Ik had een lening nodig voor zonnepanelen, en die kon ik niet krijgen via een gesubsidieerde lening, omdat bij die lening zonepanelen maar 75 procent van die lening mochten bevatten en ik geen quote kon bemachtigen voor een tweede 25% binnen de gestelde tijd. Bij Frisia was het opgelost binnen een week.

Langdradig met heel veel documentatie

Ben wellicht niet het meest handige voorbeeld maar tijdens de gehele aanvraag procedure kwamen er steeds meer en meer vragen over informatie en documentatie welke het process onnodig vertraagde.

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het fijne gesprek. Wij nemen uw adviezen ter harte en zullen bekijken hoe dit binnen onze dienstverlening zou passen. Fijn dat het na alle inspanningen is gelukt de aanvraag succesvol af te ronden.

Goed geholpen vriendelijk

Redelijk goed.

Liep allemaal prima. Behalve dat laatste verzoek om het opnieuw aanleveren van bankafschriften. Die waren vlgs jullie niet goed. Hier snapte ik niets van. Ben daar uren mee bezig geweest. Uiteindelijk waren ze toch goed. Svp.beter controleren en vooral duidelijker zijn in wat jullie schrijven.

Zeer prettige service

Het contact telefonisch verliep erg prettig. De medewerkers dachten mee met ons, als het met het uploaden van bepaalde documenten niet lukte.

Goed en snel geholpen!

Snelle service, vriendelijke klantenservice!

Informatie was duidelijk en ik ben goed geholpen

Informatie en documenten die ik heb op gestuurd, werden goed gecontroleerd en er werd mij ook duidelijk uit gelegd wat ik moest doen en Frisia Financieringen weet natuurlijk ook hoe de bank de documenten gaat beoordelen, zodat ik aan de hand hiervan de juiste documenten op stuur, ik ben zeer goed geholpen, dank U wel.

Uitstekend geholpen en snel afgehandeld

Raad frisia aan heel erg behulpzaam en nemen de tijd voor je en alles wordt heel duidelijk uitgelegd

zeer goede klantrelatie met to-the-point opmerkingen.

Frisia financieringe heeft alle details opgevolgd en de reacties zijn zeer snel en resultaatgericht.

Helemaal top!

Snelle en prettige communicatie. Goede telefonische uitleg wanneer je nog vragen hebt. Ik ben dan ook zeer tevreden over dit kantoor als tussenpersoon. Hopelijk blijft dat zo, maar daar ga ik wel vanuit.

Precise, reliable, fast, good customer service

I am really happy that just through searching on the internet I found them. In the beginning I was hesitating to trust a company I didn't know beforehand. I write here for people who might be hesitant like me. They are reliable:) They are always available to answer you via phone or via online chat. I will recommend them to all my friends, and for sure I will contact them again.

beetje puzzelen

Het was puzzelen om de juiste gegevens te downloaden en te verzenden. Lag meer aan mijn pc inzicht dan aan het systeem. Maar kan mij voorstellen dat ouderen er een probleem mee hebben. Verder vond ik de chat langzaam, steeds wachten op antwoord en dan ook niet de juiste en te gemakkelijk afmaken zonder door te vragen wat nu het probleem was. Toen dat allemaal achter de rug was ging het echt snel en was het binnen een paar dagen geregeld.

Vlot en duidelijk

Mijn eerste ervaring met Frisia was positief. Alles werd vlot en duidelijk afgehandeld. En vrijwel alles online, alleen een telefoontje wanneer er iets extra's werd gevraagd. Zeer klantvriendelijk allemaal en warm aanbevolen!

Zeer goede service

Zeer betrouwbaar

Deze beste mensen hebben alles precies gedaan zoals ze vooraf beloofd hadden. Zeer zeer goede ervaring mee gehad.

Een zeer klantvriendelijke dienstverlener.

Wij hebben een zeer fijn gevoel over gehouden na en tijdens de aanvraag van onze financiering. Op elke vraag die wij hadden werd proffesioneel en vriendelijk gereageerd. Een bedrijf wat zeker aan te bevelen is.

Vriendelijke mensen hulpvaardig

Prima voorlichting

Prima geholpen door de medewerkers van Frisia.

vriendelijke en deskundige afhandeling

Ondanks het feit dat het voor ons nog echt niet makkelijk is een aanvraag te doen via de computer en dingen zoals digitaal tekenen voor ons een nieuw begrip was is met geduld en chat ondersteuning heeft alles tot een uitstekend resultaat geleid!

Snel en goed geregeld.

Ook het telefonisch contact was duidelijk en er werd voldoende tijd genomen.

Vlotte afhandeling

Vriendelijk, snel en bekwaam.

Vriendelijk en snele servies

Veel geregel maar goede hulp en advies toch alles netjes geregelt .

Goed en snel

Goed en snel

Snelle effectieve afhandeling van kredietaanvraag

Binnen enkele werkdagen geregeld

Klantgericht en vriendelijk

Ze hebben mij snel geholpen en goed aanbod. . Af ertoe werden er stukken gevraagd. Dat kan beter vooraf in één keer goed. Scheelt wachten en soms frustratie. Maar medewerkers waren snel aanspreekbaar en behulpzaam zowel telefonisch als via chat.