Je kon in het verleden op de markt allerlei accessoires kopen, maar er is bijna niets meer op de markt. De stoffenkraam voorziet hierin ook.

Goede kwaliteit en prijs

Veel keuze

Snelle levering, mooie prijzen en duidelijke tracking informatie

Veel keuze

De stoffen zijn van goede kwaliteit en er is veel keuze. Overzichtelijk zou nog zijn als dezelfde soort stof in verschillende kleuren te kiezen zou zijn, op 1 webpagina gesorteerd. Bv. Katoen, omschrijving breedte, dichtheid/zwaarte en samenstelling stof. En dan aan te klikken kleuren: paars, groen, geel, wit, etc.

Een groot assortiment

De Stoffenkraam heeft een groot assortiment. Ik vind altijd wel wat ik nodig heb. Wat ik ook fijn vind, is dat je voor een klein bedrag een stoffenstaalstje kunt bestellen. Ik wil sierkussen voor de woonkamer bekleden en dit helpt mij enorm

Goed en snel

Snelle goede service, fijne stofjes

Snelle goede service en levering. Fijne stofjes. Heel fijn dat je passende garen kan bestellen.

Snelle en correcte levering.

Correcte levering en goede beschrijving van de producten.

Supersnel, heel goed.

Altijd correct

Prachtige stoffen

Alles gaat vlot en foutloos, heel blij mee

Fijn en snel

Ik had eerst monsters van wat stoffen besteld en toen kreeg ik echt 10 cm van de hele stofbreedte. Je krijgt dus echt een groot stuk. Het uiteindelijke stof was ook snel geleverd, dus een fijne ervaring.

Alles Bestens!

Schöner, hochwertiger Stoff, schnelle Lieferung! Alles Gut!

Vlot en netjes geleverd

Veel keuze, steeds nieuwe stoffen. Ook makkelijk zoeken.

Altijd geweldige service

De Stoffenkraam is voor mij de beste winkel voor aankoop van stoffen en fournituren. Ik kan nergens over klagen. Wanneer een stof niet meer voldoende voorradig is, word je altijd tijdig op de hoogte gesteld via mail en dan krijg je de kans opnieuw te kiezen of je geld terug te vragen. Wanneer er iets niet klopt bij je bestelling wordt dit altijd zonder problemen rechtgezet en er is ook altijd iemand bereikbaar bij vragen. Ik ben al meer dan 10 jaar klant en heb nog nooit een slechte ervaring gehad!!! Ik ben fan en heb De Stoffenkraam dan ook al aan verschillende mensen aangeraden.

Sehr schnelle Lieferung

Ware perfekt wie immer

Goed geholpen maar wat ik wilde was niet voorradig, dat was jammer.

Uiteindelijk is het goed gekomen. Heel vriendelijk geholpen en ben nu tevreden.

Snelle juiste levering

Nvt

Mooie tule in prachtige kleuren.

Goedkope tule stof. Mooie kleuren. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn. € 7,95 voor wat tule die bijna niets weegt. Mvg, Claudine Devolder

waardeloos bedrijf, aan de telefoon,

tijgerprint stof gekocht met donkere onder grond en beige vlekken krijg beige onder grond en bruin gele vlekken, man was niet voor rede vat baar ik heb hem ook gezegd schrap mij uit je klanten bestand dus dit bericht verbaasd mij.

Goede kwaliteit en snelle levering

Alles perfekt und sehr schnell geliefert

Stoff genauso wie gedacht

Goed overleg en snelle service

Overleg bij onvoldoende stof en alternatief voorgesteld

Snel in huis

Mooie stof en snel in huis !

Stationsweg 27 3362 HA Sliedrecht

0184 - 42 28 43