No nonsens

Duidelijke website en Snelle afwerking.

Geweldig en behulpzaam

Enorm goed geholpen

Super, en heel vriendelijk

Snelle correcte service

Klantvriendelijke duidelijke medewerkers , duidelijk portaal

Daar is 1 zin te weinig voor

Ik kan hier een heel verhaal gaan schrijven maar vriendelijkheid en behulpzaamheid was / is hier van groot belang !!!! Wat een toppers die hier werken , ik bleef maar bellen en via de chat contact zoeken maar 1 voor 1 waren ze zo Behulpzaam zonder ook maar boos te worden met de gedachte daar is ze weer :) alles verder zelf online kunnen regelen heerlijk toch wat een langer verhaal dan 1 zin

Beste Ans, Heel hartelijk bedankt voor deze mooie woorden. Daar zitten wij toch ook voor, om uw vragen te beantwoorden :). Het afsluiten van een lening is niet niets. We zijn blij dat u zich goed heeft laten informeren. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe keuken! Dat udaar elke dag maar weer van mag genieten. Team klantenservice Frisia

Snelle klantgerichte dienstverlening

Aanvraag van een lening verliep soepel, duidelijk en snel. Aardige en klantgerichte staf die me netjes door het hele proces hielp

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor uw mooi beoordeling. Hopenlijk kunt u met de energiebesparende maatregelen de lening weer snel terugverdienen. Team klantenservice Frisia

Snel, accuraat en klantvriendelijk!

Prima ervaring mogen hebben met Frisia. Altijd direct vriendelijk contact via de telefoon, nooit in wachtrij zelfs! Ideale eigen online omgeving bij Frisia, waar de klant zelf documenten kan uploaden en voortgang van de aanvraag kan inzien. Dit hebben wij als zeer prettig mogen ervaren! En ook nu, na afronding van onze aanvraag, kunnen wij in deze zelfde online omgeving ons product inzien en wijzigen. Echt perfect!

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze mooi beoordeling!! Dat is fijn om te horen. Ook nu blijven wij voor u klaarstaan. Team klantenservice Frisia

Ik vond het fijn om met jullie te kunnen werken. Vriendelijk en snel resultaat van jullie werk. Bedankt.

Goed geholpen

Ik ben heel blij, alles efficiënt, snel en vakkundig,goede samenwerking.

De dienstverlening van Frisia is in een woord perfect, Vriendelijk en deskundig personeel.

Great experience with this company

They help you to get the best loan and also helps in speeding up the process , got my approval within a week

Persoonlijk contact is uitstekend

Het uploaden van documenten werkt goed na uitleg. Niet alles wijst van zelf.

Awesome!! Geweldig!!!

I had a great experience from the moment i had the contact with the Frisia until finalization of my request. They were very clear in communication, gave good rates and didn’t require too many unnecessary paper work. I will definitely continue to be your client whenever needed. Keep up the great work!!

We zijn heel tevreden.

De medewerkers zijn heel behulpzaam,en Klantgericht. Alles was heel duidelijk en heeft tot een goede afloop geleid.

Hele snelle service, top!

Duidelijke communicatie

Prima service en deskundig. Fijn als cliënt met Frisia te werken.

Zeer servicegericht bedrijf!

Een online aanvraag gedaan voor een lening waarna snel contact met mij werd opgenomen. Verzoek tot een lening werd serieus genomen door Tjalling Heeringa. Een zeer prettige medewerker die mijn vragen en opmerkingen professioneel beantwoordde. Uiteindelijk tot een goed resultaat gekomen waar ik hem erg dankbaar voor ben. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan!

GEWELDIG

Online aanvraag, de stappen die hiervoor doorlopen moesten worden waren heel gemakkelijk en duidelijk. Ook persoonlijk contact tussen door, voor als er vragen zijn etc, is erg fijn, in een toch al digitale wereld. En ondanks zelfstandige was alles binnen een week geregeld. Wilde eerst bij eigen bank maar daar was het zo moeilijk en omslachtig. Ik raad iedereen Frisia Financiering aan als je net als de ik hier X op terug moet vallen.

Snelle en goede service

Wij hebben meerdere leningen afgesloten via Frisia financieringen in de afgelopen maand voor de financiering van ons vakantiehuis. Frisia heeft ons goed geholpen en reageert in het tempo dat de klant wenst. Meerdere andere financieringsmogelijkheden heb ik overwogen, maar toch kwam ik in het vergelijk Frisia financieringen als beste aanbod naar voren. Toen de notariële overdracht dichterbij kwam en er niet veel tijd meer was om de financiering te regelen heeft Frisia (en met name Marco) mij zeer goed geholpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze zeer goed met tijdsdruk kunnen omgaan. Daarnaast is het een eerlijk bedrijf die gelijk zegt als iets geen optie is, wat ik persoonlijk erg prettig vindt.

Behulpzaam

Je Wordt goed geholpen en wordt snel geregeld

Voor mij niet duidelijk

Veel vragen die ik niet juist heb beantwoord en rekeningafschriften gefotografeerd heb in gediend niet goed toen bij-en afschriften gedownload en gefotografeerd ook niet goed, kreeg vragen over mijn arbeidsongeschiktheidsuitkering die ik nooit heb gehad, vragen over huurbetaling die niet automatisch zou zijn, het woord machtiging staat op rekeningafschrift dus overbodig, uiteindelijk, op jullie initiatief en daarvoor dank, telefonisch contact gehad waardoor heel veel duidelijk werd en ik de gegevens op de juiste wijze heb kunnen aanleveren, daaruit kwamen vragen waarbij ik van sommige ze begrijp en andere totaal niet , omdat ik ook als ZZPer werk was het opsturen van mijn opgave inkomstenbelasting noodzakelijk, al mat al 3 weken bezig geweest wat ik vroeger in de financiële advisering in een gesprek in 1,5 uur had afgerond. Mijn leeftijd speelt wellicht een rol dat ik niet begrijp hoe ik de vragen op een juiste wijze moet beantwoorden, eind goed al goed het is rond en het geld overgemaakt

Snel geregeld

Alles vlot enamel geregeld

Zeer snel en makkelijk

snel

Snel, eenvoudig, geen gedoe en bereid om te financieren

Na afwijzingen van ABN en ING bijna de hoop opgegeven. Maar gelukkig kijkt Frisia wel naar Box3 inkomen en het totale plaatje van inkomsten en uitgaven.