Sehr gute Qualität und gutes Preis- Leistungsniveau

Ein breites Angebot an Stoffen , darunter auch gute Angebote. Der Versand erfolgte schnell, die Ware war ordentlich verpackt!

Wunderschöne Stoffe mit zauberhaften Motiven und Farben.

Ich bevorzuge die Stenzo-Stoffe, diese sind außergewöhnlich und wunderschön. Der Kundenservice ist freundlich und antwortet schnell. Die Lieferung ging prompt. Ich bin sehr zufrieden und kaufe gerne wieder ein.

Snelle levering en fijn dat ze mij hebben gebeld over een artikel die niet meer in voorraad was en een alternatief hebben aangeboden. Zo kon ik mijn project toch afmaken. Dikke pluim voor jullie!

Fijne zaak met goede service!

Veel keuze uit mooie, betaalbare stoffen. De online bestellingen worden altijd snel geleverd. Gewoon een fijne zaak, ik koop er graag mijn stoffen.

een woord geweldig

ik had laatst broekenstof besteld ,ik had per ongeluk 1 meter besteld maar ik had graag 1.70 .toen heen en weer gemaild toen heeft een mevrouw van de stoffenkraam mij netjes gebeld ,en is alles goed verlopen . TOP

Fijne shop, mooie stoffen en prima service

Al meerdere keren besteld in deze webshop. Mooie kwaliteit stoffen, op tijd geleverd en goede service. Als een stof niet voldoende op voorraad blijkt te zijn wordt er per mail contact opgenomen voor nette oplossing. Aanrader!

Mooi assortiment, snelle en correcte service, goede prijs

Wat kan een mens nog meer willen van een webshop? Doe zo verder

Goed en snel

Service om de rits of garen erbij te zoeken in de bij passende kleur

Mooie stof!

Mijn kleindochter is heel blij met de keuze.

Xxxxxx

Alles super

Alles super!

Je kon in het verleden op de markt allerlei accessoires kopen, maar er is bijna niets meer op de markt. De stoffenkraam voorziet hierin ook.

Goede kwaliteit en prijs

Veel keuze

Snelle levering, mooie prijzen en duidelijke tracking informatie

Veel keuze

De stoffen zijn van goede kwaliteit en er is veel keuze. Overzichtelijk zou nog zijn als dezelfde soort stof in verschillende kleuren te kiezen zou zijn, op 1 webpagina gesorteerd. Bv. Katoen, omschrijving breedte, dichtheid/zwaarte en samenstelling stof. En dan aan te klikken kleuren: paars, groen, geel, wit, etc.

Een groot assortiment

De Stoffenkraam heeft een groot assortiment. Ik vind altijd wel wat ik nodig heb. Wat ik ook fijn vind, is dat je voor een klein bedrag een stoffenstaalstje kunt bestellen. Ik wil sierkussen voor de woonkamer bekleden en dit helpt mij enorm

Goed en snel

Snelle goede service, fijne stofjes

Snelle goede service en levering. Fijne stofjes. Heel fijn dat je passende garen kan bestellen.

Snelle en correcte levering.

Correcte levering en goede beschrijving van de producten.

Supersnel, heel goed.

Altijd correct

Prachtige stoffen

Alles gaat vlot en foutloos, heel blij mee

Fijn en snel

Ik had eerst monsters van wat stoffen besteld en toen kreeg ik echt 10 cm van de hele stofbreedte. Je krijgt dus echt een groot stuk. Het uiteindelijke stof was ook snel geleverd, dus een fijne ervaring.

Alles Bestens!

Schöner, hochwertiger Stoff, schnelle Lieferung! Alles Gut!

Vlot en netjes geleverd

Veel keuze, steeds nieuwe stoffen. Ook makkelijk zoeken.