Goede service en een snelle afwikkeling.

Ik heb een goede ervaring met Frisia een aanrader.

Veel tevreden

Frisia heeft goed informatie over mijn lening gedaan

goed geregeld

het was duidelijk en snel geregeld

Efficient en persoonlijk contact tijdens proces prima

Prettig verloop aanvraagproces

Ik vind Frisia Financieringen heel goed en snel reacties en beoordeling .

Super service!

Ik werd perfect begeleid van het begin van de aanvraag tot aan de goedkeuring. Het allergrootste compliment vind ik de bereikbaarheid zodra ik belde werd ik binnen 2 minuten geholpen dus in 1 woord super!!

Goed geholpen

Goed, duidelijk en makkelijk. Is even gedoe om alle gevraagde stukken bij elkaar te zoeken.

De aanvraag voor een persoonlijke lening werd snel en correct online behandeld.

Quickly, efficiently and professionally

Fast and friendly service, I am very satisfied

Ben zeer tevreden over de dienstverlening van Frisia. Het contact verliep goed en met tijdige reacties van de klantenservice. Werd ook nog gebeld hetgeen een en ander persoonlijker maakte en bovendien de nog bij mij openstaande vragen beantwoordde. De vragen die beantwoord moeten worden vergen even wat inlezen maar daarna is het eenvoudig. Nadat de financiering was goedgekeurd stond het geld de volgende dag op mijn rekening.

Snel geholpen

Veel invullen en uploaden, maar de hulp erbij is heel goed.

snel geregeld

vorig jaar ook al een lening afgesloten via frisia, was daar al zeer tevreden over. Begin dit jaar een nieuwe aanvraag gedaan omdat ik mijn bestaande lening wou verhogen. binnen een week geregeld, ook nog met een iets lagere rente. top

In het begin wat afwachtend

Het is vooral een online hulp. Het is op zich prima alleen qua info beetje lastig. Maar verder prima lening gekregen

Zeer tevreden over service en klantvriendelijkheid

Het contact verliep allemaal zeer vriendelijk en duidelijk. Vragen die ik had werden direct goed en duidelijk beantwoord op een zeer fijne en vriendelijke manier.

Goed geholpen, erg klantvriendelijk!

Super! Heel snel en goed geholpen.

Heel erg tevreden

Ik zou het aanraden . Ik ben heel erg prettig geholpen en alles was snel en duidelijk.

Goed advies gekregen en vriendelijk geholpen

Pas geleden een lening afgesloten, goed geadviseerd wat de mogelijkheden zijn. Alle stappen en vereiste goed te volgen in het portaal. Zeer tevreden over hoe alles is gelopen dus.

behulpzaam

snelle afwikkeling

Heel duidelijk en vakkundig

Vriendelijke personeel vakkundig en snel

Heel makkelijk te bereiken. Hele aardige mensen aan te telefoon ☎️ behulpzaam en ze blijven alert als je vraag nog niet beantwoord is. Toppers

Vriendelijk geholpen

Aanvraag goed behandeld en geïnformeerd.

Alles verliep duidelijk en vlot

Alles ging lekker snel. Wikde mij paar keer bellen helaas was dat bij mij niet mogelijk alsnog alles binnen een week geregeld

Professionele en eerlijke communicatie

Simpelweg duidelijke taal, goede begeleiding, eerlijke en pro-actieve communicatie. Lening binnen 6 dagen geregeld, van 1e aanvraag tot uitbetaling. De website werkt ook prima.

Goed en snel geregeld!

Goed en snel geregeld!

Fijn geholpen

Keurige afhandeling/behandeling van aanvraag tot levering. Communicatie kan wel wat worden verbeterd.