Top! hulde aan Frisia financieringen

Wij zijn dik tevreden met de dienstverlening van Frisia financieringen. Snelle service, goede zorg, zeer professioneel, geduldig, kortom wil je snel en eenvoudig jouw lening afsluiten, is Frisia financieringen het overwegen waard.

Beste Billy Apai, Heel hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Wilt u uw zusje succes wensen met haar rijbewijs namens ons. En u succes met de verbouwing.

Er wordt snel gereageerd op vragen.

Ik heb een goede ervaring met frisia, er wordt snel gereageerd op vragen en daar ook snel op gehandeld.

Geachte meneer van Gogh, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Super geholpen en snel!

Super geholpen! snelle afhandeling!

Snelle en correcte afhandeling

Correct, gemakkelijk en snel.

Frisia komt afspraken na.

Bij tijd en wijle wel een wat een bureaucratische afhandeling, maar dat ligt waarschijnlijk niet zo zeer aan Frisia als aan de geldverstrekker.

Alles ging heel soepel en snel.

Perfecte service

Adviseur heeft ons met alle respect behandeld, en heeft alle moeite voor ons gedaan, was meedenkend, wat wij als zeer prettig hebben ervaren. De service en kennis was perfect! Daarom een dikke tien.

fantastisch!

tegen alle verwachting in, is het toch gelukt!

Ik kan goeie score geven. Binnen een week heb Ik al dat wat ik heb aangevraagd. Paar dagen miss Ik nog die of die document maar uiteindelijk was goed gegaan.

Prima geregeld.

Alles ging heel gemakkelijk en snel. Vriendelijke medewerkster.

Zeer professioneel.

Zeer professioneel.Ik ben met diverse leningverstrekkers in zee gegaan en heb ook diverse teleurstellingen gehad met veel beloftes waar uiteindelijk niks van uitkwam.Bij Frisia ben ik zeer professioneel en kundig geholpen en heb ik uiteindelijk niet helemaal de gewenste lening gekregen maar dat ligt niet aan Frisia maar aan de strenge lening's eisen van banken tegenwoordig. Frisia heeft het uiterste voor mij eruit kunnen halen en ik ben hier zeer tevreden over dankuwel van een tevreden klant. Met vriendelijke groeten John

goede en correcte service

Het traject is naarmate je ouder wordt lastiger. Er moet veel informatie worden gegeven en daarbij heeft Frisia een goede platform voor.

Snel, behulpzaam en goed geholpen.

Ik zou Frisia zeker aanbevelen binnen 3 dagen hebben we een lening kunnen afsluiten. En stond het geld op de rekening voor onze verbouwing.

prettig geholpen. duidelijk en to the point

fijne mensen, met begrip en ook zakelijk.

Duidelijk

Netjes en duidelijk en toegankelijk

Duidelijke overzichtelijke dienstverlening

De aanvraag was duidelijk en overzichtelijk. Doordat ik ook steeds gebeld werd als er iets miste of anders aangeleverd moest worden. Konden wij ook weer snel deze dingen op orde maken of vragen wat er precies gevraagd werdt.

Uitstekende dienstverlening

Binnen zeer korte tijd formulieren, digitaal, ontvangen gevolgd door een offerte en daarna een contract

Snelle en betrokken service

Een goede en snelle afhandeling voor de aanvraag van een senioren lening. Ze denken mee. Alleen jammer dat de rente voor een senioren lening 2x zo hoog is als voor een "gewone" lening.

Heel fijn.

Fijne medewerk(sters)ers, goed op de hoogte, kennis van zake, zeer behulpzaam

Goed praktisch no nonsense

Vriendelijk , snelle reactie

Prettig maar beetje langdurig

Ik heb de vriendelijke en rustige manier van contacten als heel prettig ervaren. Maar, aangezien ik niet zo handig ben met het uploaden van diverse documenten, heeft het uiteindelijk wel extra lang geduurd voordat de zaak rond was. Misschien als er niet automatisch van wordt uitgegaan dat iedereen dat 'goed in de vingers heeft' zou dat een aanvraag kunnen bespoedigen. Slechts een suggestie voor eventuele andere klanten.

Snelheid in afhandeling

Positief

Uiteindelijk goede ervaring

Vriendelijk geholpen, alleen het kunnen lenen van het bedrag was door de bank zelf lager berekend dan door frisia.

super nice

Always a greay service