Fantastisch!!!!!!

Wat een geduldige personeel,wat een energie die zij erin stoppen om jou wens in vervulling te laten komen .DANK/DANK

Duidelijk, prima begeleiding

Uitstekende klanttevredenheid

Prima begeleiding

ZEER GOED MEE DENKEND

TOP

Betrokken en nemen de tijd voor de klant.

Mijn contact met Grieselda was top. Ze heeft de moeite genomen interbank op hun verkeerde conclusie te wijzen waardoor de door ons gevraagde lening wel kon worden verstrekt.

Supersnel afgewikkeld

Snel, accuraat, duidelijk, goede website met inlog heel duidelijk, kennis van zaken.

Prima geholpen!

Uitstekend geholpen en wegwijs gemaakt bij het aanvragen van een lening. Er werk meegedacht en er werd initiatief getoond met het aanvragen van de juiste (vaak ook de goedkoopste) lening. Contact met Frisia Financieringen werd als zeer goed ervaren!

Alles prima geregeld

Alles gaat online maar prima te doen. Snelle reactie.

Correct en snel

Zie boven

Vriendelijk, duidelijk, goed bereikbaar.

Vriendelijk, houden zich aan de afspraken, goed bereikbaar, zijn duidelijk in informatie geven en wat ze nodig hebben.

Wil je een lening als senior kies voor Frisia

Snel, klantvriendelijk en makkelijk als overzichtelijk in mijn Frisia

Niets op aan te merken

Van begin tot eind prettig, vriendelijk en duidelijk geholpen. Makkelijke online omgeving om in te werken v.w.b. het uploaden van documenten en beantwoorden van vragen. Belafspraken worden keurig nagekomen.

Heel goed bereikbaar , vriendelijk en accuraat Heel g

Makkelijk tel te bereiken . Je wordt vriendelijk geholpen en goede kennis van mijn dossier .

Veel onduidelijkheid over aan te leveren papieren

Very good

I was only missing english version of the documents.

Juiste product, snel, efficiënt en duidelijk.

Op zoek naar een oplossing voor mijn financieringsprobleem kwam ik snel op deze site terecht. Een paar klikken leverde een goed plan op en daarna was het een kwestie van het invullen van een duidelijke vragenlijst. Snelle feedback door een medewerker die (haar) vak goed kende.

Scherp en effectief onderhandeld ten bate van de client

Ik werd gewezen op de mogelijkheid om verschillende leningen die ik had over te sluiten bij een enkele instelling onder betere condities. Deze zijn zeer effectief onderhandeld in mijn uiteindelijke voordeel. Zeer professioneel! Compliment!

Snel de zaken geregeld

Na contact snel aanvraag geregeld en afgehandeld

prima dienstverlening.

goede ondersteuning. vlotte afwerking

Prima ervaring met Frisia.

Goede ervaring en snelle service.

perfect.

Duidelijke informatie, snelle correspondentie, eenvoudige verwerkingen gegevens etc. d.m.v. de computer. Werd prima op de hoogte gehouden v.w.b. de vordering van mijn aanvraag. Een aanrader dus.

Meedenkend en accuraat

Erg vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen om mee te denken. Prettig uploadsysteem met persoonlijke terugkoppeling. Goeie combi persoonlijk en ICT en klantvriendelijk en service!

Heel goed geholpen vriendelijke mensen en goede uitleg en duidelijke site

Fijne vriendelijke en. Betrouwbare behandeling gehad!

Mijn ervaring is dat het vertrouwd voelde. Een erg vriendelijke man met de kennis van zaken.Het was goed en snel geregeld allemaal. Ik ben meer dan tevreden!

Gewoon goed

Alles netjes geregeld via mail en bel contact. Snelle service en snel een uitslag over de lening. Gewoon goed dus.