van het begin tot het einde een dikke 10

De ervaring op de website is top, je ziet een voorbeeld van de stof en je kunt op kleur zoeken, wat heel fijn is. De verzending ging vlot, ondanks Pasen en ook de track and trace. Al met al een dikke 10 !!!

Snel binnen

Ik had voor de eerste keer bij jullie iets besteld namelijk een proefstukje, ik vond het wel raar dat het door dhl bezorgd werd en toch zo in de brievenbus kon.

Ich bin enttäuscht

Ich habe noch nie so schlechte Stpffe bekommen. Schade. Ich habe Sie dennoch behalten, weil ich Sie dringen brauchte. Ein 2 m Stück hatte man mir aus 2x 1 Meter zusammengenäht. Habe das gemeldet. Ein kleiner Trost kam, hab einen Meter erstattet bekommen. Allerdings nur als Gutschrift. Der Stoff kommt zwar Versandkostenfrei aber eine Retoure muss man selbst zahlen. Achtung der Verkäufer ist in den Niederlanden. Lieben Gruß

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie stoffen en zeer snelle levering,keurig verpakt.

Mooie stof

Fijne kwaliteit. Snelle levering.

Snel en zorgvuldig

geweldig

mooie stof ruim voldoende,snelle levering

Leider konnte ich den Stoff nicht verwenden

Als ich mit Stoffenkram Kontakt aufnahm, lief mit der Kollegin alles bestens. Sie schrieb das es ein Restsrück ist ob ich es nehme. Soweit alles gut. Als der Stoff ankam weichte er allerdings von der Farbe etwas ab und hatte an der Innenseite Fell, welches ich beim Kauf nicht gesehen habe, es war auch nicht abgebildet. Somit konnte ich diesen Stoff nicht nutzen. Ich schrieb dann wieder mit der Bitte , diesen Stoff zurückzschicken zu dürfen, da es ja ein Reststück war und nicht für mich extra abgeschnitten wurde. Ich wollte also diesen Stoff dann gegen einen völlig anderen zurücktauschen, ohne, das der Firma Kosten entsstehen, denn den Versand hätte ich ja übernommen. Doch leider hatte ich dieses mal nicht mit der sehr netten Kollegin zutun, sondern mit einem Herren, der mir diesen Umtausch verwehrte. Das machte mich sehr traurig. Ich hatte vor ein paar Jahren schon mal bei Stoffenkram gekauft und war immer zufrieden. Und beim Kauf ist auch alles bestens gelaufen. Aber dieses mal , was ja eigentlich auch eine Bitte gewesen ist, war kein entgegenkommen von dem Kollegen möglich.

Goede service Goede kwaliteit en vriendelijke ben zeer tevreden

Alles top

Sehr gute Qualität. Sehr schnelle Lieferung und immer wieder gerne.

Goede spullen , snelle service

Het pakketje werd snel geleverd, goede communicatie via de mail en uitstekende kwaliteit van de artikelen.

Super mooie stof

Super mooie stof, en degelijk, en betaalbaar. En ook dat je staaltjes kan bestellen, is reuze leuk.

De stoffen zijn prachtig en levering is snel!

We hebben prachtige worshipvlaggen gemaakt van de stoffen, ze zijn heel mooi en licht geworden :)

GEWELDIG

Super goede service

Sehr gute Qualität und gutes Preis- Leistungsniveau

Ein breites Angebot an Stoffen , darunter auch gute Angebote. Der Versand erfolgte schnell, die Ware war ordentlich verpackt!

Wunderschöne Stoffe mit zauberhaften Motiven und Farben.

Ich bevorzuge die Stenzo-Stoffe, diese sind außergewöhnlich und wunderschön. Der Kundenservice ist freundlich und antwortet schnell. Die Lieferung ging prompt. Ich bin sehr zufrieden und kaufe gerne wieder ein.

Snelle levering en fijn dat ze mij hebben gebeld over een artikel die niet meer in voorraad was en een alternatief hebben aangeboden. Zo kon ik mijn project toch afmaken. Dikke pluim voor jullie!

Fijne zaak met goede service!

Veel keuze uit mooie, betaalbare stoffen. De online bestellingen worden altijd snel geleverd. Gewoon een fijne zaak, ik koop er graag mijn stoffen.

een woord geweldig

ik had laatst broekenstof besteld ,ik had per ongeluk 1 meter besteld maar ik had graag 1.70 .toen heen en weer gemaild toen heeft een mevrouw van de stoffenkraam mij netjes gebeld ,en is alles goed verlopen . TOP

Fijne shop, mooie stoffen en prima service

Al meerdere keren besteld in deze webshop. Mooie kwaliteit stoffen, op tijd geleverd en goede service. Als een stof niet voldoende op voorraad blijkt te zijn wordt er per mail contact opgenomen voor nette oplossing. Aanrader!

Mooi assortiment, snelle en correcte service, goede prijs

Wat kan een mens nog meer willen van een webshop? Doe zo verder

Goed en snel

Service om de rits of garen erbij te zoeken in de bij passende kleur

Mooie stof!

Mijn kleindochter is heel blij met de keuze.

Xxxxxx