Keurig op tijd.

Mooier stof, prima service.

Prima snelle service. Bij telefonisch contact trof ik een vriendelijke medewerker.

Goede winkel

Ik bestel mijn lappen stof er al jaren. Echt een fijne winkel met veel keuze.

Fijne en goede levering

Heel tevreden van de stofjes!

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden

Kwaliteit

Leuk, kwaliteit stofje gekocht in aanbieding. Helaas waren de verzendkosten voor België duurder dan mijn stofje...

goede service

Goed overleg mogelijk via mailcontact over levering van bestelde producten.

Altijd correct qua info , levering en advies !

Zie boven!

Altijd top in orde

Ik heb al heel veel bij de stoffenkraam besteld en ben altijd zeer content van de geleverde stoffen, fornituren ea. Het zijn steeds kwaliteitsvolle stoffen. Ook het bestellen verloopt altijd vlot. De correspondentie met de stoffenkraam verloopt altijd correct. In 1 woord een top service!

Mooie stoffen

Goede kwaliteit stoffen! Snelle levering!

Bestelling snel geleverd, goede kwaliteit

Schöne Stoffe

Hab das erste Mal hier bestellt und es sind sehr schöne Stoffe in guter Qualität. Bin sehr zufrieden und werde hier wieder bestellen.

Alles prima, gerne wieder.

Bin mit dem bestellten Stoff zufrieden. Lieferung erfolgte zügig.

snelle verzending, goede kwaliteit

Snel en gemakkelijk

Snelle levering en mooi materiaal

Precies wat ik zocht en heb gevonden

Super, heb stof besteld en is precies de kleur als op de foto’s. Bestelling was ook snel in huis.

Prima geholpen

De mevrouw met wie ik appte was reuze geduldig en vriendelijk

Snel geleverd.

helaas zaten er wat vlekken op van donkergrijze kleur. Dus even goed kijken en schuiven met patronen opleggen. Misschien dat de verpakkers daar een beetje beter op kunnen letten.

Zeer positief

Wat je ook zoekt ,het is in voorraad. Snelle levering en goede service

Leuke stoffen

Ik vind hier elke keer wel leuke stoffen, prijskwaliteit is goed en de communicatie met de verkopers is top!

Zoveel keus van prachtige en kwalitatief goede stoffen

Ik heb intussen best wel de nodige stoflappen gekocht bij De Stoffenkraam, en altijd tot mijn tevredenheid. Ben vooral verrukt van de kwaliteit. Dat maakt de hobby zelf kleding maken tot een extra pleziertje en het is duurzaam omdat je eigen kleding veel langer meegaat. Wat ook erg prettig is, de goede verpakking en de snelheid waarmee de stoffen worden geleverd. Je koopt geen kat in de zak bij De Stoffenkraam. Ik hoop nog veel stoffen van hun af te nemen ... en oh ja ! ... de Amman garen zijn ook uitstekend en erg mooi passen bij de stof die je koopt. Mevr. L.B.

van het begin tot het einde een dikke 10

De ervaring op de website is top, je ziet een voorbeeld van de stof en je kunt op kleur zoeken, wat heel fijn is. De verzending ging vlot, ondanks Pasen en ook de track and trace. Al met al een dikke 10 !!!

Snel binnen

Ik had voor de eerste keer bij jullie iets besteld namelijk een proefstukje, ik vond het wel raar dat het door dhl bezorgd werd en toch zo in de brievenbus kon.

Ich bin enttäuscht

Ich habe noch nie so schlechte Stpffe bekommen. Schade. Ich habe Sie dennoch behalten, weil ich Sie dringen brauchte. Ein 2 m Stück hatte man mir aus 2x 1 Meter zusammengenäht. Habe das gemeldet. Ein kleiner Trost kam, hab einen Meter erstattet bekommen. Allerdings nur als Gutschrift. Der Stoff kommt zwar Versandkostenfrei aber eine Retoure muss man selbst zahlen. Achtung der Verkäufer ist in den Niederlanden. Lieben Gruß

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein