Snelle service. Goede communicatie tijdens dienstverlening.

Bijzonder vakkundige medewerkers

Zowel het Handmatig al digitaal ondertekenen van documenten verliep wat stroef. Dankzij advies, zowel per e-mail als telefonisch van bijzonder vriendelijke en vakkundige medewerkers is het digitaal ondertekenen uiteindelijk vlekkeloos afgewerkt. Alle documenten zijn direct daarna doorgestuurd naar de bank. Op de dag dat ik per e-mail bericht kreeg dat alles definitief was goedgekeurd en het geld binnen 48 uur zou worden overgemaakt, was het geld echter al een dag daarvoor op mijn rekening bijgeboekt. Perfecte afhandeling. Ik ben uitermate tevreden over de dienstverlening van Frisia Financieringen en zal ze beslist iedereen aanbevelen.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor deze mooi beoordelig. Gelukkig is het helemaal goed gekomen met het ondertekenen. Ik wens u een erg zonnige toekomst tegemoet, dan verdienen de zonnenpanlenen zich snel terug. Veel plezier ervan!

vlotte service

Op de eerste dag van de aanvraag kreeg ik al uitsluitsel wat er mogelijk was. Nadat de benodigde bescheiden digitaal waren ingediend werd er al feed back gegeven. Het telefonisch gesprek op maandag was prettig. Al met al een zeer snelle afhandeling.

Begeleiding en advies door vakkundige mensen

Begeleiding en advies tijdens een aanvraag wordt door vakkundige mensen gedaan. De afwikkeling van een aanvraag loopt hierdoor geen onnodige vertraging op.

Goed en snel geholpen.

goed maar heeft veel tijd gevergd

tijdrovend door wat onduidelijkheden

Heel klandvriendelijke & professioneel personeel

Heel fijne ervaring;Top support

Super Bedrijf

Mijn ervaring met Frisia is 1000 % tevredenheid . Snel Antwoorden op mijn vragen , zeer snel geregeld .... Leuk medewerkers , Contract duidelijk en prima ...... . Alles meer dan perfect....

Beste Fabrice, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!

Snel en deskundig geholpen!

Uitstekend!

Aanvraag gedaan vorige week en binnen enkele dagen lening goedgekeurd. Top en snelle service!

Snelle afwikkeling

Duidelijke en snel, niet omslachtig.

Beste Tina, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat we uw rente hebben kunnen verlagen.

redelijk

Vind zwaar gedoe als je al bekend bent dat alles opnieuw ingediend moet worden en als je dan bezig bent kun je dingen weer niet doen of verkeerd uitgelegd.leverxveel stres op

Beste Marielle, Hartelijk dank voor de reactie! Ik snap dat het als bestaande klant makkelijker zou zijn als de bank de huidige lening verhoogd op basis van de informatie die de bank al van u heeft. Dit mogen ze echter niet doen. Banken moeten een verantwoordkrediet verstrekken. Stel dat iemand na het afsluiten van de eerste lening zijn baan verliest of een huis koopt met een hypotheek die twee keer zo hoog is, dan moet de verhoogde lening nog steeds betaalbaar zijn. Kunt u ook aangeven welke dingen het niet deden tijdens uw aanvraag? Heeft u dit ook overlegd met één van onze medewerkers, en konden deze het voor u oplossen? Hopenlijk bent u inmiddels een beetje van de stress bekomen en heeft u nu plezier van de vernieuwde lening!

Beste service

Voor mijn nieuwe lening heb ik via meerdere tussenpersonen een offerte opgevraagd. Mijn keuze voor Frisia: deed beduidend beter haar best om een goede lening voor het gewenste bedrag en met de beste rente te regelen. Altijd goed bereikbaar, belafspraken worden ingepland (wat fijn is want je wilt niet op onhandige momenten gebeld worden over je lening), snel geregeld.

Beste Mari, Wat een mooie reactie. Hartelijk bedankt hiervoor. Het belang van u als klant staat bij ons voorop. Wij zullen ook gedurende de looptijd van de financiering ons hiervoor blijven inzetten.

Vriendelijk, correct, behulpzaam

Vraagstelling voor downloads is in een aantal vragen dubbel gesteld en onnodig.

Beste Stolk, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Niet alle aanvragen zijn gelijk en hierdoor kunnen de benodigde gegevens verschillen. Zo gebruiken sommige huishoudens één bankrekening waar andere huishoudens er wel drie in gebruik hebben. Sommige banken vragen om een betaalspecificatie van het pensioeninkomen waar andere banken genoegen nemen met het pensioenoverzicht. Wij proberen altijd alleen de nodige gegevens van u op te vragen.

Duidelijke klantvriendelijke communicatie met snelle service

Frisia zorgde voor een vlotte afwikkeling van de gevraagde dienstverlening. Vriendelijkheid en dienstbaarheid waren ons deel, waarvoor dank!

Geweldige service

Je wordt bij Frisia écht ontzorgd. Ik belde vrijdags begin van de middag. Dezelfde middag kregen we de offerte. Dinsdag de laatste gegevens geüpload en woensdag was de financiering rond. Frisia begeleid je goed. Als je belt duurt het wel even voordat er opgenomen wordt, maar degene die je aan de telefoon krijgt helpt je gelijk vakkundig.

Verwarring

Onduidelijk met wie ik communiceer, Frisia, nr7 finance, BNPParibas?????!

Beste René, Hartelijk bedankt voor de reactie! Dat het verwarrend is dat u met verschillende partijen contact heeft dat begrijpen wij best. Wij leggen u graag uit hoe het zit: Ons bedrijf is Nr7Finance en wij zijn tussenpersoon voor consumptieve kredieten. Wij werken onder het label Frisia, zo kunnen klanten ons vinden. De lening brengen we onder bij een van de banken met wie wij samenwerken. In uw geval is dit BNP Parisbas. In princiepe loopt het contact van uw aanvraag via ons. Onderdeel van de beoordeling van BNP Parisbas Perspectief is een telefonisch onderhouden met u over uw financiële situatie mbt uw aanvraag. Graag hadden wij eerder van u geweten dat dit voor u ondedelijk was, dan hadden wij u de toelichting eerder kunnen geven. Verder is wel alles naar wens verlopen voor u?

Snel geregeld.

Vlotte service, maar wel een heleboel papierwerk voor een relatief klein bedrag.

Beste Ferry, Hartelijk bedankt voor de reactie. De bank heeft de verplichting een verantwoord krediet te verstrekken. Om te voorkomen dat er spraken is van overkreditering doet de bankonderzoek naar uw financiele situatie. Het onderzoek doet de bank op gelijke wijze bij een kredietaanvraag van €5.000,- als voor een krediet van €50.000,-. Gelukkig is de financiering snel voor u geregeld. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de auto en wensen u veel veilige kilomters toe!

Professioneel

Alle relevante aspecten van zowel administratieve aard als de financiële gevolgen van bepaalde alternatieven zijn degelijk en snel afgehandeld

Goede snelle service

Ben zeer goed geholpen en erg blij dat ik mijn financiering rond kreeg!

Klant gericht

Een bedrijf dat met je meedenkt

Positief

Snelle reactietijd/antwoorden en duidelijkheid over mijn aanvraag

snelle afwikkeling en goede voorwaarden

Goede voorwaarden en snelle afwikkeling

Snel en efficiënt

Dit is de tweede keer en wederom snel en efficiënt geholpen. Bekwame medewerkers vullen elkaar goed aan als de adviseur in gesprek is gaat een collega kijken of hij of zij je kan verder helpen. Dat vinden wij prettig. Korte lijnen.