adequaat,vriendelijk en goed geholpen

vriendelijk, snel en goed geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en vlot geholpen.

Er is een punt wat mij is tegen gevallen, Frisia had telefonisch met mij de afspraak gemaakt om donderdag 10 uur terug te bellen. Om acht uur ging de telefoon welke mij eraan vroeg aan de afspraak om 10 te denken. Om 10 uur zat ik bij de telefoon, na een half uur wachten en niets te hebben gehoord ben ik gaan bellen. Voor een bedrijf als deze is het belangrijk dat beide partijen zich aan de afspraken houden. Verder ben ik zeer goed te spreken over Frisia Financiering.

Juiste opvolging, administratief geen 100% score

Juist aanbod, snel aangeboden. Jammer dat eerst de formulieren niet klopten en dat daarna gevraagd werd om iets wat al wel was ingeleverd, nogmaals in te leveren. Ondanks dat toch nog snel in orde gekomen.

Perfecte en zeer snelle service 👍

Zeer professioneel, snel en betrouwbaar

Prima en snel

Erg blij met de dienstverlening van Frisia en zuster bedrijven

Men werkte zeer klant gericht en voelde de wens en behoefte van de klant zeer goed aan. Men vond een oplossing precies op maat.

Klantvriendelijkheid en behulpzaam

Altijd bereid je vragen op te lossen. Snelheid en juistheid voorop.

Onvoldoende

Ik geef een onvoldoende omdat ik tegen meerdere dingen aangelopen ben bij mijn aanvraag. Als eerste krijg ik supersnel op zondag bericht dat mijn offerte klaar stond. Tot dusver was ik erg tevreden. Na het ondertekenen en uploaden van alle gevraagde stukken kreeg ik het bericht dat alleen mijn meisjesnaam op de offerte mocht staan. Het lijkt mij dat dit ook al bekend was voordat de offerte beschikbaar was en het is misschien verstandig dit al bij de aanvraag te vermelden. Vervolgens weer alles uitgeprint, ondertekend en geüpload krijg ik een bericht dat er nog 1 document mist. Dit document werd op dat moment nog toegevoegd en moest ik daarna nog downloaden, printen, tekenen en uploaden. Waarom is dit bestand niet meteen toegevoegd? En waarom is dit na de eerste keer (wat werd afgekeurd vanwege mijn meisjesnaam) niet meteen toegevoegd? Ook heb ik chatcontact gehad met een van de medewerkers en dat was ronduit slecht. Ik kreeg steeds hetzelfde antwoord waar ik niets aan had.

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen onze dienstverlening altijd te verbeteren. Fijn om te lezen dat de offerte supersnel voor u klaar stond. Wij vinden het belangrijk dat u snel kunt zien welke mogelijkheden er voor u zijn. Helaas zijn er in de daaropvolgende dagen, totdat de lening uitbetaald is, een aantal dingen niet naar uw wens verlopen. In reactie op uw punten: 1. In ons aanvraagformulier vragen wij al wel om uw achternaam in te vullen zoals vermeld staat op uw legitimatiebewijs. Dat is u waarschijnlijk niet opgevallen. Wij zullen dan ook kijken of en hoe we dit nog duidelijker kunnen maken. 2. De opzegbrief had u inderdaad direct bij de offerte moeten ontvangen. Wij hebben ons daar direct voor verontschuldigd. 3. Helaas heeft u het chatgesprek als niet goed ervaren doordat u steeds hetzelfde antwoord kreeg. Wij zullen dit gesprek goed evalueren. U stelde in dit gesprek 2 vragen. Waar staat de opzegbrief en hoe moet ik deze opzegbrief bij jullie aanleveren? Gelukkig heeft het gesprek er wel voor gezorgt dat uw beide vragen zijn beantwoord. De opzegbrief is u een minuut na het chatgesprek per mail toegestuurd voorzien van een instructie hoe u deze bij ons aan kan leveren. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Frisia Financieringen

Veel werk maar het resultaat is in orde

Vooral gewerkt met de aanvraagprocedure. Was vaak niet duidelijk welk formulier ze het over hadden. Er werd bijv. gevraagd om pag 7. De nummering gaat tot 6. en zo meer. Veelvuldig heen en weer ge'upload'met dezelfde formulieren. Uiteindelijk maar gemaild. Medewerkers zijn zeer correct en vriendelijk.

Zeer tevreden, speciaal bedankje voor tjalling heeringa

Vriendelijke mensen, En ik vind, de terugkoppeling, meer dan uitstekend! Ron Gras

Klantgericht, erg goed

Behulpzaam bij de uitleg inzake het uploaden.

Snelle behandeling van vraag en antwoord.

zie hierboven

Snel en erg behulpzaam

Snel en erg behulpzaam

Prima hulp

Je wordt goed te woord gestaan en goed geholpen.

Goed. Soms mogelijk te bereiken.

Praktische en snelle service!

Zeer prettige eenvoudige praktische snelle service

Snelle afhandeling

Duidelijk en vlug, je weet snel waar je aan toe bent. De uiteindelijk uitbetaling ging ook vlot.

Top geregeld

Alles in een keer correct afgehandeld en super geteld.

Duidelijk en snelle reacties

Korte lijnen, duidelijke info.

Goede professionele hulp

Vlot geregeld. Duidelijk antwoorden en er wordt goed de tijd genomen voor je.

Klantvriendelijk, duidelijk, goed advies. Top. Goede service

Een zeer prettige communicatie met duidelijke informatie

Uitstekend en meedenken

Klantvriendelijk en meedenkend om tot een goed resultaat te komen

Goed afgehandeld. Men kan alleen moeilijk in contact komen met Frisia.

Communicatie via chat bleek onmogelijk!

Wij hebben een prima ervaring met jullie.

Zéér klantvriendelijk, accuraat, en klantgericht!

Ondanks mijn strubbelingen met het uploaden van bestanden en mijn bellen hierover blééf de medewerker vriendelijk, nam de tijd en legde telkens uit wat er moest gebeuren, zette poortjes open, maakte menu'tjes aan, kortom:Zéér klantvriendelijk. Bovendien was een en ander van aanvraag tot u uitbetaling in no time geregeld!