Vriendelijke vakkundige begeleiding

Vriendelijke vakkundige begeleiding

alles netjes afgehandeld

we zij erg goed geholpen

Transparant en duidelijk

Gezien mijn anders dan normale vast contract (salaris component niet benoemd) is het vaak lastig om een lening aan te gaan. Het systeem en de mensen van Frisia werkt dusdanig goed dat het aanvragen heel simpel verliep. Binnen 48 uur na indienen van alle benodigde documenten hadden wij een lening. Diverse malen netjes door medewerkers gebeld en op de hoogte gehouden. Exact wat verwacht mag worden van een tussenpersoon.

Als je denkt aan online en snelheid dat gaat niet op

Het gaat allemaal erg stroperig. Keer op keer weer documenten aanvragen. Privacy heeft men lak aan ze willen alle bankafschriften zien. Het gaat ze geen donder aan wat je allemaal gekocht of besteld hebt. Respectloos hoe de banken met je omgaan. Eerst er zelf een puinbak van maken en nu de klant de dupe laten zijn. Op naar de volgende bonus jongens.

Bedankt voor uw feedback. Wij proberen onze dienstverlening altijd te verbeteren. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij nogmaals telefonisch contact met u opgenomen. Helaas is het ons niet gelukt om uw gevoel weg te nemen. U geeft aan Frisia Financieringen en de bank(en) als een en dezelfde partij te zien. In reactie op uw punten: 1. De privacy van onze klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Niet alleen hebben wij ons te houden aan wet- en regelgeving wij werken ook met een beveiligde Mijn Omgeving. Mede hierdoor zijn de gegevens en documenten van onze klanten extra goed beveiligd. 2. Ook banken hebben zich aan wet en regelgeving te houden. Zo moeten zij aantoonbaar laten zien dat kredietverstrekking verantwoord is. Mede om deze reden wordt u gevraagd om bankafschriften aan te tonen. Zij kijken daarbij niet waar u uw boodschappen doet. Wel kijken ze of u maandelijks terugkerende verplichtingen heeft waar zij voor de betaalbaarheid van uw lening rekening mee moeten houden. Ook kijken zij of er geen onregelmatigheden, zoals storneringen, op uw bankafschrift staan. 3. Voor de volledigheid. Frisia Financieringen is een onafhankelijk tussenpersoon die bemiddelt in consumptief krediet bij verschillende banken. Zoals u ook in onze dienstenwijzer kan lezen werken wij niet met bonussen. 4. Uiteraard willen wij bij iedere klant die documenten aanlevert de stukken direct doorsturen naar de bank. Helaas bleek dat bij u niet mogelijk. Soms geven documenten namelijk reden tot het stellen van aanvullende vragen. Ook worden documenten niet altijd op de juiste manier aangeleverd. Wij moeten dan terug naar de klant. Dat doen we zodat we het dossier compleet en juist bij de bank kunnen aanleveren. Hierdoor is de kans het grootst dat uw lening direct door de bank wordt uitbetaald. Het spijt ons dat u deze werkwijze als stroperig heeft ervaren. Gelukkig heeft het uiteindelijk wel tot een uitbetaling van uw aanvraag geleid.

communiceert goed

denkt mee in aanvraag en helpt met juiste documenten.

Good experience

The response time from the Frisia team was very prompt. They were proactive in finding the solutions.

uitstekend

De kwestie is snel en efficiënt gedaan.

Very good and efficient service

Very good feedback system, user friendly system and an unbelievable service

Fijn contact en snel geregeld.

Prettige samenwerking!

Ik ben zeer tevreden, dat de gevraagde lening in korte tijd werd geregeld.

Maar dat gezegd hebbende, toch een opmerking : de navraag omtrent het vrij zijn van hypothecaire leningen verliep niet soepel. Dit kan toch zeer eenvoudig bij BKR worden gecontroleerd?

Positief met feedback

De snelheid van het afhandelen van mijn krediet aanvraag was zeer goed. Het gebruiksvriendelijke portaal “mijn omgeving” vond ik overzichtelijk en duidelijk. Handig dat je de documenten kan uploaden en eventueel opmerkingen kan schrijven. Feedback; Ik moest elke keer opnieuw stukken aanleveren en de mate/frequentie van het opnieuw versturen van documenten was niet altijd handig. Het beste kan men in één keer alles opvragen bij de klant en niet (nadat je alles hebt verstuurd) nieuwe stukken opvragen. Dat zorgde voor verwarring en ook soms onduidelijkheid.

Zeer ervaren, deskundige en hulpvaardig kantoor en mensen

Een zeer grote verademing met deze online kredietmakelaar, zeer deskundige en hulpvaardig. Chapeau ga zo door!

duidelijke, heldere en juiste communicatie

zie boven

Correcte en overzichtelijke afhandeling van aanvraag.

Zowel telefonisch als schriftelijk zeer correcte medewerkers. Het enige minpuntje is de duur van het proces. Dit viel bij mij tegen onder andere door vergelijking van de handtekeningen op offerte en paspoort.

Super snel geholpen

Snelle service, vriendelijk personeel en geven juiste informatie.

Professionele het duurt even maar uiteindelijk zijn wij tevreden

Erg prettig

Ruime informatie. Snelle reacties

Parfait

Parfait

Goed en snel afgehandeld

Goed en snel afgehandeld en overzichtelijk

Snel, correct, geen overbodige handelingen.

Niets aan toe te voegen

In behandeling genomen zaak snel en goed afgerond.

Werd goed geholpen en geadviseerd. Zaak goed afgerond.

Breikbaarheid uitstekend

Wat ik nodig had werd ik goed geholpen via chat ,live chat medewerkers super hulpzaam. Papieren dat ik nodig had per post op tijd verstuurd en geholpen door medewerkers op correcte manier invullen. Medewerkers heel geduldig en hulpzaam. BEDANKT voor alles

Betrouwbaar en proactief

Vergt enige tijd voor de aanvrager om gevraagde informatie tussentijds aan te leveren. Selfservice portal voor het aanleveren van informatie en inzicht in de status van de aanvraag/mogelijkheden prima. Onderzoekt mogelijkheden, niet belemmeringen. Gewenst resultaat bereikt.

Duidelijk zakelijk, afspraken goed. Snelle handeling

Super vriendelijk en behulpzaam

Duidelijke persoonlijke omgeving alleen zou ik de offertes duidelijker nummeren. Dat scheelt bij het uploaden en jullie tijd en geld om het te controleren