Top, netjes en snel geleverd.

Geweldig.

Ruim assortiment

Goede kwaliteit, snel en netjes verzonden

snelle levering,

snelle levering, alleen met voorwassen van de katoen is de stof 30 cm gekrompen in de breedte

Schnelle Lieferung

Gerne wieder

Super service!

Problemen met ontvangst cadeau bonnen gehad, maar ze hebben het super goed opgelost!

Snelle levering, super vriendelijke mails , alles perfect geregeld

geweldig

De stof was mooi en met de proeflapjes kon ik goed kijken wat bij mij paste. En niet te duur, redelijke prijzen

Snelle en correcte afhandeling.

Bijzonder goede ervaring

Goede service en mooie stoffen

De dames in de winkel denken met je mee. Heel fijn. Ook een online bestelling wordt snel en netjes geleverd.

Topservice

Zeer tevreden van de snelle en klantvriendelijke service, en de kwaliteit van de stof!

Mooie stof en snelle levering.

Ze hebben mooie stoffen. Veel keus. En de levering was lekker snel.

Mooie stof, zowel online als in de winkel

Ik had een Stenzo stof uit de opruiming online besteld (ik was bang dat het anders op zou zijn). Dat lag keurig voor me klaar in de winkel. Ik heb daar in de winkel nog joggingstof bij gezocht met een matchende kleur. Veel keuze en goede kwaliteit.

Goede service en prima geholpen

Jullie zijn mijn favoriete stoffen winkel on line . Ik woon in Zeeuws Vlaanderen en kan bij jullie leuke stoffen bestellen . Fijne en duidelijke website . En je kan altijd contact opnemen . Een keer in de paar maanden kom ik bij jullie langs om de stoffen te voelen en te bekijken. Ga zo door . Met vriendelijke Groet Iris v.d. Heijden

Prima stof.

Goede kwaliteit stoffen. Wel iets prijziger

Schnell und kundenfreundlich

Dfghh

Snelle levering, prima prijs

Prima service, goede site

Snelle levering!

Mooie stoffen!

Schöne Stoffe, nette Kommunikation, schnelle Lieferung

So macht Einkaufen Spaß

Goede collectie, mooie stoffen.

Snelle levering.

Snel en goed geleverd

Snelle levering en goed

Goede ervaring

Sehr schöne Stoffe

Die bisherigen Bestellungen haben mir alles sehr gut gefallen. Mega Stoffe zu einem sehr fairen Preis.

Geweldige winkel

Ik zou het enorm tof vinden mocht je uw bestelling die je gedaan hebt kunt raadplegen. Dat is het enige dat ik mis

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.