Geweldig, zeer behulpzaam !

Alle vragen en opmerkingrn worden sierieus professioneel en prettig beantwoord. De afhandeling liep ook als een trein. Complimenten !!

Top ervaring

Prima geholpen in korte tijd. Goede hulp bij aanleveren dokumenten. Ze hebben onze droom waar gemaakt.

Beste Wim, Wat mooi om te horen dat wij mochten meehelpen met het verwezenlijken van uw droom. Heel graag gedaan! Wij wensen u heel veel plezier van uw boot. Team klantenservice Becam

Goed!

Het aanleveren van de stukken ging moeizamer dan gedacht, maar het was toch gelukt binnen de gewenste tijd om de financiering rond te krijgen ...

Uiteindelijk tevreden.

Vond 't wel wat gedoe om alle benodigde documenten up te loaden. Toen een financier afhaakte is er een andere gevonden die wel wilde financieren,.. top!

Snel en klantvriendelijk

Vanaf het moment dat wij de lening aanvroegen werden we telefonisch goed begeleid door de medewerkers van Frisia. Hun portal om alle documenten up te loaden is heel overzichtelijk en uiteindelijk hebben we heel snel de lening gekregen. Een aanrader om het via hun te doen!

Positieve ervaring en bij problemen snel geholpen

De digitale aanvraag wordt snel verwerkt. Jammer dat het digitale ondertekenen niet lukte. Bij problemen wordt je snel geholpen via de chat en alles wordt telefonisch bevestigd.

Very Good service

Frisia Finance is super responsive and they make sure that the line of communications is crisp and continuous till the job is done. I have availed their services on 3 occasions now and I must say they have always exceeded my expectations! Their customer portal is also very user friendly and intuitive.

Vriendelijke service, snelle afhandeling

Snelle vlotte afwikkeling

Goed geregeld

Behulpzaam

Beste Kevin, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u een hele mooie reis toe. Klantenservice Frisia

Echt fijn service.

Ik had een lening nodig voor zonnepanelen, en die kon ik niet krijgen via een gesubsidieerde lening, omdat bij die lening zonepanelen maar 75 procent van die lening mochten bevatten en ik geen quote kon bemachtigen voor een tweede 25% binnen de gestelde tijd. Bij Frisia was het opgelost binnen een week.

Langdradig met heel veel documentatie

Ben wellicht niet het meest handige voorbeeld maar tijdens de gehele aanvraag procedure kwamen er steeds meer en meer vragen over informatie en documentatie welke het process onnodig vertraagde.

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het fijne gesprek. Wij nemen uw adviezen ter harte en zullen bekijken hoe dit binnen onze dienstverlening zou passen. Fijn dat het na alle inspanningen is gelukt de aanvraag succesvol af te ronden.

Goed geholpen vriendelijk

Redelijk goed.

Liep allemaal prima. Behalve dat laatste verzoek om het opnieuw aanleveren van bankafschriften. Die waren vlgs jullie niet goed. Hier snapte ik niets van. Ben daar uren mee bezig geweest. Uiteindelijk waren ze toch goed. Svp.beter controleren en vooral duidelijker zijn in wat jullie schrijven.

Zeer prettige service

Het contact telefonisch verliep erg prettig. De medewerkers dachten mee met ons, als het met het uploaden van bepaalde documenten niet lukte.

Goed en snel geholpen!

Snelle service, vriendelijke klantenservice!

Informatie was duidelijk en ik ben goed geholpen

Informatie en documenten die ik heb op gestuurd, werden goed gecontroleerd en er werd mij ook duidelijk uit gelegd wat ik moest doen en Frisia Financieringen weet natuurlijk ook hoe de bank de documenten gaat beoordelen, zodat ik aan de hand hiervan de juiste documenten op stuur, ik ben zeer goed geholpen, dank U wel.

Uitstekend geholpen en snel afgehandeld

Raad frisia aan heel erg behulpzaam en nemen de tijd voor je en alles wordt heel duidelijk uitgelegd

zeer goede klantrelatie met to-the-point opmerkingen.

Frisia financieringe heeft alle details opgevolgd en de reacties zijn zeer snel en resultaatgericht.

Helemaal top!

Snelle en prettige communicatie. Goede telefonische uitleg wanneer je nog vragen hebt. Ik ben dan ook zeer tevreden over dit kantoor als tussenpersoon. Hopelijk blijft dat zo, maar daar ga ik wel vanuit.

Precise, reliable, fast, good customer service

I am really happy that just through searching on the internet I found them. In the beginning I was hesitating to trust a company I didn't know beforehand. I write here for people who might be hesitant like me. They are reliable:) They are always available to answer you via phone or via online chat. I will recommend them to all my friends, and for sure I will contact them again.

beetje puzzelen

Het was puzzelen om de juiste gegevens te downloaden en te verzenden. Lag meer aan mijn pc inzicht dan aan het systeem. Maar kan mij voorstellen dat ouderen er een probleem mee hebben. Verder vond ik de chat langzaam, steeds wachten op antwoord en dan ook niet de juiste en te gemakkelijk afmaken zonder door te vragen wat nu het probleem was. Toen dat allemaal achter de rug was ging het echt snel en was het binnen een paar dagen geregeld.

Vlot en duidelijk

Mijn eerste ervaring met Frisia was positief. Alles werd vlot en duidelijk afgehandeld. En vrijwel alles online, alleen een telefoontje wanneer er iets extra's werd gevraagd. Zeer klantvriendelijk allemaal en warm aanbevolen!

Zeer goede service