Fijne stoffenwebwinkel, goede prijs kwaliteit goede service

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst bij deze stoffen winkel. Altijd alles tiptop in orde. Goede service en bij vragen zijn ze altijd bereikbaar. Pakketten worden altijd snel verstuurd kortom ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring met de stoffenkraam is in een woord geweldig.

Ik werd zeer hulpvaardig en erg vriendelijk geholpen. Snelle levering.

Snelle levering, prettige website

Ik heb staaltjes besteld en bij de meeste stoffenwinkels duurt het een aantal dagen tot weken voordat ik de staaltjes ontvang. Bij de Stoffenkraam werd de bestelling direct verwerkt. Voor mij een reden om vaker terug te komen.

Alles klopt!

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Ze zijn snel en goed

Lekker veel keuze

Veel keuze online en in de winkel. Online altijd snel thuis geleverd. Soms eerder dan we denken en dat verbaast ons positief. In de winkel is het zoeken maar even vragen en ze helpen. Is een stof niet meer op voorraad, krijg je een seintje als die er weer is. Ik zou wel graag ook een kopje duurzame stoffen zien. Dan weet je beter wat je koopt. Voor bijvoorbeeld stoffen waar geen polyester in zit.

Savonds besteld en de andere dag al ontvangen. Mooie stof, blij mee

prima en meedenkend

omdat er een deel van de bestelling niet direct op voorraad was vroeg de verkoopster of ik 2 dagen kon wachten zodat alles in één keer geleverd kon worden. Dat noem ik nou meedenkend en nadenkend over het milieu

Stof is helemaal wat ik verwacht had.

Vlot geleverd en mooie stof.

Prima service mooie kwaliteit stof

Bestelling werd vlot geleverd Stoffen van mooie kwaliteit

Alles wunderbar!

Stoffe wie beschrieben, schnelle Lieferung und netter Kontakt. Immer wieder gerne.

Duidelijke website. Snelle levering. Netjes verpakt.

Snelle levering en goede kwaliteit stoffen

Uitstekend!

Goede stof. Snelle service. Dank!

Ik kreeg weer mooie stoffen toegestuurd. Snelle levering, goede kwaliteit en aangenaam geprijsd!

Tevreden, snel er netjes geleverd, prima service!

Geweldige service!

Ik had een stof besteld en per ongeluk een andere stof toegezonden gekregen. Die viel zo in de smaak dat ik ervan bijbestelde. Toen kreeg ik de stof die ik de eerste keer ook eigenlijk besteld had, maar niet wat ik verwachtte. Stoffen kraam gecontacteerd, en ze hebben meteen de stof gewisseld voor wat ik wou hebben. Mooi vind ik dat, ik ben ze zeer dankbaar.

Mooi stof en snelle levering

Heb al een paar keer stof besteld en ben steeds tevreden. Precies zoals omschreven op de site en het wordt altijd zeer snel geleverd.

Sehr gut

Tolle Stoffe, schnelle Lieferung und sehr Kundenfreundlich

Niet goed.

De kleur komt nog niet in de buurt van wat ik besteld had.

Goed en snel

Goede stof en snel bezorgd.

Uitstekend!

Bestelling met 2 dagen in huis. Mooie stof, Bi-stretch crêpe. 3 kleuren. Wel aanbeveling eerst de lap stof wassen vanwege kleurafgeven tijdens het naaien.

Bestelling geplaatst en ze namen direct contact op omdat iets niet op voorraad was. Samen nagedacht naar een andere goed optie en t was top. Zeer tevreden !! Bestel zeker weer online

alles mooi op tijd binnen vlotte tijd afhandelen

ik bestel daar altijd ,mijn stoffenzaak

Prima stof.

Na bestelling niets meer gehoord of gezien. Na een belletje, er was iets niet goed gegaan, binnen twee dagen de stof geleverd. Prima stof en een leuk bed mee bekleed.

Bestellingen verlopen vlekkeloos!

Zie boven