succesvol geholpen met de financiering, echter onnodig lang geduurd

positieve ervaring, kwamen echter mijn inziens voortdurend aanvullende vragen. deze heb ik als onplezierig ervaren, niet echt ter zake doende.

Heel duidelijk,vriendelijk geholpen alleen het uploaden van stukken was voor mij een beetje moeilijk

Snel, accuraat en tot tevredenheid!

Zeer posituef!

Een heel snel en zorgvuldig contact met Frisia.

De informatie en de reactie van Frisia op vragen is heel correct en snel. Het chatten zorgt dat sommige zaken nog gemakkelijker lopen.

accuraat en snel

Zeer plezierig, accuraat en snel

Goede uitleg

Goede hulp en begeleiding

Buitengewoon meedenkend en meezoekend naar oplossingen

Snel

Geen gedoe. Vlot en duidelijk.

Duidelijk en overzichtelijk

Het was een duidelijk proces. Nooit heb ik het gevoel gehad niet gehoord of begrepen te zijn.

Zeer behulpzaam en snel

Het was een goede communicatie eb goede linkjes om documenten toe te geven

No nonsens

Duidelijke website en Snelle afwerking.

Geweldig en behulpzaam

Enorm goed geholpen

Super, en heel vriendelijk

Snelle correcte service

Klantvriendelijke duidelijke medewerkers , duidelijk portaal

Daar is 1 zin te weinig voor

Ik kan hier een heel verhaal gaan schrijven maar vriendelijkheid en behulpzaamheid was / is hier van groot belang !!!! Wat een toppers die hier werken , ik bleef maar bellen en via de chat contact zoeken maar 1 voor 1 waren ze zo Behulpzaam zonder ook maar boos te worden met de gedachte daar is ze weer :) alles verder zelf online kunnen regelen heerlijk toch wat een langer verhaal dan 1 zin

Beste Ans, Heel hartelijk bedankt voor deze mooie woorden. Daar zitten wij toch ook voor, om uw vragen te beantwoorden :). Het afsluiten van een lening is niet niets. We zijn blij dat u zich goed heeft laten informeren. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe keuken! Dat udaar elke dag maar weer van mag genieten. Team klantenservice Frisia

Snelle klantgerichte dienstverlening

Aanvraag van een lening verliep soepel, duidelijk en snel. Aardige en klantgerichte staf die me netjes door het hele proces hielp

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor uw mooi beoordeling. Hopenlijk kunt u met de energiebesparende maatregelen de lening weer snel terugverdienen. Team klantenservice Frisia

Snel, accuraat en klantvriendelijk!

Prima ervaring mogen hebben met Frisia. Altijd direct vriendelijk contact via de telefoon, nooit in wachtrij zelfs! Ideale eigen online omgeving bij Frisia, waar de klant zelf documenten kan uploaden en voortgang van de aanvraag kan inzien. Dit hebben wij als zeer prettig mogen ervaren! En ook nu, na afronding van onze aanvraag, kunnen wij in deze zelfde online omgeving ons product inzien en wijzigen. Echt perfect!

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze mooi beoordeling!! Dat is fijn om te horen. Ook nu blijven wij voor u klaarstaan. Team klantenservice Frisia

Ik vond het fijn om met jullie te kunnen werken. Vriendelijk en snel resultaat van jullie werk. Bedankt.

Goed geholpen

Ik ben heel blij, alles efficiënt, snel en vakkundig,goede samenwerking.

De dienstverlening van Frisia is in een woord perfect, Vriendelijk en deskundig personeel.

Great experience with this company

They help you to get the best loan and also helps in speeding up the process , got my approval within a week

Persoonlijk contact is uitstekend

Het uploaden van documenten werkt goed na uitleg. Niet alles wijst van zelf.

Awesome!! Geweldig!!!

I had a great experience from the moment i had the contact with the Frisia until finalization of my request. They were very clear in communication, gave good rates and didn’t require too many unnecessary paper work. I will definitely continue to be your client whenever needed. Keep up the great work!!

We zijn heel tevreden.

De medewerkers zijn heel behulpzaam,en Klantgericht. Alles was heel duidelijk en heeft tot een goede afloop geleid.