Snel en gemakkelijk.

Goed geholpen, alleen jammer dat ik mijn looptijd niet kon verkorten.

Fantastisch!

hele snelle actie , binnen 3 dagen geld overgemaakt! keurige en goede transactie geweest.

Snel en duidelijk geregeld

Duidelijk overzicht in de APP (mijn omgeving) eenvoudig benodigde documenten uploaden en snelle statuscontrole vanuit Frisia.

Ik heb het heel goed ervaren bij de frisia bank. Alles werd goed opgenomen en goed verantwoordt. Ik ben heel goed geholpen.

Wel voor mij de wat oudere ingewikkeld alles via de mail. Maar met hulp is het toch allemaal goed gekomen.

goede vriendelijke service, direct, hulpgevend

documenten worden snel beoordeeld, vaak binnen paar uur al een opmerking terug (als er documentatie oid ontbreekt), telefonisch erg vriendelijk en erg behulpzaam, denkt graag mee in oplossingen.

Alles super snel geregeld! Stukken aanleveren gaat ook handig! Houden goed contact, via mail en telefoon.

Heldere communicatie

Ben prima geholpen, goed bedrijf

Snelle en goede afhandeling

De gevraagde lening is snel geleverd, zonder al te veel gedoe binnen een week geregeld, top!

Hebben alles zo goed geregeld!

Alles is goed en snel gegaan,

Goede begeleiding

Goed luisteren, meedenken Wel ontzettend veel informatie moeten aanleveren. Bv Waarom ik €120,00 pin en waarom.ik het UWV iedere maand betaal...dat vond ik erg ver gaan maar zal wel nodig zijn om een duidelijk beeld te krijgen.

Snelle krediet afhandeling

Ik heb krediet aangevraagd en is binnen 2 dagen geregeld. Top service.

snelle afhandeling en prettig contact

Snelle afhandeling en prettig contact

Snel en klantvriendelijk

Snelle afhandeling van de aanvraag, contacten zeer goed, infovoorziening snel.

Prima dienst verlening en vooral doorzettingsvermogen

Een kleine extra lening was nodig, maar lastig, maar jullie hebben toch doorgezet en oplossing gevonden, waarvoor hartelijk dank!

Uitstekend geregeld

Alles digitaal prima te regelen

Excellent!

Very Fast and Great Service

Enorm fijn geholpen

Er werd heel fijn meegedacht en alles was snel rond! Dank

Ik ben geholpen

Ik ben privacy lichter maar financieel goed geholpen. De aanvraag is gehonoreerd en dat telt.

Snel en professioneel behandeld

Ik heb de aanvraag als prettig ervaren. Er kwam snel antwoord op de aanvraag. De offerte was overzichtelijk. Het was eenvoudig bestanden uploaden via de eigen portal.

Goed geregeld

Het is allemaal goed geregeld dus ben tevreden

snelle en goede service!

Snelle afhandeling van de aanvraag, het is duidelijk wat er nodig is en alles wordt snel beoordeeld en afgehandeld!

Goed geregeld voor senioren

Blij dat wij met onze leeftijd boven de 70 toch een lening kunnen krijgen. Discriminatie bij veel banken. Het was wel lastig alle juiste info in te voeren maar de video hielp. Binnen 14 dagen rond, bedankt@

Ik ben niet altijd even handig met het downloaden van gegevens. De medewerkers van Frisia hebben veel geduld met mij gehad !