Financiering snel geregeld.

Goede begeleiding/ informatie wat er zoal aangeleverd moest worden. Werd steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik ben tevreden voor de snelle afhandeling.

Goed geholpen.

Prettig

Weet nog niet

Kwalitatief hoogstaand

Bijzonder kundig bedrijf met oog voor de klant, direct reageren op hetgeen je vraagt. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Zeer vriendelijk personeel.

snelle service en vlot geregeld

snel geholpen en dezelfde middag alles geregeld

Ik vind het fijn dat alles zo snel en betrouwbaar is verlopen. Ik ga vaker zaken met jullie doen. Ik ben een zeer tevreden klant. Bedankt.

In een zin perfect geholpen!

Ik had geen gemakkelijke constructie, maar ben meermalen gebeld en perfect geassisteerd !

Uitskekende service

Zeer vriendelijk, bekwaam. Snelle service. De medewerkers waren zeer vriendelijk en hadden verstand van zaken.

gedurende het gehele traject wordt er met je mee gedacht, en mee gewerkt. Prima service.

Snelle, maar slordige administratie

De aanvraag werd snel afgewikkeld. In de toegezonden documenten stonden verschillende rentepercentages tussen de stukken van de bank en de documenten van Frisia. Dat is jammer...!

Staat de klant met raad en daad bij. Klantvriendelijkheid is een pluspunt bij Frisia.

Zeer vriendelijke en goede service!

Goede en zorgzame service van de medewerkers Altijd bereikbaar en ik werd meteen geholpen waar nodig. Zeer fijn!

Alles super duidelijk en snel geregeld, op vier dagen tijd stond geld op de rekening. Tevens persoonlijk contact, ze hebben ons een paar keer gebeld. Wij zijn heel erg tevreden!!

Alles goed en snel geregeld

Klant gerichte oplossingen

Snelle dienstverlening en goede adviseur

Uitstekende dienstverlening, snel en klantgericht en met juiste adviseur

Top bedrijf

Ik werd goed behandeld als klant. Medewerkers hielpen mij in een professionele manier en zijn top mensen!

Service en contact was uiterst goed je kreeg op alle vragen direct antwoord. Waar we erg tevreden over waren.

Vriendelijk en behulpzaam

Onze aanvraag werd enige maanden door ons gestopt. Nadien werd de aanvraag vervolgd waarbij de al ingezonden bewijsstukken bewaard en bruikbaar bleven. Bij het vervolg werden wij netjes geholpen en begeleid om stukken digitaal te ondertekenen. Voor digibeten zoals wij een uitkomst. Ook communicatie ging vlotjes, zoals bereikbaarheid. Ik gaf vroeger trainingen 'klantgericht telefoneren' dus ken de klantverwachtingen. Luisteren naar de klant en vriendelijkheid dat is wat wij hebben ervaren. Compliment!

vriendelijk,behulpzaam en duidelijke antwoorden op onze vragen

De medewerkers die we hebben gesproken stonden ons vriendelijk te woord. dachten met ons mee en waren behulpzaam in het zoeken van oplossingen. We werden op de hoogte gehouden van de gang van zaken.Op onze vragen kregen we op een correcte en duidelijke manier antwoord. Goede service. Dank daarvoor.

Goed geregeld!

Klantvriendelijk en to the point.

ideale ervaring met maatschappij voor lening

alle documenten en actie snel beoordeelt en steeds goed uitgelegt en ook steeds telefonisch,,helder en duidelijk steeds gecommuniceerd

Geweldige en zeer snelle afhandeling.

Het telefonisch contact was heel correct en behulpzaam. TOPPIE.

Uitstekend geholpen doen veel moeite voor je echt geweldig

Zeer prettig en efficiënt

Frisia werkt makkelijk en laagdrempelig. Online ondersteuning, zeer responsief en daar waar nodig telefonische support. Aanrader!

Ondanks alles op afstand toch goede service hulp en adequaat afhandelen aanvraag