Klasse.

Geduld en nog eens geduld dat gaf ons een vertrouwd gevoel geen gedram. Zeer goed geholpen voor ons een goede keuze.

Binnen 3 dagen het geld op de rekening. En dat terwijl ik al jaren met pensioen ben. Hulde aan het Frisiateam.

was snel geregeld

was snel geregeld

Ben zeer tevreden !

Het contact was prima. Goed overleg en terugbellen keurig op tijd zoals afgesproken. Lekker snel afgewerkt.

Geweldige service! Snel en deksundig.

Snel en deskundig advies en de lening was supersnel geregeld en ook nog eens tegen een hele mooie rente.

Hun uiterste best voor ons gedaan, top!

Het uploaden van de ingevulde formulieren verliep wat moeizaam. Het zou goed zijn alle formulieren te nummeren en te paraferen. Ook bovenaan de formulieren duidelijk aangeven hoe het heet. Bijvoorbeeld: 1-7 allemaal bovenaan het woord offerte. Verder vinden wij de behandeling heel prettig. Bedankt voor alles, Cathy en Leon Toen.

Excellent

Earlier I have asked their help for personal loan, Year later they followed up with better offer and saved me almost EUR 3000+. Very Professional and easy going people.

TOP ervaring.

Duidelijk in de communicatie en er wordt snel teruggekoppeld. Transparantie en goede service. Er wordt met je meegedacht en bereikbaarheid is ideaal. Werknemers zijn altijd beleefd en nemen de tijd om al je onduidelijkheden te verhelpen. Letterlijk van begin tot eind een zeer aangename ervaring.

Staan je snel te woord bij vragen. Snelle afhandeling.

Zeer snelle acceptatie van de kredietaanvraag

Binnen 1 week was de financiering rond, duidelijke aanvraagprocedure. Zeer handig om alle benodigde stukken zelf te kunnen oploaden en het vervolg van de aanvraag te volgen!

Snelle behandeling en goede service

Zeer tevreden over Frisia en blij met het resultaat!

Gezien mijn leeftijd toch een lening kunnen afsluiten zonder al teveel problemen.

Snelle afhandeling

Alles snel geregeld en allervriendelijkste medewerkers

Uitstekend en meedenkend

Alles duidelijk en uiterst vriendelijk

Zeergoed

Staan altijd klaar om je te helpen, zorgen er voor dat alles snel geregeld word voor je. Als je vragen hebt worden deze ook zeer snel beantwoord, zowel via mail als chatten en bellen.

Personeel heeft erg zijn best gedaan

always kind and avaiable

one of the best service ever tried!

Vlotte afhandeling en volledig elektronisch

Geweldig binnen no time geregeld

Top financiering

Vriendelijke vakkundige begeleiding

Vriendelijke vakkundige begeleiding

alles netjes afgehandeld

we zij erg goed geholpen

Transparant en duidelijk

Gezien mijn anders dan normale vast contract (salaris component niet benoemd) is het vaak lastig om een lening aan te gaan. Het systeem en de mensen van Frisia werkt dusdanig goed dat het aanvragen heel simpel verliep. Binnen 48 uur na indienen van alle benodigde documenten hadden wij een lening. Diverse malen netjes door medewerkers gebeld en op de hoogte gehouden. Exact wat verwacht mag worden van een tussenpersoon.

Als je denkt aan online en snelheid dat gaat niet op

Het gaat allemaal erg stroperig. Keer op keer weer documenten aanvragen. Privacy heeft men lak aan ze willen alle bankafschriften zien. Het gaat ze geen donder aan wat je allemaal gekocht of besteld hebt. Respectloos hoe de banken met je omgaan. Eerst er zelf een puinbak van maken en nu de klant de dupe laten zijn. Op naar de volgende bonus jongens.

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen onze dienstverlening altijd te verbeteren. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij nogmaals telefonisch contact met u opgenomen. Helaas is het ons niet gelukt om uw gevoel weg te nemen. U geeft aan Frisia Financieringen en de bank(en) als een en dezelfde partij te zien. In reactie op uw punten: 1. De privacy van onze klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Niet alleen hebben wij ons te houden aan wet- en regelgeving wij werken ook met een beveiligde Mijn Omgeving. Mede hierdoor zijn de gegevens en documenten van onze klanten extra goed beveiligd. 2. Ook banken hebben zich aan wet en regelgeving te houden. Zo moeten zij aantoonbaar laten zien dat kredietverstrekking verantwoord is. Mede om deze reden wordt u gevraagd om bankafschriften aan te tonen. Zij kijken daarbij niet waar u uw boodschappen doet. Wel kijken ze of u maandelijks terugkerende verplichtingen heeft waar zij voor de betaalbaarheid van uw lening rekening mee moeten houden. Ook kijken zij of er geen onregelmatigheden, zoals storneringen, op uw bankafschrift staan. 3. Voor de volledigheid. Frisia Financieringen is een onafhankelijk tussenpersoon die bemiddelt in consumptief krediet bij verschillende banken. Zoals u ook in onze dienstenwijzer kan lezen werken wij niet met bonussen. 4. Uiteraard willen wij bij iedere klant die documenten aanlevert de stukken direct doorsturen naar de bank. Helaas bleek dat bij u niet mogelijk. Soms geven documenten namelijk reden tot het stellen van aanvullende vragen. Ook worden documenten niet altijd op de juiste manier aangeleverd. Wij moeten dan terug naar de klant. Dat doen we zodat we het dossier compleet en juist bij de bank kunnen aanleveren. Hierdoor is de kans het grootst dat uw lening direct door de bank wordt uitbetaald. Het spijt ons dat u deze werkwijze als stroperig heeft ervaren. Gelukkig heeft het uiteindelijk wel tot een uitbetaling van uw aanvraag geleid.

communiceert goed

denkt mee in aanvraag en helpt met juiste documenten.