Goeie service om proeflapjes te kunnen bestellen. Ze werden snel geleverd. Evenals de bestelde stoffen.

mooie stofjes, die ik binnen 1 dag in huis had!

ik was heel blij met de snelle levering. De kwaliteit van de stoffen was prima!

Mooie stoffen.Jammer om te bemerken dat het paneeltje van 65 cm bij een zaak dichtbij ook ligt maar dan 5 euro goedkoper. Dan nog eens de verzendkosten erbij.

Snelle levering, mooie stof

Snelle levering, mooie stof

Snelle levering en mooie stoffen,

Mooie stof

Alleen 1 minpunt. Degene die de stof geknipt heeft, heeft een lelijke grote viltstift streep gezet die ik niet kon verbergen. Jammer zit wel aan de binnenkant maar toch. Kan ook met een speld...niet

goede oplossing voor een ogenschijnlijk probleem

De Stoffenkraam heeft een goede oplossing gevonden voor een probleem dat ik had.

Snelle reactie op bestelling en vraag voor wijzigingen. Nadien snelle levering. Mooie kwaliteit. Een aanrader

Een snelle en verzorgde levering!

uitstekend service

prima kwaliteit, snelle levering,

zeer goed

ik had iets te weinig stof gekocht maar na contact keurig bij de vorige verpakking gestopt

Ruime keuze, goede prijs en razendsnelle levering

Echt heel tevreden! Besteld en de volgende dag al geleverd.

uitstekend

snelle levering, goede kwaliteit en voor een mooie prijs

Snelle levering, prima kwaliteit

Eerste keer stof online gekocht, toch spannend wat en hoe je het thuis krijgt. Kleur, kwaliteit zoals gehoopt, snelle levering en in keurige staat ontvangen.

Prima service.. keurig geleverd

Geheel volgens verwachting, niet duur en snelle levering

Geheel volgens verwachting, niet duur en snelle levering

Snelle levering precies zoals ik hoopte.

Prima! Snelle levering!

Prima. Snelle levering.

Heel erg goed !!

Super snelle service!

gewoonharstikkegoed

!

Toppie

Goede kwaliteit voor een goede prijs levering ook top

zeer snelle levering

Stof snel geleverd en niet duur

Echt aan te raden.

Geweldige prijs voor de stof

Ik zat op budget maar had veel meters nodig, dus deze site was een goede uitkomst. De kleur was zoals op de foto, en was snel geleverd. Goede ervaring

Snel geleverd, maar wel een kleurafwijking

Ik kreeg al de volgende dag bericht dat mijn pakket klaarlag bij het afhaalpunt. Dit was alleen niet het door mij opgegeven afhaalpunt (ik weet niet of DHL of De Stoffenkraam daar verzaakt heeft). Verzendkosten zijn vrij hoog voor een pakketje dat achteraf gezien gewoon door de brievenbus had gepast. Blij met de kwaliteit van de stof, maar de kleur is fletser dan de kleur op de foto. Hierdoor zal ik de stof uiteindelijk niet gebruiken waarvoor ik ´m bedoeld had.