Prima, documenten aanleveren was best onduidelijk.

Uitstekende ondersteuning

Meerdere offertes aangevraagd via de Frisia portal en tevens meermaals contact gehad met het team. Erg onder de indruk van de ondersteuning die werd gegeven bij mijn vragen, via chat, telefoon of mail. In de portal ging alleen iets mis toen ik de offerte wilde gaan ondertekenen, maar ook dat is hersteld en uiteindelijk is alles zeer keurig afgehandeld.

Een vlotte en vriendelijke afhandeling

fijne snelle communicatie

Binnen 2 dagen was alles geregeld kon alles volgen via mijn omgeving goed geinformeerd door de klantenservice van Frisa zowel telefonisch als via app en email , fijne ervaring

Goed georganiseerd en goed werkende site

Professionele organisatie met oog voor de klant.

Vriendelijke medewerkers en behulpzaam

Correcte afhandeling van de aanvraag en goede communicatie.

Frisia werkt snel, alleen als de documenten naar de bank zijn verstuurd duurt het lang.

Fantastische service

Frisia informeerde mij goed en tijdig. Vriendelijke medewerkers, en met hun hulp was mijn verzoek om een lening snel gehonoreerd. Zeer aanbevolen.

Geweldig, zeer behulpzaam !

Alle vragen en opmerkingrn worden sierieus professioneel en prettig beantwoord. De afhandeling liep ook als een trein. Complimenten !!

Top ervaring

Prima geholpen in korte tijd. Goede hulp bij aanleveren dokumenten. Ze hebben onze droom waar gemaakt.

Beste Wim, Wat mooi om te horen dat wij mochten meehelpen met het verwezenlijken van uw droom. Heel graag gedaan! Wij wensen u heel veel plezier van uw boot. Team klantenservice Becam

Goed!

Het aanleveren van de stukken ging moeizamer dan gedacht, maar het was toch gelukt binnen de gewenste tijd om de financiering rond te krijgen ...

Uiteindelijk tevreden.

Vond 't wel wat gedoe om alle benodigde documenten up te loaden. Toen een financier afhaakte is er een andere gevonden die wel wilde financieren,.. top!

Snel en klantvriendelijk

Vanaf het moment dat wij de lening aanvroegen werden we telefonisch goed begeleid door de medewerkers van Frisia. Hun portal om alle documenten up te loaden is heel overzichtelijk en uiteindelijk hebben we heel snel de lening gekregen. Een aanrader om het via hun te doen!

Positieve ervaring en bij problemen snel geholpen

De digitale aanvraag wordt snel verwerkt. Jammer dat het digitale ondertekenen niet lukte. Bij problemen wordt je snel geholpen via de chat en alles wordt telefonisch bevestigd.

Very Good service

Frisia Finance is super responsive and they make sure that the line of communications is crisp and continuous till the job is done. I have availed their services on 3 occasions now and I must say they have always exceeded my expectations! Their customer portal is also very user friendly and intuitive.

Vriendelijke service, snelle afhandeling

Snelle vlotte afwikkeling

Goed geregeld

Behulpzaam

Beste Kevin, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u een hele mooie reis toe. Klantenservice Frisia

Echt fijn service.

Ik had een lening nodig voor zonnepanelen, en die kon ik niet krijgen via een gesubsidieerde lening, omdat bij die lening zonepanelen maar 75 procent van die lening mochten bevatten en ik geen quote kon bemachtigen voor een tweede 25% binnen de gestelde tijd. Bij Frisia was het opgelost binnen een week.

Langdradig met heel veel documentatie

Ben wellicht niet het meest handige voorbeeld maar tijdens de gehele aanvraag procedure kwamen er steeds meer en meer vragen over informatie en documentatie welke het process onnodig vertraagde.

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het fijne gesprek. Wij nemen uw adviezen ter harte en zullen bekijken hoe dit binnen onze dienstverlening zou passen. Fijn dat het na alle inspanningen is gelukt de aanvraag succesvol af te ronden.

Goed geholpen vriendelijk

Redelijk goed.

Liep allemaal prima. Behalve dat laatste verzoek om het opnieuw aanleveren van bankafschriften. Die waren vlgs jullie niet goed. Hier snapte ik niets van. Ben daar uren mee bezig geweest. Uiteindelijk waren ze toch goed. Svp.beter controleren en vooral duidelijker zijn in wat jullie schrijven.

Zeer prettige service

Het contact telefonisch verliep erg prettig. De medewerkers dachten mee met ons, als het met het uploaden van bepaalde documenten niet lukte.

Goed en snel geholpen!

Snelle service, vriendelijke klantenservice!