Helpful Staff

Fantastic

snel en eenvoudig

alles ging heel eenvoudig en snel. aanbevelen

Heel hulpzaam

Vriendelijke medewerkers, perfect reactie tijd en deskundige advies had gekregen. Bedankt voor jullie hulp

Vlot en klantvriendelijk

Men reageerde elke keer alert en klantgericht, ook als ik vergeten was iets in te vullen

Snel, efficient en betrouwbaar

Pluspunt: een veilige portal, waar andere instanties vaak vragen om vertrouwelijke gegevens per E-mail te versturen

Snelle en goede afhandeling

Alles verliep vlot en de service is perfect

Zéér goed en professioneel geholpen

De medewerker die mijn dossier behandelde heeft zich tot het uiterste ingespannen om de gevraagde financiering rond te krijgen. Na het nodige puzzelen met succes!

Gewoon goed

Veel aandacht en degelijke afhandeling van de aanvraag

frisia goed geholpen met de lening

Klantenservice team Frisia Financieringen persoon Sven Alders heb me goed geholpen met lening aan te vragen ik er blij me zonder zijn hulp kwam ik er niet uit frisia help graag de klant

netjes en snelle afwerking

altijd begrip en een vriendelijk woord.

Erg duidelijk, snel en ontzettend aardige mensen aan de telefoon

Ik heb bij verschillende partijen een lening aangevraagd, maar Frisia was het goedkoopst, erg klantvriendelijk en een duidelijke online omgeving. Ik ben dus verder gegaan met Frisia. Echt alleen maar positieve ervaringen met Frisia.

Duidelijk en snel

Na onze aanvraag is er binnen 24 uur reactie gekomen. Daarna zijn er meerdere keren extra documenten of informatie opgevraagd, maar altijd binnen 24 uur reactie. Telefonisch altijd duidelijke toelichting van alle medewerkers die we hebben gesproken. Toen we hebben uitgelegd dat we voor deze weg van financieren hebben gekozen vanwege de snelheid is hier gehoor aan gegeven. Goede service! Maar, wel hogere rente dan eerst doen voorkomen.

Gewoon goed

Heel goed geholpen met mijn financiering

Top! Duidelijk, efficiënt, vriendelijk en snel geregeld!

Ik ben op een zeer vriendelijke en snelle manier geholpen en ten woord gestaan door de medewerkers van Frisia. Hulp bij het aanleveren van de documenten en uitleg over de checks. In één woord...SUPER

Netjes en vriendelijk

Goed!

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Snel , makkelijk, vriendelijk

Super snel geregeld en correct afgewerkt

Ben zeer tevreden

Ben goed geholpen en zeer tevreden.

Secuur en goede begeleiding

De hele aanvraag van de lening is op een secure manier gebeurd. Met dagelijkse terugkoppeling naar de stand van zaken. Medewerkers denken mee en zijn zeer goed bereikbaar. Zeer tevreden

Super.

Erg behulpzaam en geduldig.

Begripvol

Zeer kundig en goede uitleg Respect Bedankt voor de service.

Hartstikke goed!

Prettig en efficiënt

Super geholpen Aardig en snel

succesvol geholpen met de financiering, echter onnodig lang geduurd

positieve ervaring, kwamen echter mijn inziens voortdurend aanvullende vragen. deze heb ik als onplezierig ervaren, niet echt ter zake doende.