Vriendelijk, duidelijk, goed bereikbaar.

Vriendelijk, houden zich aan de afspraken, goed bereikbaar, zijn duidelijk in informatie geven en wat ze nodig hebben.

Wil je een lening als senior kies voor Frisia

Snel, klantvriendelijk en makkelijk als overzichtelijk in mijn Frisia

Niets op aan te merken

Van begin tot eind prettig, vriendelijk en duidelijk geholpen. Makkelijke online omgeving om in te werken v.w.b. het uploaden van documenten en beantwoorden van vragen. Belafspraken worden keurig nagekomen.

Heel goed bereikbaar , vriendelijk en accuraat Heel g

Makkelijk tel te bereiken . Je wordt vriendelijk geholpen en goede kennis van mijn dossier .

Veel onduidelijkheid over aan te leveren papieren

Very good

I was only missing english version of the documents.

Juiste product, snel, efficiënt en duidelijk.

Op zoek naar een oplossing voor mijn financieringsprobleem kwam ik snel op deze site terecht. Een paar klikken leverde een goed plan op en daarna was het een kwestie van het invullen van een duidelijke vragenlijst. Snelle feedback door een medewerker die (haar) vak goed kende.

Scherp en effectief onderhandeld ten bate van de client

Ik werd gewezen op de mogelijkheid om verschillende leningen die ik had over te sluiten bij een enkele instelling onder betere condities. Deze zijn zeer effectief onderhandeld in mijn uiteindelijke voordeel. Zeer professioneel! Compliment!

Snel de zaken geregeld

Na contact snel aanvraag geregeld en afgehandeld

prima dienstverlening.

goede ondersteuning. vlotte afwerking

Prima ervaring met Frisia.

Goede ervaring en snelle service.

perfect.

Duidelijke informatie, snelle correspondentie, eenvoudige verwerkingen gegevens etc. d.m.v. de computer. Werd prima op de hoogte gehouden v.w.b. de vordering van mijn aanvraag. Een aanrader dus.

Meedenkend en accuraat

Erg vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen om mee te denken. Prettig uploadsysteem met persoonlijke terugkoppeling. Goeie combi persoonlijk en ICT en klantvriendelijk en service!

Heel goed geholpen vriendelijke mensen en goede uitleg en duidelijke site

Fijne vriendelijke en. Betrouwbare behandeling gehad!

Mijn ervaring is dat het vertrouwd voelde. Een erg vriendelijke man met de kennis van zaken.Het was goed en snel geregeld allemaal. Ik ben meer dan tevreden!

Gewoon goed

Alles netjes geregeld via mail en bel contact. Snelle service en snel een uitslag over de lening. Gewoon goed dus.

Snelle service. Goede communicatie tijdens dienstverlening.

Bijzonder vakkundige medewerkers

Zowel het Handmatig al digitaal ondertekenen van documenten verliep wat stroef. Dankzij advies, zowel per e-mail als telefonisch van bijzonder vriendelijke en vakkundige medewerkers is het digitaal ondertekenen uiteindelijk vlekkeloos afgewerkt. Alle documenten zijn direct daarna doorgestuurd naar de bank. Op de dag dat ik per e-mail bericht kreeg dat alles definitief was goedgekeurd en het geld binnen 48 uur zou worden overgemaakt, was het geld echter al een dag daarvoor op mijn rekening bijgeboekt. Perfecte afhandeling. Ik ben uitermate tevreden over de dienstverlening van Frisia Financieringen en zal ze beslist iedereen aanbevelen.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor deze mooi beoordelig. Gelukkig is het helemaal goed gekomen met het ondertekenen. Ik wens u een erg zonnige toekomst tegemoet, dan verdienen de zonnenpanlenen zich snel terug. Veel plezier ervan!

vlotte service

Op de eerste dag van de aanvraag kreeg ik al uitsluitsel wat er mogelijk was. Nadat de benodigde bescheiden digitaal waren ingediend werd er al feed back gegeven. Het telefonisch gesprek op maandag was prettig. Al met al een zeer snelle afhandeling.

Begeleiding en advies door vakkundige mensen

Begeleiding en advies tijdens een aanvraag wordt door vakkundige mensen gedaan. De afwikkeling van een aanvraag loopt hierdoor geen onnodige vertraging op.

Goed en snel geholpen.

goed maar heeft veel tijd gevergd

tijdrovend door wat onduidelijkheden

Heel klandvriendelijke & professioneel personeel

Heel fijne ervaring;Top support

Super Bedrijf

Mijn ervaring met Frisia is 1000 % tevredenheid . Snel Antwoorden op mijn vragen , zeer snel geregeld .... Leuk medewerkers , Contract duidelijk en prima ...... . Alles meer dan perfect....

Beste Fabrice, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!

Snel en deskundig geholpen!