog mooier dan verwacht ! Snelle levering en prettig geprijsd

Vragen worden snel beantwoordt. Er wordt mee gedacht Bestellingen goed verzorgt

Prachtige stof gekocht

De Stoffenkraam heeft een mooi assortiment, zowel stoffen als fournituren. Als je wilt kunnen ze garen bij je stof uitzoeken. Ik ben tevreden over wat zij hadden uitgezocht.

alles bestens

schnelle Lieferung, gute Preise, sehr gute Stoffqualität...- immer wieder gerne!

Aardige mensen bij de stoffenkraam.

Heel erg tevreden

Mooie stoffen

simpel te doen zonder naai machine

zoomband is een prima product zonder naaien

Snelle service, mooie stoffen.

Zie bovenstaande

Mooie stoffen. Erg snel geleverd, goed verpakt. Blij mee!

Prima stoffen en kwaliteit.

Mooie stof besteld, goede kwaliteit, snel verzonden. Gemakkelijke site. Goede track & Trace.

Heel blij met de service

Ik had stof met spoed nodig. Er ws niet genoeg op voorraad. Toen bestelde P. snel stof bij en kwam alles heel snel en op tijd bij mij binnen. Ik ben heel tevreden.

Snel geleverd. Brievenbus bezorging is ook heel fijn.

Ondanks het feit dat de exacte hoeveelheid stof niet op voorraad bleek werd ik zeer snel en efficiënt geholpen door de klantendienst. Zeer snelle levering van aankopen die wel reeds op stock waren. Zeer tevreden! Ik bestel zeker opnieuw!

Verzendkosten hoog

Ik heb 2 kleurstaaltjes besteld. Hiervoor worden de kosten van een pakketverzending berekend. Zou fijn zijn als dit aangepast wordt.

Fijne stof .

Snelle levering en prima kwaliteit