Super geholpen

Ben goed geholpen. Er werd wel een aantal keer om wat aanvullende info gevraagd, maar als je zelf snel reageert, dan heb je ook snel weer uitsluitsel. Geld binnen 1 dag na goedkeuring op de rekening a

Gewoon keurig nette service met vriendelijke mensen

Hele prettige en snelle ondersteuning

Hele prettige en snelle ondersteuning

Fast and good communication

Everything went smooth.

Top snel en goed

Snelle service. Snel geregeld. Vriendelijke mensen

Waren zeer behulpzaam, het ging prima.

Snelle afhandeling en goede communicatie

Zeer eenvoudig en efficiënt

Vriendelijke medewerkers, klasse service!

Zie boven. Niet te te veel woorden voor nodig

Korte lijnen, behulpzaam en meedenkend

Mijn ervaring met Frisia is goed. De medewerkers denken goed mee en zijn vriendelijk in de omgang. Informatie is helder en duidelijk en telefoontjes worden over het algemeen snel opgenomen. Kleine foutjes in offertes zoals termijnen etc worden heel snel verholpen. Weekenden zijn wat lastiger. Je kan Frisia bereiken via e-mail, maar het heeft niet dezelfde kwaliteit als aan de telefoon.

Duidelijk en steeds goed geholpen, Wel vaak de soort zelfde formulieren moeten inleveren alleen dat was wat minder.

Snelle actie

Met uw alertheid en snelle reactie was u andere aanbieders voor.

Zeer behulpzaam

Zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen waar nodig was

Onnodig langzaam

Het goede is dat ze wel een goede PL voor me hebben gevonden. De weg ernaartoe was echter erg lang, wat kwam door onduidelijke aanwijzingen over welke gegevens ik moest aanleveren, wat steeds uitgebreid werd nadat ik weer iets had aangeleverd. Dit punt was erg slecht, en kostte vele weken extra. Dan heb je ineens een "belafspraak". Zonder dat je je daarvan bewust bent. (Misschien moeten ze eens het woord "afspraak" in een woordenboek opzoeken). Wel goed bedoeld, maar onhandig. En dan wordt je niet gebeld door Frisia, maar door een ander bedrijf, waarvan de verbinding de eerste keren niet eens werkte. Lijkt op fishing, maar bleek wel te kloppen. En dan verandert er wat in je mijnomgeving, en ik kijk, en dan bellen ze om te zeggen wat ik net zag. Beetje onnodig. Maw, de communicatie is erg slecht. Maar goed, het product is er wel - uiteindelijk.

Goed en professioneel

Snel en professioneel service

Goed geholpen!

Makkelijk en eenvoudig aan te vragen en zeer goed geholpen door Sven!

Ik ben goed voor frisia geholpen

Als ik vragen had, werden deze goed beantwoord, en er werd mee gedacht en alles ging in goed overleg. Dank jullie wel!!

Vlot en deskundig.

Netjes en vlot geregeld.

uitstekend

door goed adviessnel en goed geholpen, binnen 3 dagen goedkeuring

Super fijn geholpen!

Super fijn geholpen en snel alles geregeld!

Top geregeld

Goede begeleiding

Goed advies

Goed geholpen

Vragen die ik had zijn prima beantwoord en het proces afronden ging ook sneller dan verwacht.

Bedankt

Efficiënt

Snelle efficiënte afhandeling. Medewerkers denken oplossingsgericht mee

Snel, correct en uitstekende informatie.

Goede contacten. Uitstekende informatie en vlotte afhandeling.

Onder de Toren 34

8302BV Emmeloord