Geweldige service

De bestellingen kwamen supersnel binnen, kwaliteit erg goed

Van mijn bestelling was een gedeelte niet op voorraad. Werd netjes gebeld en overlegd wat ik wilde. Afspraken worden ook nagekomen.

Leuke stofjes en snelle verzending

Prima webshop, ik bestel hier graag, het is meestal snel bezorgd.

Snelle levering. Blij dat er eerst een staal aangevraagd kan worden. Pas dan kun je beoordelen of het de juiste keuze is voor jou project

Ik vind het een topzaak.

Ik heb al diverse keren besteld bij de Stoffenkraam en ben steeds zeer tevreden over de kwaliteit van de stoffen. Ook over de service ben ik dik tevreden, je hebt het vlug in huis. Ook kun je een stofstaaltje aanvragen en dat kan handig zijn.

Correcte en snelle levering

De stof heb ik gebruikt als prop tijdens een fotoshoot en deed precies wat ik verwachtte. De levering was snel en correct.

mooie prijs/kwaliteit

Veel stofjes aan mooie prijzen kunnen scoren. Alleen is soms moeilijk in te schatten hoe groot een motief zal zijn. Een bootje waarvan ik dacht dat het ongeveer 1cm zou zijn bleek 5 cm, dat maakt een heel verschil qua uitzicht. Een muntstuk op de foto zou bv veel duidelijk maken. Snelle levering, alles correct.

Veel keus, snelle levering. Prima

Vlotte bezorging, ben zeer tevreden over jullie. Fijn dat jullie aanbieden om bijpassend garen bij te sluiten. Zeer tevreden , ga zeker vaker bestellen.

Misschien wel te veel keus

Als ik iets nodig heb, weet ik wel bij wie ik moet zijn. Ik bestel misschien wel liever online want in de winkel is het wel zoeken. Tenzij je er vaak komt, want het ligt wel logisch gesorteerd.

Mooie kwaliteit quilt katoen en super snel geleverd

Een ruime keus en vlotte afhandeling .

De stoffenkraam heeft een ruime keus en de afhandeling van de aankoop verloopt vlot.

snel en correct, meteen aan de slag!

zie boven: snel en correct, meteen aan de slag!

Het is bijna altijd goed

Het is fijn om online te winkelen de stoffen zijn meestal net als op de foto soms niet

netjes snel en optijd

altijd tevreden met deze winkel

Tevreden over kwaliteit maar lange leveringstijd

Mooie stoffen en naaibenodigdheden. Snel geleverd! Super!

perfect

goede kwaliteit en snelle service

Heldere Communicatie

Van mijn bestelde product was minder op voorraad dan dat ik bestelde. Keurige terugkoppeling en passend opgelost

Meedenkend, oplossend, kkantgerucht

Alles naar wens

Netjes geleverd zoals gevraagd. Iets dat niet in voorraad bleek, hebben ze me netjes voor opgebeld om het alternatief te kiezen.

coland, vriendelijk behulpzaam

snelle bediening ook met geld terug storten, als het meer leverbaar is.

Toppie

Super snelle bezorging toppie . En de kleur en stof was goede afgebeeld. En royale afmetingen Bedankt

Er zaten vlekjes in mijn stof, gemaild met foto’s en direct nieuwe stof ontvangen. Super service!

Snelle levering en top service.

Niet alles was leverbaar van wat ik besteld had en dat is per mail heel prettig en correct afgehandeld. Nog nooit een slechte ervaring gehad.