Prima op tijd en correct ontvangen.

We ontvingen onze bestelling binnen de gestelde termijn. Netjes bezorgd en de kwaliteit van de stof was wat we verwachtten!

Ik bestel hier regelmatig en ben heel tevreden over de producten en service. Verzending is altijd snel en netjes. Mijn grootste verbeterpunt is de website, die kan een update gebruiken. Meer snelheid, handigere filters en meer foto’s.

goed.

snelle levering en altijd de mogelijkheid om stalen te bestellen.

Goede samenwerking

Een vlotte levering. Geen problemen ondervonden. Voor herhaling vatbaar

Prima service en communicatie

Bestellen verliep vlot, er werd zeer helder gecommuniceerd over een later te leveren produkt, zoals wanneer het weer leverbaar was, wat ook klopte. Prima kwaliteit.

Immer wieder gerne

Schöne Stoffe, schneller Versand. Ich bin absolut zufrieden und werde bestimmt öfter bestellen

Steeds top kwaliteit van stof

Ik koop mijn stoffen nu al een aantal jaren via Stoffenkraam.nl en steeds ben ik zeer tevreden. De kwaliteit is constant goed tot zeer goed. Ruime keus en wat ook prettig is, arriveert echt snel ook. Ik zal klant blijven bij Stoffenkraam. L.B.

Fijne ervaring

Ruime keus, makkelijk bestellen en de bestelling wordt heel snel geleverd

Was heel goed geen commentaar

Levering zoals afgesproken netjes op tojd

Precies de stof die ik zocht. Foto op website kwam overeen met de werkelijkheid!

Mooie betaalbare stof

Goede service mooie stoffen

Medewerkers zijn betrokken Zoeken het juiste garen erbij of de juiste kleur rits Spullen altijd netjes verpakt

Aanrader

Goede kwaliteit, snel geleverd, optie om juiste kleur garen erbij te doen is handig, zeker als je via de webshop koopt. Super tevreden.

Correct

Zeer mooie stoffen goed advies bij keuzes

Helemaal top

Snelle levering en mooie producten. De producten zijn ook zoals omschreven en mocht er iets perongeluk niet goed zijn dan hebben ze een top klantenservice:)

Prima service en snelle levering

Altijd veel keuze en goede kwaliteit stoffen

Snel en ze denken mee!

Goede ervaring, ik had de stof snel nodig. Had het als opmerking erbij gezet. Werd zelfs savonds gebeld voor overleg en volgende dag was het in huis. Mooie stoffen! Vriendelijke mensen

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Correcte en snelle levering, Fournituren en benodigdheden op voorraad. Fijne website.

Supersnel ,netjes vetpakt

Snel en keurig geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd prima service

1 van de ritsen die ik had besteld was niet beschikbaar. Ik kreeg een email om te vragen wat een goede alternatieve kleur was. Zodra dit was doorgegeven had ik mijn pakketje de volgende binnen. Ik ben erg tevreden met dit niveau van klanten service.

Correcte afhandeling van mijn bestelling

?

supersnelle levering, goede communicatie, geweldig tevreden!

zeer tevreden, zowel met de kwaliteit en de levering, als met de communicatie!

Heel handig

Erg fijn te weten waar ze staan in de buurt! Ook fijn als afgelastingen worden doorgegeven

Stationsweg 27

3362 HA Sliedrecht