Prima Service

Snel afgehandeld en goede communicatie . We zijn zeer tevreden .

Beste FA, Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen. Fijn dat u weer voor ons gekozen heeft!

Top! hulde aan Frisia financieringen

Wij zijn dik tevreden met de dienstverlening van Frisia financieringen. Snelle service, goede zorg, zeer professioneel, geduldig, kortom wil je snel en eenvoudig jouw lening afsluiten, is Frisia financieringen het overwegen waard.

Beste Billy Apai, Heel hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Wilt u uw zusje succes wensen met haar rijbewijs namens ons. En u succes met de verbouwing.

Er wordt snel gereageerd op vragen.

Ik heb een goede ervaring met frisia, er wordt snel gereageerd op vragen en daar ook snel op gehandeld.

Geachte meneer van Gogh, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Super geholpen en snel!

Super geholpen! snelle afhandeling!

Beste Marijn, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We doen altijd ons best om zo goed en snel mogelijk te helpen. Fijn dat dit ook zo door u is ervaren.

Snelle en correcte afhandeling

Correct, gemakkelijk en snel.

Beste Harry, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel succes met de verbouwing!

Frisia komt afspraken na.

Bij tijd en wijle wel een wat een bureaucratische afhandeling, maar dat ligt waarschijnlijk niet zo zeer aan Frisia als aan de geldverstrekker.

Beste A, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Klopt dat het voor de bank wel belangrijk is dat de Sepa- machtiging wel hetzelfde contractnummer heeft als de offerte. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de zonwering en dat u deze veel mag gebruiken.

Alles ging heel soepel en snel.

Beste mevrouw Rigaud, Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling. Wij doen ons uiterste best om het proces voor onze klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen. Fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft.

Perfecte service

Adviseur heeft ons met alle respect behandeld, en heeft alle moeite voor ons gedaan, was meedenkend, wat wij als zeer prettig hebben ervaren. De service en kennis was perfect! Daarom een dikke tien.

Beste Frans, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We vinden dit niet meer dan normaal maar fijn dat het voor u zo positief ervaren is :) We bieden geen advies. maar wel alle informatie die u nodig heeft om een goede beslissing te kunnen nemen. Wij wensen u veel succes met de verbouwing.

fantastisch!

tegen alle verwachting in, is het toch gelukt!

Beste Bert, De aanhouder wint! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Ik kan goeie score geven. Binnen een week heb Ik al dat wat ik heb aangevraagd. Paar dagen miss Ik nog die of die document maar uiteindelijk was goed gegaan.

Beste mevrouw Kerr, Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn te lezen dat alles goed is gekomen. Wij wensen u veel succes met de verbouwing.

Prima geregeld.

Alles ging heel gemakkelijk en snel. Vriendelijke medewerkster.

Beste Anoniem, Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling. Ook uw aanvulling in de opties voor de burgerlijke staat zullen wij mee nemen.

Zeer professioneel.

Zeer professioneel.Ik ben met diverse leningverstrekkers in zee gegaan en heb ook diverse teleurstellingen gehad met veel beloftes waar uiteindelijk niks van uitkwam.Bij Frisia ben ik zeer professioneel en kundig geholpen en heb ik uiteindelijk niet helemaal de gewenste lening gekregen maar dat ligt niet aan Frisia maar aan de strenge lening's eisen van banken tegenwoordig. Frisia heeft het uiterste voor mij eruit kunnen halen en ik ben hier zeer tevreden over dankuwel van een tevreden klant. Met vriendelijke groeten John

Beste John, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij bij Frisia houden wel van een uitdaging en doen graag een stapje extra om voor onze klanten. We hopen dat u ondanks de niet wat lager uitgevallen offerte toch een mooie nieuwe Audi heeft kunnen aanschaffen. (gezien uw mail adres) Wij wensen u hier in ieder geval heel veel plezier van.

goede en correcte service

Het traject is naarmate je ouder wordt lastiger. Er moet veel informatie worden gegeven en daarbij heeft Frisia een goede platform voor.

Beste meneer Lammers, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij doen ons uiterste best om het online platform voor iedereen toegankelijk en gebruiksvriendelijk te maken. Fijn dat u dit zo ervaren heeft. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto.

Snel, behulpzaam en goed geholpen.

Ik zou Frisia zeker aanbevelen binnen 3 dagen hebben we een lening kunnen afsluiten. En stond het geld op de rekening voor onze verbouwing.

Beste Tanja, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Ik hoop dat het dak inmiddels gerepareerd is en u geen last heeft van de regen :)

prettig geholpen. duidelijk en to the point

fijne mensen, met begrip en ook zakelijk.

Beste mevrouw van der Linden, Hartelijk dank voor uw mooie compliment. Hopenlijk bent u bijna klaar met alle aanpassingen in uw woning, u had heel wat plannen:) Het eindresultaat is vast mooi geworden. Wij wensen u er heel veel plezier van.

Duidelijk

Netjes en duidelijk en toegankelijk

Beste mevrouw Matthijsen, Hartelijk bedankt voor deze mooi beoordeling! Fijn dat we u van dienst mochten zijn.

Duidelijke overzichtelijke dienstverlening

De aanvraag was duidelijk en overzichtelijk. Doordat ik ook steeds gebeld werd als er iets miste of anders aangeleverd moest worden. Konden wij ook weer snel deze dingen op orde maken of vragen wat er precies gevraagd werdt.

Beste Chantal, Bedankt voor de positiever beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de nieuwe auto!

Uitstekende dienstverlening

Binnen zeer korte tijd formulieren, digitaal, ontvangen gevolgd door een offerte en daarna een contract

Beste meneer van der Schrier, Bedankt voor uw goede beoordeling. We hopen dat het is gelukt met de aanschaf van de beoogde auto. Wij wensen u nog vele veilige kilometers in de nieuwe auto toe.

Snelle en betrokken service

Een goede en snelle afhandeling voor de aanvraag van een senioren lening. Ze denken mee. Alleen jammer dat de rente voor een senioren lening 2x zo hoog is als voor een "gewone" lening.

Beste Jan, Dit is inderdaad jammer. Wat wel weer mooi is is dat het bij een senioren lening mogelijk is om een lening af te sluiten tot 78 jaar. En waar een 'gewone' lening ingelost moet zijn met 74 jaar kunnen we een senioren lening aanbieden tot en met 80 jaar! Dit levert de bank wel een groter risico op, vandaar de hogere rente. Maar door de mogelijkheden tot een veel langere looptijd ook weer een lager maandtermijn dan de 'gewone' lening. Wij zijn in ieder geval blij dat we u van dienst mochten zijn, en wensen u veel plezier toe van de nieuwe auto!

Heel fijn.

Fijne medewerk(sters)ers, goed op de hoogte, kennis van zake, zeer behulpzaam

Beste meneer Kreuger, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u mochten helpen besparen op het dure verzendhuis krediet.

Goed praktisch no nonsense

Vriendelijk , snelle reactie

Prettig maar beetje langdurig

Ik heb de vriendelijke en rustige manier van contacten als heel prettig ervaren. Maar, aangezien ik niet zo handig ben met het uploaden van diverse documenten, heeft het uiteindelijk wel extra lang geduurd voordat de zaak rond was. Misschien als er niet automatisch van wordt uitgegaan dat iedereen dat 'goed in de vingers heeft' zou dat een aanvraag kunnen bespoedigen. Slechts een suggestie voor eventuele andere klanten.

Snelheid in afhandeling

Positief

Uiteindelijk goede ervaring

Vriendelijk geholpen, alleen het kunnen lenen van het bedrag was door de bank zelf lager berekend dan door frisia.