behulpzaam en snel

Goede service en beantwoord vragen...snel de bestelde stoffen in huis

De Stoffenkraam doet wat het beloofd.

Snelle levering, goed produkt.

Snelle levering. Goed product.

goede service, snelle levering

ik had naai-klittenband besteld, maar plak-klittenband gekregen. Sturen ze gewoon de volgende dag al naai-klittenband, zonder enige kosten! Top!

Niet in één keer goed maar prima opgelost.

Voor een klus wat tassenband besteld. Helaas werd in eerste instantie veel minder geleverd dan ik had besteld. Dit is echter snel en netjes opgelost dus uiteindelijk dik tevreden.

snel en goed geleverd mooie tule

mooie materialen goed, maar ook snel geleverd.

Prachtige linnen stof.

Snelle levering mooie stof

Ik bestelde een leuke stof en vroeg er bijpassend garen bij. De kleur is er prima bij gekozen! De stof was er snel en ik vond het mooie stof om mee te werken

Snelle nette serviece

Overzichtelijk site, snelle en nette levering.

Prachtige stoffen en snelle afhandeling!

Ik heb een prima ervaring met de stoffenkraam

Prima, mooie stof en snel geleverd.

Dit was mijn eerste aankoop bij jullie.En daar zal het niet bij blijven want mijn ervaring was prima.

De bestelde stof bleek op het moment van bestellen niet leverbaar in de door mij bestelde kleur. Hierop een zeer vriendelijk mailtje gekregen dat die stof niet leverbaar was met de verwachte leveringstermijn en de keuze wachten of een andere kleur kiezen. Na het mailen van mij alternatieve kleur binnen 2 dagen de bestelde stof ontvangen. Alles was netjes verpakt en de stof is wat ik ervan verwachte. Ook de kleur komt goed overeen met het plaatje op de site.

Prima maar mag wat netter voortaan

Slordig geknipt, stoffen waren heel scheef afgesneden. Mag wel wat netter want zo verlies je veel stof helemaal als het om een stof met patroon gaat. Wol was mooie kwaliteit.

Snelle levering en stof voldoet 100% aan mijn verwachting

Ontvangen wat ik bestelde goede kwaliteit

Ik bestelde zwarte skai naar de gegeven omschrijving. Zeer snel ontvangen en prima kwaliteit. Dank U

De zwarte stof, speciaal voor mondkapjes valt erg tegen

Op de website wordt bij een zwarte stof aanbevolen dat deze speciaal voor mondkapjes is. De stof is te stug en heeft een vale uitstraling. Eerder had ik in de winkel voor dezelfde prijs, een zwarte katoenen stof gekocht, die mooi is, waar ik echt tevreden over ben. Aanbevelen in de winkel te kopen. Online beveel ik niet aan.

De stof is mooi voor een goede prijs, maar compleet andere kleur dan afgebeeld online.

Levering was netjes, draad past goed bij stof. Vind het dus wel erg jammer dat de kleur van de stof zo anders is.. Zou fijn zijn als er meer foto's worden toegevoegd per stof, dan kan dit voorkomen worden heb ik het idee.

snel en correct

stoffen zijn van zeer goede kwaliteit en verwerken mooi

Supersnel geleverd, mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit, supersnel geleverd!

Super,geweldig,vlug,veel keus

Alleszoals een zaak zijn moet

Super snelle levering

De bestelling was snel binnen en de stoffen zijn goed. Helaas was de doos te klein voor het patroon papier en hebben ze deze dubbel gevouwen. De stoffen zijn goed, papier helaas dubbelgevouwen en compleet in de kreukels. Verder wel een aanrader! Veel verschillende stoffen en snel geleverd.

Hele snelle levering

Hele snelle levering

2x iets besteld goede aanbieding van garen en snel geleverd

Snelle service, goede kwaliteit.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Goed en snel