Positief met feedback

De snelheid van het afhandelen van mijn krediet aanvraag was zeer goed. Het gebruiksvriendelijke portaal “mijn omgeving” vond ik overzichtelijk en duidelijk. Handig dat je de documenten kan uploaden en eventueel opmerkingen kan schrijven. Feedback; Ik moest elke keer opnieuw stukken aanleveren en de mate/frequentie van het opnieuw versturen van documenten was niet altijd handig. Het beste kan men in één keer alles opvragen bij de klant en niet (nadat je alles hebt verstuurd) nieuwe stukken opvragen. Dat zorgde voor verwarring en ook soms onduidelijkheid.

Zeer ervaren, deskundige en hulpvaardig kantoor en mensen

Een zeer grote verademing met deze online kredietmakelaar, zeer deskundige en hulpvaardig. Chapeau ga zo door!

duidelijke, heldere en juiste communicatie

zie boven

Correcte en overzichtelijke afhandeling van aanvraag.

Zowel telefonisch als schriftelijk zeer correcte medewerkers. Het enige minpuntje is de duur van het proces. Dit viel bij mij tegen onder andere door vergelijking van de handtekeningen op offerte en paspoort.

Super snel geholpen

Snelle service, vriendelijk personeel en geven juiste informatie.

Professionele het duurt even maar uiteindelijk zijn wij tevreden

Erg prettig

Ruime informatie. Snelle reacties

Parfait

Parfait

Goed en snel afgehandeld

Goed en snel afgehandeld en overzichtelijk

Snel, correct, geen overbodige handelingen.

Niets aan toe te voegen

In behandeling genomen zaak snel en goed afgerond.

Werd goed geholpen en geadviseerd. Zaak goed afgerond.

Breikbaarheid uitstekend

Wat ik nodig had werd ik goed geholpen via chat ,live chat medewerkers super hulpzaam. Papieren dat ik nodig had per post op tijd verstuurd en geholpen door medewerkers op correcte manier invullen. Medewerkers heel geduldig en hulpzaam. BEDANKT voor alles

Betrouwbaar en proactief

Vergt enige tijd voor de aanvrager om gevraagde informatie tussentijds aan te leveren. Selfservice portal voor het aanleveren van informatie en inzicht in de status van de aanvraag/mogelijkheden prima. Onderzoekt mogelijkheden, niet belemmeringen. Gewenst resultaat bereikt.

Duidelijk zakelijk, afspraken goed. Snelle handeling

Super vriendelijk en behulpzaam

Duidelijke persoonlijke omgeving alleen zou ik de offertes duidelijker nummeren. Dat scheelt bij het uploaden en jullie tijd en geld om het te controleren

Wij zijn in 1 woord .....GEWELDIG......geholpen.

De bemiddeling is heel precies en duidelijk.

200% tevreden

Uitstekend hun best gedaan en ons op de hoogte gehouden.

Snel, prettig, goede internetervaring.

Een zeer snelle afhandeling. Prettige communicatie via telefoon, chat en Mijn Omgeving. Fijne Uploadmogelijkheid.

Prima in orde.

Fijn dat er contact opgenomen is ivm lagere rente voor zelfstandige ondernemers.

Vlotte en heldere communicatie

super snel en fijn geholpen

Daar het online gaat is de communicatie en de snelheid super duidelijk en helder. Ook de reactie tijd is ongelooflijk goed.

Alles op heel korte termijn geregeld. Alles overzichtelijk en duidelijk, wij zijn super tevreden!

Ik ben zo goed geholpen en alles is zo snel geregeld

Goede advisering en snelle afhandeling

Goede advisering en snelle afhandeling

Goed service en vriendelijke mensen.