Super zorgvuldig en snel top

Zeer goed positief

Kijken echt samen met je na mogelijkheden.

Very nice experience

Frisia arranged the personal loan for me very smoothly.

Heel goed en snel geholpen

Heel professioneel en snel geholpen uitstekend

Vakkundig.

Vakkundig geholpen en begeleid door het aanvraag traject.

Perfect en snel

geweldig

Is een pré dat je zo goed geholpen wordt bij deze firma. Alles gaat snel en wordt op heldere manier uitgelegd en geholpen , bij vragen. Als men een lening wilt en je wordt door professioneel personeel wordt geholpen, dan ben je blij dat jij snel en vakkundig met jouw probleem wordt geholpen. Pluim voor deze medwerkers.

Zeer snel en goed geregeld!

Ik heb een prima ervaring gehad met Frisia. De aanvraag en de afhandeling ging erg snel. Het uploaden van de gevraagde stukken in de portal bij Frisia en Lloyds Bank ging ook erg makkelijk en snel. Bij beiden is de site gebruiksvriendelijk. Bij telefonisch contact word je snel en adequaat geholpen. Na het teken van de offerte staat het geld de volgende dag al op je rekening.

Communicatief & to the point

Medewerkers zijn communicatief, komen afspraken na. Doen echt ff hun best.

prima goed

Zeer behulpzaam met het invullen op internet

Zeer positief

Zeer goed en snel geholpen

Na aanvankelijk een offerte te krijgen voor iets wat niet gevraagd was, dezelfde dag twee juiste offertes gekregen. Een dag na uploaden van alle documenten was het bedrag al op de rekening gestort.

Profesjonal

Super profesjonal

De aanvraag werd snel en goed geregeld"

De medewerkers zijn zowel via de email als via de telefoon zeer behulpzaam en denken oplossingsgericht met je mee.

Snelle online aanvraag procedure en uitmuntende klantenservice

Zeer behulpzame medewerkers die uitstekende ondersteuning bieden bij de eenvoudige en snelle aanvraagprocedure.

Prettig en professioneel contact.

Ik heb hier een positief gevoel aan overgehouden ongeacht of de lening nou wel of niet door zou zijn gegaan.

Perfecte afhandeling

Na de aanvraag, correct en snel afgehandeld. Ook het contact verliep goed.

Gewoon goed en duidelijk

Duidelijke informatie en fijn geholpen.

Goede service en een snelle afwikkeling.

Ik heb een goede ervaring met Frisia een aanrader.

Veel tevreden

Frisia heeft goed informatie over mijn lening gedaan

goed geregeld

het was duidelijk en snel geregeld

Efficient en persoonlijk contact tijdens proces prima

Prettig verloop aanvraagproces

Ik vind Frisia Financieringen heel goed en snel reacties en beoordeling .

Super service!

Ik werd perfect begeleid van het begin van de aanvraag tot aan de goedkeuring. Het allergrootste compliment vind ik de bereikbaarheid zodra ik belde werd ik binnen 2 minuten geholpen dus in 1 woord super!!